uhuh 104 cm! en zo wijs en leuk en eigenwijs en soms vervelend, * Jelief rent naar k tot p topicquote:
Dat mutsje kreeg Mila ook op in het AMCquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:27 schreef huuphuup het volgende:
Fuente wat een heerlijk gezinnetje heb je![]()
Mooooi die vergelijk foto'sinderdaad wat jullie zeggen. Het gaat zo snel, ze veranderen zo snel en ze leren zo veel in korte tijd.
[ afbeelding ]
net een paar minuten oud
[ afbeelding ]
papa was zo trots dat ze eindelijk het hele flesje leegdronk dat ie er een foto van maakte
[ afbeelding ]
mn blije eitje in het wipstoeltjeze rukt tegenwoordig heel hard aan die beestjes
*snirf* het gaat zo sneheheheeel[/emo]
Ik vind haar op deze foto eigenlijk nog best groot lijkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:39 schreef huuphuup het volgende:
ah gossie zo klein![]()
ja dat mutsje hebben we niet meer, vind ik eigk best jammernaar huis toe kreeg ze haar eigen mutsje op.
We hebben wel een lellik tshirtje met "born in Delft" die ik toch maar bewaard heb. leuk voor later
hihi, ik heb ook zo'n doosquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:43 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik vind haar op deze foto eigenlijk nog best groot lijken
Het mutsje heb ik ergens in de doos "van mila SPECIAAL!!" gestopt
Mila moest hem op met het vervoer van amsterdam naar lelystad, een aangezien we zelf niks bij ons hadden was het vanzelfsprekend dat dit mutsje op bleef.. Jeetje, alweer bijna 11 maanden geleden zeg *snif*quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hihi, ik heb ook zo'n doosniet van Mila uiteraard
'
maar we hebben het mutsje gewoon niet mee naar huis gekregen, hij is in het ziekenhuis afgegaan en verwisseld voor haar eigen mutsje dus ik denk dat de verpleegster hem gewoon weg heeft gegooid ofzo
Idemquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:44 schreef huuphuup het volgende:
wat is Elin toch een mooi kind
goed gelukt KD!
Kaalscheren haalt er zo weer een paar maanden vanafquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:41 schreef Kleurdoos het volgende:
o en vergelijken?
elin 1 dag:
[ afbeelding ]
gnorf
[ afbeelding ]
3 mnd
[ afbeelding ]
10 mnd en dan is je baby weg
*tondeuse pakt*quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:23 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Kaalscheren haalt er zo weer een paar maanden vanaf
neequote:
klopt, vond ik ook alquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:04 schreef Sorbootje het volgende:
Kleurdoos, zoals Elin op die tweede foto kijkt, exact zo kijkt Isabeau ook vaak. Dan lijken ze ineens enorm op elkaar, alleen een andere haar- en oogkleur... wat bizar! Ik heb alleen nog niet zo'n foto van Isabeau.
Die muts kreeg elin ook opquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:01 schreef oeke het volgende:
Al die ieniemini's!![]()
![]()
![]()
![]()
En toch herken je nog heel veel van die eerste foto's vind ik.![]()
Ik kan het niet laten, ik moet ook even de eerste van Ko spammen.
Met hetzelfde mutsje als Senna![]()
[ afbeelding ]
Klopt, hij lacht bijna altijd!quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:23 schreef innepin het volgende:
Thijs is ook echt een pretkop of niet Laura? Lachebekje
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:10 schreef huuphuup het volgende:
Wat een schatje Fredo
ik schrok me wild eergister toen ik op de wc zat... ik had een gluurder.
Needless to say dat mn lief niet meer bijkwam toen ie mij zo hoorde schrikken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en yay voor haarspeldjes!![]()
ik liet m aan mn vriend zien en die vond het idd prachtigquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:10 schreef huuphuup het volgende:
Wat een schatje Fredo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:10 schreef huuphuup het volgende:
Wat een schatje Fredo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een Chineesje met OLVG-muts:quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:17 schreef oeke het volgende:Echt he, net kroeshaartjes.
![]()
ja, dat was ook een van de eerste dingen die ik zei, een chineesje!
Ze ziet er lekker stevig uit. Hoe zwaar was ze bij geboorte?quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[ [url=http://i49.tinypic.com/t9gpyu.jpg[]afbeelding[/url] ] hier echt een seconde oud ofzo, lekker ranzig
3790g valt best mee dusquote:Op zondag 29 november 2009 10:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze ziet er lekker stevig uit. Hoe zwaar was ze bij geboorte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |