quote:Op maandag 24 november 2008 02:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar is 'ie dan weer. De ''. Wat een geniepig achterbakse smiley, zeg.
.
[Crew+ Algemeen] Uitslagen FOK!awards 2008quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi,
Hadden het net in een topic over de uitslagen van de vFok!awards users verkiezingen 2008,
zou die uitslag nog een keer willen zien, waar kan ik de uitslag vinden van awards 2008?
[FOK!awards] Users
ben al aan het meelezenquote:Op zondag 29 november 2009 16:19 schreef Natalie het volgende:
Kan iemand even kijken naar Marokanen niet geïntegreerd maar Indonesiers wel?..makkelijk
'WAARHEID' doet een poging een topic te verstieren. Jammer van een topic als dit.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef Banzaiaap het volgende:
Wat een ranzig topic dit.
Rare kriebel en mijn neus en toen camera gepakt...
graag gedaan, maar nogmaals je opent geen topic in GC omdat je daar meer views krijgt, in GC kun je topics plaatsen die nergens anders thuis horen, en dit was zo overduidelijk DIG.quote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Klonk, misschien snap je nu waarom ik het topic ook in GC plaatste?
Geen internet verbinding! Hulp gevraagd.
124 views in 3 uur tijd waarvan zeker 50 views van me zelf.
Dit schiet voor geen reet op. Bedankt joh.
Hmzz. Never mind.quote:Op maandag 7 december 2009 00:40 schreef Suusje-V het volgende:
Pakistan
Kan iemand dat gezeik van die debiel Burakius wegflikkeren?
Hij lult alleen maar off-topic spam shit om mij te wijzen op m'n '/fail's over dingen die ik niet eens heb gezegd
ja, daar sta je ook om bekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |