dat is allemaal nog ff afwachten; onze frummel moet eerst echt goed drinken en op gewicht blijven.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:25 schreef innepin het volgende:
Oh klein frummeltjeWat een mooi meiske heb je daar BJ! Mogen jullie al gauw naar huis?
Zo'n ding hebben ze hier ook op het kdv, zodra Mila een beetje narrig wordt zetten ze haar daar in en is alles weer goedquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:19 schreef innepin het volgende:
Wij hebben nou wat johVan mijn broer overgenomen want zijn zoontje was eruit gegroeid. Het is een baby(buik)schommel
Ziet er uit als een mislukte Starship Voyager aan touwtjes. Maar gewéldig dat ze 't vindt
![]()
[ afbeelding ]
Wiiiieeeeehhh!_ O-
Gefeliciteerd BJ! Hoeveel te vroeg is ze nu geboren?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
spamt ook ff met dr kleine meisje vanuit ziekenhuis![]()
![]()
![]()
Evie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bijna 4 weken... (3 weken en 5 dagen).quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:54 schreef Raissa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd BJ! Hoeveel te vroeg is ze nu geboren?
Hoop dat ze snel mee naar huis mag!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
bijna 4 weken... (3 weken en 5 dagen).
Wat een lief koppiequote:Op dinsdag 8 december 2009 21:27 schreef huuphuup het volgende:
oooh hahaha das jammer Ssserpentemaar dan heb je wel gelijk iets om te vragen voor Lente voor kerst
mijn moeder wilde hem eerst zelf houden
mnaar uiteindelijk heeft ze hem toch maar gegeven haha.
En deze wilde ik ook nog laten zien, ze kent een nieuw truukje, pfffffffffffffffffrt
lekker kledderen
[ afbeelding ]
Heeeeeeee een wingbo!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:19 schreef innepin het volgende:
Wij hebben nou wat johVan mijn broer overgenomen want zijn zoontje was eruit gegroeid. Het is een baby(buik)schommel
Ziet er uit als een mislukte Starship Voyager aan touwtjes. Maar gewéldig dat ze 't vindt
![]()
[ afbeelding ]
Wiiiieeeeehhh!_ O-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |