Ja, echt hè? Volgens mij heeft ze momenteel een groeispurtquote:Op maandag 30 november 2009 09:58 schreef pinquit het volgende:
wow wat wordt ze groot groof!![]()
en dat kleine pasgeboren poppeke![]()
![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 10:47 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Leuk alle net geboren tot nu foto's!
Huup wat een lekker poppetje heb je toch![]()
Seb![]()
ET mooie foto's!!
Mijn boef:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:19 schreef Asyniur het volgende:
Isabeau lijkt wel op zo'n Annie MG Schmidt poppetje, die punkertjeshoe heetten ze ook alweer?
![]()
de familie Stamperquote:Op woensdag 2 december 2009 13:23 schreef Asyniur het volgende:
[..]
nee, het was zo'n heel gezin met allemaal van die punkhaartjes...
De Stampertjes!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:23 schreef Asyniur het volgende:
[..]
nee, het was zo'n heel gezin met allemaal van die punkhaartjes...
Ja, die ja!! De Stampertjes!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
de familie Stamper
[ afbeelding ] ?
`
Oh als je dit ziet, dan smelt je toch helemaalquote:Op woensdag 2 december 2009 11:35 schreef Sorbootje het volgende:
Kleurdoos! Wat heb je toch een prachtig theatraal meisje! 't Is elke keer weer genieten van haar foto's!
Het-is-mij, wat een lekker ding!
En S. volgens mij ga jij nog heel wat meisjesharten breken![]()
Kijk eens wie er net heel wakker en blij was!
[ afbeelding ]
Even het laatste restje slaap weggapen
[ afbeelding ]
En dan
[ afbeelding ]
lachen maar!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ochgos, wat een meeeeeeeeisje!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:54 schreef Groofsken het volgende:
MvD, wat een geweldige foto, echt wauw, wat een kereltje.
En dan die kleine van Baren die kleine van Karin
.
En Sorbo, je hebt inderdaad een Stampertje![]()
en ik vind Graeme eigenlijk ook wel een stampertje, een rood stampertje
.
En kijk dit nou...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:23 schreef DuchessX het volgende:
Wauw wat een geweldige foto's!![]()
![]()
Voor mij is Luc de prijswinnaar van de dag![]()
Helemaal geweldig met die verf in zijn gezicht!
En Graeme, Willow, Amélie, Isabeau, Lars, Roy, Luc, Tessie, de prinsessentweeling en alle andere scheetjes die ik ben vergeten:Helemaal geweldig! Mén wat geniet ik hiervan!
En wat ben ik blij dat ik óók een kindje heb en dat ik in dit soort topics kan kijken zonder me intens verdrietig te voelen vanwege het gemis...weet nog precies hoedat was...
voor alle dames die ook zo graag willen
![]()
Vandaag waren we naar babymassage en de foto is na afloop gemaakt. Needless to say dat Evi het errug fijn vond
[ afbeelding ]
En nog meer spam![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tis een echte lachebek![]()
WOW! Ik dacht even dat ik een babyfoto van mijn inmiddels 6 jaar oude zoontje zagquote:Op donderdag 3 december 2009 22:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zeven dagen oud en dan al zo wijs de wereld in kijken.
[ afbeelding ]
die lijken idd op elkaar!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
WOW! Ik dacht even dat ik een babyfoto van mijn inmiddels 6 jaar oude zoontje zag![]()
[ afbeelding ]
idd!quote:
Verrek, als twee druppels water!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
WOW! Ik dacht even dat ik een babyfoto van mijn inmiddels 6 jaar oude zoontje zag![]()
[ afbeelding ]
knuffelbeertjequote:Op zaterdag 5 december 2009 21:29 schreef Poppedein het volgende:
LucaIk vind jou zonder verf ook al mooi genoeg! Leuk je weer eens te zien hier!
Roy met je altijd zo serieuse koppie... je wordt groot!
Graeme...je bent zo'n geweldig mannetje..en ik herken je soms bijna niet als je halen nat en plat zijn..wat een ander koppie heb je dan!
Mooie Larsje, ondanks dat t je allemaal nog niet altijd makkelijk af gaat ben je al zo'n blij mannetje en is t allerkwetsbaarste al zo van je af! Je gaat steeds meer op je knappe zuster lijken!
Isabeau...wraaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr...sexy mama!![]()
Amélietje met DE man in haar leven...lekker guitertje!
Ties, vent, wat kijk je al wijs, heb je zoveel te vertellen wat er nog niet uit wil komen? Gelukkig staat je naam op je shirt , hoef je je daar al niet meer druk om te maken
Evi en Tess met hun mooie grote mensen vesten... Evi, wat een hele meid ben jij ook alweer! Wat een ongelooflijk guitig bekkie heb je, lekker meiske!
En mooie mooie Willow, met je mooie mooie kijkers...jij hebt zo iets geweldig liefs in je ogen! Dat wordt écht een meisje met uitstraling later! (heuj..natuurlijk, nu ook al!)
en TImo, al zo druk an de studie..vent vent, nog even en dan kan jij je mam voorlezen ipv andersom!
Mijn lekker beertje... Mijn laptoppie is dood en dit is de enige nieuwe die op liefs computer staat...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:29 schreef Poppedein het volgende:
Mijn lekker beertje... Mijn laptoppie is dood en dit is de enige nieuwe die op liefs computer staat...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |