Als jij nu een leuke chick voor 'm uit de catalogus haalt, dan issie helemaal klaar, in één keerquote:Op woensdag 25 november 2009 17:03 schreef Gert het volgende:
Als Mari al wordt aangerukt om schoenen voor Pietje uit te zoeken, dan kan voor het interieur Jan toch zeker wel gebeld worden?
[ afbeelding ]
Draperiëen!
ja, een Russischequote:Op woensdag 25 november 2009 17:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als jij nu een leuke chick voor 'm uit de catalogus haalt, dan issie helemaal klaar, in één keer
de salontafel is hier al flink gebutst door de kinderen die er met auto's op meppen enzoquote:Op woensdag 25 november 2009 17:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, toen mijn kids klein waren mochten ze helemaal niet in de huiskamer spelen, ja ja ik weet wat je denkt maar de huiskamer is van mij, ze hadden allemaal een eigen kamer, en die jongen mocht wel blokken bouwen enzo maar sàvonds moest alles weer netjes zijn.
nu is het minder hoor met mij, maar nog elke dag alles netjes en gelijk opruimen, ja vroeger was ik echt te erg, nu minder
Zolang je de gordijnen maar dicht doet.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:19 schreef Maanvis het volgende:
ik wil hier alles doen wat god verboden heeft
Bart ookquote:Op woensdag 25 november 2009 17:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
de salontafel is hier al flink gebutst door de kinderen die er met auto's op meppen enzoEn soms struikel ik inderdaad over het speelgoed, net Bart Smit hier. Ik vind het prima.
Ja, ik weet het Marrije, ik was te erg voor de kids, als ik er aan terug denk hahaha oh ze hebben me vervloekt hoor met zijn 3e, de oudste is eruit, de andere 2 *loge`s* wonen boven en ze mogen doen en laten wat ze willen in hun kamer, kan me nu niks meer schelen maar vroeger pppfftt was echt te erg voor de kids.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
de salontafel is hier al flink gebutst door de kinderen die er met auto's op meppen enzoEn soms struikel ik inderdaad over het speelgoed, net Bart Smit hier. Ik vind het prima.
Owkee, 1 kopje koffie danquote:Op woensdag 25 november 2009 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zolang je de gordijnen maar dicht doet.
Ik woon in een huis, niet in een museum.
De buitenzijden van gebouwen vooral. Altijd leuk, Glow.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:23 schreef Maanvis het volgende:
Enne, bij Glow was heel eindhoven toch een museum?
Ik was nog op het kerkhof geweest in eindhoven. Daar lag de gloeilamp begraven. Ik moest huilenquote:Op woensdag 25 november 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
De buitenzijden van gebouwen vooral. Altijd leuk, Glow.
It's Rick James, bitch!
Nou, ze mogen van mij niet met speelgoed op de tafel rammen en liever helemaal niet op de tafel spelen met speelgoed. Maar ja je weet hoe dat gaat, je staat in de keuken te koken en ram kleng beng daar gaan de auto's over de tafel, eer ik er dan wat van zeg zit er alweer een buts in. Mijn oudste heeft inmiddels wel door dat het niet mag en doet het ook niet meer, maar die zit sinds een paar weken in de peuterpubertijd, dus daar gaan we weerquote:Op woensdag 25 november 2009 17:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, ik weet het Marrije, ik was te erg voor de kids, als ik er aan terug denk hahaha oh ze hebben me vervloekt hoor met zijn 3e, de oudste is eruit, de andere 2 *loge`s* wonen boven en ze mogen doen en laten wat ze willen in hun kamer, kan me nu niks meer schelen maar vroeger pppfftt was echt te erg voor de kids.
ben blij dat jij niet zo bent, want ik werd er af en toe nerveus van, heb het wel geprobeerd hoor dat ze lekker troep enzo mochten maken (bij mijn vriendinnen vroeger mocht altijd alles en was er soms best jaloers op) en nam me dan voor, oke vandaag niet opruimen en alles doen maar helaas.
was vroeger nog erger, lapte me ramen wel 4 keer in de week, deed het vooral maar s`nachts want de buren viel het ook op.
nu doe ik wel elke dag alles en zorg dat alles spic en span eruit ziet maar zoals vroeger snachts nog keukenkastjes etc schoonmaken enzo nee daar ben ik vanaf gestapt.
ja hoor je hebt helemaal gelijk, ik had een afneembare bank en knoeien dat vond ik dan weer niet erg allemaal zo dubbel, maar dus jij zit lekker in de peuterpubertijd, ja dat ken ik hahaha maar weet je heel vreemd, ik genoot zeg maar nooit vroeger van zulke dingen, misschien omdat het te druk was alleen met de kids, maar heb een nichtje van 7 en die mag letterlijk alles van me doen niks vind ik meer erg.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, ze mogen van mij niet met speelgoed op de tafel rammen en liever helemaal niet op de tafel spelen met speelgoed. Maar ja je weet hoe dat gaat, je staat in de keuken te koken en ram kleng beng daar gaan de auto's over de tafel, eer ik er dan wat van zeg zit er alweer een buts in. Mijn oudste heeft inmiddels wel door dat het niet mag en doet het ook niet meer, maar die zit sinds een paar weken in de peuterpubertijd, dus daar gaan we weerAch, nu ze nog zo klein zijn nemen we gewoon geen mooie bank omdat we weten dat die toch verpest wordt door limonade enzo. Komt wel weer.
Bijna!quote:
ik probeer niet te streng te zijn, wel consequent. En het is zeker niet zo dat alles mag, de naughty corner doet ook dienst. Maar ik probeer wel keuzes te maken in waar ik wel wat van en niks van zeg, anders blijf ik aan de gang en dat werkt ook niet zo goed met kleintjes.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hoor je hebt helemaal gelijk, ik had een afneembare bank en knoeien dat vond ik dan weer niet erg allemaal zo dubbel, maar dus jij zit lekker in de peuterpubertijd, ja dat ken ik hahaha maar weet je heel vreemd, ik genoot zeg maar nooit vroeger van zulke dingen, misschien omdat het te druk was alleen met de kids, maar heb een nichtje van 7 en die mag letterlijk alles van me doen niks vind ik meer erg.
als ik het over mocht doen, maar ja is achteraf he, was niet echt streng maar je snapt me wel.
had nog andijviestamppot en karbo van gister en staat nu in de magnetron dus lekker makelijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
net een pizza op, met extra kaas
Daar word ik dik vanquote:Op woensdag 25 november 2009 17:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
net een pizza op, met extra kaas
Origineel, smaakvol op elkaar afgestemd en bovendien niet duur. Wat wil een man nog meer ?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Bijna!
Ik heb net met Jan gebeld, en die stelt dit voor:
Om te beginnen een niet-kille chaisse longue
[ afbeelding ]
Bij deze barokke chaisse past een robuuste glazen tafel:
[ afbeelding ]
Aan de muur adviseert Jan 'een knusse groepsfoto of zo'
[ afbeelding ]
En om het homey af te maken: overal gezellige kussens!
[ afbeelding ]
Of je effe 4500 euro naar JdB wil overmaken Pietje (ex btw)
Maar dan héb je ook wat! Wanneer is de housewarming?
Worden het roze of witte plastic bloemen? Want dat is toch van significant bij de inrichting van een krib.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Origineel, smaakvol op elkaar afgestemd en bovendien niet duur. Wat wil een man nog meer ?
We gooien er nog een boeket plastic bloemen tegenaan en Ik zeg doen
Dat vind ik meer iets voor een vrouw om te beslissen, dat bloemengedoe. Wat vind jij dan, roze of wit?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Worden het roze of witte plastic bloemen? Want dat is toch van significant bij de inrichting van een krib.
Voor je het weet moet je ze om gaan ruilen.
quote:Op woensdag 25 november 2009 18:10 schreef Deisyy het volgende:
Soms is het zo fijn een heel topic voor jezelf te hebben
Kom d'r maar in Rob!quote:Op woensdag 25 november 2009 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
'avond
@TT, groot balkon, heul groot!
Ik ben niet meer alleenquote:Op woensdag 25 november 2009 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik meer iets voor een vrouw om te beslissen, dat bloemengedoe. Wat vind jij dan, roze of wit?
En waarom ga je janken dan? AC Milan gaat wel winnen hoor.
Ik zou zeggen roze, ik vind dat je als man je vrouwelijke kant in je interieur gewoon tot zijn recht moet laten komenquote:Op woensdag 25 november 2009 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Worden het roze of witte plastic bloemen? Want dat is toch van significant bij de inrichting van een krib.
Voor je het weet moet je ze om gaan ruilen.
Ik zie nu al een bistrosetjequote:Op woensdag 25 november 2009 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
'avond
@TT, groot balkon, heul groot!
Dat wordt zéker janken dan. Ik denk niet dat iémand het droog houdt bij die film, tenzij je de hele tijd expres aan iets anders gaat denken en je mp3-speler opzet.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga straks naar de bios, Komt een vrouw bij de dokter ........
Bij het boek heb ik al zo moeten janken dus nu zal het niet minder zijn. En dan lees ik net ook nog eens dat die film bijna Reinout zijn huwelijk heeft gekost, dus het moet wel janken worden
Veel jankplezier Deisyyquote:Op woensdag 25 november 2009 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij het boek heb ik al zo moeten janken dus nu zal het niet minder zijn. En dan lees ik net ook nog eens dat die film bijna Reinout zijn huwelijk heeft gekost, dus het moet wel janken worden
Oh ik dacht dat die morgen pas ging draaienquote:Op woensdag 25 november 2009 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet meer alleen![]()
En als ik dan mag kiezen kies ik voor witte bloemen want daar kan je dan weer alle kanten mee op en roze is zo ......... roze. Maar ik heb liever geen bloemen dan kunstbloemen, maar als Jian dat graag wil komen er bloemen.
Smakelijk!quote:Op woensdag 25 november 2009 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, ik ben aardappeltjes aan 't bakken, witte bonen koken en m'n schnitzeltje aan 't bakken. Dat wat jij beschrijft komt na 't eten.
Bedankt Teun, dat gaat zeker lukkenquote:
Tja, deze film ligt natuurlijk nogal gevoelig bij mensen die van dichtbij kanker hebben meegemaakt, begrijpelijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die morgen pas ging draaien![]()
Ik moet er ook zoooo naartoe, maar niemand wil met me mee naar zo'n jankfilm denk ik.
Ja weet er wel een paar, maar die hebben kanker van dichtbij meegemaakt, dus durf het niet te vragen.
Daar redt Pietje het niet mee tot het einde van het jaar.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het perfecte cadeautje voor vijf december![]()
[ afbeelding ]
Ga dan nietquote:Op woensdag 25 november 2009 18:57 schreef Deisyy het volgende:
De laatste keer dat ik zo gejankt heb in de bios was bij De Tweelingen, tranen met tuiten
Wat doe ik mezelf aan he? Daar hebben wij het al eens eerder over gehad geloof ik.quote:
Gaat goed komenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:06 schreef Marrije het volgende:
Dees, alvast een fijne avond, huil ze!
Thanxquote:Op woensdag 25 november 2009 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar redt Pietje het niet mee tot het einde van het jaar.
Pietje, voor jou.
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, komt er ook niet meer van. Vrijdag alleen een ritje Rijnsburg en Oegstgeest.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:04 schreef Deisyy het volgende:
Ben je deze week al naar Brielle geweest?
Jammer joh, nu blijf je denken dat het hier alleen maar deprimerende dozen en pijpen zijn en moet je het pittoreske gedeelte van Voorne-Putten missenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, komt er ook niet meer van. Vrijdag alleen een ritje Rijnsburg en Oegstgeest.
Ik kom er wel hoor, alleen deze week niet meer. Ik hou al dat mooie nu tegoed hè.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer joh, nu blijf je denken dat het hier alleen maar deprimerende dozen en pijpen zijn en moet je het pittoreske gedeelte van Voorne-Putten missen
Verheug je er maar alvast opquote:Op woensdag 25 november 2009 19:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kom er wel hoor, alleen deze week niet meer. Ik hou al dat mooie nu tegoed hè.
Veel plezierquote:Op woensdag 25 november 2009 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verheug je er maar alvast op![]()
Ik ben weg
http://www.edestad.nl/pag(...)l-op-bij.453239.newsquote:Op woensdag 25 november 2009 19:15 schreef Dementor het volgende:
tvp.
Oh was dat het.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
http://www.edestad.nl/pag(...)l-op-bij.453239.news
Ja, niet dodelijk dus en dat is mooiquote:Op woensdag 25 november 2009 19:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh was dat het.
Niet zo vreemd dat ik hem voor dood aan zag.
Zie de commentaren, 't was een meisjequote:Op woensdag 25 november 2009 19:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh was dat het.
Niet zo vreemd dat ik hem voor dood aan zag.
Maar best pijnlijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, niet dodelijk dus en dat is mooi
Dus toch.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zie de commentaren, 't was een meisje
vrijdag mag ze naar huisquote:Op woensdag 25 november 2009 19:32 schreef Dementor het volgende:
@Toverheks, oh wat fijn hopelijk is ze weer snel thuis.
Nah, dan moet je maar even aan Gert vragen of je een prachtig welkom topic mag aanmakenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:31 schreef Toverheks het volgende:mocht het posten van Laysa, ze belde net en smste, de arts was net bij haar geweest en hij was zeer tevreden over haar en haar pompfunctie is ontzettend verbetert (vraag me niet wat het allemaal inhoud vraag maar aan Laysa als ze terug is, die kan alles goed uitleggen, ik geef alleen dit ff door), heb gezegt Teun dat je haar miste en nog meer mensen allemaal weer de groetjes, ze had wel hoofdpijn ook spanningen nog ff en ze mag naar huis
oh dat lijkt me echt een *verrassing* voor der, mag ik dat doen Gert??? zeg ik niks tegen haar Kally ook niet dat vind ze best leuk.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, dan moet je maar even aan Gert vragen of je een prachtig welkom topic mag aanmaken
Mag vast wel joh, hebben we destijds ook gedaan bij Soury. Als het niet mag gooit ie 'm wel weer dicht.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat lijkt me echt een *verrassing* voor der, mag ik dat doen Gert??? zeg ik niks tegen haar Kally ook niet dat vind ze best leuk.
ja leuk, heb Gert al pm gestuurd met de vraag of het mag echt leuk idee Teun, zal ze best waarderenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Iets van "Waar we Tante Bep welkom heten" of zo
Dat betekent dat haar hart beter pompt, helemaal goed dusquote:Op woensdag 25 november 2009 19:31 schreef Toverheks het volgende:mocht het posten van Laysa, ze belde net en smste, de arts was net bij haar geweest en hij was zeer tevreden over haar en haar pompfunctie is ontzettend verbetert (vraag me niet wat het allemaal inhoud vraag maar aan Laysa als ze terug is, die kan alles goed uitleggen, ik geef alleen dit ff door), heb gezegt Teun dat je haar miste en nog meer mensen allemaal weer de groetjes, ze had wel hoofdpijn ook spanningen nog ff en ze mag naar huis
nee niet tante Bep hahahha dat verwijst naar een ander forum waar vrouwen de beppie`s werden genoemd hahahhaquote:Op woensdag 25 november 2009 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Iets van "Waar we Tante Bep welkom heten" of zo
klinkt goedquote:Op woensdag 25 november 2009 19:31 schreef Toverheks het volgende:mocht het posten van Laysa, ze belde net en smste, de arts was net bij haar geweest en hij was zeer tevreden over haar en haar pompfunctie is ontzettend verbetert (vraag me niet wat het allemaal inhoud vraag maar aan Laysa als ze terug is, die kan alles goed uitleggen, ik geef alleen dit ff door), heb gezegt Teun dat je haar miste en nog meer mensen allemaal weer de groetjes, ze had wel hoofdpijn ook spanningen nog ff en ze mag naar huis
Dat zijn de leukste verrassingen he?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:12 schreef Copycat het volgende:
Jelly Beans![]()
![]()
.
Een kilo klinkt wel meer dan het daadwerkelijk is.
En één van de twee dvd's binnen en een boek waarvan ik alweer was vergeten dat ik het had besteld.
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Bijna!
Ik heb net met Jan gebeld, en die stelt dit voor:
Om te beginnen een niet-kille chaisse longue
[ afbeelding ]
Bij deze barokke chaisse past een robuuste glazen tafel:
[ afbeelding ]
Aan de muur adviseert Jan 'een knusse groepsfoto of zo'
[ afbeelding ]
En om het homey af te maken: overal gezellige kussens!
[ afbeelding ]
Of je effe 4500 euro naar JdB wil overmaken Pietje (ex btw)
Maar dan héb je ook wat! Wanneer is de housewarming?
Jo, ga je gangquote:Op woensdag 25 november 2009 19:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja leuk, heb Gert al pm gestuurd met de vraag of het mag echt leuk idee Teun, zal ze best waarderen
Nu moet je Gert inleveren bij Relmop.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jo, ga je gang
-edit- Kut, verkeerde account![]()
De pompfunctie van haar rechterhartkamer is er erg op vooruit gegaan. Haar rechterhartkamer pompt veel harder dan de onze, omdat de longslagader verhard is (dus minder bloed vandaar meer pompen) , dus in principe 2 x zo hard en dat is nu veel beter gewordenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
klinkt goedNa alles wat ze heeft moeten ondergaan mag ze op zich wel snel weer naar huis zeg, dat dat zo snel gaat joh.
Hey lieverd hahaha jij kan het beter verwoorden dan ikquote:Op woensdag 25 november 2009 20:44 schreef Kally het volgende:
O ik wou toverheks quoten haha ben helemaal hyper van het nieuws nog
Ik zit helemaal te springen op de bankquote:Op woensdag 25 november 2009 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey lieverd hahaha jij kan het beter verwoorden dan ikik grijns nog van oor tot oor goed he ben zo blij voor der
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit helemaal te springen op de bank
geef haar maar een x en stuur een ranzig mailtje terug op hyves, zal ik het ff voor je doen hahaha ik kan goed schelden hoor op zijn amsterdams dan he gezelligquote:Op woensdag 25 november 2009 20:52 schreef Kally het volgende:
Ik heb er nu weer ff aan de foon, kreeg net een ranzig mailtje via hyves![]()
Ach heb ik voor mijn vriendin overquote:Op woensdag 25 november 2009 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hallo, ga eens rustig zitten en wees eens ingetogen blij. Die hele bank gaat zo naar de tyfus
Echt niet normaal, ken die hele flapdrol niet staat er Als jij vrijgezel bent, wil ik je volspuiten.....quote:Op woensdag 25 november 2009 20:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef haar maar een x en stuur een ranzig mailtje terug op hyves, zal ik het ff voor je doen hahaha ik kan goed schelden hoor op zijn amsterdams dan he gezellig
ach, dan koopt ze ook maar een bank bij jan de B en zo een knusse gezellige glazen salontafelquote:Op woensdag 25 november 2009 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hallo, ga eens rustig zitten en wees eens ingetogen blij. Die hele bank gaat zo naar de tyfus
Goed, dat was dus je huisarts met een mededeling dat je je vaccinatie kon ophalenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt niet normaal, ken die hele flapdrol niet staat er Als jij vrijgezel bent, wil ik je volspuiten.....wat een engerd bah en hij was nog lelijk ook
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed, dat was dus je huisarts met een mededeling dat je je vaccinatie kon ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |