Ja ik was er nog hoor, heb druk zitten meelezen met de alcohol gesprekkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:38 schreef gekkie_ het volgende:
He Snikch!miste je al hiero! maar balen voor je
![]()
Wij hadden net ook ff een dipje..
maar Chev heeft me overtuigd in 2010 word alles beter!
![]()
![]()
Dipjes hebben we allemaal, ik zit er zelf ook nogsteeds in één dus je bent niet de enige. En je zal dus ook niet de enige zijn die er weer uit komt, lukt je welquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:12 schreef maartjeh het volgende:
Dipje.. pff. Net ruzie gehad met mijn ex.
dat valt hier nog wel ergens terug te lezenquote:
*Heeft even terug zitten lezen*quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat valt hier nog wel ergens terug te lezendipje om hoe alles loopt nu. En hoe alles stuk is gemaakt.
mja..kon ik mn geheugen maar uitwissenquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:47 schreef Snikch het volgende:
[..]
*Heeft even terug zitten lezen*
Het is inderdaad klote hoe dat hij er nu ook mee omgaat, rotstreken uithalen enzo (als ik het goed begrijp, met je account bijv.). Kan hier ook weinig advies over geven ben ik bang :S.
Probeer het in ieder geval van de positieve kant te bekijken. Die dipjes houden we allemaal, zul je vast nog wel eens vaker hebben. Maar bedenk ook hoe je er elke keer toch weer sterker bovenop komt in ieder geval.
Aaah lieverd *dikke knuffel*quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat valt hier nog wel ergens terug te lezendipje om hoe alles loopt nu. En hoe alles stuk is gemaakt.
Daar ben ik ook wel van overtuigd, gelukkig.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:31 schreef Snikch het volgende:
[..]
Dipjes hebben we allemaal, ik zit er zelf ook nogsteeds in één dus je bent niet de enige. En je zal dus ook niet de enige zijn die er weer uit komt, lukt je wel.
Maar die ruzie of iets dergelijks, iets dat je kwijt wilt of?
Jij bent niet vervelend!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hmm, niet om vervelend te doen, maar kan me voorstellen dat je in een relatie inderdaad niet zoveel waarde hecht aan zoiets als Hyves, maar als vrijgezel is het toch wel een verrekte handig hulpmiddel bij de jacht
Nou heb je zijn nieuwe nummer is het nog niet goed?quote:Op zondag 6 december 2009 00:32 schreef maartjeh het volgende:
O MIJN GODDD.
Ik word al de hele avond gesmst door een onbekend nummer, dacht dat het mijn ex was want die heeft een nieuw nummer sinds vandaag. Maar nu ben ik toch wel bang dat hij het niet is..
edit; hij is het wel. zak.
Ontloop het alsjeblieft. Ga het niet opzoeken. En ik spreek uit ervaring. Het is echt niet leuk om zo je relatie te beëindigen. Het maakt het loslaten wel makkelijker, als je ex zich zo gedraagt.quote:Op zondag 6 december 2009 03:13 schreef maartjeh het volgende:
we zijn een fase verder; meneer zei net dat hij mij in elkaar wilde slaan.
ben meteen in de auto gestapt en naar hem toe gereden. MIJN GOD wat ben ik PISSIG zeg.![]()
Ah dat is klote, kwartje .. dat het zelfs door moet dringen in je nachtleven..quote:Op zondag 6 december 2009 03:27 schreef Kwartje7 het volgende:
Had een enorm gezellige avond gehad tot het einde. Via via had een gozer gehoord dat ik problemen met mijn ex heb. Komt hij dreigend naar mij toe. Als zijn beste maat problemen krijgt door mijn ex, dat ik hem was. Hij had idd een erg leuke vriend. Heb later nog met die leuke vent gesproken en die zei dat dit al vaker was gebeurd, maar dat hij toch mij graag nog wel eens terug zou willen zien.
Erg leuke einde van mijn avond, maar niet heus. Avond is gewoon verziekt, gaat weer een leuke zondag worden.. Nu al een zondagdip, geweldig.
Laat mij gewoon lol hebben. Ik heb niemand gezoend of gekwetst, wat doe ik dan verkeerd. Laat mij gewoon met rust, ik heb genoeg gezeik aan mijn hoofd.
laat je niet zo opfokken joh, het is nu zondagochtend. Lekker relaxed wakker worden met koffie op bed..Heerlijk toch?quote:Op zondag 6 december 2009 03:27 schreef Kwartje7 het volgende:
Had een enorm gezellige avond gehad tot het einde. Via via had een gozer gehoord dat ik problemen met mijn ex heb. Komt hij dreigend naar mij toe. Als zijn beste maat problemen krijgt door mijn ex, dat ik hem was. Hij had idd een erg leuke vriend. Heb later nog met die leuke vent gesproken en die zei dat dit al vaker was gebeurd, maar dat hij toch mij graag nog wel eens terug zou willen zien.
Erg leuke einde van mijn avond, maar niet heus. Avond is gewoon verziekt, gaat weer een leuke zondag worden.. Nu al een zondagdip, geweldig.
Laat mij gewoon lol hebben. Ik heb niemand gezoend of gekwetst, wat doe ik dan verkeerd. Laat mij gewoon met rust, ik heb genoeg gezeik aan mijn hoofd.
Ik ben naar hem toegegaan maar hij deed niets. Heeft me alleen vastgepakt toen ik zei dat ik wel voor zijn ontslag kon zorgen voor zowel zijn baan als opleiding. Hij zou hier om 10.00 zijn tegen mijn wil in maar hij is niet gekomen.quote:Op zondag 6 december 2009 03:30 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Ontloop het alsjeblieft. Ga het niet opzoeken. En ik spreek uit ervaring. Het is echt niet leuk om zo je relatie te beëindigen. Het maakt het loslaten wel makkelijker, als je ex zich zo gedraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |