oh wat is ze mooi zegquote:Op zondag 6 december 2009 10:38 schreef Kleurdoos het volgende:
The morning after
[ afbeelding ]
spelen met r nieuwe cadeau's
Roy slaapt als hij beneden ligt eigenlijk altijd met één oog open.quote:Op zondag 6 december 2009 09:20 schreef freecell het volgende:
Ik was jullie kwijt
Roy, lekker manneke!Al ziet hij er echt nog wel wakker uit op die eerste foto
Haar vader heeft ook van dat supersteile gladde haar. (mijn haar is blond golvend...van mij heeft ze het nietquote:Op zondag 6 december 2009 21:08 schreef huuphuup het volgende:
ooooh Isabeauwat ben je een heerlijk prulleke!
dat knipje ook echt
hoe drollig!
wat is haar haar glad zeg. Dat lukt me bij Amélie echt niet, dat krult en piekt alle kanten op.
ah okay op die fietsquote:Op zondag 6 december 2009 21:16 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Haar vader heeft ook van dat supersteile gladde haar. (mijn haar is blond golvend...van mij heeft ze het niet)
Al is het de enige nieuwe, het is wel een hele leuke lieve mooie nieuwequote:Op zaterdag 5 december 2009 21:29 schreef Poppedein het volgende:
Mijn lekker beertje... Mijn laptoppie is dood en dit is de enige nieuwe die op liefs computer staat...
[ afbeelding ]
doet eens een nieuwe van Morris en Anna!quote:Op maandag 7 december 2009 13:59 schreef Memmel het volgende:
Wat een scheetjes allemaal! Tess! <3
Wat lieeeeeeeeeeffffffffquote:Op maandag 7 december 2009 15:45 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos, Lente en Tess met die grote ogen!![]()
Ik moet even crossposten hoor, hij is gewoon té schattig! vind ik dan
[ afbeelding ]![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |