Het is gewoon een democratisch besluit. Dat de uitkomst jou niet zint, is geen reden om het meteen een niet-democratisch besluit te noemen. Die vind je voornamelijk in de islamitische landen....niet-democratische besluiten.quote:Op zondag 29 november 2009 16:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is geen democratisch besluit, maar een onderbuikgevoelens besluit.
Geen wijsheid maar meer angstige besluit
Nogmaals het werkt enkel averechts en Zwitserland zal zich enkel hiermee slecht avereren tegen de Arabische wereld.
Nee, ik heb geen Islamitisch onderwijs gevolgd.quote:Op zondag 29 november 2009 16:55 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik avereer
Hij avereert
Wij avereren, dat ken je toch wel
die zijn allang weg jaquote:Op zondag 29 november 2009 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Denk dat meteen alle kerktorens in de Arabische wereld omgehaald worden. O wacht, er zijn geen kerktorens daar![]()
Btw, avereren
lol mag ik even lachen, als ze wel nee hadden gezegd was het wel weer een democratische besluit ..quote:Op zondag 29 november 2009 16:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is geen democratisch besluit, maar een onderbuikgevoelens besluit.
Geen wijsheid maar meer angstige besluit
Nogmaals het werkt enkel averechts en Zwitserland zal zich enkel hiermee slecht avereren tegen de Arabische wereld.
Ooit in Egypte geweest?quote:Op zondag 29 november 2009 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Denk dat meteen alle kerktorens in de Arabische wereld omgehaald worden. O wacht, er zijn geen kerktorens daar![]()
Btw, avereren
ligt de wijn al te chamberen ?quote:Op zondag 29 november 2009 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
Af en toe lig ik hier in een deuk. Die Meki![]()
Zo komt een druilerige zondagmiddag wel om.
Zo, nu (l)aveer ik even naar de keuken teneinde een maaltijd te avereren, die ik vervolgens ga savoureren
quote:Op zondag 29 november 2009 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
Af en toe lig ik hier in een deuk. Die Meki![]()
Zo komt een druilerige zondagmiddag wel om.
Zo, nu (l)aveer ik even naar de keuken teneinde een maaltijd te avereren, die ik vervolgens ga savoureren
Tuurlijk wel. Irak, Libanon en Egypte hebben aanzienlijke christelijke minderheden.quote:Op zondag 29 november 2009 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Valt tegen in Irak (4% Christen) t.o.v. Nederland (5% Moslim). Vooral als je bedenkt dat het christendom vele millennia ouder en eerde aanwezig is in Irak dan de islam aldaar, maar nu is het nog maar 4%. En dit komt echt niet door een gebrek aan vruchtbaarheid onder de christenen aldaarquote:Op zondag 29 november 2009 17:13 schreef freako het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Irak, Libanon en Egypte hebben aanzienlijke christelijke minderheden.
Wat betreft democratie is het natuurlijk helemaal waar. Maar ik denk niet dat je door directe democratie de beste beslissingen zult krijgen voor de lange termijn.quote:Op zondag 29 november 2009 17:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
Er is niets democratischer dan besluiten nemen a.h.v. bindende referenda.
In Cairo, Mokkatam, is een kerk met 20.000 zitplaatsen.quote:Op zondag 29 november 2009 17:13 schreef freako het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Irak, Libanon en Egypte hebben aanzienlijke christelijke minderheden.
Ook Christelijke, Joodse en Islamitische organisaties waren tegen.quote:Op zondag 29 november 2009 17:33 schreef Zienswijze het volgende:
Dit had ik niet verwacht. Omdat de meeste Zwitserse politieke partijen tegen een minarettenverbod waren.
Hier wel, alleen op vrijdag volgens mij.quote:Op zondag 29 november 2009 17:35 schreef tho_Omas het volgende:
Worden die minaretten hier in Nederland eigenlijk wel gebruikt? Ik heb er nog nooit geluid uit horen komen.
Ja, de vertegenwoordigers van die organisaties zijn van die hoge pieten die zich natuurlijk politiek correct willen gedragen. Maar het interesseert niemand wat de vertegenwoordigers van die organisaties vinden. Ik weet zeker dat er christenen en joden in Zwitserland zijn die voor een minarettenverbod zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 17:35 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ook Christelijke, Joodse en Islamitische organisaties waren tegen.
En Zwitserland is het land waar het christendom is ontstaan.quote:Op zondag 29 november 2009 17:53 schreef Zienswijze het volgende:
Dat er in Iran en Egypte kerken staan is natuurlijk heel leuk. Maar in het enige, echte moslimland Saoedi-Arabie mogen geen kerken, synagogen en tempels worden gebouwd. En Saoedi-Arabie is het land waar de islam is ontstaan.
Heeft er niks mee te maken. De islam is een Arabische godsdienst (tradities en cultuur van Arabische stammen) en heeft dus Arabische facetten. Saoedi-Arabie is een heel belangrijk land voor moslims. Mekka, met de Kaaba, ligt in Saoedi-Arabie. Moslims gaan wereldwijd naar Saoedi-Arabie (niet naar Iran of Egypte dus) voor een pelgrimstocht.quote:Op zondag 29 november 2009 17:54 schreef freako het volgende:
[..]
En Zwitserland is het land waar het christendom is ontstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |