quote:
wees blij dat je een vriendin hebtquote:Op zondag 29 november 2009 18:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ik voel me alleen. Een heel leuk weekend gehad met m'n vriendin, maar nu is ze naar huis en zit ik in m'n eentje op de bank, terwijl ze een uur geleden nog lief tegen me aan lag.
Haha pas op, ik had serieus spierpijn in m'n armen de volgende dagquote:Op zondag 29 november 2009 19:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vandaag een wii gekocht
Nu beetje moe van de hele middag erop spelen
echt...wat zou ik supergraag met jou willen ruilen...ik zou me zo graag ook even zo willen voelen. Dat ik ook iemand heb om te missenquote:Op zondag 29 november 2009 18:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ik voel me alleen. Een heel leuk weekend gehad met m'n vriendin, maar nu is ze naar huis en zit ik in m'n eentje op de bank, terwijl ze een uur geleden nog lief tegen me aan lag.
Ik nu ookquote:Op zondag 29 november 2009 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha pas op, ik had serieus spierpijn in m'n armen de volgende dag.
boom basics heeft van die handige kleine boekjes, staat alles samengevat, kost nieuw een tientje en zijn superhandig.quote:Op maandag 30 november 2009 13:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik nu ook
OT: Prima! Al heb ik echt geen idee hoe ik voor mijn tentamens moet studeren? Loop hopeloos achter met al het leeswerk, heb wel alle colleges gevolgd. Moet ik het leeswerk gaan inhalen? Me richten op wat besproken is in het college? Oefenen met de opgaven? Grr.. ik haat burgerlijk recht
en?quote:Op maandag 30 november 2009 07:47 schreef zwartedoos het volgende:
Belangrijke beslissing genomen. Nu nog t lef ervoor opbrengen
Hoe dat zoquote:Op maandag 30 november 2009 14:06 schreef candygirl het volgende:
buiten schijnt het zonnetje ,maar in mijn hoofd stormt het
quote:Op maandag 30 november 2009 17:54 schreef TJDoornbos het volgende:
bang dat mn pa morgen slecht nieuws krijgt int ziekenhuis
Ik heb uittreksels van de juridische faculteitsvereniging, maar die vind ik niet echt top.quote:Op maandag 30 november 2009 13:25 schreef fraubitch het volgende:
[..]
boom basics heeft van die handige kleine boekjes, staat alles samengevat, kost nieuw een tientje en zijn superhandig.
ook de samenvattingen van studens only zijn handig en voor 3-5 euro meteen downloadbaar.
Verder is burgerlijk recht vooral wettenbundels, dus alle belangrijke wetten arceren en daar weer de belangrijkste onderdelen van arceren.
ik zou me sowieso richten op wat er in de les is besproken dus de sheets enz goed doorlezen.
ot: ziek. alsof ik een ongeluk gehad heb ,echt alles doet pijn.
open een topic in R&Pquote:Op maandag 30 november 2009 18:02 schreef Moskje het volgende:
Ik voel me helemaal niet lekker: ben ziek en ben erg verdrietig door mijn vriend. Hij zei gisteren dat hij mij niet durft te vertrouwen. Wat moet ik hier nu mee? Hij zei dat dat komt door zeer nare gebeurtenissen in zijn verleden. Die durft hij niet te vertellen, aan niemand. Zelfs niet eens zijn ouders.
Nu wil hij het uitmaken, omdat hij denkt dat hij mij niet verdient en mij niet durft te vertrouwen. Ik vind dit vreselijk, maar wat moet ik nu? Moet ik hem nu los laten en op zoek naar een ander? Moet ik vechten voor hem en onze relatie? Wat moet ik nu? Ik hou heel veel van hem en hij voelt hetzelfde. Hij zei juist omdat hij zielsveel van mij houdt, bang is en niet durft te vertrouwen. Ik snap eigenlijk helemaal niets meer van hem.
HELP, wat moet ik nu doen?
Doe maar niet, je krijgt er echt spierpijn vanquote:Op maandag 30 november 2009 20:42 schreef Miam het volgende:
Ik wil ook een wii!![]()
Verder gaat't wel goed.
omdat ik op bijna elk gebied in mijn mijn leven in een totaal verkeerde hoek zitquote:
Vast wel meid, gewoon aan vasthouden! En anders kun je altijd hier nog een topic openen, zat mensen met advies en steunquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:47 schreef candygirl het volgende:
[..]
omdat ik op bijna elk gebied in mijn mijn leven in een totaal verkeerde hoek zitmaar ik geef de moed niet op! ook bij mij zal het zonnetje weer opnieuw gaan schijnen...............ooit........
enne?Niet goed gegaan?quote:
jawel maar dat ik nu dan toch ga alleen op n slechtere plek en iemand anders zit op mijn mooie plekquote:
word eens beter dan kom ik morgen naar jou en gaan we shoppenquote:
sterkte!quote:Op donderdag 3 december 2009 08:46 schreef Pheno het volgende:
En de dood kwam weer om de hoek kijken. Kankerziekte, dat kanker.
dat lijkt me serieus superleuk!quote:Op woensdag 2 december 2009 23:08 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
word eens beter dan kom ik morgen naar jou en gaan we shoppen
*knuf*.. beter?quote:
thanks. ik ga slapen.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:24 schreef Miam het volgende:
Ziekig.. hele pijnlijke benen.. aarghh en dan straks ook nog een late dienst...
Ik voel me maaaaaaatig.
niet uit eten vanaaf dus?quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:53 schreef zwartedoos het volgende:
Maar 3uurtjes slaap gehadEn vanaaf moet ik er weer aan geloven
huh?O ik dacht dat we dat een andere x zouden doen vanwege Pink?quote:
nee? maakt niet uit,andere x is okquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:42 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
huh?O ik dacht dat we dat een andere x zouden doen vanwege Pink?
o ok ja misschien kan t toch wel doorgaan, effe kijken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:54 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
nee? maakt niet uit,andere x is ok
ot:
+1quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:18 schreef sitting_elfling het volgende:
Ruk want coursework -> dus sog -> dus latertje
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 13:44 schreef scrub_nurse het volgende:
morgen bij lifestyle aanbieding: micro dermal 30e...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken hem wel maar ook niet..quote:Op zondag 6 december 2009 18:31 schreef DjinN het volgende:
Circle me and the needle moves gracefully
Back and forth
If my heart was a compass you'd be north
Risk it all 'cause I'll catch you if you fall
Wherever you go
If my heart was a house you'd be home
Zooooo'n mooi liedje....
quote:Op zondag 6 december 2009 18:33 schreef kres het volgende:
[..]
Ken hem wel maar ook niet..
Van wie is die ?
Oke ik was beetje in de war.. Ken hem niet maar klinkt wel mooi..quote:
Supermooie tekst, maar ik ken hem nietquote:Op zondag 6 december 2009 18:43 schreef kres het volgende:
Cause If one day you wake up and find that your missing me
and your heart starts to wonder where on this earth I could be
Thinkin maybe you'll come back here to the place that we'd meet
And you'll see me waiting for you on the corner of the street
Kijken of jij deze kent.. En niet stiekem googelen..
Knuffel voor Pluis.quote:Op zondag 6 december 2009 18:45 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Het gaat al dik een week niet zo lekker.. veel stress, veel verdriet, onrust in m'n lijf..
Niets gaat goed en ik ben behoorlijk kil, afstandelijk en bitter naar de buitenwereld toe.
So be it. Ben alles een beetje zat.
quote:Op zondag 6 december 2009 18:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Supermooie tekst, maar ik ken hem nietTenminste, het klinkt enigszins bekend, maar weet zo even niet van wie het is
Pluisje toch..quote:Op zondag 6 december 2009 18:45 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Het gaat al dik een week niet zo lekker.. veel stress, veel verdriet, onrust in m'n lijf..
Niets gaat goed en ik ben behoorlijk kil, afstandelijk en bitter naar de buitenwereld toe.
So be it. Ben alles een beetje zat.
+1quote:
quote:
Samequote:Op zondag 6 december 2009 18:55 schreef Snikch het volgende:
[..]
+1
Hier gaat't iig ook kut, ben echt mijn weg even kwijt.. :S
I Likequote:
quote:Op zondag 6 december 2009 19:22 schreef zwartedoos het volgende:
Iets beter na een paar leuke gesprekken.
Maar onbewust leer je er toch van, hoeft niet noodzakelijk te zijn dat je een lijst met punten kunt opnoemen wat je geleerd hebtquote:Op zondag 6 december 2009 19:07 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Same. Ff gewoon niet meer weten wat te doen, waar te gaan, hoe te handelen ... T_T.. blegh.
Of tig dingen waar je zelf niets aan kunt doen.. bluhhh ..
aan de andere kant, misschien moet ik hier van leren.. Dan is leren alsnog kut. T_T..
thanks iedereen
en had ik gelijk?quote:Op maandag 7 december 2009 02:14 schreef scrub_nurse het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PINK was geweldig! mooie foto's gemaakt! supergoeje plaatsen! helemaal toppie dus!
![]()
![]()
Ik ook, maar dan omdat ik gisteren een heel pakje heb leeggerookt. Vandaag maar rustig aan doen met de peukjes.quote:Op maandag 7 december 2009 09:09 schreef Pheno het volgende:
Keelpijn, moet ik ook maar niet meebrullen met Rammstein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |