abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Boks-Chick zaterdag 28 november 2009 @ 15:26:27 #1
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75085215
Fok! Dieetclub nr. 291: Vol goede moed en goede ideëen
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Dienstmededeling van Troel
De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.
(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.
Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
lolwut
  Boks-Chick zaterdag 28 november 2009 @ 15:28:11 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75085263
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:23 schreef BrandX het volgende:

[..]

Kom net onder de douche vandaan

Ik ben kapot stiekem wel. Ik kan nu nog een uur boksen als het moet, maar geef me nog 10 de hamstringoefening en ik ga kotsen van moeheid geloof ik Grappig hoeveel invloed een andere beweging heeft

Maar ging goed. Het gaf me een goed gevoel, en de trainer was erg goed. Hield goed in de gaten (met al mijn lichaamprobs) hoe het ging en hoe zwaar hij de belasting moest maken.

We hebben een krachttrainingsschema gecombineerd met cardio. Eerst even loslopen op de band, wat rekken en strekken, en toen begonnen. Allemaal sessies van 4 (2x2 of 4x1) met telkens 60 seconden rust tussendoor.
Hij heeft het schema wat hij bedacht had aangepast, woensdag gaan we echt cardio doen.
De twee schema's draaien we vier weken, en dan gaan we andere oefeningen doen voor beide schema's, ook weer vier weken.

Veel afwisseling dus, en veel verschillende spiergroepen trainen en elke vier weken op (iets) andere wijze.
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:24 schreef BrandX het volgende:
Overigens wel erg toffe aparatuur! Hij heeft ze met tv schermpjes, en je kan je ipod of usb gewoon op ze aansluiten voor muziek
lolwut
pi_75085349
tvp[
pi_75085777
Dat klinkt goed BrandX.

Ik merk dat ik bij de fysio de oefeningen wat saai begin te vinden, elke week weer hetzelfde doen... Maarja, het helpt wel, en daar doe ik het voor..
  Boks-Chick zaterdag 28 november 2009 @ 15:54:32 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75085957
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:47 schreef Boadicea het volgende:
Dat klinkt goed BrandX.

Ik merk dat ik bij de fysio de oefeningen wat saai begin te vinden, elke week weer hetzelfde doen... Maarja, het helpt wel, en daar doe ik het voor..
waar doe je fysio voor? Blessure?
lolwut
pi_75086153
tvp. morgen weer hardlopen. denk weer eens op de atletiekbaan,even lief zijn voor de gewrichten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75086526
Good to hear, BrandX. Maar aan je krachttrainingsschema te lezen doe je echt impulsoefeningen (sets van 2 of 4 als ik het goed lees), doe je dat dan ook met een gewicht waarbij je dat ook echt maar net 2-4 keer lukt? Zit zelf momenteel op een pyramide schema (dus 20x met laag gewicht, 15x met medium gewicht, etc, tot 3x met een gewicht wat je persoonlijke limit is). Spieren opbouwen, helpt heel goed bij een snellere vetverbranding (grotere spieren verbranden meer energie, vet dus). De ene dag doe ik tricep-bortst-buik, de volgende dag biceps-rug-benen, dus elke spiergroep krijgt minimaal 48 uur rust tussen trainingen. En dan elke keer als ik ga fitnessen nog 60 minuten crosstrainer, lekker is dat Dus dan ben ik 'n uur en drie kwartier bezig in totaal ofzo.

En luxe apparaten hebben jullie dan. Waar mijn broertje sport (Health City) hebben ze dat ook, maar ik zit bij een lokale sportschool waar ze apparaten van een generatie ouder hebben, dus geen hippe schermpjes enzo Maarja, ik betaal dan ook maar ¤40 per maand voor onbeperkt sporten, en dan kan ik doen wat ik wil, dus ook aan alle groepslessen meedoen. Plus, het is 5 minuten lopen voor mij
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
  Boks-Chick zaterdag 28 november 2009 @ 16:27:46 #9
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75086730
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:20 schreef Vido het volgende:
Good to hear, BrandX. Maar aan je krachttrainingsschema te lezen doe je echt impulsoefeningen (sets van 2 of 4 als ik het goed lees), doe je dat dan ook met een gewicht waarbij je dat ook echt maar net 2-4 keer lukt? Zit zelf momenteel op een pyramide schema (dus 20x met laag gewicht, 15x met medium gewicht, etc, tot 3x met een gewicht wat je persoonlijke limit is). Spieren opbouwen, helpt heel goed bij een snellere vetverbranding (grotere spieren verbranden meer energie, vet dus). De ene dag doe ik tricep-bortst-buik, de volgende dag biceps-rug-benen, dus elke spiergroep krijgt minimaal 48 uur rust tussen trainingen. En dan elke keer als ik ga fitnessen nog 60 minuten crosstrainer, lekker is dat Dus dan ben ik 'n uur en drie kwartier bezig in totaal ofzo.

En luxe apparaten hebben jullie dan. Waar mijn broertje sport (Health City) hebben ze dat ook, maar ik zit bij een lokale sportschool waar ze apparaten van een generatie ouder hebben, dus geen hippe schermpjes enzo Maarja, ik betaal dan ook maar ¤40 per maand voor onbeperkt sporten, en dan kan ik doen wat ik wil, dus ook aan alle groepslessen meedoen. Plus, het is 5 minuten lopen voor mij
het is een vrij nieuwe sportschool, in een ouwe sportschool (deze jongen heeft het overgenomen en een paar nieuwe apparaten aangeschaft)
Maandtarief ligt hier op 45,- met onbeperkt trainen idd, en zonnebank en sauna (hoewel je voor de zonnebank geloof ik muntjes nodig hebt die je aan de bar kan kopen).

Met de krachttraining gaan we alles langs. Kuiten, hamstring, bovenbeen (voorkant), schouders, borst en bovenarmen in een. Op de laatste na allen grondoefeningen (eigen gewicht tillen). Die laatste doen we met gewicht. 5k per hand, en dan 4x10 een beweging. Die laatste is specifiek afgestemd op mijn boksen .

Ik blijf dit een maand doen, 1x per week kracht, en 1x per week cardio. Daarna ga ik weer erbij boksen als mijn knie het weer toestaat. Dan train ik dus vier keer in de week, ma, woe, vrij en zat.
Waarschijnlijk zal het zo zijn: boksen, kracht, boksen cardio.
lolwut
pi_75086855
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:54 schreef BrandX het volgende:

[..]

waar doe je fysio voor? Blessure?
jups, overbelaste spieren in mijn benen(aan de buitenkant). Dus ik doe allerlei oefeningen voor mijn benen, afgewisseld met een paar spieroefeningen voor de armen/rug..
Ik doe uit mijn hoofd iets van 8 verschillende dingen.
  Boks-Chick zaterdag 28 november 2009 @ 16:33:34 #11
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75086893
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:32 schreef Boadicea het volgende:

[..]

jups, overbelaste spieren in mijn benen(aan de buitenkant). Dus ik doe allerlei oefeningen voor mijn benen, afgewisseld met een paar spieroefeningen voor de armen/rug..
Ik doe uit mijn hoofd iets van 8 verschillende dingen.
oeh balen. Door beenblessures kan je gelijk al een boel sporten niet (volledig) doen.

Succes! Hoe lang moet je er nog mee lopen denk je voor dat je weer wat anders kan gaan doen c.q. genezen bent?
lolwut
pi_75087053
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:33 schreef BrandX het volgende:

[..]

oeh balen. Door beenblessures kan je gelijk al een boel sporten niet (volledig) doen.

Succes! Hoe lang moet je er nog mee lopen denk je voor dat je weer wat anders kan gaan doen c.q. genezen bent?
Ik denk dat ik nog wel even bezig ben. Ik ben er al sinds begin mei zoet mee, en ben tijden gewoon doorgegaan, maar na een flinke verhuizing was de koek op.. Ik mag nu zelf ook wel weer skaten als ik zou willen, maar het weer is er niet naar...

Mijn streven is om iig op oudejaarsdag een tochtje te kunnen rijden op de skates, en dan volgend seizoen weer mee te kunnen doen. Hardlopen begin ik niet meer aan denk ik, daar begon het toen allemaal mee...
pi_75087225
Hardlopen is en blijft een erg blessure gevoelige sport. Simpelweg erg veel druk en impuls op gewrichten.
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_75096922
Blijkbaar is sporten ver buiten de randstad goedkoper Ik sport bij Health City onbeperkt voor 35 euro per maand. Heeft het toch nog voordelen als je niet in de randstad woont

Ik neem ook altijd eigen muziek mee, al heb ik er vaak last van dat de muziek in de zaal zo hard staat dat eigen muziek opzetten weinig nut heeft.

Beterschap bodicea.
  Boks-Chick zaterdag 28 november 2009 @ 22:21:26 #15
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75097054
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 22:16 schreef omearos het volgende:
Blijkbaar is sporten ver buiten de randstad goedkoper Ik sport bij Health City onbeperkt voor 35 euro per maand. Heeft het toch nog voordelen als je niet in de randstad woont

Ik neem ook altijd eigen muziek mee, al heb ik er vaak last van dat de muziek in de zaal zo hard staat dat eigen muziek opzetten weinig nut heeft.

Beterschap bodicea.
Den Haag hier, hartje randstad dus.
lolwut
  Boks-Chick zaterdag 28 november 2009 @ 22:21:49 #16
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75097067
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:39 schreef Boadicea het volgende:

[..]

Ik denk dat ik nog wel even bezig ben. Ik ben er al sinds begin mei zoet mee, en ben tijden gewoon doorgegaan, maar na een flinke verhuizing was de koek op.. Ik mag nu zelf ook wel weer skaten als ik zou willen, maar het weer is er niet naar...

Mijn streven is om iig op oudejaarsdag een tochtje te kunnen rijden op de skates, en dan volgend seizoen weer mee te kunnen doen. Hardlopen begin ik niet meer aan denk ik, daar begon het toen allemaal mee...
Succes, ik duim voor je .
lolwut
pi_75097510
hooi,

ik wilde nog even vertellen dat mn obesitas programma/therapie per 1 februari gaat beginnen. heb er veel zin in om aan de slag te gaan! (hang niet veel in dit topic rond maar had t wel verteld volgens mij, dus even als vervolg )

xx
Kwak
  Boks-Chick zaterdag 28 november 2009 @ 22:57:15 #18
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75098146
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
hooi,

ik wilde nog even vertellen dat mn obesitas programma/therapie per 1 februari gaat beginnen. heb er veel zin in om aan de slag te gaan! (hang niet veel in dit topic rond maar had t wel verteld volgens mij, dus even als vervolg )

xx
wow, spannend! Wat houdt dat ongeveer in, zo'n programma?
lolwut
pi_75100128
combinatie therapie. 1 hele dag in de week, 20 weken lang (half jar incl schoolvakanties)

4 sessies van een uur en 15 minuten. alles in dezelfde groep van 8-10 mensen. allemaal gediagnostiseerd met eetstoornis onderliggend aan obesitas (bij mij niet nader omschreven, dus geen anorexia of bulimia of BED)
-cognitieve gedragstherapie
-danstherapie (lichaamsexpressie en bewustwording, uiten van gevoelens)
-cardiofitness
-dietiste

flink zwaar programma dus, maar het is nodig. was 17 kilo afgevallen in 2 jaar en heb het er in 1 jaar weer aangegeten + 5 extra... gewoon doordat ik geen controle kan krijgen over mn eetgedrag,

afvallen is geen doel in t programma, maar vaak wel een bijkomend voordeel.

doelen zijn wel:
-aanleren van meer beweging
-aanleren van normaal eetpatroon conform de dietetiek
-accepteren overgewicht/obesitas
-herkennen en verwerken van eetprikkels
-herkennen en verwerken van emoties
-terugvalpreventieplan
etc...

als t goed is val ik er wel van af. maar ik moet vooral beter in mn lijf komen en beter voor mezelf leren zorgen. het lijkt me zo fijn om straks niet meer zo afhankelijk te zijn van eten/weleten/niet eten. etc. en gezonder worden!

(het valt onder de psychotherapie, dus volledig vergoed (net als alle eetstoornis therapie) ze hebben veel varianten op dit programma, maar dit is het obesitas basis programma)
Kwak
  Boks-Chick zondag 29 november 2009 @ 00:09:06 #20
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75100233
Klinkt inderdaad heel heftig! En wat je hier zegt:
quote:
als t goed is val ik er wel van af. maar ik moet vooral beter in mn lijf komen en beter voor mezelf leren zorgen. het lijkt me zo fijn om straks niet meer zo afhankelijk te zijn van eten/weleten/niet eten. etc. en gezonder worden!
Is inderdaad key. Als dat er niet is, is het bij voorbaat sowieso al niet mogelijk om blijvend af te vallen in mijn ervaring. En het is mega kut minder prettig als je je niet goed in je vel voelt zitten. Heel veel succes en sterkte! Ik hoop dat het lukt voor je.
Ga je ons tzt op de hoogte houden? Ben erg benieuwd!
lolwut
  zondag 29 november 2009 @ 01:00:00 #21
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75101144
Toch handig als een mod het topic sluit. Kan hij een linkje doorposten.

Dit weekend weinig gesport. Wel veel gedanst vandaag (op zich ook intensief) en mijn knie lijkt weer redelijk op orde. Dinsdag weer zwaarder belasten. Ik ben benieuwd.
Live life to the Ender :D
pi_75104862
quote:
Op zondag 29 november 2009 01:00 schreef Ender_W het volgende:
Toch handig als een mod het topic sluit. Kan hij een linkje doorposten.

Dit weekend weinig gesport. Wel veel gedanst vandaag (op zich ook intensief) en mijn knie lijkt weer redelijk op orde. Dinsdag weer zwaarder belasten. Ik ben benieuwd.
Gewoon dansen? of Dance dance revolution?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  Boks-Chick zondag 29 november 2009 @ 11:25:55 #23
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75104903
Ik had gisteravond vreselijk veel moeite om niet te snacken
Gelukkig niets noemenswaardig in huis, maar ik had gewoon ff last van bijna obsesief: ik moet wat eten!

Dus heb ik maar een sneetje brood met pindakaas genomen

Tis ook eigen schuld. Te vroeg avond eten gegeten (zes uur) en dan tot 1 uur opblijven. Dawerruktnie.
En dan ook nog eens alleen maar een niet echt hele grote bak sla met van alles er in, dat wel.
lolwut
pi_75105890
gisteren heel lekker gegeten en gedronken (we hadden mensen over de vloer en ik had gekookt) maar wel best heel netjes dus ik ben tevreden. Zo eens hardlopen en daarna lunchen met zelfgemaakte hummus (dippen met paprika's) en zelfgemaakte Börek.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75107669
Zo, de zwaarste sportdag van de week zit er weer op. Verschrikkelijk als zondag toevallig net de dag is voor biceps, borst en buik, das m'n langste workout Twee uur bezig geweest, maarja, nu weer genoeg energie om weer een oersaaie zondag door te komen

Vanavond ga ik samen met mams sushi maken, gezellie. En lekker... en gezond... en veel te duur natuurlijk, wilde zalm en wilde tonijn in plaats van goedkopie kweekvis van de supermarkt

Allemaal weer veel succes de komende week! Make it count, voordat de feestdagen om de hoek komen kijken
pi_75109683
lekker sushi

zit nu aan de roggebrood met kaas nadat ik les 16 van evy gerend heb, wat harder gerend dan normaal, gewoon omdat dat goed is soms
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75129303
TVP! Morgen weer sporten na een paar dagen niet
  zondag 29 november 2009 @ 23:15:22 #28
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_75129635
*meldt zich ook weer*

Gisteren niet bij de atletiekvereniging getraind, want we gingen een weekend naar m'n ouders om SInterklaas te vieren. Vandaag wel 10.5 kilometer hardgelopen, dus ik ben goed op weg voor m'n eerste 10k loopwedstrijd volgende week.

Morgen weer eens wegen, als ik tenminste nieuwe batterijen kan vinden, want m'n weegschaal voelde zich Lo vrijdag en had batterijenhonger.
pi_75130498
Hee, goed bezig, Jojo!
pi_75131545
Veel succes op die hardloopwedstrijd JoJo
pi_75133756
Hoi !

kan merken dat het druk is op school, dr blijft weinig tijd over voor de rest.
En dan ook nog verbouwen.....
de afgelopen week was stabilisatie week : -0.1 dus heel netjes mijn doel bereikt
Deze week weer gewoon, zonder extra's

Succes allemaal !
  Boks-Chick maandag 30 november 2009 @ 08:24:09 #32
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75134084
Succes volgende week Jojo! En netjes Stout stabilisatieweken zitten er nog niet in voor mij
Gisterochtend ook that time of the month tevoorschijn gekomen, ergo: vochtvasthouden ftw
en wat gesnoept daardoor, begon gewoon te trillen
Maar nog steeds de dalende lijn, woensdagavond nog 112,3kg, vanochtend 110,7kg.
's-avonds altijd zwaarder, dus op zich goed.
lolwut
pi_75135070
Ik mag nog niet hardlopen van de fysio. Longcapaciteit is nog niet op peil en zo...
Ook leeg
pi_75135175
goeiemorgen. tijd voor een nieuwe week netjes eten. Dit weekend wel lekker gekookt en gegeten maar de weegschaal was heel vriendelijk vanmorgen (iets kwijt) dus ik ben tevreden.

vanavond vroeg eten ivm Spaans dus maak een soepje: spinazie/tuinerwtjes/basilicum/geitenkaas
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75135196
Denk dat ik het vandaag qua beweging bij een stukje wandelen hou. Kon het niet opbrengen om te gaan fietsen vanmorgen. Afgelopen weekend hebben we dan ook hard gewerkt, zaterdag hebben we 6 kuub puin uit de tuin in een container geschept en daarna heb ik in ons nieuwe huis opgeruimd. Gisteren heb ik oa een boompje geknot en daarna gedurende een paar uur knauf aangemaakt, zodat lief kon stuccen. Mijn armen kan ik amper meer optillen. Maar het voelt wel goed, gewoon moe zijn van het harde werken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 30 november 2009 @ 10:19:49 #36
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_75135959
quote:
Op zondag 29 november 2009 11:22 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Gewoon dansen? of Dance dance revolution?
haha, dance dance revolution?? Dank je de koekoek Ik ben niet zo van het voor de computer/console idioot doen

Geef mij maar de ruimte van een grote dansvloer, een partner en een berg muziek. Dat is veel leuker. En een uurtje of 3 a 4 jiven, samba, cha cha, slow fox etc is vermoeiend genoeg
Live life to the Ender :D
  Licht Ontvlambaar maandag 30 november 2009 @ 13:49:03 #37
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75141582
*binnensluipt...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_75141624
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:49 schreef Sjeen het volgende:
*binnensluipt...
*opspringt en heel hard "hoi" roept.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar maandag 30 november 2009 @ 13:54:20 #39
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75141749
*hoi terugroept...

BrandX, jij hier? Ik kan me helemaal niet herinneren dat jij flink was
pi_75142107
Onze topicreeks-starter is trouwens jarig!
Het allereerste topic: Fok! Dieetclub

[ Bericht 18% gewijzigd door Levitation op 30-11-2009 14:10:33 ]
***Levi was here***
  Boks-Chick maandag 30 november 2009 @ 14:37:44 #41
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75143170
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:54 schreef Sjeen het volgende:
*hoi terugroept...

BrandX, jij hier? Ik kan me helemaal niet herinneren dat jij flink was
uhuh, ben inmiddels ruim 110kg
Zie hier qua oorzaak gevolg enzulks: Fok! Dieetclub nr. 291: Vol goede moed en goede ideëen

Maar dank voor je compliment
lolwut
  maandag 30 november 2009 @ 14:38:19 #42
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75143186
ik mag binnenkort gaan kiezen, heb nu een BMI van 27 en een beetje
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Boks-Chick maandag 30 november 2009 @ 14:39:17 #43
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75143221
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:38 schreef Klonk het volgende:
ik mag binnenkort gaan kiezen, heb nu een BMI van 27 en een beetje
lolwut
  Licht Ontvlambaar maandag 30 november 2009 @ 14:40:05 #44
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75143255
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:37 schreef BrandX het volgende:

[..]

uhuh, ben inmiddels ruim 110kg
Zie hier qua oorzaak gevolg enzulks: Fok! Dieetclub nr. 291: Vol goede moed en goede ideëen

Maar dank voor je compliment
Ai... maar dan klopte mijn beeld in elk geval wel Ik heb je al meer dan een jaar niet gezien. Succes meid
  maandag 30 november 2009 @ 14:41:22 #45
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75143299
al was het laatst wel kut, had voor het eerst in anderhalf jaar tijd geen gewicht verloren bij mijn tweemaandelijke date met mijn dieetiste, maar ja, wist waar het door kwam (3 keer uit eten in de week ervoor en twee verjaardagen in de week ervoor) dan kun je fietsen wat je wilt (bijna 900 km) maar daar helpt dan weinig tegen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Boks-Chick maandag 30 november 2009 @ 17:51:29 #46
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75151086
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ai... maar dan klopte mijn beeld in elk geval wel Ik heb je al meer dan een jaar niet gezien. Succes meid
Thanks
lolwut
  Boks-Chick maandag 30 november 2009 @ 17:53:25 #47
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75151156
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:41 schreef Klonk het volgende:
al was het laatst wel kut, had voor het eerst in anderhalf jaar tijd geen gewicht verloren bij mijn tweemaandelijke date met mijn dieetiste, maar ja, wist waar het door kwam (3 keer uit eten in de week ervoor en twee verjaardagen in de week ervoor) dan kun je fietsen wat je wilt (bijna 900 km) maar daar helpt dan weinig tegen
dat is klote idd
wat dat betreft heb ik geen goede starttijd uitgezocht Sinterklaas, kerst, allerlei etentjes enz dus daarvoor zowel prive als met werk.

Maar ik ben sterk, ik ga de boel weerstaan! Ik zal minimalistisch snacken! Ik zal niet te veel eten opscheppen! Ik langzaam kouwen! Ik zal.... zeer waarschijnlijk toch te veel eten ...

Maar! Luctor et Emergo!

lolwut
pi_75154124
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:19 schreef Ender_W het volgende:

[..]

haha, dance dance revolution?? Dank je de koekoek Ik ben niet zo van het voor de computer/console idioot doen

Idioot? Ik ben wel mede dankzij mijn wii bijna 33 kilo kwijt

Jammer is het wel ik dacht dat ik een mede wii'er had gevonden. Wel stoer trouwens dat je gewoon kan dansen, ik kan dat niet uit gebrek aan fantasie voor de pasjes.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  maandag 30 november 2009 @ 21:32:24 #49
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_75161454
Als vrouw heb je toch juist helemaal geen fantasie nodig voor de danspasjes maar moet je je gewoon laten leiden?

Mijn weegschaal bleek trouwens alleen hele vreemde grote ronde platte batterijen te lusten, dus even geen update Vandaag wel weer hardgelopen, 5 km. Morgen even een rustdag en dan woensdag weer denk ik.
  Boks-Chick maandag 30 november 2009 @ 21:43:20 #50
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75161911
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:03 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Idioot? Ik ben wel mede dankzij mijn wii bijna 33 kilo kwijt

Jammer is het wel ik dacht dat ik een mede wii'er had gevonden. Wel stoer trouwens dat je gewoon kan dansen, ik kan dat niet uit gebrek aan fantasie voor de pasjes.
ik zit echt zoooo te twijfelen om zo'n wii ding te kopen. Ik vind het een hoop geld.
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')