abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 december 2009 @ 18:51:53 #176
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_75291879
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:44 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ik doe het met AH pils.. Niet die Euroshopper want die is van de kwaliteit Schultenbrau Voor een euro meer per krat heb je wel iets wat ze niet aanlengen met alcohol in de fabriek .

En daar ga ik er nu eens even lekker eentje van pakken Of zal ik voor iets uit m'n speciale gelegenheden speciaalbier verzameling halen?
AH pils vind ik ook echt niet te drinken, maar goed, bij gebrek aan beter...
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:48 schreef buzz_aldrin het volgende:

[..]

waar moet ik dan aan denken?
Rambo of zo? Die vond ik best om te huilen
Don't let my username fool you...
  vrijdag 4 december 2009 @ 18:52:27 #177
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_75291896
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Children of Men, 25th Hour, Un long Dimache du Fiancailles, High Fidelity.
High Fidelity
Briljante film!!! (en het grappige is dat ik daar meteen aan moest denken bij die term die jij noemde )
pi_75291904
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:49 schreef Kwartje7 het volgende:
Jee, mannen wat zijn allemaal depessief. Alleen aan het bier.

Sterkte hoor. Geen kinderen dit weekend, dus ik ga het er weer van nemen. Heerlijk feesten.
Niet depressief, opstandig! Toch?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 4 december 2009 @ 18:53:22 #179
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75291942
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:44 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ik doe het met AH pils.. Niet die Euroshopper want die is van de kwaliteit Schultenbrau Voor een euro meer per krat heb je wel iets wat ze niet aanlengen met alcohol in de fabriek .

En daar ga ik er nu eens even lekker eentje van pakken Of zal ik voor iets uit m'n speciale gelegenheden speciaalbier verzameling halen?
AH Pils is redelijk goed te doen. Die Euroshopper is vies idd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_75291961
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:52 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

High Fidelity
Briljante film!!!
My top 5 of all time Break Ups©!
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_75292065
Maar goed, zo maar eens bier halen dan...
pi_75292197
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:51 schreef Metalfreak het volgende:

AH pils vind ik ook echt niet te drinken, maar goed, bij gebrek aan beter...

Smaken verschillen. Ik proef er niet zoveel verschil tussen als je het vergelijkt met Heineken ofzoiets.

Bovendien.. bier is bier!
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_75292267
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

AH Pils is redelijk goed te doen. Die Euroshopper is vies idd.
Ben er een maand of 2 geleden pas achtergekomen dat er iets bestaat zoals categorie I en categorie II bier. Die laatste is aangelengd met alcohol ofzo. Niet dat het dan perse vies hoeft te zijn, maar uit ervaring zeg ik van wel.

Ik ga er zo eens vandoor. In plaats van in m'n eentje bier te drinken kan het gelukkig vandaag ook bij vrienden.
pi_75292383
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:00 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Smaken verschillen. Ik proef er niet zoveel verschil tussen als je het vergelijkt met Heineken ofzoiets.

Bovendien.. bier is bier!
Zulks een goed referentiekader, Hinnikenpils
En waarom begint het net te regenen op het moment dat ik bier wil halen om m'n ludduvuduh-dipje in alcohol te verdrinken?
pi_75292495
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zulks een goed referentiekader, Hinnikenpils
En waarom begint het net te regenen op het moment dat ik bier wil halen om m'n ludduvuduh-dipje in alcohol te verdrinken?
Heb je ook weer een punt

Je moet ook altijd iets achter de hand hebben
pi_75292563
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:07 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Heb je ook weer een punt

Je moet ook altijd iets achter de hand hebben
Ja, maarre ikke benne gulzig hè? "Sopperdeflop, m'n bier is op."
pi_75293545
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, maarre ikke benne gulzig hè? "Sopperdeflop, m'n bier is op."
Altijd een noodvoorraad naast de potten bonen en de zaklamp bewaren.
pi_75294227
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:30 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Altijd een noodvoorraad naast de potten bonen en de zaklamp bewaren.
Voorraad zat. 4 kratten Heineken bier, paar dozijn wijn, bacardi, diverse likeuren, wodka, en nog veel meer. Maar je hebt wel kans dat je mijn geweldadige ex achter je aan krijgt.

Straks maar aan de bacardi lemon samen met mijn vriendin. Gezien het weer hebben we maar een paar films gehuurd.
  vrijdag 4 december 2009 @ 20:09:58 #189
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75295324
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat probleem had ik daarstraks ook.
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:46 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Voorraad zat. 4 kratten Heineken bier, paar dozijn wijn, bacardi, diverse likeuren, wodka, en nog veel meer. Maar je hebt wel kans dat je mijn geweldadige ex achter je aan krijgt.
Die Heineken mag hij zelf houden.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_75295868
Bier gehaald! Als mijn dipje hierin niet verdrinkt weet ik het ook niet meer :
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:46 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Straks maar aan de bacardi lemon samen met mijn vriendin. Gezien het weer hebben we maar een paar films gehuurd.
Ach, als ik na al die drank jouw ex achter me aankrijg voel ik er toch niks meer van.
pi_75303682
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:46 schreef Chev het volgende:

[..]

Heel normaal hoor dat je je ex terug wil nu het nog zo kort uit is.
Zat je post met herkenning te lezen, voor mij nu zo'n 1 1/2 jaar terug, op een gegeven moment ga je dingen realiteiveren.

Hou je vooral aan de feiten vast en niet aan wat zou kunnen zijn of wat je hoort van anderen, dat zorgt alleen maar voor frustratie.

Ik denk dat je ex wel voor altijd een plekje in je hart krijgt en dat je die niet snel zal vergeten. Ik heb ook even ruim 4 jaar een relatie gehad,en dan heb je rust nodig omdat het klinkt alsof je, net als ik bij iedere glimp van info (telefoon die afgaat, krabbel op hyves, 10x je mail checken elk uur??) je hart en emoties opvliegt.

Laat je uit het zwarte gat trekken door mensen die van je houden, en als je toch besluit er even in de blijven dan heb je het vast gewoon even nodig

sterkte
Ze heeft me ondertussen wel terug gemaild, maar echt vriendelijk was het niet. Vooral érg kortaf, en op mijn vraag om vrienden te blijven gaat ze niet eens in. Heb haar nog een mailtje terug gedaan, dus we gaan weer verder met mail checken elke 15 minuten.

Blijf het gek vinden dat zij er zo makkelijk overheen lijkt te stappen, ergens denk ik dat ze zich er gewoon voor afsluit... En dat ze weer contact zoekt met die "vriend", jammer

Gelukkig heb ik een boel vrienden die voor afleiding zorgen, ben tot nu toe nog geen enkele avond thuis geweest Totdat je dan weer eenzaam en alleen in je bed ligt, met de gedachte van mijn ex met die ander...
quote:
sterkte
Danku, ik heb het nodig

Nu ik dit zo terug lees is het echt van de hak op de tak, maar dat zjn de emoties
pi_75303688
Ik ben op! Morgenavond heb ik een werkweek van 41 uur achter de rug. Ik beschouw dat persoonlijk als heel wat, vooral voor mezelf

Bah, ik moet de hele tijd denken aan het feit dat mn ex ineens Hyves heeft. Het irriteert me, soms denk ik dat hij t puur en alleen doet om mij te stangen. Hij zei dat er een hekel aan had.. Gelukkig weerhou ik mezelf ervan om erop te kijken.
Af en toe ben ik gewoon zo kwaad op hem, maar dat wil ik niet zijn. Hij stoort mijn leven nog steeds, dat mag eigenlijk niet. Ik wou dat onverschillig tegenover hem kon zijn.. Dat zijn doen en laten mij niet kon boeien. Maar dat doet het stiekem nog steeds, ik wil hier vanaf!
  vrijdag 4 december 2009 @ 23:58:34 #193
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_75303770
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 23:56 schreef Snowcold het volgende:
Bah, ik moet de hele tijd denken aan het feit dat mn ex ineens Hyves heeft. Het irriteert me, soms denk ik dat hij t puur en alleen doet om mij te stangen. Hij zei dat er een hekel aan had.. Gelukkig weerhou ik mezelf ervan om erop te kijken.
Hmm, niet om vervelend te doen, maar kan me voorstellen dat je in een relatie inderdaad niet zoveel waarde hecht aan zoiets als Hyves, maar als vrijgezel is het toch wel een verrekte handig hulpmiddel bij de jacht
  zaterdag 5 december 2009 @ 11:01:27 #194
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75308880
Mijn ex maakt t me wel heel erg makkelijk om over hem heen te komen
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_75308890
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 17:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Omdat ik blut ben, kutjong!
He je kunt altijd nog naar de voedselbank gaan, je krijgt geen bier maar,

- Bespaard je weer geld om bier van te kopen!
- bij ons is het echt heel gezellig, al veel nieuwe contacten opgedaan
( maar dat hangt nogal van de plaats af)
- je mag altijd uithuilen bij de vrijwilligers
pi_75309063
Bedankt weer allemaal,
jullie verhalen slepen me er altijd wel weer een beetje doorheen!
Aangezien ik dit hele weekend helemaal niks te doen heb,
zelfs geen vriendin die even langskomt en dat met sinterklaas
Voor relatie's ben ik niet geschikt, dat is er wel weer voor de zoveelste x ingewreven
Fijn Sinterklaas weekend allemaal!!!

IK HAAT DECEMBER!!!!
pi_75309515
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:13 schreef gekkie_ het volgende:
Bedankt weer allemaal,
jullie verhalen slepen me er altijd wel weer een beetje doorheen!
Aangezien ik dit hele weekend helemaal niks te doen heb,
zelfs geen vriendin die even langskomt en dat met sinterklaas
Voor relatie's ben ik niet geschikt, dat is er wel weer voor de zoveelste x ingewreven Fijn Sinterklaas weekend allemaal!!!

IK HAAT DECEMBER!!!!
Hoe dat zo?
En m'n kop doet auw....
pi_75309841
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoe dat zo?
En m'n kop doet auw....
sorry!
Ach eigenlijk ben ik wel tevreden zo,
maar soms voel ik me zo alleen en kan ik alleen maar aan m'n ex denken!
Feestdagen zijn niet leuk zonder familie
pi_75309885
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:46 schreef gekkie_ het volgende:

[..]

sorry!
Ach eigenlijk ben ik wel tevreden zo,
maar soms voel ik me zo alleen en kan ik alleen maar aan m'n ex denken!
Feestdagen zijn niet leuk zonder familie
Ik ken het maar al te goed
  zaterdag 5 december 2009 @ 11:48:25 #200
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75309887
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoe dat zo?
En m'n kop doet auw....
hier ook enorm brak na maar 3uurtjes woelen in bed
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano