Je hebt het antwoord al gegevenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
De enige conclusie is dat God niet bestaat
Dat mis ik niet, omdat dat de enige overgebleven conclusie uit mijn verhaal is. Maar waar komt alles dan vandaan? En waarom?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:20 schreef Morgenrood het volgende:
Je mist 1 puntje.. God bestaat niet. En al zeker niet in de kinderlijke hoedanigheid zoals jij je die voorstelt..
Wat ik van hem vraag, moet hij nakomen. Hij kan niet anders. Dus waarom gebeurt het dan niet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:23 schreef Ireyon het volgende:
God heeft wel betere dingen te doen dan jouw balpen te laten zweven.. Haïtianen verpletteren of aids verspreiden enzo.
Fijn dat jij bepaalt dat God niet bestaat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:20 schreef Morgenrood het volgende:
Je mist 1 puntje.. God bestaat niet. En al zeker niet in de kinderlijke hoedanigheid zoals jij je die voorstelt..
Bron?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
God heeft gezegd dat hij niet anders kan doen dan onze wensen inwilligen.
Idd. Doe er je voordeel mee nu je dat weet, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:33 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Fijn dat jij bepaalt dat God niet bestaat.
Waarom MOET hij dat nakomen? Waar in de Bijbel staat dit precies?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat ik van hem vraag, moet hij nakomen. Hij kan niet anders. Dus waarom gebeurt het dan niet?
Zo boven, zo beneden. Zo op aarde, zo in de hemel. Het staat ook beschreven in de boeken "een gesprek met God" van Neale Donald Walsh.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:45 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarom MOET hij dat nakomen? Waar in de Bijbel staat dit precies?
ik hoop het wel we hebben al 2000 jaar niks meer van hem gehoord.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:45 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarom MOET hij dat nakomen?
Google is zo makkelijk: http://stewdio.org/emailgod/quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik hoop het wel we hebben al 2000 jaar niks meer van hem gehoord.
hij kan op zijn minst es iets van zich laten horen via blogje telefoontje smsje twitter berichtje
waarom is dat een reden voor God om onze wensen na te komen?quote:Zo boven, zo beneden. Zo op aarde, zo in de hemel.
Je mist een heleboel in je theorie.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
God heeft gezegd dat hij niet anders kan doen dan onze wensen inwilligen. Zonder uitzondering.
Maar als ik nu aan hem vraag om iets te doen, bijvoorbeeld een balpen laten zweven, waarom doet hij dat dan niet?
De enige conclusie is dat God of niet bestaat of dat hij zich zo niet wenst te manifesteren. Maar als ik er toch uitdrukkelijk om vraag, dan kan God toch niet anders?
Of mis ik iets in mijn theorie?
Precies ja. Bovendien is aangestoond dat alles met elkaar verband houdt en verbonden is, en dat energie de intentie volgt. Dus waarom werkt het grotere geheel dat ik hier even God noem, niet als zodanig een op een in mijn dienst? Het is niet omdat hij het ergens te druk voor heeft, hij kan alles en een balpen laten zweven moet dan ook geen enkel probleem zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:00 schreef UncleScorp het volgende:
Als alles ontstaan is uit The Big Bang, dan is alles een stukje van God ...
Niet als je het zo uitdrukt nee. Maar is de wereld niet zoals jij hem ziet? Als jij aan een kabouter denkt, dan bestaat die voor jou. Weliswaar in je hoofd, maar je hebt hem wel gecreeerd in je gedachte. Er is dus een creatie. En een creatie is het begin van alles.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:46 schreef Michielos het volgende:
zucht.. het leven is geen walt disney bullshit waar dieren met elkaar praten, gebeden verhoort worden e.d.
Het zweven van een balpen en zich telekinetisch manifesteren als de eerste Uri Geller is niet onderdeel van zijn Goddelijk plan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
God heeft gezegd dat hij niet anders kan doen dan onze wensen inwilligen. Zonder uitzondering.
Maar als ik nu aan hem vraag om iets te doen, bijvoorbeeld een balpen laten zweven, waarom doet hij dat dan niet?
De enige conclusie is dat God of niet bestaat of dat hij zich zo niet wenst te manifesteren. Maar als ik er toch uitdrukkelijk om vraag, dan kan God toch niet anders?
Of mis ik iets in mijn theorie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |