quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:52 schreef AMDB het volgende:
Hoe doe je dat?
Ik dacht dat je me zo noemde omdat ik sloom aankwam.quote:
oh nee hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me zo noemde omdat ik sloom aankwam.
Dat hoort niet, jónge.quote:
Die kent zijn eigen krachten niet jonge!quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:56 schreef jna het volgende:
[..]
MOEK ANDERS DIE ROOIE ER FF BIJHALEN?
Ja, ik ook. 61,60... ka CHING!quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Getankt, het was weer duur.En mijn linkervoorlicht is stuk.
Looptquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:08 schreef Houniet het volgende:
Mijn nieuwe mix.
HIERRR
Deze is wat harder dan de laatste twee, lekker knallende house, electro- en techhouse. Lekker om het weekend mee in te gaan!
Met oa Calvin Harris, TV Rock, John Dahlback, Fedde Le Gand, Bingo Players, Star Killers en MSTRKRFT.
Ik was ¤ 60,02 kwijt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik ook. 61,60... ka CHING!
En mijn lampen zijn goed
zou ook kunnen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:45 schreef The_Dean het volgende:
Uh, gewoon licht heet dimlicht. Je bedoeld stadslicht?
Zodra het zondag weer licht is, want nu zie je toch niets.quote:
We krijgen eerst zaterdag nogquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodra het zondag weer licht is, want nu zie je toch niets.
Ik weet al niet hoe ik de lampenkap er af moet krijgen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
We krijgen eerst zaterdag nog
En ik kan het met mijn ogen dicht man, zo moeilijk is dat niet.
Lucy!quote:
Ik ken ze niet, maar wel leuk voor je.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:46 schreef AMDB het volgende:
Gaaf, kom ik thuis liggen er vier cd's in de brievenbus die ik gewonnen hebNog goede ook:
Roosbeef - Ze willen wel je hond aaien maar niet met je praten
Lucky Fonz III - A Family Like Yours
The Madd - Are Pretty Quick!
En dan nog een cd met verschillende nummers enzo.
Ik wil niet bij die wijven samen zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij doet niet mee.
Dat is zo inderdaad. Sommige zijn echt iets te kieskeurig.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wil niet bij die wijven samen zijn.![]()
Ze zijn erger dan de internethelden van hier die iemand al af zou wijzen om andermans knieën.
Godnondeju, ben ik wéer te laat...quote:
Neeeeeeehééééquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Godnondeju, ben ik wéer te laat...
Ik herinnerde dat sommigen jongens gingen afwijzen om andermans schoenen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is zo inderdaad. Sommige zijn echt iets te kieskeurig.
Dat vind ik ook een beetje raar. Maar ja, ik zou de uitzending niet eens halen,denk ik.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik herinnerde dat sommigen jongens gingen afwijzen om andermans schoenen.
Ik snap dat je op uiterlijk moet letten, maar dámn.
Nah, ik denk het wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een beetje raar. Maar ja, ik zou de uitzending niet eens halen,denk ik.![]()
Die Bosnische vind ik er wel leuk uit zien trouwens.
Ik zal eens kijken of ik haar naam in beeld kan zien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, ik denk het wel.
Er zijn jongens waarvan ik denk "" en toch bleven er meisjes over die hem kiezen. Nu bijvoorbeeld. Kwestie van geluk hebben I guess
Hmja, ik weet niet echt wie je bedoelt.
Die gothic?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die Dominique![]()
Zelf heeft ze allemaal prutsels, maar die Jacco mag geen ring hebben.
Nee, dat blondje waar Eddy mee ging praten.quote:
Oh oke.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat blondje waar Eddy mee ging praten.
Dat klopt, niet zo heel veel tijd voor Fok! enzo..quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:25 schreef L.no het volgende:
PB.ik krijg het gevoel dat ik je lang niet meer gezien hebt..
Voor je vrienden maak je tijd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat klopt, niet zo heel veel tijd voor Fok! enzo..
quote:Krijg ik toch een leven ofzo...
en ik vind het een beetje ongepast om op mijn werk te posten etc.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor je vrienden maak je tijd.
[..]
![]()
Doe ik ook niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en ik vind het een beetje ongepast om op mijn werk te posten etc.
Oh oke.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat klopt, niet zo heel veel tijd voor Fok! enzo..
Krijg ik toch een leven ofzo...
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:44 schreef jna het volgende:
Ja tuurlijk, elke site is wel even 10 minuten down. Heel normaal
quote:
Dan wil ik liever dat fok! supersloom gaat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:44 schreef jna het volgende:
Ja tuurlijk, elke site is wel even 10 minuten down. Heel normaal
Ja, dat dacht ik al dat je het over tmo had. Maar wie is de racist dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, bij ehm tmo enzo. ik lul maar wat.
Laat maar zitten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al dat je het over tmo had. Maar wie is de racist dan?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Laat maar zitten.
Ik lulde maar wat!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.mirror.co.uk/n(...)dge-115875-21846590/
http://vint.sogeti.nl/?p=1923#respond
Die vent (de laatste) had die big mama weggestemt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou wil ik het weten ook.
Had ik in zijn positie ook gedaan....quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Die vent (de laatste) had die big mama weggestemt.
damnit luctor, daarom zeg ik, ik lul maar wat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ik in zijn positie ook gedaan....
Ben ik nu ook een racist?![]()
Zou ook voor die Jessy gekozen hebben uit die drie voor een date...
Maar waarom riep je het dan in de eerste plaats.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:17 schreef L.no het volgende:
[..]
damnit luctor, daarom zeg ik, ik lul maar wat.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:17 schreef L.no het volgende:
Ik wist trouwens dat je dat zou zeggen, daarom dacht ik van.. laat maar zitten.
het was een brainfart.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waarom riep je het dan in de eerste plaats.
quote:
Dat kwam later na mijn post ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
degene die hij koos, was ook getint.
Jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Je bent nu al voorspelbaar aan het worden.
Dat wel ja, daarom snapte ik het ook niet meer.quote:
Sowieso, als jij de "quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
JaMijn mysterieuze kant is nu al ondermijnd.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Sowieso, als jij de ""gebruikt bij mij, dan komt er altijd een discussie tevoorschijn. De laatste tijd iig.
Chatten ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beetje chatten aan je postcount werken is toch leuk.
Inderdaad zeg.quote:
Je staat met je posts van gisteren trouwens op één.quote:
Ik ben de grootste racist van jullie allemaalquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ik in zijn positie ook gedaan....
Ben ik nu ook een racist?![]()
Zou ook voor die Jessy gekozen hebben uit die drie voor een date...
Ja, maar Dean had er 3 posts ofzo minder.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je staat met je posts van gisteren trouwens op één.
Ik heb alleen maar 's avonds de tijd om te posten, julie een hele dagquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, maar Dean had er 3 posts ofzo minder.
Ik denk dat wij tweeën nu aan de top staan vandaag.
ah fuck, ik moet echt een leven gaan zoeken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar 's avonds de tijd om te posten, julie een hele dag
Je bedoeld zeker het eerste nummer van de set?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:32 schreef L.no het volgende:
Het begin van het liedje van ik de beste begin vergeleken met de rest van jouw liedjes, Houniet.![]()
Ik ben benieuwd naar de rest.
Werken voor de centjes.. Doen we allemaal..quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:40 schreef L.no het volgende:
[..]
ah fuck, ik moet echt een leven gaan zoeken.![]()
Nu kon mijn beste vriend wél uitgaan, maar is blut waardoor ze niet vertelde dat ze beschikbaar was
huh?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:40 schreef L.no het volgende:
Nu kon mijn beste vriend wél uitgaan, maar is blut waardoor ze niet vertelde dat ze beschikbaar was
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je bedoeld zeker het eerste nummer van de set?
Haha dat is Disco, dat komt weer helemaal terug.
Momenteel geen geld hebben staat gelijk aan geen werk hebben?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Werken voor de centjes.. Doen we allemaal..
Ik snap eerlijk gezegd echt niet hoe mensen van 17-19 jaar geen geld kunnen hebben.. Uitzonderingen daar gelaten en ik bedoel niemand hier persoonlijk.
Normaal gesproken zou ze me vertellen als ze beschikbaar was.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
huh?
Ik snap de zin, denk ik niet helemaal.![]()
Maar dan klopt het toch dat ze niets zei, want ze is niet beschikbaar... (om uit te gaan.)quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Momenteel geen geld hebben staat gelijk aan geen werk hebben?
Ze heeft geld, alleen kan dat kind er niet mee omgaan.
Jij kan het niet snappen omdat jij er nooit last van hebt gehad voglens mij.
[..]
Normaal gesproken zou ze me vertellen als ze beschikbaar was.
Nu dus niet en ik dacht dat ze niet kon.
Blijkbaar had ze geen geld waardoor ze niet uit wilde gaan. Ze heeft een hekel om uit te gaan zonder geld.
Ik kwam er nu pas achter op msn.
Ik werk al sinds mijn 13e dus heb nooit geen geld gehad. Maar kom op zeg.. Als je niet met geld om kan gaan, doen je ouders serieus iets fout. Met zakgeld leer je met geld omgaan. Als je dat niet kan, moet je er maar voor werken..quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Momenteel geen geld hebben staat gelijk aan geen werk hebben?
Ze heeft geld, alleen kan dat kind er niet mee omgaan.
Jij kan het niet snappen omdat jij er nooit last van hebt gehad voglens mij.
[..]
Normaal gesproken zou ze me vertellen als ze beschikbaar was.
Nu dus niet en ik dacht dat ze niet kon.
Blijkbaar had ze geen geld waardoor ze niet uit wilde gaan. Ze heeft een hekel om uit te gaan zonder geld.
Ik kwam er nu pas achter op msn.
Normaal gesproken werkt ze of ze gaat iets anders doen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan klopt het toch dat ze niets zei, want ze is niet beschikbaar... (om uit te gaan.)![]()
Of snap ik het nou echt niet...![]()
![]()
Logisch, haar ouders hebben haar verwaarloosd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik werk al sinds mijn 13e dus heb nooit geen geld gehad. Maar kom op zeg.. Als je niet met geld om kan gaan, doen je ouders serieus iets fout. Met zakgeld leer je met geld omgaan. Als je dat niet kan, moet je er maar voor werken..
Is denk ik meer qua gebied. In 't Westland hebben ze een andere manier van opvoeden dan in bijvoorbeeld Den Haag/ R'dam..quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Logisch, haar ouders hebben haar verwaarloosd.
Soms zit er meer dingen achter Bootje. Je kijkt teveel zwart en wit.
Jullie dorp vind ik sowieso een 'rijke' plaats. Waar je non-stop de duurste auto's en huizen ziet, geen achterstandswijken, 99% is blank, etc,etc.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is denk ik meer qua gebied. In 't Westland hebben ze een andere manier van opvoeden dan in bijvoorbeeld Den Haag/ R'dam..
Als ik geen geld heb, ga ik niet uit.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Normaal gesproken werkt ze of ze gaat iets anders doen.
Nu heeft ze niets te doen.. dat noem ik beschikbaar zijn.
Ik ben vaak blut, maar toch ga ik lekker uit.
Good for you!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik geen geld heb, ga ik niet uit.
Ik wel, helemaal als ik het effe nodig heb.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik geen geld heb, ga ik niet uit.
Mensen weten hier wat werken is.. Uitkering is hier vreemd bij de mensen..quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Jullie dorp vind ik sowieso een 'rijke' plaats. Waar je non-stop de duurste auto's en huizen ziet, geen achterstandswijken, 99% is blank, etc,etc.
Met opvoeding verschilt het weer per huishouden eh.
Soms zijn er problemen in een werk vinden. Soms ligt er een hele geschiedenis achter.
? ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nu trouwens ook weer blut, busabonnement à ¤ 1.273,51 is er af.
Lijkt me absoluut saai om een uitkering te hebben en dan de hele dag thuis te zitten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mensen weten hier wat werken is.. Uitkering is hier vreemd bij de mensen..
wat?quote:
Soms werken mensen veel harder dan jij ooit in je leven zou doen en nog kunnen ze niet zo'n dikke dure auto hebben wat jouw vader heeft.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mensen weten hier wat werken is.. Uitkering is hier vreemd bij de mensen..
Is dat een gouden bus ofzo? Jezus wat een knaken.quote:
De ene graait beter dan de andere.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Soms werken mensen veel harder dan jij ooit in je leven zou doen en nog kunnen ze niet zo'n dikke dure auto hebben wat jouw vader heeft.
GMquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:14 schreef GlowMouse het volgende:
http://verkiezingen.fok.nl
Even stemmen, er is een vraag "Beste forumreeks ooit"
De een heeft meer geluk dan de ander. De een groeit toevallig in een goed gezin. De een is nét slimmer of knapper dan de ander...oh zoveel redenen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De ene graait beter dan de andere.
Is voor een heel jaar...quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Is dat een gouden bus ofzo? Jezus wat een knaken.
De ene vind wel een leuke meid, de andere niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:17 schreef L.no het volgende:
[..]
De een heeft meer geluk dan de ander. De een groeit toevallig in een goed gezin. De een is nét slimmer of knapper dan de ander...oh zoveel redenen.
Moet je trouwens elke dingetje invullen daar om te stemmen of mag je alleen Stage SC doen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
10 jaar FOK!
Beste forumreeks ooit Stage SC
* gestemd
Één ding invullen is genoeg, beter dan overal onzin invullen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Moet je trouwens elke dingetje invullen daar om te stemmen of mag je alleen Stage SC doen?
Ik heb alleen die ingevuld...quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Moet je trouwens elke dingetje invullen daar om te stemmen of mag je alleen Stage SC doen?
Nee, nee, dat kan ook!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De ene vind wel een leuke meid, de andere niet.![]()
oh wacht... Dat is iets anders...![]()
Waar kan ik trouwens op jou stemmen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Één ding invullen is genoeg, beter dan overal onzin invullen.
Mijn droomvrouw.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, nee, dat kan ook!
Stel dat die meid schatrijk is!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:20 schreef L.no het volgende:
Gelukkig maar.
Een stemmetje meer voor Stage SC.
Kijk, nu kan ik al geen kans maken bij jou.quote:
quote:
Maar mijn droomvrouw is niet voor niets mijn droomvrouw....quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Kijk, nu kan ik al geen kans maken bij jou.
Zie je oneerlijk deze wereld is!
De verkiezing.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Geen ideewaar je het over hebt, maar het is chill.
Er zijn mensen die het toch gevonden hebben.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar mijn droomvrouw is niet voor niets mijn droomvrouw....Die bestaat niet buiten mijn dromen om....
Dan doen ze ergens toch iets fout hoor...quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Soms werken mensen veel harder dan jij ooit in je leven zou doen en nog kunnen ze niet zo'n dikke dure auto hebben wat jouw vader heeft.
Kan jij je serieus niet inleven bij arme buurten hoe zij leven? Beetje jammer. Aan jouw reacties te zien blijf je alles zwart en wit zien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan doen ze ergens toch iets fout hoor...
Slaap lekker.quote:
Mensen die rijk geboren worden, zullen nooit weten hoe het is om arm te zijn...quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Kan jij je serieus niet inleven bij arme buurten hoe zij leven? Beetje jammer. Aan jouw reacties te zien blijf je alles zwart en wit zien.
Ik denk dat het niet een kwestie is van niet kunnen, maar het niet willen. Of gewoon echt niet realiseren dat het een heel ander beeld kan zien wat je ooit kan verwachten. Of hij heeft geen inlevingsvermogen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mensen die rijk geboren worden, zullen nooit weten hoe het is om arm te zijn...
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet een kwestie is van niet kunnen, maar het niet willen. Of gewoon echt niet realiseren dat het een heel ander beeld kan zien wat je ooit kan verwachten. Of hij heeft geen inlevingsvermogen.
Je kan je verdiepen in boeken, verhalen horen van anderen, documantaires zien...
Slaapse. Veel plezier met dromen over je droomvrouwquote:
Elke vrouw waar je over droomt is toch een droomvrouw?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Slaapse. Veel plezier met dromen over je droomvrouw
Nee man.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:48 schreef jna het volgende:
[..]
Elke vrouw waar je over droomt is toch een droomvrouw?
letterlijk gezien is ook dat een droomvrouwquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee man.
Soms komt er een lelijk schapsel in je droom. Dat wordt toch geen droomvrouw?
Naar mijn mening is er een verschil tussen een vrouw waar je over droomt en een droomvrouw.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:51 schreef jna het volgende:
[..]
letterlijk gezien is ook dat een droomvrouw
Een soort van ziekte. Je zit te dagdromen, minder drang om te eten, denkt non-stop over de persoon..quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe voelt het trouwens om vlinders in je buik te hebben?
één heb ik wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Een soort van ziekte. Je zit te dagdromen, minder drang om te eten, denkt non-stop over de persoon..
Nu al je droomvrouw gezien?
Aw, wat lief!quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
één heb ik wel.
En heb de laatste tijd, juist eerder honger/trek dan minder.
En non-stop aan iemand denken, werkt bij mij juist averechts.
Dan ben ik nog nooit verliefd geweest.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:18 schreef jna het volgende:
Als je vlinders in de buik hebt denk je echt met elke stap die je neemt aan die persoon. Wat zou je nu met dr doen, Wat zou je zeggen. Zou ze dit leuk vinden? enz enz
Ik heb wel eens dat ik in mijn hoofd hele gesprekken voer.quote:
Amenquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:18 schreef jna het volgende:
Als je vlinders in de buik hebt denk je echt met elke stap die je neemt aan die persoon. Wat zou je nu met dr doen, Wat zou je zeggen. Zou ze dit leuk vinden? enz enz
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, maar Dean had er 3 posts ofzo minder.
Ik denk dat wij tweeën nu aan de top staan vandaag.
Dit.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:14 schreef L.no het volgende:
[..]
herkenbaarquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel eens dat ik in mijn hoofd hele gesprekken voer.In de werkelijkheid komt het er alleen nooit uit.
Isthatso has spoken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:29 schreef Isdatzo het volgende:
Er zijn ontiegelijk veel mensen in Nederland die kei- en keihard werken en financieel maar net 't hoofd boven water kunnen houden. Of zelfs dat niet.
Laat staan een dure auto kopen.
En zelfs al is dat hun eigen schuld (wat het natuurlijk niet hoeft te zijn) dan nog. Ik denk dat jij (bootje) je eens moet realiseren dat jij het goed getroffen hebt en dat dat (voor het grootste deel) niet JOUW verdienste is.
Ik ook niet.quote:
Eigenlijk wist ik niet dat ander mensen dat ook hadden.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Eigenlijk wist ik niet dat ander mensen dat ook hadden.
Nouja, ik heb het andersom... ik loop me volledig gek te denken en achteraf valt het altijd wel weer mee...quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:49 schreef L.no het volgende:
Ik haat dat eigenlijk.
Ik word altijd zo teleurgesteld als het gesprek toch anders verliep dan ik oevr fantaseerde.
Denk je aan de positieve of de negatieve dingen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nouja, ik heb het andersom... ik loop me volledig gek te denken en achteraf valt het altijd wel weer mee...
Uiteraardquote:
Eigenlijk altijd...quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Denk je aan de positieve of de negatieve dingen?
Voor mijn tijd, maar klinkt lekker.quote:
Bij positieve en negatieve dingenquote:
Misschien begrijp ik iets niet, dus misschien dat ik dit gesprek daardoor niet herken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bij positieve en negatieve dingen
Hebben we het al eens over gehad toch?
Ja, ik was net klaar met mijn tosti.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:15 schreef Isdatzo het volgende:
Welnee!
Nog even een eitje bakken oid.
Bij mij valt de werkelijkheid altijd zo tegen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:49 schreef L.no het volgende:
Ik haat dat eigenlijk.
Ik word altijd zo teleurgesteld als het gesprek toch anders verliep dan ik oevr fantaseerde.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:35 schreef L.no het volgende:
Ik ga naar bed.![]()
Eet smakelijk Isdatzo.![]()
Slaap lekker Dean. ()
Veel plezier Luc!quote:Op zaterdag 28 november 2009 07:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh jagoedemorgen
Eten en naar Ede. veel plezier allemaal vandaag en tot vanavond.
Sliep je weer op de bank?quote:
Ja manquote:Op zaterdag 28 november 2009 09:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Veel plezier Luc!
[..]
Sliep je weer op de bank?
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 27-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 168 L.no
02. 121 The_Dean
03. 093 Bootje84
04. 078 DjRex89
05. 067 Luctor.et.Emergo
06. 066 jna
07. 055 -Dirk-
08. 055 AMDB
09. 031 Isdatzo
10. 024 Houniet
11. 016 Puala
12. 005 PieterBas
13. 002 GlowMouse
14. 001 Bravebart
15. 001 Zeroku
Reeks-statistieken!
Ja, die ken ik wel ja...quote:
Valt mee, gewoon wat brakquote:
Driftingquote:
Pick it up or put it down artiestenquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Drifting
Verder niet van albums ofzo, hier en daar wat YouTube dingen. Niet te lang, want heb dan altijd zin om de gitaren maar te verkopen
Rustig maarquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:11 schreef L.no het volgende:
JA VERDOMME, KOM IK AAN, IS ER NIEMAND!
Rustig maar, plucker staat al klaar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
wie?quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Wat is er op RTL7quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/rtl_4,_rtl_5,_rtl_7/
20:00 7 seconds
21:55 Body count
Down gaan van FOK!?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:43 schreef L.no het volgende:
Houdt het ooit op met dat down gaan van fok!?
Twee films manquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar Hou, wat zijn dat voor programma's dan?
Ok.. Waar gaan die films dan over?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Twee films man.
Actie en misdaad.
Klik nou eens op die link lammequote:Op zaterdag 28 november 2009 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok.. Waar gaan die films dan over?
quote:
Nadat ik sorry zei tegen PB.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Down gaan van FOK!?Wanneer dan? Ik heb niets gemorken...
Ik ben niet rijk geboren. Ik ben opgegroeid in een omgeving waarbij het al heel vroeg geleerd wordt om hard te werken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mensen die rijk geboren worden, zullen nooit weten hoe het is om arm te zijn...
Als ik zo die tekst erbij lees, heb ik zoiets vanquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Klik nou eens op die link lamme.
Ik heb geen fuck te doen, iedereen is weg. En om nou de hele avond achter de pc te hangen (..)quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik zo die tekst erbij lees, heb ik zoiets van.
Er bestaat een verschil tussen in de financiële problemen zitten en arm zijn. Dat weet je toch, mag ik hopen...quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben niet rijk geboren. Ik ben opgegroeid in een omgeving waarbij het al heel vroeg geleerd wordt om hard te werken.
Leg mij eens uit hoe gezinnen waarbij beide volwassenen (even geen kinderen) 40 uur werken, hoe die in financiële problemen kunnen komen..?
Ik ga beetje FIFA10'en.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb geen fuck te doen, iedereen is weg. En om nou de hele avond achter de pc te hangen (..)
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb geen fuck te doen, iedereen is weg. En om nou de hele avond achter de pc te hangen (..)
Saaie kut.. Heb je geen matties om mee uit te gaan dan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Komt redelijk op hetzelfde neer imo..quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er bestaat een verschil tussen in de financiële problemen zitten en arm zijn. Dat weet je toch, mag ik hopen...
Zijn mix is tof. Vooral hoe het einde.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:02 schreef Bootje84 het volgende:
Ben naar je mix aan het luisteren btw Houniet [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |