Helaas niet. Hij liet dat gisteren al weten in de 3FM-reeks.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Iemand al wat van Piles gehoord of hij door de selectie is van Luchtverkeersleiding ?
Hij is afgekeurd, staat ergens in het vorige topic.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Iemand al wat van Piles gehoord of hij door de selectie is van Luchtverkeersleiding ?
Zo, hoe simpel kan het zijn. Dikke prima natuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Stekker en internetkabel en klaar. Alleen nog ff data van MacBook Pro overzetten
.
Damn , zijn droom in duigen gevallenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij is afgekeurd, staat ergens in het vorige topic.
Ik lag na mijn laatste post 17:55 gisteren op bed , voelde mijn lichaam grieperig worden en ben gaan maffenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Helaas niet. Hij liet dat gisteren al weten in de 3FM-reeks.
Een goede megahit moet natuurlijk afgewisseld worden met een hele slechte, 3FM kennendequote:Op vrijdag 27 november 2009 16:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat voor spannende megahit zullen we nu voorgeschoteld krijgen
Owl City, dat lijkt me welquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Plaat van Pearl Jam vind ik best wel mooiquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:16 schreef themauster het volgende:
Volgens de tweets van de djs woensdag ging het tussen Owl City en Pearl Jam, maar zul je net zien wordt het een ander nummer![]()
Met Owl City zouden ze ook achterlopen op 538 die het nummer al als alarmschijf hadden de afgelopen week
Als 't die zeikplaat van Pearl Jam maar niet wordt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jammer dat dit er dan weer achteraan moetquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:20 schreef -Hans- het volgende:
De laatste keer Temper Trap als 3FM Megahit. Wat een fijne plaat
Flinke Namen mag het van mij wel wordenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:17 schreef JDude het volgende:
[..]
En ook liever niet die Flinke Namen bagger. Of Jason Mzrrszzrz.
Beetje een vage overgang inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Jammer dat dit er dan weer achteraan moet.
Nou Roelquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als 't die zeikplaat van Pearl Jam maar niet wordt.
Dan krijgen we volgende week vast Owl City!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:32 schreef themauster het volgende:
Nou alweer 2 mooie megahits achterelkaar gaat de goede kant op
Dat zou wel erg laat zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan krijgen we volgende week vast Owl City!
Ik vind het voor Just Breath ook al te laat. Maar ze lopen wel vaker achter de feiten aanquote:
Ik vind het juist een ontzettend zeiknummerquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:45 schreef -Hans- het volgende:
Dit vind ik echt een van de mooiste singles van Robbie W. Fantastisch. Echt heel erg mooi.
Ik soms ook hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het juist een ontzettend zeiknummer
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:42 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij is de #ITHINKILIKEIT-rage nog niet afgelopen... maar zich wel verplaatst naar een ander radiostation in een ander land!
worden de dj's daar op uiterlijk gekozenquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:42 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij is de #ITHINKILIKEIT-rage nog niet afgelopen... maar zich wel verplaatst naar een ander radiostation in een ander land!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, Hans....
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=180288&l=NL&C=
Volgens mij is het Rachid Fingequote:Op vrijdag 27 november 2009 17:46 schreef cheese. het volgende:
[..]
Weet iemand hier, als 3FM-fan, echt niet wie het is.
Ow, Joss Stone ergens in maart in Groningenquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Uw aanvraag is verlopen. Over welk concert gaat het?
Ik denk 't niet, want die heeft het druk genoeg met nieuwslezen, studeren en af en toe ook nog slapen.quote:
Joss @ Grunn?! Nice ! Neem aan je deze kant dan ook opkomt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, Joss Stone ergens in maart in Groningen.
Die heeft het maar druk! Hoorde het om 06:00 al het nieuws lezen. Wat een tijdstipquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:57 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk 't niet, want die heeft het druk genoeg met nieuwslezen, studeren en af en toe ook nog slapen.
Heb in elk geval de namen van Hugo en Afzuigkapfilter (Michiel) gehoordquote:Er zijn overigens wel wat vermoedens, maar daarover kan ik niet teveel zeggen... en het kan ook best dat er tegenwoordig al meerdere zijn.
quote:Oh ja, deze Nederlander heeft een Libanese vader en een Surinaamse moeder; vandaar de naam.
Dit uurtje is ook altijd wel lekker hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:04 schreef Steven250 het volgende:
Nog 1 uurtje, dan knallen we het weekend weer in
Vooral die wind tegen als je moet fietsen..quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:13 schreef themauster het volgende:
Wat een klote weer zeg, net nu ik de pakken van de zwarte pieten naar het gebouw moest brengen waar ze morgen geschminkt worden, ben net een verzopen kat
Yooooquote:
Het trilt hier Hans niet zo hard Hakkuhquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:35 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Nakatomi![]()
![]()
Haaaakkuuuuuhh
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:35 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Nakatomi![]()
![]()
Haaaakkuuuuuhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |