quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:35 schreef Rucebo het volgende:
Noem vier speelsteden voor het WK 2010
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:39 schreef Tanjaa het volgende:
Johannesburg, kaapstad?
Dat is 4. Bloemfontein is ook goed.quote:
Dat doe hij bij mij ookquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:53 schreef Tanjaa het volgende:
Met veel moeite zijn de punten erHet ding bleef de hele tijd naar boven scrollen, geen idee waarom.
notepad doe ik altijdquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:54 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dat doe hij bij mij ook, ik kopieer 'm naar Word en verwerk daar de scores, dan heb je er geen last van.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:53 schreef Tanjaa het volgende:
Met veel moeite zijn de punten erHet ding bleef de hele tijd naar boven scrollen, geen idee waarom.
Fixedquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:54 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dat doe hij bij mij ook, ik kopieer 'm naar Word en verwerk daar de scores, dan heb je er geen last van.
Je bent trouwens De_Hertog's punten vergeten zo te zien.
quote:
Wow, dank je. Het zou me denk ik niet eens opvallen als m'n eigen punten niet kloppen, laat staan die van anderen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:54 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Je bent trouwens De_Hertog's punten vergeten zo te zien.
Zag het ook per toeval. Omdat jij die vraag over de Hongaarse taal had gesteld, leek het me dat je ook wel punten zou moeten hebbenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wow, dank je. Het zou me denk ik niet eens opvallen als m'n eigen punten niet kloppen, laat staan die van anderen.
Ik dacht de twee punten op het plaatje.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:53 schreef Tanjaa het volgende:
Welke band en welk nummer?quote:You came on your own
That's how you'll leave
With hope in your hands
And air to breathe
Zeker een aanrader, ik ga hem zometeen bekijken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:10 schreef qonmann het volgende:
In the meantime terwijl O een vraag bedenkt:
Voor wie van wetenschap houdt:
De Nationale Wetenschapsquiz
Het ligt aan mij, nog NOOOOOOOOOOOOOIT van gehoordquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:19 schreef slaveloos het volgende:
editors met bones PRACHTIG nummer!
Half goed, ik zoek een ander nummer.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:19 schreef slaveloos het volgende:
editors met bones PRACHTIG nummer!
luister maar eens en wellicht vind je het ook mooiquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:22 schreef BasOne het volgende:
[..]
Het ligt aan mij, nog NOOOOOOOOOOOOOIT van gehoord
Gwen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:31 schreef slaveloos het volgende:
onder welke naam is Stefani Joanne Angelina Germanotta beter bekend?
Deze sla ik over, die heb ik amper 3 uur geleden zelf nog gegoogledquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:31 schreef slaveloos het volgende:
onder welke naam is Stefani Joanne Angelina Germanotta beter bekend?
OFYquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Lady GaGa
Stand AKQ 1803:quote:
Dat dacht ik vroeger van Jenna Jameson ook .....quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:37 schreef slaveloos het volgende:
waar is het toch misgegaan, ze was een best een leuk meisje vroeger
Nog steeds dezelfde Regiorunner, maar nu kloppen de afmetingen wel.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:35 schreef BasOne het volgende:
[..]
OFY
Ik herkende je niet met je nieuwe treintje
HEEYoooooo
nu niet meer?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:41 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dat dacht ik vroeger van Jenna Jameson ook .....
Zekerquote:
quote:
Nee, kijk goed naar de mannetjes. Wanneer je weet waar die vandaan komen ben je een heel stuk verder....quote:
ik zie 2 koppen cappuccino en een paar dwergen die de melk aan het opkloppen zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:37 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat de goede kant op...
Arraratquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:44 schreef qonmann het volgende:
De Ark van Noach is volgens het bijbelverhaal in Genesis, het schip (letterlijk: de kist) waarmee Noach en zijn gezin, en vele dieren met hen, de zondvloed ...etc.
Op welke berg strandde hij ?
quote:
Dan moet je minder bier drinken, misschien zie je het dan helderder......quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:44 schreef BasOne het volgende:
[..]
ik zie 2 koppen cappuccino en een paar dwergen die de melk aan het opkloppen zijn
We Japanese are small people ,specially when we bowquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:44 schreef BasOne het volgende:
[..]
ik zie 2 koppen cappuccino en een paar dwergen die de melk aan het opkloppen zijn
jaja hoe lang is een chineesquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:46 schreef qonmann het volgende:
[..]
We Japanese are small people ,specially when we bow
Ben je besodemietert... ti's weekend...quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:45 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Dan moet je minder bier drinken, misschien zie je het dan helderder......
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:51 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ben je besodemietert... ti's weekend...
quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:55 schreef BasOne het volgende:
*BasOne (5 mei 1975), Winnaar AKQ meeste film kennis award 2009
[/b]
Je bent te goed voor deze kwisquote:
quote:
quote:
Heb die award niet voor nietsquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:07 schreef qonmann het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Goedkeurend kijkt ze toe
Stand AKQ 1803:
5 qonmann
2 Ofyles2
1 slaveloos
2 Rucebo
1 Yankee
1 tomtomaat
2 BasOne
Meryl is trots op je..quote:
Was ie te makklijk?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:16 schreef tomtomaat het volgende:
Sabrina?
mooie vraag..herkende haar niet, ff clipje checkenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:17 schreef BasOne het volgende:
[..]
Was ie te makklijk?
Hij was te makkelijk hé
Haar volledige naam is trouwens Sabrina Solerno
Stand AKQ 1803:
5 qonmann
2 Ofyles2
1 slaveloos
2 Rucebo
1 Yankee
2 tomtomaat
2 BasOne
mwa, als ik had gezegd 'wie is dit' was ie al moeilijker geweestquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:19 schreef tomtomaat het volgende:
Als je het weet is alles makkelijk.....
Voor mij niet. Ik herkende haar meteen....We kijken hier regelmatig Italiaanse televisie. Daar is ze nog regelmatig op. Ziet er nog steeds goed uit.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
mwa, als ik had gezegd 'wie is dit' was ie al moeilijker geweest
die zocht ik. maar kwam er niet opquote:
quote:
Is volgens mij in Noorwegen, maar ik zei dan ook 'logischer'quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:28 schreef qonmann het volgende:
[..]
die zocht ik. maar kwam er niet op
schildgeneraalspad ?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:33 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Nee, het pad heeft de naam van iemand met een hoge functie...
Het viel te proberen, die 'woont' daar in de buurt en het is bijna de juiste tijd van het jaarquote:
En heeft een hoge functie.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het viel te proberen, die 'woont' daar in de buurt en het is bijna de juiste tijd van het jaar
Precies, hij heeft tig rendieren en hulpjes in dienst.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Precies, hij heeft tig rendieren en hulpjes in dienst.
Die is voor beste film en wordt in Utreg uitgereikt.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:48 schreef BasOne het volgende:
De IDFA Award voor beste Docu
....
geen idee...
Ik dacht even kijken of mensen de krant goed gelezen hadden......quote:
Ja ik dus nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht even kijken of mensen de krant goed gelezen hadden......
Te makkelijk hequote:Op zaterdag 28 november 2009 18:56 schreef tomtomaat het volgende:
Boer
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:19 schreef tomtomaat het volgende:
Als je het weet is alles makkelijk.....
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:57 schreef tomtomaat het volgende:
Guus kom naar huus, want de koeien staan op springen....
moet je er wel een puntje bij optellenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:57 schreef BasOne het volgende:
[..]
Te makkelijk he
Stand AKQ 1803:
5 qonmann
2 Ofyles2
1 slaveloos
2 Rucebo
1 Yankee
2 tomtomaat
3 BasOne
1 mr_anonimous
Ik was de B /B iig niet vergetenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:00 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
moet je er wel een puntje bij optellen
The Bold and the Beautiful?quote:
Waat een zaad serie is dat zeg... letterlijk, er is er altijd wel 1 zwanger en altijd van de man van een ander waar ze ooit eens me getrouwd waren maar nu toch niet meer, toch wel, toch niet, toch wel, toch niet.........quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
The Bold and the Beautiful?
Nou jongens, vanaf nu alleen nog maar sportquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:06 schreef BasOne het volgende:
Geeeeen idee, wil je me de mond snoeren moet je sport vragen stellen
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:07 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Nou jongens, vanaf nu alleen nog maar sport
Je kijkt de Bold and the Beautiful en je houdt niet van Sport! Dames en Heren we hebben Gordon ontmaskert!quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:06 schreef BasOne het volgende:
Geeeeen idee, wil je me de mond snoeren moet je sport vragen stellen
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kijkt de Bold and the Beautiful en je houdt niet van Sport! Dames en Heren we hebben Gordon ontmaskert!
Ik kijk mee, tv staat aan tijdens het etenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kijkt de Bold and the Beautiful en je houdt niet van Sport! Dames en Heren we hebben Gordon ontmaskert!
Axl Rose zat toen nog op school denk ik..... Het Altamont Free Concert was in 1969quote:
Tijdens het nummer under my thumb en niet zoals velen denken tijdens sympathy for the devil.......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Nope, dit bedrijf bestaat al sinds 1787quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Carl Zeiss?
Nou vooruitquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:31 schreef De_Hertog het volgende:
ThyssenKrupp
Almost but no tomatoquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:31 schreef tomtomaat het volgende:
Krupf?
Hangt er van af wanneer je gestopt bent met wiskunde. Als je op de peuterspeelzaal stopte kan 0 - 2 niet, als je op de kleuterschool stopte kan 1 / 3 niet, als je halverwege de middelbare stopte kan de wortel uit -1 niet..quote:
En ja, het antwoord is haast net zo flauw als het antwoord op die eerste 2 (-2 en 1/3). Er is een getal dat wiskundig gedefinieerd is als 'de wortel van -1'. -1 zelf is niet goed.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hangt er van af wanneer je gestopt bent met wiskunde. Als je op de peuterspeelzaal stopte kan 0 - 2 niet, als je op de kleuterschool stopte kan 1 / 3 niet, als je halverwege de middelbare stopte kan de wortel uit -1 niet..
Ben later gestopt, maar vond het nooit erg interessant...quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hangt er van af wanneer je gestopt bent met wiskunde. Als je op de peuterspeelzaal stopte kan 0 - 2 niet, als je op de kleuterschool stopte kan 1 / 3 niet, als je halverwege de middelbare stopte kan de wortel uit -1 niet..
Kortste correcte antwoord ooit?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:40 schreef qonmann het volgende:
i
-1 in het kwadraat is ook 1quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:44 schreef BasOne het volgende:
wat de N... waar staat i, wat is i O.o
Heb nooit de ballen gesnapt van wiskunde, boeide me ook geen meter
1 in het kwadraat is 1
-1 in het kwadraat is -1
Someone shoot me and put me out of my misery
Daar gaat het mis. Het probleem is: een negatief getal vermenigvuldigd met een negatief getal levert een positief getal op. -1 x -1 = 1. -1 in het kwadraat is dus 1.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:44 schreef BasOne het volgende:
wat de N... waar staat i, wat is i O.o
Heb nooit de ballen gesnapt van wiskunde, boeide me ook geen meter
1 in het kwadraat is 1
-1 in het kwadraat is -1
iaw, we doen moeilijk omdat het moelijk kan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:46 schreef De_Hertog het volgende:
Voor de anderen: 'i' is gedefinieerd als 'de wortel uit -1'. i is het centrale getal van de imaginaire getallen, die nodig zijn om met wortels van negatieve getallen te rekenen. Met 'i' kun je de andere getallen maken: de wortel uit -4 is 2i. In ingewikkelder vergelijkingen krijg je een getal met een reële en een imaginaire component, bijvoorbeeld '3 +5i'.
Voor de mensen die visueel zijn ingesteld: als je een horizantale getallenlijn neemt met 0 in het midden, de negatieve getallen oneindig doorlopend naar links en de positieve naar rechts, dan ligt i recht boven de 0.
De wortel uit -1.quote:
Nee, we doen moeilijk omdat het MOET: zonder i is er geen getal te vinden waarvan het kwadraat -1 is. Kijk maar op je rekenmachine naar -1 x -1quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:49 schreef BasOne het volgende:
[..]
iaw, we doen moeilijk omdat het moelijk kan.
Ja daar gaat het dus mis.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daar gaat het mis. Het probleem is: een negatief getal vermenigvuldigd met een negatief getal levert een positief getal op. -1 x -1 = 1. -1 in het kwadraat is dus 1.
En dan heb je een probleem, want dan houd je geen getal meer over dat in het kwadraat -1 oplevert. Maar dat getal is er dus wel: i. En i is precies zo afgesproken dat i x i = -1
Ooit een website over gemaakt voor wat mensen die ermee zaten, blijkt nog steeds te werken. Voor de liefhebbers: http://www.dehertog.net/walg/
Nes, Ballum en Holwerd?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:50 schreef qonmann het volgende:
[..]
De wortel uit -1.
Je kunt er zeer goed mee rekenen, en zoals altijd is het allemaal een kwestie van definitie
(i staat trouwens voor imaginair en dan wordt het snel complex)
Noem 3 plaatsen op Ameland
waarom moet je voor het 1 moelijk doen en voor het ander simpel als het enige verschil een - isquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, we doen moeilijk omdat het MOET: zonder i is er geen getal te vinden waarvan het kwadraat -1 is. Kijk maar op je rekenmachine naar -1 x -1
Dat wist ik dat weer wel.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:53 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Vanaf Holwerd vertrekt de boot
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:55 schreef BasOne het volgende:
Toen wij van Ameland vertrokken
Met de Edam, een oude schuit
Met kakkerlakken in de midscheeps
En rattennesten in het vooruit
Toen hadden wij een kleine Ofyles
Als ketelbink bij ons aan boord
Zeker, een smallere letter dan i is er nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kortste correcte antwoord ooit?
Kan kleiner, wat zit er tussen fok en nl inquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zeker, een smallere letter dan i is er niet
(e komt ook wel eens langs)
dat ding wat op de i staat ..inderdaad. maar smaller is dat nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:00 schreef BasOne het volgende:
[..]
Kan kleiner, wat zit er tussen fok en nl in
Wel kleinerquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
dat ding wat op de i staat ..inderdaad. maar smaller is dat niet
Volgens mij bedoelt hij kortste qua letters.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zeker, een smallere letter dan i is er niet
(e komt ook wel eens langs)
Abdul muhammed al shikaria al shabbad muslim...quote:
ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:02 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij kortste qua letters.
En Geert Wilders is ook ontmaskerd vanavond dames en heren!quote:
Daar wil ik niet mee geassocieerd wordenquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En Geert Wilders is ook ontmaskerd vanavond dames en heren!
Voor een Palestijns zelfmoord commando opleidingkamp jahquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:07 schreef Terpentin07 het volgende:
perfecte foto voor een sollicitatie.
Kan ik me voorstellen maar Geert verwarde Salah Edin ook met Mohammed Bouyeri vandaar de grap!quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:09 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Daar wil ik niet mee geassocieerd worden.
Klopt. -1 x 10 is -10. Maar als het -1 is en het wordt -10 keer kouder dan is het +10.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:52 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ja daar gaat het dus mis.
als het -1 is en het is 10x kouder word het niet opeens +, dan is het -10
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen maar Geert verwarde Salah Edin ook met Mohammed Bouyeri vandaar de grap!
In de originele versie van Fitna had ie die foto van Salah Edin ipv die van Bouyeri getoond tot hilariteit van Salah Edin natuurlijk.quote:
de_hertog +1quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:17 schreef De_Hertog het volgende:
Begin van WO I door het vermoorden van Frans Ferdinand
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:18 schreef De_Hertog het volgende:
De aartshertog en kroonprins van Oostenrijk-Hongarije, niet de band.
Ik weet niet waarom dat vraagteken er staat, maar als het een gok was is het een erg goede gokquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:25 schreef nightcowboy het volgende:
9?
Ah sorry, ik ging op imdb af en daar stond 8 oktober als release date voor Nederland..quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:29 schreef BasOne het volgende:
euhm... district 9 premiere was in juni of juli....
Ik ken alleen '9' omdat daar laatst een vraag over was.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom dat vraagteken er staat, maar als het een gok was is het een erg goede gok
9 en District 9
>_<quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah sorry, ik ging op imdb af en daar stond 8 oktober als release date voor Nederland..
Wat isquote:is een alternatieve, niet-officiële spellinggids, die wordt gevolgd door een aantal Nederlandse media.
Noppesquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:59 schreef Stuurloos het volgende:
De Ruyter?
Kijk naar de hiiiints.....quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:02 schreef qonmann het volgende:
leeghwater ?
En verder, voor en achternaamquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:07 schreef qonmann het volgende:
Cornelis
Dammit qonn..quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:14 schreef qonmann het volgende:
Jan Conrnelis Janszoon
altijd maar net niet goed genoegquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:15 schreef BasOne het volgende:
[..]
nee... wel bijna, je denkt de goede richting op
Ge hebt nog een kans om den brein te brekenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:15 schreef qonmann het volgende:
[..]
altijd maar net niet goed genoeg
whhhahahahhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:16 schreef qonmann het volgende:
Maarten Conrnelis Maartenszoon
Nou.. was dat nou zo moeilijk....quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:18 schreef qonmann het volgende:
Cornelis..Corneliszoon
Had je hint verkeerd begrepen dacht dat ie nog een voornaam hadquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:25 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nou.. was dat nou zo moeilijk....
lol, ahwell ken gebeurenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
Had je hint verkeerd begrepen dacht dat ie nog een voornaam had
die van de ton ook nog en het Behouden Huys
Dat werd tijd.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:28 schreef Rucebo het volgende:
Topic gaat er snel doorheen, bijna 1804 alweer
vroeeeemmmmmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:28 schreef Rucebo het volgende:
Topic gaat er snel doorheen, bijna 1804 alweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |