All done.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:01 schreef Spellmeista het volgende:
Bastard zou je aub even de topictitel UFo's willen aanpassen?
Klopt.. thanks.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:56 schreef timmmmm het volgende:
vraagje over Godwalgelijke opmerking
weg ermee dus,quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:30 schreef Flammie het volgende:
Het is dus wel zelfverzonnen rotzooi (wat blijkt omdat het nog steeds niet gebeurd is) en we weten wat daar normaal mee gebeurd
Is goed gozerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:08 schreef Spellmeista het volgende:
slot aanvraag kabinet valt en zon gaat schijnen. Mijn excuses ik zat er helemaal naast blijkbaar. Mijn weermanipulatiemanouvres zijn niet meer wat ze zijn geweest. Dus van mij kan ie dicht Bastard of Jogy
Maar je bent wel serieus wat betreft die weermanipulatiemanouvres? Zou je daar dan iets meer over willen vertellen (misschien in een nieuw topic)? Dat vind ik wel interessant namelijk, want ik hou helemaal niet van kouquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:08 schreef Spellmeista het volgende:
slot aanvraag kabinet valt en zon gaat schijnen. Mijn excuses ik zat er helemaal naast blijkbaar. Mijn weermanipulatiemanouvres zijn niet meer wat ze zijn geweest. Dus van mij kan ie dicht Bastard of Jogy
Ben jij serieus dat je nog nooit gehoord hebt van weermanipulatie ???quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar je bent wel serieus wat betreft die weermanipulatiemanouvres? Zou je daar dan iets meer over willen vertellen (misschien in een nieuw topic)? Dat vind ik wel interessant namelijk, want ik hou helemaal niet van kou.
Het verschil is dat Spellmeista al vaker beweerd heeft dat ie met zijn gedachten het weer kan beinvloeden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ben jij serieus dat je nog nooit gehoord hebt van weermanipulatie ???
Beijing aims to control weather at Olympics
Burgemeester van Moskou bant sneeuw
http://en.wikipedia.org/wiki/Weather_control
Dus 'n beetje gek om daar een topic in TRU over te starten, het is gewoon realtiteit ...
Het zou een beetje gek zijn als er alleen maar topics gestart zouden worden over onderwerpen waar nog nooit iemand van heeft gehoordquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:56 schreef UncleScorp het volgende:
Ben jij serieus dat je nog nooit gehoord hebt van weermanipulatie ???
Beijing aims to control weather at Olympics
Burgemeester van Moskou bant sneeuw
http://en.wikipedia.org/wiki/Weather_control
Dus 'n beetje gek om daar een topic in TRU over te starten, het is gewoon realtiteit ...
Als je zo denkt kun je het hele TRU-forum wel opheffen, want (bijnaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:56 schreef UncleScorp het volgende:
Tru opheffen ? Nah, waar zouden jullie anders je tijd moeten verspillen ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
Als je zo denkt kun je het hele TRU-forum wel opheffen, want (bijna) alle topics hebben niks met paranormale zaken te maken
.
Ik vind het TRU-forum wel leuk hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:14 schreef UncleScorp het volgende:
Tru opheffen ? Nah, waar zouden jullie anders je tijd moeten verspillen ?
Als er vlokjes uit de lucht komen, hoeft niet eens te blijven liggenquote:Op donderdag 4 maart 2010 07:47 schreef Spellmeista het volgende:
daarbij komt geef mij een definitie van sneeuw. Ik persoonlijk denk dan aan pakken van centimeters die neervallen
Als je leuk als in ludiek bedoelt, vind ik wel dat het kliekje haar best doet ...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:26 schreef Bastard het volgende:
Kom op mensen, beter je best doen voor een leuk topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |