Ik doe m'n best meid.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:31 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Vast lief bedoeld van je buurjongetjes
keep the positive thinking!!
oke laat maar, hihi, miss de volgende x meer zin inquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas is haar loge al wakker...![]()
[..]
Foto uploaden in bv tinypic, daana de link posten?
Ik weet!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe m'n best meid.En dat gaat me over het algemeen redelijk goed af moet ik zeggen.
Nah jáá zeg, ik word gewoon gestalked hiero!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:47 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Ik weet!!!
Ik heb je een beetje gevolgd (gestalkt), daar wil ik wel een voorbeeld aan nemen
Volgens mij ga jij een goede avond hebben meid!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:58 schreef Kwartje7 het volgende:
Ik lees al dat ik niet de enige ben met een klote dag. Eerste keer zonder mijn kids Sinterklaas. Het is zwaar. Heel erg lang in mijn bed blijven liggen. En het weer werkt ook niet mee.![]()
Gelukkig krijg ik vanavond eters en daarna naar een disco-party. Ik kom deze dag wel door. En ik word er weer een beetje sterker van.
Hee Barbusse, hoe is het met je kater en veel plezier vandaag.
Iedereen veel sterkte vandaag.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:21 schreef Chev het volgende:
Gaat wel best hier, trage start om 12 uur wakker geworden nu bezig met wat was, afwas, muziek luisteren en beetje niksen
Moeders zijn altijd lief.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:28 schreef Chev het volgende:
Mijn moeder vroeg ook al of ik nog iets wou hebben, maar ze zijn al zo gul met dingen die ik vergeet (veel te makkelijk!) en dan komen ze er mee aanzetten en willen ze er geen geld voor hebben...
Dus ik heb nee gezegd
kijk maar uit wat je zegdquote:
Verdorie gekkie, ik ben al 1 1/2 jaar alleen EN IK ZEG DAT 2010 EEN MOOI JAAR GAAT WORDEN!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:54 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
kijk maar uit wat je zegd.. dat riep ik ook over 2009 en je wil niet weten hoe dat is geeindigt
![]()
En toch zo mooi begonnen..![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:00 schreef Chev het volgende:
[..]
Verdorie gekkie, ik ben al 1 1/2 jaar alleen EN IK ZEG DAT 2010 EEN MOOI JAAR GAAT WORDEN!!
Over het algemeen kan ik zeggen dat dit jaar een redelijk jaar was met veel leerzame dingen, nu wil ik wel weer een leuke meid ontmoeten en weer verlieft worden![]()
(en eindelijk afrekenen met alles wat er nog over is van m'n ex herinneringen...)
Dus kom maar op vrouwen!![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:14 schreef Chev het volgende:
Precies laat die melodramatische muziek voor wat het is en zet muziek op waar je je lekker door voelt!
Je kan het
Dat gaat het zeker worden. Het kan nooit slechter dan dit jaar. Het zal wel een moeilijk jaar worden. Raak straks mijn mooie huis kwijt. Maar ja, daar zitten ook heel veel nare herinneringen aan. En de afwikkeling van onze "scheiding".quote:
GOOD LUCK!quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:29 schreef Kwartje7 het volgende:
Net ontdekt, via Hyves, dat die kanjer vanavond ook weer op het discofeest is. Wat is Hyves toch handig
. Mijn bui is gelijk een stuk beter.
Wish me luck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |