Een beetje een rossige schijn als het licht erop zit, ja. Dat heb ik ook, maar is eerder bruin dan rood hoor.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:46 schreef trui het volgende:
Elodie!![]()
![]()
(echt 'n beetje oranje haartjes he BM!of lijkt dat alleen maar zo op deze foto?)
leuke OP!
Crook wil nietquote:
Dan ben ik blij dat ik je niet ken en je dus nooit in de gelegenheid zal komen om aan mijn kind te zitten.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:26 schreef IkBenOzan het volgende:
Als ik al die wangetjes zie wil ik er in kneden![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:33 schreef innepin het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik je niet ken en je dus nooit in de gelegenheid zal komen om aan mijn kind te zitten.
neequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ach kijk hem nou zitten. Je zou hem zo meenemen...
Wat een leuke kleertjesquote:Op woensdag 11 november 2009 14:03 schreef Bass-Miss het volgende:
En nog eentje van ons meisje...
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef huuphuup het volgende:
Ik maakte net een foto op goed geluk met de telefoon. Ik ging stuk toen ik het resultaat zag
[ afbeelding ]
mn breedbekkikkertje![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:11 schreef innepin het volgende:
Ik moest en zou ook een Pietenpetje kopen![]()
[ afbeelding ]
Aan de blik te zien is het de weblog met 'picture this'quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:04 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Jong geleerd is oud gedaan
zoietsquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Aan de blik te zien is het de weblog met 'picture this'
mja, mn lief had gister haar haar niet gekamd toen ze in bad was geweest. "ze ging toch slapen daarna?!"quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:29 schreef Ssserpente het volgende:
Hihi, dat lipje altijd!![]()
![]()
En een mooie Elviskuif!
Hahahaha hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mja, mn lief had gister haar haar niet gekamd toen ze in bad was geweest. "ze ging toch slapen daarna?!"
en ja dan krijg je er de volgende dag dus met geen mogelijkheid meer een model in
zo komt ze t bad uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:40 schreef Ssserpente het volgende:
N. kamt Lentes haar ook nooit. En dan wordt het zo'n piekerige krullenbol. Ik heb 'm nu wijsgemaakt dat er lotion in moet om berg te voorkomen (nou ja, wijsgemaakt... Het staat ook op het flesje...). Want als ie dat heeft gedaan, dan kamt ie het meestal ook maar meteen.
dat ken ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zo komt ze t bad uit
[ afbeelding ]
en ze heeft inmiddels al langer haar dan mn lief
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:03 schreef Kleurdoos het volgende:
een kale baby blijft langer baby
elin zien ze voor een slecht groeiende dreumes aan
Jawel! Het is kindermix!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:56 schreef freecell het volgende:
Speciaal voor Kleurdoos:
mag dit?![]()
[ afbeelding ]
Nee!
ja, hulloquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jawel! Het is kindermix!![]()
Is het lekker vent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja heel erg! De afstandsbediening, mobiele telefoon, toetsenbord. Van de week heb ik Ambers "piano" voor d'r neus neergelegd, ze was me d'r een partij op aan het meppen!quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:16 schreef Noli. het volgende:
Suus! Nog steeds helemaal gek van Peter.![]()
Leander.. Zo sneu als ze last van tandjes hebben envoor het snoepen!
De pasfoto's van Kobus![]()
![]()
![]()
Vicky is Tess ook zo'n gadgetfreakje? Tessel word al helemaal wild als ze een afstandsbediening, laptop, camera, gsm of alleswaarknopjeslampjesofanderelectraaanzit ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |