abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75312402
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:31 schreef gekkie_ het volgende:

[..]

Vast lief bedoeld van je buurjongetjes
keep the positive thinking!!
Ik doe m'n best meid. En dat gaat me over het algemeen redelijk goed af moet ik zeggen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_75312592
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Helaas is haar loge al wakker...
[..]

Foto uploaden in bv tinypic, daana de link posten?
oke laat maar, hihi, miss de volgende x meer zin in
pi_75312711
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik doe m'n best meid. En dat gaat me over het algemeen redelijk goed af moet ik zeggen.
Ik weet!!!
Ik heb je een beetje gevolgd (gestalkt), daar wil ik wel een voorbeeld aan nemen
pi_75312944
Ik lees al dat ik niet de enige ben met een klote dag. Eerste keer zonder mijn kids Sinterklaas. Het is zwaar. Heel erg lang in mijn bed blijven liggen. En het weer werkt ook niet mee.
Gelukkig krijg ik vanavond eters en daarna naar een disco-party. Ik kom deze dag wel door. En ik word er weer een beetje sterker van.
Hee Barbusse, hoe is het met je kater en veel plezier vandaag .
Iedereen veel sterkte vandaag.
pi_75313200
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:47 schreef gekkie_ het volgende:

[..]

Ik weet!!!
Ik heb je een beetje gevolgd (gestalkt), daar wil ik wel een voorbeeld aan nemen
Nah jáá zeg, ik word gewoon gestalked hiero!
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:58 schreef Kwartje7 het volgende:
Ik lees al dat ik niet de enige ben met een klote dag. Eerste keer zonder mijn kids Sinterklaas. Het is zwaar. Heel erg lang in mijn bed blijven liggen. En het weer werkt ook niet mee.
Gelukkig krijg ik vanavond eters en daarna naar een disco-party. Ik kom deze dag wel door. En ik word er weer een beetje sterker van.
Hee Barbusse, hoe is het met je kater en veel plezier vandaag .
Iedereen veel sterkte vandaag.
Volgens mij ga jij een goede avond hebben meid!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_75313465
Humeurwisselingen

Vandaag ben ik weer super happy. Vanavond lekker eten en daarna uitgaan!
Daarna zien we wel weer verder, zondag is nog ver weg

Veel sterkte en plezier met sinterklaas allemaal!

Ik ga nu een hand pepernoten bij de buurvrouw op de gallerij in dr schoen doen, want die heeft ze altijd buiten staan
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_75313572
Gaat wel best hier, trage start om 12 uur wakker geworden nu bezig met wat was, afwas, muziek luisteren en beetje niksen

En óf ik heb iets gemist, of je bent er net bij gekomen gekkie welkom, en leuk van je moeder van die cadeautjes!
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75313647
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:21 schreef Chev het volgende:
Gaat wel best hier, trage start om 12 uur wakker geworden nu bezig met wat was, afwas, muziek luisteren en beetje niksen
Ik ben ook nog steeds niet gedouched
Maar ja moet ook alleen maar koffie kopen eigenlijk, zo geen zin!!
pi_75313678
En óf ik heb iets gemist, of je bent er net bij gekomen gekkie welkom, en leuk van je moeder van die cadeautjes!
[/quote]

JAAA! lief he
pi_75313736
Mijn moeder vroeg ook al of ik nog iets wou hebben, maar ze zijn al zo gul met dingen die ik vergeet (veel te makkelijk!) en dan komen ze er mee aanzetten en willen ze er geen geld voor hebben...

Dus ik heb nee gezegd
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75313950
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:28 schreef Chev het volgende:
Mijn moeder vroeg ook al of ik nog iets wou hebben, maar ze zijn al zo gul met dingen die ik vergeet (veel te makkelijk!) en dan komen ze er mee aanzetten en willen ze er geen geld voor hebben...

Dus ik heb nee gezegd
Moeders zijn altijd lief.
pi_75314099
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Moeders zijn altijd lief.
pi_75314193
2010 word een mooi jaar
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75314364
Verdorie, ging het net zo lekker komt Yes-R zelfs bij de Sint
m'n Hartje doet pijn
pi_75314421
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:45 schreef Chev het volgende:
2010 word een mooi jaar
kijk maar uit wat je zegd .. dat riep ik ook over 2009 en je wil niet weten hoe dat is geeindigt
En toch zo mooi begonnen..
pi_75314546
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:54 schreef gekkie_ het volgende:

[..]

kijk maar uit wat je zegd .. dat riep ik ook over 2009 en je wil niet weten hoe dat is geeindigt
En toch zo mooi begonnen..
Verdorie gekkie, ik ben al 1 1/2 jaar alleen EN IK ZEG DAT 2010 EEN MOOI JAAR GAAT WORDEN!!

Over het algemeen kan ik zeggen dat dit jaar een redelijk jaar was met veel leerzame dingen, nu wil ik wel weer een leuke meid ontmoeten en weer verlieft worden
(en eindelijk afrekenen met alles wat er nog over is van m'n ex herinneringen...)

Dus kom maar op vrouwen!
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75314809
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:00 schreef Chev het volgende:

[..]

Verdorie gekkie, ik ben al 1 1/2 jaar alleen EN IK ZEG DAT 2010 EEN MOOI JAAR GAAT WORDEN!!

Over het algemeen kan ik zeggen dat dit jaar een redelijk jaar was met veel leerzame dingen, nu wil ik wel weer een leuke meid ontmoeten en weer verlieft worden
(en eindelijk afrekenen met alles wat er nog over is van m'n ex herinneringen...)

Dus kom maar op vrouwen!

Oke, count me in! genoeg geleerd afgelopen jaar, let the fun begin!
pi_75314906
Precies laat die melodramatische muziek voor wat het is en zet muziek op waar je je lekker door voelt!
Je kan het
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75314958
quote:
2010 word een mooi jaar
Dat wordt het zeker
pi_75315160
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:14 schreef Chev het volgende:
Precies laat die melodramatische muziek voor wat het is en zet muziek op waar je je lekker door voelt!
Je kan het

en blijven lachen!

2010
  zaterdag 5 december 2009 @ 15:28:28 #271
278630 Snikch
Living my life
pi_75315233
Jezus wat een blije berichten hier allemaal, ben blij voor iedereen die een goede dag heeft ^^.

Zelf gaat het iets minder, net weeste sporten maar wel helemaal alleen, zonder contact met anderen dus is toch al minder leuk. En vanavond hoop ik weg te gaan maar ik hoor van niemand iets (en degene waar ik wel wat van hoor kunnen niet). Dus ben bang dat het een eenzaam avondje thuis gaat worden .

En daarnaast. Ook als ik uitga zit ik weer met het punt van onbekende aanspreken. Nu op dit moment heb ik zoiets van: vanavond doe ik het gewoon!! Maar dat had ik vorige week ook, en dan kom je steeds dichter bij de stad, en dan zie je op een gegeven moment leuke meiden staan, en dan... klap je dicht >.<.

Ik hoop dat 2010 beter gaat worden, laten we het daar maar op houden .
For as he thinks within himself, so he is
pi_75315470
[quote]Op zaterdag 5 december 2009 15:28 schreef Snikch het volgende:
Jezus wat een blije berichten hier allemaal, ben blij voor iedereen die een goede dag heeft ^^.

He Snikch! miste je al hiero! maar balen voor je
Wij hadden net ook ff een dipje..
maar Chev heeft me overtuigd in 2010 word alles beter!
pi_75315929
quote:
2010 word een mooi jaar
Dat gaat het zeker worden. Het kan nooit slechter dan dit jaar. Het zal wel een moeilijk jaar worden. Raak straks mijn mooie huis kwijt. Maar ja, daar zitten ook heel veel nare herinneringen aan. En de afwikkeling van onze "scheiding".

Maar daarentegen heb ik nog nooit zoveel gelachen de laatste tijd. En merk hoe slecht mijn relatie was. Eindelijk die spanning weg, voel mij steeds vrijer.

2010 wordt mijn (en van de kids natuurlijk) nieuwe begin.
pi_75316701
Net ontdekt, via Hyves , dat die kanjer vanavond ook weer op het discofeest is. Wat is Hyves toch handig . Mijn bui is gelijk een stuk beter.

Wish me luck
pi_75317457
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:29 schreef Kwartje7 het volgende:
Net ontdekt, via Hyves , dat die kanjer vanavond ook weer op het discofeest is. Wat is Hyves toch handig . Mijn bui is gelijk een stuk beter.

Wish me luck
GOOD LUCK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')