Abdul muhammed al shikaria al shabbad muslim...quote:
ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:02 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij kortste qua letters.
En Geert Wilders is ook ontmaskerd vanavond dames en heren!quote:
Stand AKQ 1803:quote:
Daar wil ik niet mee geassocieerd wordenquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En Geert Wilders is ook ontmaskerd vanavond dames en heren!
Voor een Palestijns zelfmoord commando opleidingkamp jahquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:07 schreef Terpentin07 het volgende:
perfecte foto voor een sollicitatie.
Kan ik me voorstellen maar Geert verwarde Salah Edin ook met Mohammed Bouyeri vandaar de grap!quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:09 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Daar wil ik niet mee geassocieerd worden.
Klopt. -1 x 10 is -10. Maar als het -1 is en het wordt -10 keer kouder dan is het +10.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:52 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ja daar gaat het dus mis.
als het -1 is en het is 10x kouder word het niet opeens +, dan is het -10
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen maar Geert verwarde Salah Edin ook met Mohammed Bouyeri vandaar de grap!
In de originele versie van Fitna had ie die foto van Salah Edin ipv die van Bouyeri getoond tot hilariteit van Salah Edin natuurlijk.quote:
de_hertog +1quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:17 schreef De_Hertog het volgende:
Begin van WO I door het vermoorden van Frans Ferdinand
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:18 schreef De_Hertog het volgende:
De aartshertog en kroonprins van Oostenrijk-Hongarije, niet de band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |