Bij mij is het alleen maar door de alcoholconsumptiequote:Op zaterdag 5 december 2009 11:48 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hier ook enorm brak na maar 3uurtjes woelen in bed
Iedereen meteen uit balans door de feestdagen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:48 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hier ook enorm brak na maar 3uurtjes woelen in bed
De feestdagen zijn dan ook hèt moment om alleen met je liefdesverdriet te zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:51 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Iedereen meteen uit balans door de feestdagen?
Hier nog eentje, heb echt zo slecht geslapen vanacht.. zucht!
nou bij mij ook haha, en enorm pissig op mn ex na wat ie me geflikt heeft, dat in combi met om 7u pas in je nest liggen en piekeren maakt me nu enorm brakquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij mij is het alleen maar door de alcoholconsumptie![]()
Sterkte meid [ afbeelding ] Sterkte voor iedereen btw.
Don't get mad. Get even!quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:54 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nou bij mij ook haha, en enorm pissig op mn ex na wat ie me geflikt heeft, dat in combi met om 7u pas in je nest liggen en piekeren maakt me nu enorm brak
Ik stop er echt geen energie meer inquote:
Das misschien ook wel zo verstandig.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:02 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik stop er echt geen energie meer in
Heb je tips dan? En volgens mij ben ik echt niet zo onuitstaanbaar, ik wil gewoon 't onmogelijkequote:Op zaterdag 5 december 2009 11:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De feestdagen zijn dan ook hèt moment om alleen met je liefdesverdriet te zijn natuurlijk.
probeer t wel maar gaat me alleen niet zo goed af, vraag me af wat hij met zn acties wilt bereikenquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das misschien ook wel zo verstandig.Maar probeer je dan ook jezelf niet zo druk te maken om wat hij doet?
Jij bent niet onuitstaanbaar, dat ben ik.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:08 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Heb je tips dan? En volgens mij ben ik echt niet zo onuitstaanbaar, ik wil gewoon 't onmogelijke
Maar niks is onmogelijk toch?
ik ga lekker op stapquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent niet onuitstaanbaar, dat ben ik.En helaas vrij weinig tips, behalve er door heen zien te komen.
Ik ben waarschijnlijk ook alleen deze feestdagen meid.
quote:
Ook niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:25 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ach zoals ik me nu voel moet ik er niet aan denken
Maar goed dat komt wel. En met de kerst ook op stap
Nee, ik ben ziekquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:51 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Iedereen meteen uit balans door de feestdagen?
Hier nog eentje, heb echt zo slecht geslapen vanacht.. zucht!
Johquote:
Jij bent ook echt niet onuitstaanbaarquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent niet onuitstaanbaar, dat ben ik.En helaas vrij weinig tips, behalve er door heen zien te komen.
Ik ben waarschijnlijk ook alleen deze feestdagen meid.
Ach joh, je hebt nog de helft gemist, ik heb nog uitstapje gemaakt.quote:
Aaah, Heel veel beterschap & sterktequote:Op zaterdag 5 december 2009 12:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, ik ben ziekKutzooi, net gemeten, 38,9 graden koorts... Juj
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:32 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Jij bent ook echt niet onuitstaanbaarvind je juist een van de leukste users
![]()
Nou dan zijn we iig allebei alleen, dat scheelt
All I want for christmas is you....
Dank jequote:Op zaterdag 5 december 2009 12:35 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Aaah, Heel veel beterschap & sterkte
Zeker niemand die je komt vertroetelen?
Tis slechts tekst meid. Maak jezelf er niet zo druk. Probeer het tenminste.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:39 schreef zwartedoos het volgende:
Aaarg hij heeft zelfs mn ondertitels weggehaald
Ja maar tis toch niet meer normaal, die vent is 31 en dan doet ie ditquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis slechts tekst meid. Maak jezelf er niet zo druk. Probeer het tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |