quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Kom net onder de douche vandaan
Ik ben kapot stiekem wel. Ik kan nu nog een uur boksen als het moet, maar geef me nog 10 de hamstringoefening en ik ga kotsen van moeheid geloof ikGrappig hoeveel invloed een andere beweging heeft
Maar ging goed. Het gaf me een goed gevoel, en de trainer was erg goed. Hield goed in de gaten (met al mijn lichaamprobs) hoe het ging en hoe zwaar hij de belasting moest maken.
We hebben een krachttrainingsschema gecombineerd met cardio. Eerst even loslopen op de band, wat rekken en strekken, en toen begonnen. Allemaal sessies van 4 (2x2 of 4x1) met telkens 60 seconden rust tussendoor.
Hij heeft het schema wat hij bedacht had aangepast, woensdag gaan we echt cardio doen.
De twee schema's draaien we vier weken, en dan gaan we andere oefeningen doen voor beide schema's, ook weer vier weken.
Veel afwisseling dus, en veel verschillende spiergroepen trainen en elke vier weken op (iets) andere wijze.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:24 schreef BrandX het volgende:
Overigens wel erg toffe aparatuur! Hij heeft ze met tv schermpjes, en je kan je ipod of usb gewoon op ze aansluiten voor muziek
waar doe je fysio voor? Blessure?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:47 schreef Boadicea het volgende:
Dat klinkt goed BrandX.
Ik merk dat ik bij de fysio de oefeningen wat saai begin te vinden, elke week weer hetzelfde doen... Maarja, het helpt wel, en daar doe ik het voor..
het is een vrij nieuwe sportschool, in een ouwe sportschool (deze jongen heeft het overgenomen en een paar nieuwe apparaten aangeschaft)quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:20 schreef Vido het volgende:
Good to hear, BrandX. Maar aan je krachttrainingsschema te lezen doe je echt impulsoefeningen (sets van 2 of 4 als ik het goed lees), doe je dat dan ook met een gewicht waarbij je dat ook echt maar net 2-4 keer lukt? Zit zelf momenteel op een pyramide schema (dus 20x met laag gewicht, 15x met medium gewicht, etc, tot 3x met een gewicht wat je persoonlijke limit is). Spieren opbouwen, helpt heel goed bij een snellere vetverbranding (grotere spieren verbranden meer energie, vet dus). De ene dag doe ik tricep-bortst-buik, de volgende dag biceps-rug-benen, dus elke spiergroep krijgt minimaal 48 uur rust tussen trainingen. En dan elke keer als ik ga fitnessen nog 60 minuten crosstrainer, lekker is datDus dan ben ik 'n uur en drie kwartier bezig in totaal ofzo.
En luxe apparaten hebben jullie dan. Waar mijn broertje sport (Health City) hebben ze dat ook, maar ik zit bij een lokale sportschool waar ze apparaten van een generatie ouder hebben, dus geen hippe schermpjes enzoMaarja, ik betaal dan ook maar ¤40 per maand voor onbeperkt sporten, en dan kan ik doen wat ik wil, dus ook aan alle groepslessen meedoen. Plus, het is 5 minuten lopen voor mij
jups, overbelaste spieren in mijn benen(aan de buitenkant). Dus ik doe allerlei oefeningen voor mijn benen, afgewisseld met een paar spieroefeningen voor de armen/rug..quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
waar doe je fysio voor? Blessure?
oeh balen. Door beenblessures kan je gelijk al een boel sporten niet (volledig) doen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:32 schreef Boadicea het volgende:
[..]
jups, overbelaste spieren in mijn benen(aan de buitenkant). Dus ik doe allerlei oefeningen voor mijn benen, afgewisseld met een paar spieroefeningen voor de armen/rug..
Ik doe uit mijn hoofd iets van 8 verschillende dingen.
Ik denk dat ik nog wel even bezig ben. Ik ben er al sinds begin mei zoet mee, en ben tijden gewoon doorgegaan, maar na een flinke verhuizing was de koek op.. Ik mag nu zelf ook wel weer skaten als ik zou willen, maar het weer is er niet naar...quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh balen. Door beenblessures kan je gelijk al een boel sporten niet (volledig) doen.
Succes! Hoe lang moet je er nog mee lopen denk je voor dat je weer wat anders kan gaan doen c.q. genezen bent?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:16 schreef omearos het volgende:
Blijkbaar is sporten ver buiten de randstad goedkoperIk sport bij Health City onbeperkt voor 35 euro per maand. Heeft het toch nog voordelen als je niet in de randstad woont
![]()
Ik neem ook altijd eigen muziek mee, al heb ik er vaak last van dat de muziek in de zaal zo hard staat dat eigen muziek opzetten weinig nut heeft.
Beterschap bodicea.
Succes, ik duim voor jequote:Op zaterdag 28 november 2009 16:39 schreef Boadicea het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog wel even bezig ben. Ik ben er al sinds begin mei zoet mee, en ben tijden gewoon doorgegaan, maar na een flinke verhuizing was de koek op.. Ik mag nu zelf ook wel weer skaten als ik zou willen, maar het weer is er niet naar...
Mijn streven is om iig op oudejaarsdag een tochtje te kunnen rijden op de skates, en dan volgend seizoen weer mee te kunnen doen. Hardlopen begin ik niet meer aan denk ik, daar begon het toen allemaal mee...
wow, spannend! Wat houdt dat ongeveer in, zo'n programma?quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
hooi,
ik wilde nog even vertellen dat mn obesitas programma/therapie per 1 februari gaat beginnen. heb er veel zin in om aan de slag te gaan! (hang niet veel in dit topic rond maar had t wel verteld volgens mij, dus even als vervolg)
xx
Is inderdaad key. Als dat er niet is, is het bij voorbaat sowieso al niet mogelijk om blijvend af te vallen in mijn ervaring. En het is mega kut minder prettig als je je niet goed in je vel voelt zitten. Heel veel succes en sterkte! Ik hoop dat het lukt voor je.quote:als t goed is val ik er wel van af. maar ik moet vooral beter in mn lijf komen en beter voor mezelf leren zorgen. het lijkt me zo fijn om straks niet meer zo afhankelijk te zijn van eten/weleten/niet eten. etc. en gezonder worden!
Gewoon dansen? of Dance dance revolution?quote:Op zondag 29 november 2009 01:00 schreef Ender_W het volgende:
Toch handig als een mod het topic sluit. Kan hij een linkje doorposten.
Dit weekend weinig gesport. Wel veel gedanst vandaag (op zich ook intensief) en mijn knie lijkt weer redelijk op orde. Dinsdag weer zwaarder belasten. Ik ben benieuwd.
haha, dance dance revolution?? Dank je de koekoekquote:Op zondag 29 november 2009 11:22 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Gewoon dansen? of Dance dance revolution?
*opspringt en heel hard "hoi" roept.quote:
uhuh, ben inmiddels ruim 110kgquote:Op maandag 30 november 2009 13:54 schreef Sjeen het volgende:
*hoi terugroept...
BrandX, jij hier? Ik kan me helemaal niet herinneren dat jij flink was
quote:Op maandag 30 november 2009 14:38 schreef Klonk het volgende:
ik mag binnenkort gaan kiezen, heb nu een BMI van 27 en een beetje
Ai... maar dan klopte mijn beeld in elk geval welquote:Op maandag 30 november 2009 14:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
uhuh, ben inmiddels ruim 110kg
Zie hier qua oorzaak gevolg enzulks: Fok! Dieetclub nr. 291: Vol goede moed en goede ideëen
Maar dank voor je compliment
Thanksquote:Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ai... maar dan klopte mijn beeld in elk geval welIk heb je al meer dan een jaar niet gezien. Succes meid
dat is klote iddquote:Op maandag 30 november 2009 14:41 schreef Klonk het volgende:
al was het laatst wel kut, had voor het eerst in anderhalf jaar tijd geen gewicht verloren bij mijn tweemaandelijke date met mijn dieetiste, maar ja, wist waar het door kwam (3 keer uit eten in de week ervoor en twee verjaardagen in de week ervoor) dan kun je fietsen wat je wilt (bijna 900 km) maar daar helpt dan weinig tegen
quote:Op maandag 30 november 2009 10:19 schreef Ender_W het volgende:
[..]
haha, dance dance revolution?? Dank je de koekoekIk ben niet zo van het voor de computer/console idioot doen
![]()
ik zit echt zoooo te twijfelen om zo'n wii ding te kopen. Ik vind het een hoop geld.quote:Op maandag 30 november 2009 19:03 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Idioot? Ik ben wel mede dankzij mijn wii bijna 33 kilo kwijt
![]()
Jammer is het wel ik dacht dat ik een mede wii'er had gevonden. Wel stoer trouwens dat je gewoon kan dansen, ik kan dat niet uit gebrek aan fantasie voor de pasjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |