Zwart is nu toch de grote man bij Radio Veronica dacht ik?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zwart is toch al jaaaaaren weg bij die zender? Wat een zak hooi is dat.
Was het maar alleen praten, maar zingen is het ook al nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:19 schreef alors het volgende:
Dinand, wat praat hij toch achterlijk zeg
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was het maar alleen praten, maar zingen is het ook al niet
Het scherm ziet er al groot uitquote:
Kloptquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zwart is nu toch de grote man bij Radio Veronica dacht ik?
Apple is toch plug me in and turn me on.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het scherm ziet er al groot uit. Geloof dat we op het werk iets van G8 hebben van Apple en dat vind ik al enorme kasten
. Lukt het aansluiten verder?
Geen ervaring met Apple, maar anno 2009 mag je dat wel verwachtenquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Apple is toch plug me in and turn me on.
Yup. Stekker en internetkabel en klaarquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het scherm ziet er al groot uit. Geloof dat we op het werk iets van G8 hebben van Apple en dat vind ik al enorme kasten
. Lukt het aansluiten verder?
wat ouderwetsquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Stekker en internetkabel en klaar. Alleen nog ff data van MacBook Pro overzetten
.
Radiotje meenemenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:17 schreef Brennel het volgende:
Werken voor 5 uurtjes
Kan ik maar een half uurtje EW horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |