Bij mij is het alleen maar door de alcoholconsumptiequote:Op zaterdag 5 december 2009 11:48 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hier ook enorm brak na maar 3uurtjes woelen in bed
Iedereen meteen uit balans door de feestdagen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:48 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hier ook enorm brak na maar 3uurtjes woelen in bed
De feestdagen zijn dan ook hèt moment om alleen met je liefdesverdriet te zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:51 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Iedereen meteen uit balans door de feestdagen?
Hier nog eentje, heb echt zo slecht geslapen vanacht.. zucht!
nou bij mij ook haha, en enorm pissig op mn ex na wat ie me geflikt heeft, dat in combi met om 7u pas in je nest liggen en piekeren maakt me nu enorm brakquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij mij is het alleen maar door de alcoholconsumptie![]()
Sterkte meid [ afbeelding ] Sterkte voor iedereen btw.
Don't get mad. Get even!quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:54 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nou bij mij ook haha, en enorm pissig op mn ex na wat ie me geflikt heeft, dat in combi met om 7u pas in je nest liggen en piekeren maakt me nu enorm brak
Ik stop er echt geen energie meer inquote:
Das misschien ook wel zo verstandig.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:02 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik stop er echt geen energie meer in
Heb je tips dan? En volgens mij ben ik echt niet zo onuitstaanbaar, ik wil gewoon 't onmogelijkequote:Op zaterdag 5 december 2009 11:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De feestdagen zijn dan ook hèt moment om alleen met je liefdesverdriet te zijn natuurlijk.
probeer t wel maar gaat me alleen niet zo goed af, vraag me af wat hij met zn acties wilt bereikenquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das misschien ook wel zo verstandig.Maar probeer je dan ook jezelf niet zo druk te maken om wat hij doet?
Jij bent niet onuitstaanbaar, dat ben ik.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:08 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Heb je tips dan? En volgens mij ben ik echt niet zo onuitstaanbaar, ik wil gewoon 't onmogelijke
Maar niks is onmogelijk toch?
ik ga lekker op stapquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent niet onuitstaanbaar, dat ben ik.En helaas vrij weinig tips, behalve er door heen zien te komen.
Ik ben waarschijnlijk ook alleen deze feestdagen meid.
quote:
Ook niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:25 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ach zoals ik me nu voel moet ik er niet aan denken
Maar goed dat komt wel. En met de kerst ook op stap
Nee, ik ben ziekquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:51 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Iedereen meteen uit balans door de feestdagen?
Hier nog eentje, heb echt zo slecht geslapen vanacht.. zucht!
Johquote:
Jij bent ook echt niet onuitstaanbaarquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent niet onuitstaanbaar, dat ben ik.En helaas vrij weinig tips, behalve er door heen zien te komen.
Ik ben waarschijnlijk ook alleen deze feestdagen meid.
Ach joh, je hebt nog de helft gemist, ik heb nog uitstapje gemaakt.quote:
Aaah, Heel veel beterschap & sterktequote:Op zaterdag 5 december 2009 12:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, ik ben ziekKutzooi, net gemeten, 38,9 graden koorts... Juj
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:32 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Jij bent ook echt niet onuitstaanbaarvind je juist een van de leukste users
![]()
Nou dan zijn we iig allebei alleen, dat scheelt
All I want for christmas is you....
Dank jequote:Op zaterdag 5 december 2009 12:35 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Aaah, Heel veel beterschap & sterkte
Zeker niemand die je komt vertroetelen?
Tis slechts tekst meid. Maak jezelf er niet zo druk. Probeer het tenminste.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:39 schreef zwartedoos het volgende:
Aaarg hij heeft zelfs mn ondertitels weggehaald
Ja maar tis toch niet meer normaal, die vent is 31 en dan doet ie ditquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis slechts tekst meid. Maak jezelf er niet zo druk. Probeer het tenminste.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dank jeNope, helemaal niemand
![]()
Zou ik wel lief vinden als iemand dat deed
Sommige mensen zijn iid gewoon heel raar!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:44 schreef zwartedoos het volgende:
Wat kan je je toch in iemand vergissen
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:44 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
mannen zijn zo schattig als ze ziek zijn, net kleine kinderen.
En ik hou van vertroetelen!!
Gewoon kinderachtig pesten dus. Wat een kind...quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:44 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ja maar tis toch niet meer normaal, die vent is 31 en dan doet ie ditDat ie mn pms heeft gelezen boeit me niet maar waarom mn account veranderen emailadres en ww en nu zie ik dit...pffff
Je mag mij wel tijdens de feestdagen vertroetelen hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:47 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
I have so much love to give, maar niemand die het wil receiven
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon kinderachtig pesten dus. Wat een kind...![]()
[..]
Je mag mij wel tijdens de feestdagen vertroetelen hoor.Zijn we beiden niet meer alleen dan.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:52 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
ben er even stil van... wel lief
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:54 schreef zwartedoos het volgende:
Pff mn loge mag wel eens gaan opstaan ik verveel me
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tussen het onuitstaanbaar zijn en het alleen zijn door ben ik nog wel eens lief.
Jij doet me absoluut niet aan m'n ex denken. God zij dank.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:03 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Daarom doe je me een beetje aan m'n ex denken en die mis ik zooo
![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Barbusse ga eens wat doen luilak.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Niet zo beginnen hè?Nu lijk jìj op m'n ex, no pun intented.
Maar ik ren al lief, ik ren al.
En misschien heeft ze gewoon nooit die kant van haar aan je laten zienquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij doet me absoluut niet aan m'n ex denken. God zij dank.
ze is al wakkerquote:
Mijn buurjongetjes hebben van de week iedere dag pepernoten door de brievenbus gegooid.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:16 schreef gekkie_ het volgende:![]()
![]()
Hoe lief is dat he!!
M'n moeder heeft net een zak vol cadeautjes aan de deur gehangen!
En dat terwijl ik haar al een jaar niet gezien heb![]()
Mijn dag toch nog helemaal goed! ( ook al dankzij barbussa)
Nou snel uitpakkenhihi!
Als ze die kant heeft, heeft ze die inderdaad nooit laten zien nee.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:17 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
En misschien heeft ze gewoon nooit die kant van haar aan je laten zien
Die fout heb ik ook gemaakt
Daar heb ik een 160 Watt Marshall gitaarversterker voor, daarmee zou je de mensen 10 deuren verder nog kunnen wekkenquote:
wilde jullie een foto sturen van al mijn moois, maar geen idee hoe dat moetquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:16 schreef gekkie_ het volgende:![]()
![]()
Hoe lief is dat he!!
M'n moeder heeft net een zak vol cadeautjes aan de deur gehangen!
En dat terwijl ik haar al een jaar niet gezien heb![]()
Mijn dag toch nog helemaal goed! ( ook al dankzij barbussa)
Nou snel uitpakkenhihi!
Helaas is haar loge al wakker...quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar heb ik een 160 Watt Marshall gitaarversterker voor, daarmee zou je de mensen 10 deuren verder nog kunnen wekken
Foto uploaden in bv tinypic, daana de link posten?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:29 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
wilde jullie een foto sturen van al mijn moois, maar geen idee hoe dat moet
Vast lief bedoeld van je buurjongetjesquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn buurjongetjes hebben van de week iedere dag pepernoten door de brievenbus gegooid.![]()
Nu weet ik alleen niet of dat uit aardigheid of uit baldadigheid was.![]()
Lief van je moeder en graag gedaan hoor!
Ik weet het tuxxx, ik ren al, ik ren al.![]()
Ik doe m'n best meid.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:31 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Vast lief bedoeld van je buurjongetjes
keep the positive thinking!!
oke laat maar, hihi, miss de volgende x meer zin inquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas is haar loge al wakker...![]()
[..]
Foto uploaden in bv tinypic, daana de link posten?
Ik weet!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe m'n best meid.En dat gaat me over het algemeen redelijk goed af moet ik zeggen.
Nah jáá zeg, ik word gewoon gestalked hiero!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:47 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Ik weet!!!
Ik heb je een beetje gevolgd (gestalkt), daar wil ik wel een voorbeeld aan nemen
Volgens mij ga jij een goede avond hebben meid!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:58 schreef Kwartje7 het volgende:
Ik lees al dat ik niet de enige ben met een klote dag. Eerste keer zonder mijn kids Sinterklaas. Het is zwaar. Heel erg lang in mijn bed blijven liggen. En het weer werkt ook niet mee.![]()
Gelukkig krijg ik vanavond eters en daarna naar een disco-party. Ik kom deze dag wel door. En ik word er weer een beetje sterker van.
Hee Barbusse, hoe is het met je kater en veel plezier vandaag.
Iedereen veel sterkte vandaag.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:21 schreef Chev het volgende:
Gaat wel best hier, trage start om 12 uur wakker geworden nu bezig met wat was, afwas, muziek luisteren en beetje niksen
Moeders zijn altijd lief.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:28 schreef Chev het volgende:
Mijn moeder vroeg ook al of ik nog iets wou hebben, maar ze zijn al zo gul met dingen die ik vergeet (veel te makkelijk!) en dan komen ze er mee aanzetten en willen ze er geen geld voor hebben...
Dus ik heb nee gezegd
kijk maar uit wat je zegdquote:
Verdorie gekkie, ik ben al 1 1/2 jaar alleen EN IK ZEG DAT 2010 EEN MOOI JAAR GAAT WORDEN!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:54 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
kijk maar uit wat je zegd.. dat riep ik ook over 2009 en je wil niet weten hoe dat is geeindigt
![]()
En toch zo mooi begonnen..![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:00 schreef Chev het volgende:
[..]
Verdorie gekkie, ik ben al 1 1/2 jaar alleen EN IK ZEG DAT 2010 EEN MOOI JAAR GAAT WORDEN!!
Over het algemeen kan ik zeggen dat dit jaar een redelijk jaar was met veel leerzame dingen, nu wil ik wel weer een leuke meid ontmoeten en weer verlieft worden![]()
(en eindelijk afrekenen met alles wat er nog over is van m'n ex herinneringen...)
Dus kom maar op vrouwen!![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:14 schreef Chev het volgende:
Precies laat die melodramatische muziek voor wat het is en zet muziek op waar je je lekker door voelt!
Je kan het
Dat gaat het zeker worden. Het kan nooit slechter dan dit jaar. Het zal wel een moeilijk jaar worden. Raak straks mijn mooie huis kwijt. Maar ja, daar zitten ook heel veel nare herinneringen aan. En de afwikkeling van onze "scheiding".quote:
GOOD LUCK!quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:29 schreef Kwartje7 het volgende:
Net ontdekt, via Hyves, dat die kanjer vanavond ook weer op het discofeest is. Wat is Hyves toch handig
. Mijn bui is gelijk een stuk beter.
Wish me luck
Ja ik was er nog hoor, heb druk zitten meelezen met de alcohol gesprekkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:38 schreef gekkie_ het volgende:
He Snikch!miste je al hiero! maar balen voor je
![]()
Wij hadden net ook ff een dipje..
maar Chev heeft me overtuigd in 2010 word alles beter!
![]()
![]()
Dipjes hebben we allemaal, ik zit er zelf ook nogsteeds in één dus je bent niet de enige. En je zal dus ook niet de enige zijn die er weer uit komt, lukt je welquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:12 schreef maartjeh het volgende:
Dipje.. pff. Net ruzie gehad met mijn ex.
dat valt hier nog wel ergens terug te lezenquote:
*Heeft even terug zitten lezen*quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat valt hier nog wel ergens terug te lezendipje om hoe alles loopt nu. En hoe alles stuk is gemaakt.
mja..kon ik mn geheugen maar uitwissenquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:47 schreef Snikch het volgende:
[..]
*Heeft even terug zitten lezen*
Het is inderdaad klote hoe dat hij er nu ook mee omgaat, rotstreken uithalen enzo (als ik het goed begrijp, met je account bijv.). Kan hier ook weinig advies over geven ben ik bang :S.
Probeer het in ieder geval van de positieve kant te bekijken. Die dipjes houden we allemaal, zul je vast nog wel eens vaker hebben. Maar bedenk ook hoe je er elke keer toch weer sterker bovenop komt in ieder geval.
Aaah lieverd *dikke knuffel*quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat valt hier nog wel ergens terug te lezendipje om hoe alles loopt nu. En hoe alles stuk is gemaakt.
Daar ben ik ook wel van overtuigd, gelukkig.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:31 schreef Snikch het volgende:
[..]
Dipjes hebben we allemaal, ik zit er zelf ook nogsteeds in één dus je bent niet de enige. En je zal dus ook niet de enige zijn die er weer uit komt, lukt je wel.
Maar die ruzie of iets dergelijks, iets dat je kwijt wilt of?
Jij bent niet vervelend!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hmm, niet om vervelend te doen, maar kan me voorstellen dat je in een relatie inderdaad niet zoveel waarde hecht aan zoiets als Hyves, maar als vrijgezel is het toch wel een verrekte handig hulpmiddel bij de jacht
Nou heb je zijn nieuwe nummer is het nog niet goed?quote:Op zondag 6 december 2009 00:32 schreef maartjeh het volgende:
O MIJN GODDD.
Ik word al de hele avond gesmst door een onbekend nummer, dacht dat het mijn ex was want die heeft een nieuw nummer sinds vandaag. Maar nu ben ik toch wel bang dat hij het niet is..
edit; hij is het wel. zak.
Ontloop het alsjeblieft. Ga het niet opzoeken. En ik spreek uit ervaring. Het is echt niet leuk om zo je relatie te beëindigen. Het maakt het loslaten wel makkelijker, als je ex zich zo gedraagt.quote:Op zondag 6 december 2009 03:13 schreef maartjeh het volgende:
we zijn een fase verder; meneer zei net dat hij mij in elkaar wilde slaan.
ben meteen in de auto gestapt en naar hem toe gereden. MIJN GOD wat ben ik PISSIG zeg.![]()
Ah dat is klote, kwartje .. dat het zelfs door moet dringen in je nachtleven..quote:Op zondag 6 december 2009 03:27 schreef Kwartje7 het volgende:
Had een enorm gezellige avond gehad tot het einde. Via via had een gozer gehoord dat ik problemen met mijn ex heb. Komt hij dreigend naar mij toe. Als zijn beste maat problemen krijgt door mijn ex, dat ik hem was. Hij had idd een erg leuke vriend. Heb later nog met die leuke vent gesproken en die zei dat dit al vaker was gebeurd, maar dat hij toch mij graag nog wel eens terug zou willen zien.
Erg leuke einde van mijn avond, maar niet heus. Avond is gewoon verziekt, gaat weer een leuke zondag worden.. Nu al een zondagdip, geweldig.
Laat mij gewoon lol hebben. Ik heb niemand gezoend of gekwetst, wat doe ik dan verkeerd. Laat mij gewoon met rust, ik heb genoeg gezeik aan mijn hoofd.
laat je niet zo opfokken joh, het is nu zondagochtend. Lekker relaxed wakker worden met koffie op bed..Heerlijk toch?quote:Op zondag 6 december 2009 03:27 schreef Kwartje7 het volgende:
Had een enorm gezellige avond gehad tot het einde. Via via had een gozer gehoord dat ik problemen met mijn ex heb. Komt hij dreigend naar mij toe. Als zijn beste maat problemen krijgt door mijn ex, dat ik hem was. Hij had idd een erg leuke vriend. Heb later nog met die leuke vent gesproken en die zei dat dit al vaker was gebeurd, maar dat hij toch mij graag nog wel eens terug zou willen zien.
Erg leuke einde van mijn avond, maar niet heus. Avond is gewoon verziekt, gaat weer een leuke zondag worden.. Nu al een zondagdip, geweldig.
Laat mij gewoon lol hebben. Ik heb niemand gezoend of gekwetst, wat doe ik dan verkeerd. Laat mij gewoon met rust, ik heb genoeg gezeik aan mijn hoofd.
Ik ben naar hem toegegaan maar hij deed niets. Heeft me alleen vastgepakt toen ik zei dat ik wel voor zijn ontslag kon zorgen voor zowel zijn baan als opleiding. Hij zou hier om 10.00 zijn tegen mijn wil in maar hij is niet gekomen.quote:Op zondag 6 december 2009 03:30 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Ontloop het alsjeblieft. Ga het niet opzoeken. En ik spreek uit ervaring. Het is echt niet leuk om zo je relatie te beëindigen. Het maakt het loslaten wel makkelijker, als je ex zich zo gedraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |