haha, dance dance revolution?? Dank je de koekoekquote:Op zondag 29 november 2009 11:22 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Gewoon dansen? of Dance dance revolution?
*opspringt en heel hard "hoi" roept.quote:
uhuh, ben inmiddels ruim 110kgquote:Op maandag 30 november 2009 13:54 schreef Sjeen het volgende:
*hoi terugroept...
BrandX, jij hier? Ik kan me helemaal niet herinneren dat jij flink was
quote:Op maandag 30 november 2009 14:38 schreef Klonk het volgende:
ik mag binnenkort gaan kiezen, heb nu een BMI van 27 en een beetje
Ai... maar dan klopte mijn beeld in elk geval welquote:Op maandag 30 november 2009 14:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
uhuh, ben inmiddels ruim 110kg
Zie hier qua oorzaak gevolg enzulks: Fok! Dieetclub nr. 291: Vol goede moed en goede ideëen
Maar dank voor je compliment
Thanksquote:Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ai... maar dan klopte mijn beeld in elk geval welIk heb je al meer dan een jaar niet gezien. Succes meid
dat is klote iddquote:Op maandag 30 november 2009 14:41 schreef Klonk het volgende:
al was het laatst wel kut, had voor het eerst in anderhalf jaar tijd geen gewicht verloren bij mijn tweemaandelijke date met mijn dieetiste, maar ja, wist waar het door kwam (3 keer uit eten in de week ervoor en twee verjaardagen in de week ervoor) dan kun je fietsen wat je wilt (bijna 900 km) maar daar helpt dan weinig tegen
quote:Op maandag 30 november 2009 10:19 schreef Ender_W het volgende:
[..]
haha, dance dance revolution?? Dank je de koekoekIk ben niet zo van het voor de computer/console idioot doen
![]()
ik zit echt zoooo te twijfelen om zo'n wii ding te kopen. Ik vind het een hoop geld.quote:Op maandag 30 november 2009 19:03 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Idioot? Ik ben wel mede dankzij mijn wii bijna 33 kilo kwijt
![]()
Jammer is het wel ik dacht dat ik een mede wii'er had gevonden. Wel stoer trouwens dat je gewoon kan dansen, ik kan dat niet uit gebrek aan fantasie voor de pasjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |