Dan woon jij in een ander land dan ik. Nederland=knuffelland no.1. Voor alle gezindten.quote:Op zondag 29 november 2009 16:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Tjah, de moslims worden ook niet met open armen ontvangen.
( Zie de opmars van extreem rechts, npvv etc. )
Je hebt ze allemaal persoonlijk gesproken en ondervraagd?quote:Op zondag 29 november 2009 16:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee die hebben ze er niet, omdat er weinig christenen leven.
er wonen hoogstens 100 christenen die praktiserend zijn en de anderen zijn voornamelijk ongelovigen die geen geloof hangen
Omdat de lokale politiek met de bestemmingsplan het niet toelaat.quote:Op zondag 29 november 2009 16:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nogmaals: Dat is niet waar. Er staat hier in Oss geen enkele minaret, maar er zijn, voor zover ik weet, minimaal twee moskeeën.
quote:Op zondag 29 november 2009 16:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee die hebben ze er niet, omdat er weinig christenen leven.
er wonen hoogstens 100 christenen die praktiserend zijn en de anderen zijn voornamelijk ongelovigen die geen geloof hangen
http://en.wikipedia.org/wiki/Christianity_in_Saudi_Arabiaquote:There are probably more than 1 million Roman Catholics in Saudi Arabia.
In Egypte zijn er ook kerken, niet veel maar ze zijn er wel.quote:Op zondag 29 november 2009 16:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Egypte, 10% van de bevolking of zo'n 8 miljoen mensen.
Misschien dat de regering af en toe knuffelt, maar ik zou mij als moslim nou niet bepaald welkom voelen in NL.quote:Op zondag 29 november 2009 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan woon jij in een ander land dan ik. Nederland=knuffelland no.1. Voor alle gezindten.
Wikipedia kan je herschrijven, is niet betrouwbaarquote:Op zondag 29 november 2009 16:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Christianity_in_Saudi_Arabia
quote:Op zondag 29 november 2009 16:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Wikipedia kan je herschrijven, is niet betrouwbaar
Ik heb liever de overheidsinstanties van S. Arabie die met betrouwvolle cijfers komen.
..en ook niet over kerken in welk ander land dan ook.quote:Op zondag 29 november 2009 16:44 schreef Brickboy het volgende:
De discussie over de uitslag van dit referendum zou eigenlijk allang niet meer over de architectuur of kwantiteit van minaretten moeten gaan, maar over het feit dat er blijkbaar veel racisten in Zwitserland zijn.
Officiële landstaal: Arabischquote:Op zondag 29 november 2009 16:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb liever de overheidsinstanties van S. Arabie die met betrouwvolle cijfers komen.
quote:Op zondag 29 november 2009 16:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Ze zijn allicht betrouwbaar dan de 100 die jij noemde zonder enige bron. Maar hier een niet-herschrijfbare bron: http://www.state.gov/g/drl/rls/irf/2008/108492.htmquote:Op zondag 29 november 2009 16:45 schreef Meki het volgende:
[..]
En nu maar afwachten hoe Moslims omgaan met democratisch genomen besluit.quote:Op zondag 29 november 2009 16:44 schreef qonmann het volgende:
Toch mooi voor de Zwitsers dat ze zich over zoiets kunnen uitspreken.
..een Ja was onverwacht..
quote:Op zondag 29 november 2009 16:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
En nu maar afwachten hoe Moslims omgaan met democratisch genomen besluit.
Het is geen democratisch besluit, maar een onderbuikgevoelens besluit.quote:Op zondag 29 november 2009 16:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
En nu maar afwachten hoe Moslims omgaan met democratisch genomen besluit.
Ik kan Arabisch lezen, Ik zoek het wel zelf op op S. Arabische overheidinstanties die betrouwvol zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 16:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ze zijn allicht betrouwbaar dan de 100 die jij noemde zonder enige bron. Maar hier een niet-herschrijfbare bron: http://www.state.gov/g/drl/rls/irf/2008/108492.htm
En ik heb ook liever dat de overheid in SA met betrouwbare cijfers gaat komen, maar tot die tijd moeten we het hier maar mee doen
Het is wél democratisch. Echter zie ik het niet als een heel goede ontwikkeling, geeft maar weer eens aan dat referenda niet zo gepast zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 16:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is geen democratisch besluit, maar een onderbuikgevoelens besluit.
Geen wijsheid maar meer angstige besluit
Nogmaals het werkt enkel averechts en Zwitserland zal zich enkel hiermee slecht avereren tegen de Arabische wereld.
Nee.quote:Op zondag 29 november 2009 16:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij ziet de zelfmoordterroristen natuurlijk al Bern aanvallen.
Dat denk ik ook. Denk dat meteen alle kerktorens in de Arabische wereld omgehaald worden. O wacht, er zijn geen kerktorens daarquote:Op zondag 29 november 2009 16:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals het werkt enkel averechts en Zwitserland zal zich enkel hiermee slecht avereren tegen de Arabische wereld.
En als je je eenmaal slecht hebt geavereerd, dan weet je het wel. Zeker tegen Arabieren.quote:Op zondag 29 november 2009 16:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ook, alleen aangezien het officiële standpunt van de regering daar is dat iedereen moslim is zullen zij geen specificaties over het aantal christenen hebben.quote:Op zondag 29 november 2009 16:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik kan Arabisch lezen, Ik zoek het wel zelf op op S. Arabische overheidinstanties die betrouwvol zijn.
quote:Op zondag 29 november 2009 16:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
En als je je eenmaal slecht hebt geavereerd, dan weet je het wel. Zeker tegen Arabieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |