Nou Roelquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als 't die zeikplaat van Pearl Jam maar niet wordt.
Dan krijgen we volgende week vast Owl City!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:32 schreef themauster het volgende:
Nou alweer 2 mooie megahits achterelkaar gaat de goede kant op
Dat zou wel erg laat zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan krijgen we volgende week vast Owl City!
Ik vind het voor Just Breath ook al te laat. Maar ze lopen wel vaker achter de feiten aanquote:
Ik vind het juist een ontzettend zeiknummerquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:45 schreef -Hans- het volgende:
Dit vind ik echt een van de mooiste singles van Robbie W. Fantastisch. Echt heel erg mooi.
Ik soms ook hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het juist een ontzettend zeiknummer
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:42 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij is de #ITHINKILIKEIT-rage nog niet afgelopen... maar zich wel verplaatst naar een ander radiostation in een ander land!
worden de dj's daar op uiterlijk gekozenquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:42 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij is de #ITHINKILIKEIT-rage nog niet afgelopen... maar zich wel verplaatst naar een ander radiostation in een ander land!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, Hans....
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=180288&l=NL&C=
Volgens mij is het Rachid Fingequote:Op vrijdag 27 november 2009 17:46 schreef cheese. het volgende:
[..]
Weet iemand hier, als 3FM-fan, echt niet wie het is.
Ow, Joss Stone ergens in maart in Groningenquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Uw aanvraag is verlopen. Over welk concert gaat het?
Ik denk 't niet, want die heeft het druk genoeg met nieuwslezen, studeren en af en toe ook nog slapen.quote:
Joss @ Grunn?! Nice ! Neem aan je deze kant dan ook opkomt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, Joss Stone ergens in maart in Groningen.
Die heeft het maar druk! Hoorde het om 06:00 al het nieuws lezen. Wat een tijdstipquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:57 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk 't niet, want die heeft het druk genoeg met nieuwslezen, studeren en af en toe ook nog slapen.
Heb in elk geval de namen van Hugo en Afzuigkapfilter (Michiel) gehoordquote:Er zijn overigens wel wat vermoedens, maar daarover kan ik niet teveel zeggen... en het kan ook best dat er tegenwoordig al meerdere zijn.
quote:Oh ja, deze Nederlander heeft een Libanese vader en een Surinaamse moeder; vandaar de naam.
Dit uurtje is ook altijd wel lekker hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:04 schreef Steven250 het volgende:
Nog 1 uurtje, dan knallen we het weekend weer in
Vooral die wind tegen als je moet fietsen..quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:13 schreef themauster het volgende:
Wat een klote weer zeg, net nu ik de pakken van de zwarte pieten naar het gebouw moest brengen waar ze morgen geschminkt worden, ben net een verzopen kat
Yooooquote:
Het trilt hier Hans niet zo hard Hakkuhquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:35 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Nakatomi![]()
![]()
Haaaakkuuuuuhh
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:35 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Nakatomi![]()
![]()
Haaaakkuuuuuhh
Oeps, sorry!quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Het trilt hier Hans niet zo hard Hakkuh
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:28 schreef themauster het volgende:
Wat me trouwens leuk lijkt als ze volgende week de Hoofdpiet(Erik van muiswinkel) of Sinterklaas(Bram van der Vlugt of als die niet kan Robert ten Brink) in de studio hebben bij EW als ze een sinterklaasuitzending hebben
maaiquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:41 schreef gerbenp het volgende:trouwens ook nog, was ik nog ff vergeten
Jawel, dat zijn hulpsinterklazen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]is Sinterklaas niet echt
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Oeps sorry!(op de toon van sorrypietquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
gelukkig maar * opgelucht *quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:44 schreef cheese. het volgende:
[..]
Jawel, dat zijn hulpsinterklazen.
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:54 schreef Sirolf het volgende:
Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World Around The World
... en dan nog een paar keer.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:00 schreef themauster het volgende:
de piano voor die kabouter wordt al opgebouwd zie ik
quote:
Yup. Allemaal net-niet-programma's, zeg maar. Tot zometeen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:04 schreef cheese. het volgende:
[..]
Ben ik nou gek, of zie ik een zielig BNN-programma ?
MAAR DAN MIS IK DE UUROPENER!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Allemaal net-niet-programma's, zeg maar. Tot zometeen natuurlijk
Zou best kunnen dat het programma's zijn die door de BNN University gemaakt worden. Dan wordt het dus gemaakt door ambitieuze maar onervaren tv-makers.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Allemaal net-niet-programma's, zeg maar. Tot zometeen natuurlijk
Yup,quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat het programma's zijn die door de BNN University gemaakt worden. Dan wordt het dus gemaakt door ambitieuze maar onervaren tv-makers.
Bij V-Academy doen ze ook zoiets. De programma's die daar tijdens de opleiding gemaakt worden komen uiteindelijk op KinkTV.
Je hebt nog een 14k4 modemquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:11 schreef themauster het volgende:
een vriendelijk verzoekje om geen print screens te plaatsen vanavond dat trekt mijn internetverbinding vanavond niet met de 101 tv stream en het f5en hier vandaag
Als je em 1 keer hoort staat dat meteen al gelijk aan 5 keer vanwege de eindeloze herhalingen in het nummer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit nummer hebben we nu ook wel gehoord.
Nee telfort 20mb verbinding die steeds flipt, ben ik volgende week vanaf, gelukkig ga ik naar het duurste pakket van ziggoquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt nog een 14k4 modem
Ik ga volgende week naar 120 mbit. 15 megabytes per seconde
Psies. Echt niet geweldig..quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:12 schreef alors het volgende:
[..]
Als je em 1 keer hoort staat dat meteen al gelijk aan 5 keer vanwege de eindeloze herhalingen in het nummer.
Dat is vaker het geval bij BNN. Kwalitatief vind ik het trouwens wel beter dan wat ik doorgaans op regionale tv-zenders zie.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup,. Maar aantal dingen is echt te flauw.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee telfort 20mb verbinding die steeds flipt, ben ik volgende week vanaf gelukkig ga ik naar het duurste pakket van ziggo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |