Zwart is nu toch de grote man bij Radio Veronica dacht ik?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zwart is toch al jaaaaaren weg bij die zender? Wat een zak hooi is dat.
Was het maar alleen praten, maar zingen is het ook al nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:19 schreef alors het volgende:
Dinand, wat praat hij toch achterlijk zeg
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was het maar alleen praten, maar zingen is het ook al niet
Het scherm ziet er al groot uitquote:
Kloptquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zwart is nu toch de grote man bij Radio Veronica dacht ik?
Apple is toch plug me in and turn me on.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het scherm ziet er al groot uit. Geloof dat we op het werk iets van G8 hebben van Apple en dat vind ik al enorme kasten
. Lukt het aansluiten verder?
Geen ervaring met Apple, maar anno 2009 mag je dat wel verwachtenquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Apple is toch plug me in and turn me on.
Yup. Stekker en internetkabel en klaarquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het scherm ziet er al groot uit. Geloof dat we op het werk iets van G8 hebben van Apple en dat vind ik al enorme kasten
. Lukt het aansluiten verder?
wat ouderwetsquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Stekker en internetkabel en klaar. Alleen nog ff data van MacBook Pro overzetten
.
Radiotje meenemenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:17 schreef Brennel het volgende:
Werken voor 5 uurtjes
Kan ik maar een half uurtje EW horen
Helaas niet. Hij liet dat gisteren al weten in de 3FM-reeks.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Iemand al wat van Piles gehoord of hij door de selectie is van Luchtverkeersleiding ?
Hij is afgekeurd, staat ergens in het vorige topic.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Iemand al wat van Piles gehoord of hij door de selectie is van Luchtverkeersleiding ?
Zo, hoe simpel kan het zijn. Dikke prima natuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Stekker en internetkabel en klaar. Alleen nog ff data van MacBook Pro overzetten
.
Damn , zijn droom in duigen gevallenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij is afgekeurd, staat ergens in het vorige topic.
Ik lag na mijn laatste post 17:55 gisteren op bed , voelde mijn lichaam grieperig worden en ben gaan maffenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Helaas niet. Hij liet dat gisteren al weten in de 3FM-reeks.
Een goede megahit moet natuurlijk afgewisseld worden met een hele slechte, 3FM kennendequote:Op vrijdag 27 november 2009 16:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat voor spannende megahit zullen we nu voorgeschoteld krijgen
Owl City, dat lijkt me welquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Plaat van Pearl Jam vind ik best wel mooiquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:16 schreef themauster het volgende:
Volgens de tweets van de djs woensdag ging het tussen Owl City en Pearl Jam, maar zul je net zien wordt het een ander nummer![]()
Met Owl City zouden ze ook achterlopen op 538 die het nummer al als alarmschijf hadden de afgelopen week
Als 't die zeikplaat van Pearl Jam maar niet wordt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jammer dat dit er dan weer achteraan moetquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:20 schreef -Hans- het volgende:
De laatste keer Temper Trap als 3FM Megahit. Wat een fijne plaat
Flinke Namen mag het van mij wel wordenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:17 schreef JDude het volgende:
[..]
En ook liever niet die Flinke Namen bagger. Of Jason Mzrrszzrz.
Beetje een vage overgang inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Jammer dat dit er dan weer achteraan moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |