Soms komen kinderachtige wraakgevoelens bovendrijven, nietwaar?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:54 schreef dick_laurent het volgende:
Nou ik heb ook contact gehad met mijn ex een paar dagen terug... via de (je raadt het al) MAIL..... Want ja, iets anders kan ze blijkbaar niet.
In het mailtje begon ze over een rekening die nog betaald moest worden, maar verder vroeg ze wel "hoe het met me ging". Sociaal he? Ohja en ze gaf een feestje over een week en ik wilde vast niet komen, maar dan wist ik het in ieder geval.... zodat ik het niet achteraf van anderen hoefde te horen.
Niet dat ze me uitnodigd ofzo... neuh, want ik wil vast toch niet komen zegt zij dan. Zeg dan gewoon eerlijk dat je me er niet wil hebben, laffe trut.
Bah en het sneue is, dat ik haar nog steeds soms mis.... ik weet niet eens waarom want eigenlijk is het een emotioneel koud kutwijf.
...maar toch mis ik haar soms....![]()
Ach ja, i'll be fine. Vanavond feestje
hmmm heb ik momenteel niet zo'n last van... eerder dat ik gewoon soms nog steeds met verbazing zie hoe zij werkelijk na bijna 7 jaar samen zijn geen ene moer meer om mij geeft.... Terwijl ik wel nog om haar geef, en aan haar denk...quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soms komen kinderachtige wraakgevoelens bovendrijven, nietwaar?![]()
ik ben zeker over haar heen, nogmaals de relatie hoef ik echt niet meer terug....quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:57 schreef DeuceFour het volgende:
En die dick_laurent ons maar voor de gek houden dat ie over dr heen was![]()
Ik wil het liefst deze december ergens ver weg naar een warm land vluchten...maar kan helaas niet door werk.
Ik ook niet hoor. Alleen heb ik wel zin om me op te werpen als leraar ethiek voor haar en mijn "beste" vriend voor wie ze met veel plezier haar benen spreidde.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
hmmm heb ik momenteel niet zo'n last van... eerder dat ik gewoon soms nog steeds met verbazing zie hoe zij werkelijk na bijna 7 jaar samen zijn geen ene moer meer om mij geeft.... Terwijl ik wel nog om haar geef, en aan haar denk...
Betekent niet dat ik de relatie met haar zou terug willen, dat staat er los van.... daar ben ik echt wel overheen.
Maar haar als persoon, als maatje... iemand die je dag in dag uit zag... ja dat mis ik soms nog best heftig. En dan verbaast het me oprecht dat zij van het een op het andere moment dat allemaal compleet heeft kunnen uitschakelen.
Maar dat zegt meer over haar dan over mij I suppose
Ja ho da's meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat me even denken....
Geen vrouw meer, geen vrienden meer, geen werk meer, de zoveelste sollicitatie die nergens op uit liep en nog 85 euro en 30 cent voor de rest van de (feest)maand. Genoeg zo?
Mijn tijd komt nog wel!quote:
Omdat ik blut ben, kutjong!quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
waarom heb je de dansvloer vanavond dan afgezegd joh?
dat ben ik ook altijd bokkelulquote:
Aldi is idd altijd handig voor goedkoop zat worden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
dat ben ik ook altijd bokkelul
Entree is 5 pleuro en voor 2 euro kan je bij de aldi een paar halve liters bier halen.... dus voor 7 euro kan je redelijk aangeschoten op de vloer staan![]()
dusch....
Ik hoef gelukkig niet op een houtje te bijten, maar jammer dat je vrienden niet ff in de supermarkt koopt.quote:
Ja ranzig is het wel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:30 schreef Barbusse het volgende:
Aldi bier.![]()
Single malt Scotch whisky en Bollinger Champagne voor deze kerel.![]()
Maar zoals ik al zei, all good things comes to those who wait. Laat mij mezelf nou even uit m'n dipje lullen door mezelf geduld aan te praten en te genieten van mijn toekomstplannen en die van m'n ex!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:26 schreef dick_laurent het volgende:
Feestmaand??? Niks feestmaand
December is KUT
Het is koud, het is nat, het is donker.... ik HAAAAAAAAAAAAAAAAAT december![]()
Naja goed, als je dan een lief meisje hebt om tegenaan te kruipen is het opeens een stuk leuker in december he... hypocriete eikel dat ik ben....but I don't care!!!!!IK HAAAAAAAAAAAAAAAAT december
en nu ga ik aan het bier
quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk iemand die er net zo over denkt
Schultenbrauquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
dat ben ik ook altijd bokkelul
Entree is 5 pleuro en voor 2 euro kan je bij de aldi een paar halve liters bier halen.... dus voor 7 euro kan je redelijk aangeschoten op de vloer staan![]()
dusch....
quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Schultenbrau
Hertog Jan en Jupiler op voorraad hier
quote:
Ik dronk net zoveel bier toen ik nog een relatie hadquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:49 schreef Kwartje7 het volgende:
Jee, mannen wat zijn allemaal depessief. Alleen aan het bier.
Sterkte hoor. Geen kinderen dit weekend, dus ik ga het er weer van nemen. Heerlijk feesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |