quote:
Nee, kijk goed naar de mannetjes. Wanneer je weet waar die vandaan komen ben je een heel stuk verder....quote:
ik zie 2 koppen cappuccino en een paar dwergen die de melk aan het opkloppen zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:37 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat de goede kant op...
Arraratquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:44 schreef qonmann het volgende:
De Ark van Noach is volgens het bijbelverhaal in Genesis, het schip (letterlijk: de kist) waarmee Noach en zijn gezin, en vele dieren met hen, de zondvloed ...etc.
Op welke berg strandde hij ?
quote:
Dan moet je minder bier drinken, misschien zie je het dan helderder......quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:44 schreef BasOne het volgende:
[..]
ik zie 2 koppen cappuccino en een paar dwergen die de melk aan het opkloppen zijn
We Japanese are small people ,specially when we bowquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:44 schreef BasOne het volgende:
[..]
ik zie 2 koppen cappuccino en een paar dwergen die de melk aan het opkloppen zijn
jaja hoe lang is een chineesquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:46 schreef qonmann het volgende:
[..]
We Japanese are small people ,specially when we bow
Ben je besodemietert... ti's weekend...quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:45 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Dan moet je minder bier drinken, misschien zie je het dan helderder......
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:51 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ben je besodemietert... ti's weekend...
quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:55 schreef BasOne het volgende:
*BasOne (5 mei 1975), Winnaar AKQ meeste film kennis award 2009
[/b]
Je bent te goed voor deze kwisquote:
quote:
quote:
Heb die award niet voor nietsquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:07 schreef qonmann het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Goedkeurend kijkt ze toe
Stand AKQ 1803:
5 qonmann
2 Ofyles2
1 slaveloos
2 Rucebo
1 Yankee
1 tomtomaat
2 BasOne
Meryl is trots op je..quote:
Was ie te makklijk?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:16 schreef tomtomaat het volgende:
Sabrina?
mooie vraag..herkende haar niet, ff clipje checkenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:17 schreef BasOne het volgende:
[..]
Was ie te makklijk?
Hij was te makkelijk hé
Haar volledige naam is trouwens Sabrina Solerno
Stand AKQ 1803:
5 qonmann
2 Ofyles2
1 slaveloos
2 Rucebo
1 Yankee
2 tomtomaat
2 BasOne
mwa, als ik had gezegd 'wie is dit' was ie al moeilijker geweestquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:19 schreef tomtomaat het volgende:
Als je het weet is alles makkelijk.....
Voor mij niet. Ik herkende haar meteen....We kijken hier regelmatig Italiaanse televisie. Daar is ze nog regelmatig op. Ziet er nog steeds goed uit.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
mwa, als ik had gezegd 'wie is dit' was ie al moeilijker geweest
die zocht ik. maar kwam er niet opquote:
quote:
Is volgens mij in Noorwegen, maar ik zei dan ook 'logischer'quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:28 schreef qonmann het volgende:
[..]
die zocht ik. maar kwam er niet op
schildgeneraalspad ?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:33 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Nee, het pad heeft de naam van iemand met een hoge functie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |