Is typisch nederlands om zich langs de lat te willen leggen van een ander.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:01 schreef cheese. het volgende:
Waarom wil iedereen altijd weten wat Evers verdient, en doen ze er zo moeilijk over?
Hij zal wel betaald worden, voor wat hij voor het station waard is.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is typisch nederlands omzich zelf langs de lat te willen leggen van een ander.
Wat de gek er voor geeft.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:02 schreef cheese. het volgende:
[..]
Hij zal wel betaald worden, voor wat hij voor het station waard is.
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat de gek er voor geeft.
En da's veel voor 538. Best beluisterde ochtend-dj van het land.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:02 schreef cheese. het volgende:
[..]
Hij zal wel betaald worden, voor wat hij voor het station waard is.
Hij bereikt wekelijks 3 miljoen verschillende luisteraars. Dat is heel veel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat de gek er voor geeft.
Best wel erg dat je station om 1 persoon draait, noem het dan evers 538quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:06 schreef cheese. het volgende:
[..]
Hij bereikt wekelijks 3 miljoen verschillende luisteraars. Dat is heel veel.
En als hij er niet meer was, zou 538 denk ik, en dat denkt Erik de Zwart ook, het heel moeilijk krijgen.
Zwart is toch al jaaaaaren weg bij die zender? Wat een zak hooi is dat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:06 schreef cheese. het volgende:
[..]
Hij bereikt wekelijks 3 miljoen verschillende luisteraars. Dat is heel veel.
En als hij er niet meer was, zou 538 denk ik, en dat denkt Erik de Zwart ook, het heel moeilijk krijgen.
Is een grapje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:07 schreef Vlindur het volgende:
Waarom wordt Michiel Venema genoemd in plaats van ons mooie Veenstra?
Nee, hij komt voor in die aflevering, omdat hij veel met Evers is omgegaan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zwart is toch al jaaaaaren weg bij die zender? Wat een zak hooi is dat.
Jup! alternatief is KX met Venema vanaf een bandje.Nog altijd beter natuurlijk als wat nu op 3FM is te horen..quote:
Ah, okayquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:10 schreef cheese. het volgende:
[..]
Nee, hij komt voor in die aflevering, omdat hij veel met Evers is omgegaan.
Je bedoeld deze?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er is een aantal pakketjes afgeleverd.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:26 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Je bedoeld deze?
[ afbeelding ]
Kan dan alleen maar zeggen: bitch! Wil ik ook...
1. je bedoelTquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:26 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Je bedoeld deze?
[ afbeelding ]
Kan dan alleen maar zeggen: bitch! Wil ik ook...
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Of bedoelt ze het tijdstip van 12-14 , want dan kan ik mij er wel wat bij voorstellen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:25 schreef cheese. het volgende:
Claudia staat op nr. 9 van meest-beluisterde programma's.![]()
Zegt ze net even.
Wat doe je hier dan nogquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat kan algemener!quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:45 schreef themauster het volgende:
Hans ga es even naar KX daar is Queen nu
Die heb ik ook wel op mijn server staanquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:45 schreef themauster het volgende:
Hans ga es even naar KX daar is Queen nu
Dit is rvs-grijs hèquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Witte schermen zijn mooi , moet het nu nog doen met 24 inch scherm zwart
Zwart is nu toch de grote man bij Radio Veronica dacht ik?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zwart is toch al jaaaaaren weg bij die zender? Wat een zak hooi is dat.
Was het maar alleen praten, maar zingen is het ook al nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:19 schreef alors het volgende:
Dinand, wat praat hij toch achterlijk zeg
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was het maar alleen praten, maar zingen is het ook al niet
Het scherm ziet er al groot uitquote:
Kloptquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zwart is nu toch de grote man bij Radio Veronica dacht ik?
Apple is toch plug me in and turn me on.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het scherm ziet er al groot uit. Geloof dat we op het werk iets van G8 hebben van Apple en dat vind ik al enorme kasten
. Lukt het aansluiten verder?
Geen ervaring met Apple, maar anno 2009 mag je dat wel verwachtenquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Apple is toch plug me in and turn me on.
Yup. Stekker en internetkabel en klaarquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het scherm ziet er al groot uit. Geloof dat we op het werk iets van G8 hebben van Apple en dat vind ik al enorme kasten
. Lukt het aansluiten verder?
wat ouderwetsquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Stekker en internetkabel en klaar. Alleen nog ff data van MacBook Pro overzetten
.
Radiotje meenemenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:17 schreef Brennel het volgende:
Werken voor 5 uurtjes
Kan ik maar een half uurtje EW horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |