Ik zal er dit weekend eens een paar gaan halen.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:00 schreef Flurry het volgende:
Ik vind de Kwekkeboom lekkerder dan van Dobben
ja vind ze net iets te lang en te dun, heb liever een toch wat kortere dikke frikandelquote:Op donderdag 26 november 2009 11:07 schreef mime_negert het volgende:
Heeft er hier ook iemand ervaringen met de Bikfrik?
en mijn vraag, kraken ze echt hard?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:38 schreef Karina het volgende:
Het merk dat ze bij de snackbar hebbenAls ik zelf patat maak neem ik altijd ovenfriet (ik heb geen frituurpan), ik had laatst die van Aviko, die vond ik wel erg lekker.
[ afbeelding ]
Ben ik helemaal met je eens, alleen kun je daar niet zo makkelijk in switchen als bij snacks. Ik zou eigenlijk niet weten wat voor vet wij in de frituurpan hebben.quote:
Inderdaad... smaakt beter en is makkelijker schoon te maken achteraf. Wel duurquote:
Nee dat niet, maar ze zijn wel knapperiger dan "normale" patat.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:39 schreef garriej het volgende:
[..]
en mijn vraag, kraken ze echt hard?
geen frituurpan?! hoe kan dat nou? dat is toch samen met het tosti-ijzer en magnetron eerste levensbehoefte als het op bereiding van eten aankomt?!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:38 schreef Karina het volgende:
Het merk dat ze bij de snackbar hebbenAls ik zelf patat maak neem ik altijd ovenfriet (ik heb geen frituurpan), ik had laatst die van Aviko, die vond ik wel erg lekker.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:38 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |