abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 4 december 2009 @ 16:54:09 #151
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75288556
Nou ik heb ook contact gehad met mijn ex een paar dagen terug... via de (je raadt het al) MAIL..... Want ja, iets anders kan ze blijkbaar niet.

In het mailtje begon ze over een rekening die nog betaald moest worden, maar verder vroeg ze wel "hoe het met me ging". Sociaal he? Ohja en ze gaf een feestje over een week en ik wilde vast niet komen, maar dan wist ik het in ieder geval.... zodat ik het niet achteraf van anderen hoefde te horen.

Niet dat ze me uitnodigd ofzo... neuh, want ik wil vast toch niet komen zegt zij dan. Zeg dan gewoon eerlijk dat je me er niet wil hebben, laffe trut.

Bah en het sneue is, dat ik haar nog steeds soms mis.... ik weet niet eens waarom want eigenlijk is het een emotioneel koud kutwijf.

...maar toch mis ik haar soms....

Ach ja, i'll be fine. Vanavond feestje
pi_75288604
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:54 schreef dick_laurent het volgende:
Nou ik heb ook contact gehad met mijn ex een paar dagen terug... via de (je raadt het al) MAIL..... Want ja, iets anders kan ze blijkbaar niet.

In het mailtje begon ze over een rekening die nog betaald moest worden, maar verder vroeg ze wel "hoe het met me ging". Sociaal he? Ohja en ze gaf een feestje over een week en ik wilde vast niet komen, maar dan wist ik het in ieder geval.... zodat ik het niet achteraf van anderen hoefde te horen.

Niet dat ze me uitnodigd ofzo... neuh, want ik wil vast toch niet komen zegt zij dan. Zeg dan gewoon eerlijk dat je me er niet wil hebben, laffe trut.

Bah en het sneue is, dat ik haar nog steeds soms mis.... ik weet niet eens waarom want eigenlijk is het een emotioneel koud kutwijf.

...maar toch mis ik haar soms....

Ach ja, i'll be fine. Vanavond feestje
Soms komen kinderachtige wraakgevoelens bovendrijven, nietwaar?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_75288667
En die dick_laurent ons maar voor de gek houden dat ie over dr heen was Ik wil het liefst deze december ergens ver weg naar een warm land vluchten...maar kan helaas niet door werk.
  Moderator vrijdag 4 december 2009 @ 17:00:34 #154
Dick Laurent Is Dead
pi_75288770
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Soms komen kinderachtige wraakgevoelens bovendrijven, nietwaar?
hmmm heb ik momenteel niet zo'n last van... eerder dat ik gewoon soms nog steeds met verbazing zie hoe zij werkelijk na bijna 7 jaar samen zijn geen ene moer meer om mij geeft.... Terwijl ik wel nog om haar geef, en aan haar denk...
Betekent niet dat ik de relatie met haar zou terug willen, dat staat er los van.... daar ben ik echt wel overheen.
Maar haar als persoon, als maatje... iemand die je dag in dag uit zag... ja dat mis ik soms nog best heftig. En dan verbaast het me oprecht dat zij van het een op het andere moment dat allemaal compleet heeft kunnen uitschakelen.

Maar dat zegt meer over haar dan over mij I suppose
  Moderator vrijdag 4 december 2009 @ 17:01:59 #155
Dick Laurent Is Dead
pi_75288812
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:57 schreef DeuceFour het volgende:
En die dick_laurent ons maar voor de gek houden dat ie over dr heen was Ik wil het liefst deze december ergens ver weg naar een warm land vluchten...maar kan helaas niet door werk.
ik ben zeker over haar heen, nogmaals de relatie hoef ik echt niet meer terug....

Maar iemand die je 7 jaar lang dag in dag uit hebt gezien.... honderd duizenden dingen mee hebt meegemaakt.... die zet je echt niet zomaar uit je kop. Ook niet na een aantal maanden.
Dus in dat opzicht ja... natuurlijk denk ik nog vaak aan haar....
pi_75288907
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 17:00 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

hmmm heb ik momenteel niet zo'n last van... eerder dat ik gewoon soms nog steeds met verbazing zie hoe zij werkelijk na bijna 7 jaar samen zijn geen ene moer meer om mij geeft.... Terwijl ik wel nog om haar geef, en aan haar denk...
Betekent niet dat ik de relatie met haar zou terug willen, dat staat er los van.... daar ben ik echt wel overheen.
Maar haar als persoon, als maatje... iemand die je dag in dag uit zag... ja dat mis ik soms nog best heftig. En dan verbaast het me oprecht dat zij van het een op het andere moment dat allemaal compleet heeft kunnen uitschakelen.

Maar dat zegt meer over haar dan over mij I suppose
Ik ook niet hoor. Alleen heb ik wel zin om me op te werpen als leraar ethiek voor haar en mijn "beste" vriend voor wie ze met veel plezier haar benen spreidde.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 4 december 2009 @ 17:09:56 #157
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75289043
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Laat me even denken....
Geen vrouw meer, geen vrienden meer, geen werk meer, de zoveelste sollicitatie die nergens op uit liep en nog 85 euro en 30 cent voor de rest van de (feest)maand. Genoeg zo?
Ja ho da's meer dan genoeg.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_75289071
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 17:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja ho da's meer dan genoeg.
Mijn tijd komt nog wel!
  Moderator vrijdag 4 december 2009 @ 17:14:35 #159
Dick Laurent Is Dead
pi_75289155
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 17:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Mijn tijd komt nog wel!
waarom heb je de dansvloer vanavond dan afgezegd joh?
pi_75289240
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 17:14 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

waarom heb je de dansvloer vanavond dan afgezegd joh?
Omdat ik blut ben, kutjong!
  Moderator vrijdag 4 december 2009 @ 17:21:20 #161
Dick Laurent Is Dead
pi_75289359
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 17:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

dat ben ik ook altijd bokkelul

Entree is 5 pleuro en voor 2 euro kan je bij de aldi een paar halve liters bier halen.... dus voor 7 euro kan je redelijk aangeschoten op de vloer staan

dusch....
  vrijdag 4 december 2009 @ 17:23:23 #162
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75289418
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 17:21 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Entree is 5 pleuro en voor 2 euro kan je bij de aldi een paar halve liters bier halen.... dus voor 7 euro kan je redelijk aangeschoten op de vloer staan

dusch....
Aldi is idd altijd handig voor goedkoop zat worden.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  vrijdag 4 december 2009 @ 17:27:37 #163
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75289520
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 17:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik hoef gelukkig niet op een houtje te bijten, maar jammer dat je vrienden niet ff in de supermarkt koopt.
pi_75289585
Aldi bier.
Single malt Scotch whisky en Bollinger Champagne voor deze kerel.

Maar zoals ik al zei, all good things comes to those who wait. Laat mij mezelf nou even uit m'n dipje lullen door mezelf geduld aan te praten en te genieten van mijn toekomstplannen en die van m'n ex!
  vrijdag 4 december 2009 @ 17:31:36 #165
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75289629
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 17:30 schreef Barbusse het volgende:
Aldi bier.
Single malt Scotch whisky en Bollinger Champagne voor deze kerel.

Maar zoals ik al zei, all good things comes to those who wait. Laat mij mezelf nou even uit m'n dipje lullen door mezelf geduld aan te praten en te genieten van mijn toekomstplannen en die van m'n ex!
Ja ranzig is het wel. Maar komt vast goed. (hoor mij nou )
pi_75290556
Heb helemaal geen zin om voor m'n eentje te koken
Dat haat ik echt altijd.

Gelukkig is er nog bier, ook de goedkoopste want ik ben ook de rijkste niet
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  vrijdag 4 december 2009 @ 18:35:49 #167
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_75291277
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:26 schreef dick_laurent het volgende:
Feestmaand??? Niks feestmaand

December is KUT

Het is koud, het is nat, het is donker.... ik HAAAAAAAAAAAAAAAAAT december

Naja goed, als je dan een lief meisje hebt om tegenaan te kruipen is het opeens een stuk leuker in december he... hypocriete eikel dat ik ben....but I don't care!!!!! IK HAAAAAAAAAAAAAAAAT december

en nu ga ik aan het bier

Eindelijk iemand die er net zo over denkt
Don't let my username fool you...
pi_75291335
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:35 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die er net zo over denkt
  vrijdag 4 december 2009 @ 18:38:43 #169
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_75291384
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 17:21 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

dusch....
Schultenbrau
Hertog Jan en Jupiler op voorraad hier
Don't let my username fool you...
pi_75291592
Hier nog een die niet zo van december houdt....

En ondanks dat ik redelijk blut ben ga ik zo toch maar wat bier halen en een mannenjankfilm opzetten of zo...
pi_75291602
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:38 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Schultenbrau
Hertog Jan en Jupiler op voorraad hier

Ik doe het met AH pils.. Niet die Euroshopper want die is van de kwaliteit Schultenbrau Voor een euro meer per krat heb je wel iets wat ze niet aanlengen met alcohol in de fabriek .

En daar ga ik er nu eens even lekker eentje van pakken Of zal ik voor iets uit m'n speciale gelegenheden speciaalbier verzameling halen?
pi_75291745
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:44 schreef Barbusse het volgende:
een mannenjankfilm

waar moet ik dan aan denken?
Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?
-George Carlin
pi_75291764
Jee, mannen wat zijn allemaal depessief. Alleen aan het bier.

Sterkte hoor. Geen kinderen dit weekend, dus ik ga het er weer van nemen. Heerlijk feesten.
pi_75291823
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:49 schreef Kwartje7 het volgende:
Jee, mannen wat zijn allemaal depessief. Alleen aan het bier.

Sterkte hoor. Geen kinderen dit weekend, dus ik ga het er weer van nemen. Heerlijk feesten.
Ik dronk net zoveel bier toen ik nog een relatie had
pi_75291848
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:48 schreef buzz_aldrin het volgende:

[..]

waar moet ik dan aan denken?
Children of Men, 25th Hour, Un long Dimache du Fiancailles, High Fidelity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')