quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:52 schreef AMDB het volgende:
Hoe doe je dat?
Ik dacht dat je me zo noemde omdat ik sloom aankwam.quote:
oh nee hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me zo noemde omdat ik sloom aankwam.
Dat hoort niet, jónge.quote:
Die kent zijn eigen krachten niet jonge!quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:56 schreef jna het volgende:
[..]
MOEK ANDERS DIE ROOIE ER FF BIJHALEN?
Ja, ik ook. 61,60... ka CHING!quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Getankt, het was weer duur.En mijn linkervoorlicht is stuk.
Looptquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:08 schreef Houniet het volgende:
Mijn nieuwe mix.
HIERRR
Deze is wat harder dan de laatste twee, lekker knallende house, electro- en techhouse. Lekker om het weekend mee in te gaan!
Met oa Calvin Harris, TV Rock, John Dahlback, Fedde Le Gand, Bingo Players, Star Killers en MSTRKRFT.
Ik was ¤ 60,02 kwijt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik ook. 61,60... ka CHING!
En mijn lampen zijn goed
zou ook kunnen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:45 schreef The_Dean het volgende:
Uh, gewoon licht heet dimlicht. Je bedoeld stadslicht?
Zodra het zondag weer licht is, want nu zie je toch niets.quote:
We krijgen eerst zaterdag nogquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodra het zondag weer licht is, want nu zie je toch niets.
Ik weet al niet hoe ik de lampenkap er af moet krijgen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
We krijgen eerst zaterdag nog
En ik kan het met mijn ogen dicht man, zo moeilijk is dat niet.
Lucy!quote:
Ik ken ze niet, maar wel leuk voor je.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:46 schreef AMDB het volgende:
Gaaf, kom ik thuis liggen er vier cd's in de brievenbus die ik gewonnen hebNog goede ook:
Roosbeef - Ze willen wel je hond aaien maar niet met je praten
Lucky Fonz III - A Family Like Yours
The Madd - Are Pretty Quick!
En dan nog een cd met verschillende nummers enzo.
Ik wil niet bij die wijven samen zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij doet niet mee.
Dat is zo inderdaad. Sommige zijn echt iets te kieskeurig.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wil niet bij die wijven samen zijn.![]()
Ze zijn erger dan de internethelden van hier die iemand al af zou wijzen om andermans knieën.
Godnondeju, ben ik wéer te laat...quote:
Neeeeeeehééééquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Godnondeju, ben ik wéer te laat...
Ik herinnerde dat sommigen jongens gingen afwijzen om andermans schoenen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is zo inderdaad. Sommige zijn echt iets te kieskeurig.
Dat vind ik ook een beetje raar. Maar ja, ik zou de uitzending niet eens halen,denk ik.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik herinnerde dat sommigen jongens gingen afwijzen om andermans schoenen.
Ik snap dat je op uiterlijk moet letten, maar dámn.
Nah, ik denk het wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een beetje raar. Maar ja, ik zou de uitzending niet eens halen,denk ik.![]()
Die Bosnische vind ik er wel leuk uit zien trouwens.
Ik zal eens kijken of ik haar naam in beeld kan zien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, ik denk het wel.
Er zijn jongens waarvan ik denk "" en toch bleven er meisjes over die hem kiezen. Nu bijvoorbeeld. Kwestie van geluk hebben I guess
Hmja, ik weet niet echt wie je bedoelt.
Die gothic?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die Dominique![]()
Zelf heeft ze allemaal prutsels, maar die Jacco mag geen ring hebben.
Nee, dat blondje waar Eddy mee ging praten.quote:
Oh oke.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat blondje waar Eddy mee ging praten.
Dat klopt, niet zo heel veel tijd voor Fok! enzo..quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:25 schreef L.no het volgende:
PB.ik krijg het gevoel dat ik je lang niet meer gezien hebt..
Voor je vrienden maak je tijd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat klopt, niet zo heel veel tijd voor Fok! enzo..
quote:Krijg ik toch een leven ofzo...
en ik vind het een beetje ongepast om op mijn werk te posten etc.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor je vrienden maak je tijd.
[..]
![]()
Doe ik ook niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en ik vind het een beetje ongepast om op mijn werk te posten etc.
Oh oke.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat klopt, niet zo heel veel tijd voor Fok! enzo..
Krijg ik toch een leven ofzo...
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:44 schreef jna het volgende:
Ja tuurlijk, elke site is wel even 10 minuten down. Heel normaal
quote:
Dan wil ik liever dat fok! supersloom gaat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:44 schreef jna het volgende:
Ja tuurlijk, elke site is wel even 10 minuten down. Heel normaal
Ja, dat dacht ik al dat je het over tmo had. Maar wie is de racist dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, bij ehm tmo enzo. ik lul maar wat.
Laat maar zitten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al dat je het over tmo had. Maar wie is de racist dan?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Laat maar zitten.
Ik lulde maar wat!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.mirror.co.uk/n(...)dge-115875-21846590/
http://vint.sogeti.nl/?p=1923#respond
Die vent (de laatste) had die big mama weggestemt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou wil ik het weten ook.
Had ik in zijn positie ook gedaan....quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Die vent (de laatste) had die big mama weggestemt.
damnit luctor, daarom zeg ik, ik lul maar wat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ik in zijn positie ook gedaan....
Ben ik nu ook een racist?![]()
Zou ook voor die Jessy gekozen hebben uit die drie voor een date...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |