AH pils vind ik ook echt niet te drinken, maar goed, bij gebrek aan beter...quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]![]()
Ik doe het met AH pils.. Niet die Euroshopper want die is van de kwaliteit SchultenbrauVoor een euro meer per krat heb je wel iets wat ze niet aanlengen met alcohol in de fabriek
.
En daar ga ik er nu eens even lekker eentje van pakkenOf zal ik voor iets uit m'n speciale gelegenheden speciaalbier verzameling halen?
Rambo of zo? Die vond ik best om te huilenquote:
High Fidelityquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Children of Men, 25th Hour, Un long Dimache du Fiancailles, High Fidelity.
Niet depressief, opstandig!quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:49 schreef Kwartje7 het volgende:
Jee, mannen wat zijn allemaal depessief. Alleen aan het bier.
Sterkte hoor. Geen kinderen dit weekend, dus ik ga het er weer van nemen. Heerlijk feesten.
AH Pils is redelijk goed te doen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]![]()
Ik doe het met AH pils.. Niet die Euroshopper want die is van de kwaliteit SchultenbrauVoor een euro meer per krat heb je wel iets wat ze niet aanlengen met alcohol in de fabriek
.
En daar ga ik er nu eens even lekker eentje van pakkenOf zal ik voor iets uit m'n speciale gelegenheden speciaalbier verzameling halen?
My top 5 of all time Break Ups©!quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
High Fidelity![]()
Briljante film!!!
Smaken verschillen. Ik proef er niet zoveel verschil tussen als je het vergelijkt met Heineken ofzoiets.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:51 schreef Metalfreak het volgende:
AH pils vind ik ook echt niet te drinken, maar goed, bij gebrek aan beter...
Ben er een maand of 2 geleden pas achtergekomen dat er iets bestaat zoals categorie I en categorie II bier. Die laatste is aangelengd met alcohol ofzo. Niet dat het dan perse vies hoeft te zijn, maar uit ervaring zeg ik van wel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
AH Pils is redelijk goed te doen.Die Euroshopper is vies idd.
Zulks een goed referentiekader, Hinnikenpilsquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik proef er niet zoveel verschil tussen als je het vergelijkt met Heineken ofzoiets.
Bovendien.. bier is bier!
Heb je ook weer een puntquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zulks een goed referentiekader, Hinnikenpils![]()
![]()
En waarom begint het net te regenen op het moment dat ik bier wil halen om m'n ludduvuduh-dipje in alcohol te verdrinken?
Ja, maarre ikke benne gulzig hè?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:07 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Heb je ook weer een punt![]()
Je moet ook altijd iets achter de hand hebben
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maarre ikke benne gulzig hè?"Sopperdeflop, m'n bier is op."
Voorraad zat. 4 kratten Heineken bier, paar dozijn wijn, bacardi, diverse likeuren, wodka, en nog veel meer. Maar je hebt wel kans dat je mijn geweldadige ex achter je aan krijgt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:30 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Altijd een noodvoorraad naast de potten bonen en de zaklamp bewaren.
Dat probleem had ik daarstraks ook.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En waarom begint het net te regenen op het moment dat ik bier wil halen om m'n ludduvuduh-dipje in alcohol te verdrinken?
Die Heineken mag hij zelf houden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:46 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Voorraad zat. 4 kratten Heineken bier, paar dozijn wijn, bacardi, diverse likeuren, wodka, en nog veel meer. Maar je hebt wel kans dat je mijn geweldadige ex achter je aan krijgt.![]()
Ach, als ik na al die drank jouw ex achter me aankrijg voel ik er toch niks meer van.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:46 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Voorraad zat. 4 kratten Heineken bier, paar dozijn wijn, bacardi, diverse likeuren, wodka, en nog veel meer. Maar je hebt wel kans dat je mijn geweldadige ex achter je aan krijgt.![]()
Straks maar aan de bacardi lemon samen met mijn vriendin.Gezien het weer hebben we maar een paar films gehuurd.
Ze heeft me ondertussen wel terug gemaild, maar echt vriendelijk was het niet. Vooral érg kortaf, en op mijn vraag om vrienden te blijven gaat ze niet eens in. Heb haar nog een mailtje terug gedaan, dus we gaan weer verder met mail checken elke 15 minuten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:46 schreef Chev het volgende:
[..]
Heel normaal hoor dat je je ex terug wil nu het nog zo kort uit is.
Zat je post met herkenning te lezen, voor mij nu zo'n 1 1/2 jaar terug, op een gegeven moment ga je dingen realiteiveren.
Hou je vooral aan de feiten vast en niet aan wat zou kunnen zijn of wat je hoort van anderen, dat zorgt alleen maar voor frustratie.
Ik denk dat je ex wel voor altijd een plekje in je hart krijgt en dat je die niet snel zal vergeten. Ik heb ook even ruim 4 jaar een relatie gehad,en dan heb je rust nodig omdat het klinkt alsof je, net als ik bij iedere glimp van info (telefoon die afgaat, krabbel op hyves, 10x je mail checken elk uur??) je hart en emoties opvliegt.
Laat je uit het zwarte gat trekken door mensen die van je houden, en als je toch besluit er even in de blijven dan heb je het vast gewoon even nodig![]()
sterkte
Danku, ik heb het nodigquote:sterkte
Hmm, niet om vervelend te doen, maar kan me voorstellen dat je in een relatie inderdaad niet zoveel waarde hecht aan zoiets als Hyves, maar als vrijgezel is het toch wel een verrekte handig hulpmiddel bij de jachtquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:56 schreef Snowcold het volgende:
Bah, ik moet de hele tijd denken aan het feit dat mn ex ineens Hyves heeft. Het irriteert me, soms denk ik dat hij t puur en alleen doet om mij te stangen. Hij zei dat er een hekel aan had..Gelukkig weerhou ik mezelf ervan om erop te kijken.
He je kunt altijd nog naar de voedselbank gaan, je krijgt geen bier maar,quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:13 schreef gekkie_ het volgende:Bedankt weer allemaal,
![]()
jullie verhalen slepen me er altijd wel weer een beetje doorheen!![]()
Aangezien ik dit hele weekend helemaal niks te doen heb,
zelfs geen vriendin die even langskomt en dat met sinterklaas
Voor relatie's ben ik niet geschikt, dat is er wel weer voor de zoveelste x ingewrevenFijn Sinterklaas weekend allemaal!!!
IK HAAT DECEMBER!!!!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
En m'n kop doet auw....
Ik ken het maar al te goedquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:46 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
sorry!
Ach eigenlijk ben ik wel tevreden zo,
maar soms voel ik me zo alleen en kan ik alleen maar aan m'nex denken!
Feestdagen zijn niet leuk zonder familie
hier ook enorm brak na maar 3uurtjes woelen in bedquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
En m'n kop doet auw....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |