had nog andijviestamppot en karbo van gister en staat nu in de magnetron dus lekker makelijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
net een pizza op, met extra kaas
Daar word ik dik vanquote:Op woensdag 25 november 2009 17:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
net een pizza op, met extra kaas
Origineel, smaakvol op elkaar afgestemd en bovendien niet duur. Wat wil een man nog meer ?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Bijna!
Ik heb net met Jan gebeld, en die stelt dit voor:
Om te beginnen een niet-kille chaisse longue
[ afbeelding ]
Bij deze barokke chaisse past een robuuste glazen tafel:
[ afbeelding ]
Aan de muur adviseert Jan 'een knusse groepsfoto of zo'
[ afbeelding ]
En om het homey af te maken: overal gezellige kussens!
[ afbeelding ]
Of je effe 4500 euro naar JdB wil overmaken Pietje (ex btw)
Maar dan héb je ook wat! Wanneer is de housewarming?
Worden het roze of witte plastic bloemen? Want dat is toch van significant bij de inrichting van een krib.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Origineel, smaakvol op elkaar afgestemd en bovendien niet duur. Wat wil een man nog meer ?
We gooien er nog een boeket plastic bloemen tegenaan en Ik zeg doen
Dat vind ik meer iets voor een vrouw om te beslissen, dat bloemengedoe. Wat vind jij dan, roze of wit?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Worden het roze of witte plastic bloemen? Want dat is toch van significant bij de inrichting van een krib.
Voor je het weet moet je ze om gaan ruilen.
quote:Op woensdag 25 november 2009 18:10 schreef Deisyy het volgende:
Soms is het zo fijn een heel topic voor jezelf te hebben
Kom d'r maar in Rob!quote:Op woensdag 25 november 2009 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
'avond
@TT, groot balkon, heul groot!
Ik ben niet meer alleenquote:Op woensdag 25 november 2009 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik meer iets voor een vrouw om te beslissen, dat bloemengedoe. Wat vind jij dan, roze of wit?
En waarom ga je janken dan? AC Milan gaat wel winnen hoor.
Ik zou zeggen roze, ik vind dat je als man je vrouwelijke kant in je interieur gewoon tot zijn recht moet laten komenquote:Op woensdag 25 november 2009 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Worden het roze of witte plastic bloemen? Want dat is toch van significant bij de inrichting van een krib.
Voor je het weet moet je ze om gaan ruilen.
Ik zie nu al een bistrosetjequote:Op woensdag 25 november 2009 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
'avond
@TT, groot balkon, heul groot!
Dat wordt zéker janken dan. Ik denk niet dat iémand het droog houdt bij die film, tenzij je de hele tijd expres aan iets anders gaat denken en je mp3-speler opzet.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga straks naar de bios, Komt een vrouw bij de dokter ........
Bij het boek heb ik al zo moeten janken dus nu zal het niet minder zijn. En dan lees ik net ook nog eens dat die film bijna Reinout zijn huwelijk heeft gekost, dus het moet wel janken worden
Veel jankplezier Deisyyquote:Op woensdag 25 november 2009 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga straks naar de bios, Komt een vrouw bij de dokter ........
Bij het boek heb ik al zo moeten janken dus nu zal het niet minder zijn. En dan lees ik net ook nog eens dat die film bijna Reinout zijn huwelijk heeft gekost, dus het moet wel janken worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |