Nou Roelquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als 't die zeikplaat van Pearl Jam maar niet wordt.
Dan krijgen we volgende week vast Owl City!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:32 schreef themauster het volgende:
Nou alweer 2 mooie megahits achterelkaar gaat de goede kant op
Dat zou wel erg laat zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan krijgen we volgende week vast Owl City!
Ik vind het voor Just Breath ook al te laat. Maar ze lopen wel vaker achter de feiten aanquote:
Ik vind het juist een ontzettend zeiknummerquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:45 schreef -Hans- het volgende:
Dit vind ik echt een van de mooiste singles van Robbie W. Fantastisch. Echt heel erg mooi.
Ik soms ook hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het juist een ontzettend zeiknummer
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:42 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij is de #ITHINKILIKEIT-rage nog niet afgelopen... maar zich wel verplaatst naar een ander radiostation in een ander land!
worden de dj's daar op uiterlijk gekozenquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:42 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij is de #ITHINKILIKEIT-rage nog niet afgelopen... maar zich wel verplaatst naar een ander radiostation in een ander land!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |