uhuh 104 cm! en zo wijs en leuk en eigenwijs en soms vervelend, * Jelief rent naar k tot p topicquote:
Dat mutsje kreeg Mila ook op in het AMCquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:27 schreef huuphuup het volgende:
Fuente wat een heerlijk gezinnetje heb je![]()
Mooooi die vergelijk foto'sinderdaad wat jullie zeggen. Het gaat zo snel, ze veranderen zo snel en ze leren zo veel in korte tijd.
[ afbeelding ]
net een paar minuten oud
[ afbeelding ]
papa was zo trots dat ze eindelijk het hele flesje leegdronk dat ie er een foto van maakte
[ afbeelding ]
mn blije eitje in het wipstoeltjeze rukt tegenwoordig heel hard aan die beestjes
*snirf* het gaat zo sneheheheeel[/emo]
Ik vind haar op deze foto eigenlijk nog best groot lijkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:39 schreef huuphuup het volgende:
ah gossie zo klein![]()
ja dat mutsje hebben we niet meer, vind ik eigk best jammernaar huis toe kreeg ze haar eigen mutsje op.
We hebben wel een lellik tshirtje met "born in Delft" die ik toch maar bewaard heb. leuk voor later
hihi, ik heb ook zo'n doosquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:43 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik vind haar op deze foto eigenlijk nog best groot lijken
Het mutsje heb ik ergens in de doos "van mila SPECIAAL!!" gestopt
Mila moest hem op met het vervoer van amsterdam naar lelystad, een aangezien we zelf niks bij ons hadden was het vanzelfsprekend dat dit mutsje op bleef.. Jeetje, alweer bijna 11 maanden geleden zeg *snif*quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hihi, ik heb ook zo'n doosniet van Mila uiteraard
'
maar we hebben het mutsje gewoon niet mee naar huis gekregen, hij is in het ziekenhuis afgegaan en verwisseld voor haar eigen mutsje dus ik denk dat de verpleegster hem gewoon weg heeft gegooid ofzo
Idemquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:44 schreef huuphuup het volgende:
wat is Elin toch een mooi kind
goed gelukt KD!
Kaalscheren haalt er zo weer een paar maanden vanafquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:41 schreef Kleurdoos het volgende:
o en vergelijken?
elin 1 dag:
[ afbeelding ]
gnorf
[ afbeelding ]
3 mnd
[ afbeelding ]
10 mnd en dan is je baby weg
*tondeuse pakt*quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:23 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Kaalscheren haalt er zo weer een paar maanden vanaf
neequote:
klopt, vond ik ook alquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:04 schreef Sorbootje het volgende:
Kleurdoos, zoals Elin op die tweede foto kijkt, exact zo kijkt Isabeau ook vaak. Dan lijken ze ineens enorm op elkaar, alleen een andere haar- en oogkleur... wat bizar! Ik heb alleen nog niet zo'n foto van Isabeau.
Die muts kreeg elin ook opquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:01 schreef oeke het volgende:
Al die ieniemini's!![]()
![]()
![]()
![]()
En toch herken je nog heel veel van die eerste foto's vind ik.![]()
Ik kan het niet laten, ik moet ook even de eerste van Ko spammen.
Met hetzelfde mutsje als Senna![]()
[ afbeelding ]
Klopt, hij lacht bijna altijd!quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:23 schreef innepin het volgende:
Thijs is ook echt een pretkop of niet Laura? Lachebekje
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:10 schreef huuphuup het volgende:
Wat een schatje Fredo
ik schrok me wild eergister toen ik op de wc zat... ik had een gluurder.
Needless to say dat mn lief niet meer bijkwam toen ie mij zo hoorde schrikken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en yay voor haarspeldjes!![]()
ik liet m aan mn vriend zien en die vond het idd prachtigquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:10 schreef huuphuup het volgende:
Wat een schatje Fredo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:10 schreef huuphuup het volgende:
Wat een schatje Fredo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een Chineesje met OLVG-muts:quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:17 schreef oeke het volgende:Echt he, net kroeshaartjes.
![]()
ja, dat was ook een van de eerste dingen die ik zei, een chineesje!
Ze ziet er lekker stevig uit. Hoe zwaar was ze bij geboorte?quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[ [url=http://i49.tinypic.com/t9gpyu.jpg[]afbeelding[/url] ] hier echt een seconde oud ofzo, lekker ranzig
3790g valt best mee dusquote:Op zondag 29 november 2009 10:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze ziet er lekker stevig uit. Hoe zwaar was ze bij geboorte?
Ja, echt hè? Volgens mij heeft ze momenteel een groeispurtquote:Op maandag 30 november 2009 09:58 schreef pinquit het volgende:
wow wat wordt ze groot groof!![]()
en dat kleine pasgeboren poppeke![]()
![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 10:47 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Leuk alle net geboren tot nu foto's!
Huup wat een lekker poppetje heb je toch![]()
Seb![]()
ET mooie foto's!!
Mijn boef:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:19 schreef Asyniur het volgende:
Isabeau lijkt wel op zo'n Annie MG Schmidt poppetje, die punkertjeshoe heetten ze ook alweer?
![]()
de familie Stamperquote:Op woensdag 2 december 2009 13:23 schreef Asyniur het volgende:
[..]
nee, het was zo'n heel gezin met allemaal van die punkhaartjes...
De Stampertjes!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:23 schreef Asyniur het volgende:
[..]
nee, het was zo'n heel gezin met allemaal van die punkhaartjes...
Ja, die ja!! De Stampertjes!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
de familie Stamper
[ afbeelding ] ?
`
Oh als je dit ziet, dan smelt je toch helemaalquote:Op woensdag 2 december 2009 11:35 schreef Sorbootje het volgende:
Kleurdoos! Wat heb je toch een prachtig theatraal meisje! 't Is elke keer weer genieten van haar foto's!
Het-is-mij, wat een lekker ding!
En S. volgens mij ga jij nog heel wat meisjesharten breken![]()
Kijk eens wie er net heel wakker en blij was!
[ afbeelding ]
Even het laatste restje slaap weggapen
[ afbeelding ]
En dan
[ afbeelding ]
lachen maar!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ochgos, wat een meeeeeeeeisje!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:54 schreef Groofsken het volgende:
MvD, wat een geweldige foto, echt wauw, wat een kereltje.
En dan die kleine van Baren die kleine van Karin
.
En Sorbo, je hebt inderdaad een Stampertje![]()
en ik vind Graeme eigenlijk ook wel een stampertje, een rood stampertje
.
En kijk dit nou...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:23 schreef DuchessX het volgende:
Wauw wat een geweldige foto's!![]()
![]()
Voor mij is Luc de prijswinnaar van de dag![]()
Helemaal geweldig met die verf in zijn gezicht!
En Graeme, Willow, Amélie, Isabeau, Lars, Roy, Luc, Tessie, de prinsessentweeling en alle andere scheetjes die ik ben vergeten:Helemaal geweldig! Mén wat geniet ik hiervan!
En wat ben ik blij dat ik óók een kindje heb en dat ik in dit soort topics kan kijken zonder me intens verdrietig te voelen vanwege het gemis...weet nog precies hoedat was...
voor alle dames die ook zo graag willen
![]()
Vandaag waren we naar babymassage en de foto is na afloop gemaakt. Needless to say dat Evi het errug fijn vond
[ afbeelding ]
En nog meer spam![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tis een echte lachebek![]()
WOW! Ik dacht even dat ik een babyfoto van mijn inmiddels 6 jaar oude zoontje zagquote:Op donderdag 3 december 2009 22:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zeven dagen oud en dan al zo wijs de wereld in kijken.
[ afbeelding ]
die lijken idd op elkaar!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
WOW! Ik dacht even dat ik een babyfoto van mijn inmiddels 6 jaar oude zoontje zag![]()
[ afbeelding ]
idd!quote:
Verrek, als twee druppels water!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
WOW! Ik dacht even dat ik een babyfoto van mijn inmiddels 6 jaar oude zoontje zag![]()
[ afbeelding ]
knuffelbeertjequote:Op zaterdag 5 december 2009 21:29 schreef Poppedein het volgende:
LucaIk vind jou zonder verf ook al mooi genoeg! Leuk je weer eens te zien hier!
Roy met je altijd zo serieuse koppie... je wordt groot!
Graeme...je bent zo'n geweldig mannetje..en ik herken je soms bijna niet als je halen nat en plat zijn..wat een ander koppie heb je dan!
Mooie Larsje, ondanks dat t je allemaal nog niet altijd makkelijk af gaat ben je al zo'n blij mannetje en is t allerkwetsbaarste al zo van je af! Je gaat steeds meer op je knappe zuster lijken!
Isabeau...wraaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr...sexy mama!![]()
Amélietje met DE man in haar leven...lekker guitertje!
Ties, vent, wat kijk je al wijs, heb je zoveel te vertellen wat er nog niet uit wil komen? Gelukkig staat je naam op je shirt , hoef je je daar al niet meer druk om te maken
Evi en Tess met hun mooie grote mensen vesten... Evi, wat een hele meid ben jij ook alweer! Wat een ongelooflijk guitig bekkie heb je, lekker meiske!
En mooie mooie Willow, met je mooie mooie kijkers...jij hebt zo iets geweldig liefs in je ogen! Dat wordt écht een meisje met uitstraling later! (heuj..natuurlijk, nu ook al!)
en TImo, al zo druk an de studie..vent vent, nog even en dan kan jij je mam voorlezen ipv andersom!
Mijn lekker beertje... Mijn laptoppie is dood en dit is de enige nieuwe die op liefs computer staat...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:29 schreef Poppedein het volgende:
Mijn lekker beertje... Mijn laptoppie is dood en dit is de enige nieuwe die op liefs computer staat...
[ afbeelding ]
oh wat is ze mooi zegquote:Op zondag 6 december 2009 10:38 schreef Kleurdoos het volgende:
The morning after
[ afbeelding ]
spelen met r nieuwe cadeau's
Roy slaapt als hij beneden ligt eigenlijk altijd met één oog open.quote:Op zondag 6 december 2009 09:20 schreef freecell het volgende:
Ik was jullie kwijt
Roy, lekker manneke!Al ziet hij er echt nog wel wakker uit op die eerste foto
Haar vader heeft ook van dat supersteile gladde haar. (mijn haar is blond golvend...van mij heeft ze het nietquote:Op zondag 6 december 2009 21:08 schreef huuphuup het volgende:
ooooh Isabeauwat ben je een heerlijk prulleke!
dat knipje ook echt
hoe drollig!
wat is haar haar glad zeg. Dat lukt me bij Amélie echt niet, dat krult en piekt alle kanten op.
ah okay op die fietsquote:Op zondag 6 december 2009 21:16 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Haar vader heeft ook van dat supersteile gladde haar. (mijn haar is blond golvend...van mij heeft ze het niet)
Al is het de enige nieuwe, het is wel een hele leuke lieve mooie nieuwequote:Op zaterdag 5 december 2009 21:29 schreef Poppedein het volgende:
[ afbeelding ]
doet eens een nieuwe van Morris en Anna!quote:Op maandag 7 december 2009 13:59 schreef Memmel het volgende:
Wat een scheetjes allemaal! Tess! <3
Wat lieeeeeeeeeeffffffffquote:Op maandag 7 december 2009 15:45 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos, Lente en Tess met die grote ogen!![]()
Ik moet even crossposten hoor, hij is gewoon té schattig! vind ik dan
[ afbeelding ]![]()
![]()
wauw wat een supermooie foto's!!quote:Op maandag 7 december 2009 18:00 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een schatje is je Niels, Twinkly. Hij heeft zo'n karakteristieke kop.Leuk trouwens om spullen te zien die wij ook hebben, haha. Ik zie een deken van de Hema en hydrofiel luiers van de Prenatal (en volgens mij ook een trainingsjack van de Hema dat wij in het grijs hebben).
Ik ben stiekem erg jaloers op jullie co-sleeper. Wat moet dat een fantastisch ding zijn. Als Ivan te groot is voor z'n wieg schaf ik er misschien ook één aan (tenzij we dan toe zijn aan het ledikantje op zijn eigen kamer).
Ook maar wat foto's van Ivan dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik heb een goede camera (met goede portretlens), maar ik ben meestal te lui om dat ding te pakken en de lens te verwisselen en grijp dan maar naar de compact (met als resultaat crappy foto's met veel ruis). Ik had er een heuse fotosessie van gemaakt en Ivan deed gelukkig goed mee.quote:Op maandag 7 december 2009 19:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wauw wat een supermooie foto's!!
zelfgemaakt?
Wat is ze mooi!!quote:Op maandag 7 december 2009 20:38 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Niels, Ivan, andere lachende kleine baby'tjes!Erg mooie foto's inderdaad, Claudia!
![]()
Wij mochten vandaag kijken naar de balletles van onze dochter.
Heerlijk om haar gestuntel () te zien en dan juist dat serieus trotse bekkie erbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal eens kijken wat ik kan doenquote:Op maandag 7 december 2009 22:12 schreef oeke het volgende:
Dankjewel Vick, ik moet altijd zo om hem lachen, als hij zijn onderlipje zo naar binnen zuigt. Dat doet hij heel vaak. En hij luistert echt aandachtig naar papa als die gitaar speelt.
Leuk he, die geluidjes, Miss. Post ook weer eens een fotootje van Senna? Die heb ik volgens mij lang niet meer gezien.
dat is allemaal nog ff afwachten; onze frummel moet eerst echt goed drinken en op gewicht blijven.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:25 schreef innepin het volgende:
Oh klein frummeltjeWat een mooi meiske heb je daar BJ! Mogen jullie al gauw naar huis?
Zo'n ding hebben ze hier ook op het kdv, zodra Mila een beetje narrig wordt zetten ze haar daar in en is alles weer goedquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:19 schreef innepin het volgende:
Wij hebben nou wat johVan mijn broer overgenomen want zijn zoontje was eruit gegroeid. Het is een baby(buik)schommel
Ziet er uit als een mislukte Starship Voyager aan touwtjes. Maar gewéldig dat ze 't vindt
![]()
[ afbeelding ]
Wiiiieeeeehhh!_ O-
Gefeliciteerd BJ! Hoeveel te vroeg is ze nu geboren?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
spamt ook ff met dr kleine meisje vanuit ziekenhuis![]()
![]()
![]()
Evie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bijna 4 weken... (3 weken en 5 dagen).quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:54 schreef Raissa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd BJ! Hoeveel te vroeg is ze nu geboren?
Hoop dat ze snel mee naar huis mag!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
bijna 4 weken... (3 weken en 5 dagen).
Wat een lief koppiequote:Op dinsdag 8 december 2009 21:27 schreef huuphuup het volgende:
oooh hahaha das jammer Ssserpentemaar dan heb je wel gelijk iets om te vragen voor Lente voor kerst
mijn moeder wilde hem eerst zelf houden
mnaar uiteindelijk heeft ze hem toch maar gegeven haha.
En deze wilde ik ook nog laten zien, ze kent een nieuw truukje, pfffffffffffffffffrt
lekker kledderen
[ afbeelding ]
Heeeeeeee een wingbo!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:19 schreef innepin het volgende:
Wij hebben nou wat johVan mijn broer overgenomen want zijn zoontje was eruit gegroeid. Het is een baby(buik)schommel
Ziet er uit als een mislukte Starship Voyager aan touwtjes. Maar gewéldig dat ze 't vindt
![]()
[ afbeelding ]
Wiiiieeeeehhh!_ O-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |