Een beetje een rossige schijn als het licht erop zit, ja. Dat heb ik ook, maar is eerder bruin dan rood hoor.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:46 schreef trui het volgende:
Elodie!![]()
![]()
(echt 'n beetje oranje haartjes he BM!of lijkt dat alleen maar zo op deze foto?)
leuke OP!
Crook wil nietquote:
Dan ben ik blij dat ik je niet ken en je dus nooit in de gelegenheid zal komen om aan mijn kind te zitten.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:26 schreef IkBenOzan het volgende:
Als ik al die wangetjes zie wil ik er in kneden![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:33 schreef innepin het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik je niet ken en je dus nooit in de gelegenheid zal komen om aan mijn kind te zitten.
neequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ach kijk hem nou zitten. Je zou hem zo meenemen...
Wat een leuke kleertjesquote:Op woensdag 11 november 2009 14:03 schreef Bass-Miss het volgende:
En nog eentje van ons meisje...
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef huuphuup het volgende:
Ik maakte net een foto op goed geluk met de telefoon. Ik ging stuk toen ik het resultaat zag
[ afbeelding ]
mn breedbekkikkertje![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:11 schreef innepin het volgende:
Ik moest en zou ook een Pietenpetje kopen![]()
[ afbeelding ]
Aan de blik te zien is het de weblog met 'picture this'quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:04 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Jong geleerd is oud gedaan
zoietsquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Aan de blik te zien is het de weblog met 'picture this'
mja, mn lief had gister haar haar niet gekamd toen ze in bad was geweest. "ze ging toch slapen daarna?!"quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:29 schreef Ssserpente het volgende:
Hihi, dat lipje altijd!![]()
![]()
En een mooie Elviskuif!
Hahahaha hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mja, mn lief had gister haar haar niet gekamd toen ze in bad was geweest. "ze ging toch slapen daarna?!"
en ja dan krijg je er de volgende dag dus met geen mogelijkheid meer een model in
zo komt ze t bad uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:40 schreef Ssserpente het volgende:
N. kamt Lentes haar ook nooit. En dan wordt het zo'n piekerige krullenbol. Ik heb 'm nu wijsgemaakt dat er lotion in moet om berg te voorkomen (nou ja, wijsgemaakt... Het staat ook op het flesje...). Want als ie dat heeft gedaan, dan kamt ie het meestal ook maar meteen.
dat ken ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zo komt ze t bad uit
[ afbeelding ]
en ze heeft inmiddels al langer haar dan mn lief
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:03 schreef Kleurdoos het volgende:
een kale baby blijft langer baby
elin zien ze voor een slecht groeiende dreumes aan
Jawel! Het is kindermix!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:56 schreef freecell het volgende:
Speciaal voor Kleurdoos:
mag dit?![]()
[ afbeelding ]
Nee!
ja, hulloquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jawel! Het is kindermix!![]()
Is het lekker vent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja heel erg! De afstandsbediening, mobiele telefoon, toetsenbord. Van de week heb ik Ambers "piano" voor d'r neus neergelegd, ze was me d'r een partij op aan het meppen!quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:16 schreef Noli. het volgende:
Suus! Nog steeds helemaal gek van Peter.![]()
Leander.. Zo sneu als ze last van tandjes hebben envoor het snoepen!
De pasfoto's van Kobus![]()
![]()
![]()
Vicky is Tess ook zo'n gadgetfreakje? Tessel word al helemaal wild als ze een afstandsbediening, laptop, camera, gsm of alleswaarknopjeslampjesofanderelectraaanzit ziet.
Anders uitzien dan? De laatste keer dat er een foto gepost is? Is denk ik wel een tijd geleden.quote:
Aww ze hebben hetzelfde neusjequote:Op zaterdag 14 november 2009 16:12 schreef DJMO het volgende:
wat een lieve foto's allemaal weerik kwam even snel twee foto's laten zien, zoek de verschillen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
(links is mijn dochter met plusminus 10,5 maand (is een foto van een foto, dus helaas onscherp, zal hem nog wel eens inscannen als ik tijd heb) en rechts Jan met 10,5 maand oud)
zelf blijven zittenquote:
W vond alleen een toetsenbord van de pc leuk, H was al iets meer geïntresseerd maar T gaat echt los!quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:55 schreef Kleurdoos het volgende:
volgens mij heeft elke baby die obsessieelin heb ik al haar eigen toetsenbord en afstandbediening gegeven
en WillowSuikerspinnetje
Nou ja, je snapt me wel toch?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
zelf blijven zittenzelf gaan zitten nog niet hoor
Tja, dat dacht ik ook altijd.quote:Op zondag 15 november 2009 09:39 schreef Poppejans het volgende:
En mijn jongetje krijgt ook zo'n kapsel, zijn haartjes vind ik altijd zo leuk!
Heeft hij nu nog steeds weinig haar dan Moonah? Wel heel blond is hij toch?quote:Op zondag 15 november 2009 10:18 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tja, dat dacht ik ook altijd.![]()
![]()
![]()
Wát een lekker ventje Vief!
Dat pakje is heul niet fout!quote:Op zondag 15 november 2009 12:35 schreef Ssserpente het volgende:
Willow, Lente heeft ook foute, roze meisjeskleertjes, hoor! Kunnen jullie later samen in therapie.![]()
[ afbeelding ]
Nee ze lijkt er geen last van te hebben. De pukkeltjes zijn ook bijna weg het nu alleen nog rood en schilferig. Ik smeer er wat vaseline op waardoor het nu nog roder lijkt, maar wel minder trekkerig voelt.quote:Op maandag 16 november 2009 11:17 schreef Ireth het volgende:
Agos die wangetjesHeeft ze er geen last van? (Voor zover je zoiets kan merken bij zo'n kleintje..)
Die slaapfoto!
Eigenlijk via de droger, bij gebrek aan een kattenluikquote:Op maandag 16 november 2009 22:27 schreef snoopy het volgende:
Komt Sinterklaas bij jullie door de wasmachine TF?
Ik heb het nu al drie keer gelezen, en alle drie de keren las ik swaffel-me...quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:36 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik heb het nu al drie keer gelezen, en alle drie de keren las ik swaffel-me...![]()
Twinkly, wat een ventje! En die laatste foto..!
Heb je hem nog BM?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:27 schreef Bass-Miss het volgende:
Ja, die kennen wij ook, Seb!
[ afbeelding ]
Ik heb hem nog , maar er is een wiel kapot en het geluid doet het ook niet meer zoals het moet.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heb je hem nog BM?
doet het geluid het nog?
Bij ons is het geluid kapot, maar we hadden een discussie over hoe het vroeger klonk dat geluidje vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 18 november 2009 16:37 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik heb hem nog , maar er is een wiel kapot en het geluid doet het ook niet meer zoals het moet.
erg hè?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:27 schreef Sorbootje het volgende:
Ohhh wat is ze toch een lekker ding Huup!
(en ja je zit duidelijk in je petrol periode)
mja, petrol periodequote:Op donderdag 19 november 2009 21:23 schreef Tinuviel het volgende:
De fotos met de kindjes op het houten paard zijn erg lief.
Wat een schatje is Amélie toch HuupHebben jullie toevallig dezelfde t-shirt aan op de twee laatste fotos, het lijkt dezelfde kleur wel.
Die zwangerschapskilo's zaten toch heel oneerlijk alleen maar op haar buikquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:36 schreef Linda2205 het volgende:
Wat een mooie foto's Ssserpente! En waar zijn jouw zwangerschapskilo's gebleven?
Mefke, wat is Driekus al een grote vent geworden joh
Sorbo, zo gaat het hier ook...lachen naar alles en iedereen, behalve de camera...is het je uiteindelijk gelukt? Ik probeer het al 3 weken![]()
Oh en ik vergeet onze kleine slimme Amélie helemaal! Nu al aan het lezen, wat goed!
Haha geweldigquote:Op zondag 22 november 2009 16:08 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, dat koppie idd! Wtf?!![]()
Huup, Lente ligt er precies zo bij als N. haar in een GMK-jumpsuit probeert te vrotten. Hij weigert dan ook om ze nog aan te trekken.![]()
Dit is de Yo-whats-up-Piet.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het werd steeds leuker!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2009 22:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ons zoontje, maar dan van 1 maand geleden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:05 schreef huuphuup het volgende:
Vickywat een mooi stel heb je toch <3
en leuke foto van jullie samen!
Poppedein wat een heerlijk poppetje heb je toch! Lena![]()
Memmel ik had al gezegd maar ooooh wat een mooierd is Morris, die gaat harten breken, pas maar op
admiraal![]()
![]()
[ afbeelding ]
wij zijn weer een pasfoto hokje tegengekomen
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:59 schreef innepin het volgende:
"Lief, maak eens een foto van ons? Ze moet zo hard lachen als ik haar zo laat vliegen!"
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat een mooie foto! Ze ziet er zo kwetsbaar uit.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:22 schreef Ssserpente het volgende:
Toch maar even op d'r buik gelegd. En ze vond het leuk!
[ afbeelding ]
ghehehehequote:Op woensdag 25 november 2009 13:59 schreef innepin het volgende:
"Lief, maak eens een foto van ons? Ze moet zo hard lachen als ik haar zo laat vliegen!"
[ afbeelding ]![]()
![]()
Haha die foto's zijn echt hilarisch! Wij hebben geen hokjes.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lief Jelief! Zo met haar handjes in haar zij en de pop in de doek
Ik was geinspireerd door HuupWel krap zo met z`n 4en in zo`n hokje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |