quote:
Yup. Allemaal net-niet-programma's, zeg maar. Tot zometeen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:04 schreef cheese. het volgende:
[..]
Ben ik nou gek, of zie ik een zielig BNN-programma ?
MAAR DAN MIS IK DE UUROPENER!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Allemaal net-niet-programma's, zeg maar. Tot zometeen natuurlijk
Zou best kunnen dat het programma's zijn die door de BNN University gemaakt worden. Dan wordt het dus gemaakt door ambitieuze maar onervaren tv-makers.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Allemaal net-niet-programma's, zeg maar. Tot zometeen natuurlijk
Yup,quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat het programma's zijn die door de BNN University gemaakt worden. Dan wordt het dus gemaakt door ambitieuze maar onervaren tv-makers.
Bij V-Academy doen ze ook zoiets. De programma's die daar tijdens de opleiding gemaakt worden komen uiteindelijk op KinkTV.
Je hebt nog een 14k4 modemquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:11 schreef themauster het volgende:
een vriendelijk verzoekje om geen print screens te plaatsen vanavond dat trekt mijn internetverbinding vanavond niet met de 101 tv stream en het f5en hier vandaag
Als je em 1 keer hoort staat dat meteen al gelijk aan 5 keer vanwege de eindeloze herhalingen in het nummer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit nummer hebben we nu ook wel gehoord.
Nee telfort 20mb verbinding die steeds flipt, ben ik volgende week vanaf, gelukkig ga ik naar het duurste pakket van ziggoquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt nog een 14k4 modem
Ik ga volgende week naar 120 mbit. 15 megabytes per seconde
Psies. Echt niet geweldig..quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:12 schreef alors het volgende:
[..]
Als je em 1 keer hoort staat dat meteen al gelijk aan 5 keer vanwege de eindeloze herhalingen in het nummer.
Dat is vaker het geval bij BNN. Kwalitatief vind ik het trouwens wel beter dan wat ik doorgaans op regionale tv-zenders zie.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup,. Maar aantal dingen is echt te flauw.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee telfort 20mb verbinding die steeds flipt, ben ik volgende week vanaf gelukkig ga ik naar het duurste pakket van ziggo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |