abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 25 november 2009 @ 17:08:58 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74993903
Zie 'm eens filosofisch poseren dan!

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_74993951
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:03 schreef Gert het volgende:
Als Mari al wordt aangerukt om schoenen voor Pietje uit te zoeken, dan kan voor het interieur Jan toch zeker wel gebeld worden?

[ afbeelding ]

Draperiëen!
Als jij nu een leuke chick voor 'm uit de catalogus haalt, dan issie helemaal klaar, in één keer
  woensdag 25 november 2009 @ 17:12:12 #3
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74993997
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:10 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Als jij nu een leuke chick voor 'm uit de catalogus haalt, dan issie helemaal klaar, in één keer
ja, een Russische
  woensdag 25 november 2009 @ 17:12:32 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74994012
TerugVindPietjemetamorfose.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 25 november 2009 @ 17:15:03 #5
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74994087
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:05 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Nee, toen mijn kids klein waren mochten ze helemaal niet in de huiskamer spelen, ja ja ik weet wat je denkt maar de huiskamer is van mij, ze hadden allemaal een eigen kamer, en die jongen mocht wel blokken bouwen enzo maar sàvonds moest alles weer netjes zijn.
nu is het minder hoor met mij, maar nog elke dag alles netjes en gelijk opruimen, ja vroeger was ik echt te erg, nu minder
de salontafel is hier al flink gebutst door de kinderen die er met auto's op meppen enzo En soms struikel ik inderdaad over het speelgoed, net Bart Smit hier. Ik vind het prima.
  woensdag 25 november 2009 @ 17:19:31 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74994208
ik wil hier alles doen wat god verboden heeft
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_74994242
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

ja, een Russische
Een Russisch ei
  woensdag 25 november 2009 @ 17:20:44 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74994243
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:19 schreef Maanvis het volgende:
ik wil hier alles doen wat god verboden heeft
Zolang je de gordijnen maar dicht doet.

Ik woon in een huis, niet in een museum.
pi_74994258
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

de salontafel is hier al flink gebutst door de kinderen die er met auto's op meppen enzo En soms struikel ik inderdaad over het speelgoed, net Bart Smit hier. Ik vind het prima.
Bart ook
pi_74994316
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja, ik weet het Marrije, ik was te erg voor de kids, als ik er aan terug denk hahaha oh ze hebben me vervloekt hoor met zijn 3e, de oudste is eruit, de andere 2 *loge`s* wonen boven en ze mogen doen en laten wat ze willen in hun kamer, kan me nu niks meer schelen maar vroeger pppfftt was echt te erg voor de kids.
ben blij dat jij niet zo bent, want ik werd er af en toe nerveus van, heb het wel geprobeerd hoor dat ze lekker troep enzo mochten maken (bij mijn vriendinnen vroeger mocht altijd alles en was er soms best jaloers op) en nam me dan voor, oke vandaag niet opruimen en alles doen maar helaas.
was vroeger nog erger, lapte me ramen wel 4 keer in de week, deed het vooral maar s`nachts want de buren viel het ook op.
nu doe ik wel elke dag alles en zorg dat alles spic en span eruit ziet maar zoals vroeger snachts nog keukenkastjes etc schoonmaken enzo nee daar ben ik vanaf gestapt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 25 november 2009 @ 17:23:26 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74994322
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zolang je de gordijnen maar dicht doet.

Ik woon in een huis, niet in een museum.
Owkee, 1 kopje koffie dan .

Enne, bij Glow was heel eindhoven toch een museum?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 25 november 2009 @ 17:26:49 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74994389
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:23 schreef Maanvis het volgende:

Enne, bij Glow was heel eindhoven toch een museum?
De buitenzijden van gebouwen vooral. Altijd leuk, Glow.

It's Rick James, bitch!
  woensdag 25 november 2009 @ 17:31:28 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74994505
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

De buitenzijden van gebouwen vooral. Altijd leuk, Glow.

It's Rick James, bitch!
Ik was nog op het kerkhof geweest in eindhoven. Daar lag de gloeilamp begraven. Ik moest huilen .
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 25 november 2009 @ 17:32:40 #14
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74994535
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:23 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ja, ik weet het Marrije, ik was te erg voor de kids, als ik er aan terug denk hahaha oh ze hebben me vervloekt hoor met zijn 3e, de oudste is eruit, de andere 2 *loge`s* wonen boven en ze mogen doen en laten wat ze willen in hun kamer, kan me nu niks meer schelen maar vroeger pppfftt was echt te erg voor de kids.
ben blij dat jij niet zo bent, want ik werd er af en toe nerveus van, heb het wel geprobeerd hoor dat ze lekker troep enzo mochten maken (bij mijn vriendinnen vroeger mocht altijd alles en was er soms best jaloers op) en nam me dan voor, oke vandaag niet opruimen en alles doen maar helaas.
was vroeger nog erger, lapte me ramen wel 4 keer in de week, deed het vooral maar s`nachts want de buren viel het ook op.
nu doe ik wel elke dag alles en zorg dat alles spic en span eruit ziet maar zoals vroeger snachts nog keukenkastjes etc schoonmaken enzo nee daar ben ik vanaf gestapt.
Nou, ze mogen van mij niet met speelgoed op de tafel rammen en liever helemaal niet op de tafel spelen met speelgoed. Maar ja je weet hoe dat gaat, je staat in de keuken te koken en ram kleng beng daar gaan de auto's over de tafel, eer ik er dan wat van zeg zit er alweer een buts in. Mijn oudste heeft inmiddels wel door dat het niet mag en doet het ook niet meer, maar die zit sinds een paar weken in de peuterpubertijd, dus daar gaan we weer Ach, nu ze nog zo klein zijn nemen we gewoon geen mooie bank omdat we weten dat die toch verpest wordt door limonade enzo. Komt wel weer.
pi_74994671
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:32 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nou, ze mogen van mij niet met speelgoed op de tafel rammen en liever helemaal niet op de tafel spelen met speelgoed. Maar ja je weet hoe dat gaat, je staat in de keuken te koken en ram kleng beng daar gaan de auto's over de tafel, eer ik er dan wat van zeg zit er alweer een buts in. Mijn oudste heeft inmiddels wel door dat het niet mag en doet het ook niet meer, maar die zit sinds een paar weken in de peuterpubertijd, dus daar gaan we weer Ach, nu ze nog zo klein zijn nemen we gewoon geen mooie bank omdat we weten dat die toch verpest wordt door limonade enzo. Komt wel weer.
ja hoor je hebt helemaal gelijk, ik had een afneembare bank en knoeien dat vond ik dan weer niet erg allemaal zo dubbel, maar dus jij zit lekker in de peuterpubertijd, ja dat ken ik hahaha maar weet je heel vreemd, ik genoot zeg maar nooit vroeger van zulke dingen, misschien omdat het te druk was alleen met de kids, maar heb een nichtje van 7 en die mag letterlijk alles van me doen niks vind ik meer erg.
als ik het over mocht doen, maar ja is achteraf he, was niet echt streng maar je snapt me wel.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 25 november 2009 @ 17:39:44 #16
241662 Jian
Well, well, well
pi_74994713
Zo, middagje meubelboulevard voorbij ?
  Moderator woensdag 25 november 2009 @ 17:48:44 #17
18653 crew  D.
pi_74994944
een heel deeltje gemist
  FOK!Babe woensdag 25 november 2009 @ 17:48:59 #18
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74994950
Ik heb honger
  Moderator woensdag 25 november 2009 @ 17:49:10 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74994954
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:39 schreef Jian het volgende:
Zo, middagje meubelboulevard voorbij ?
Bijna!
Ik heb net met Jan gebeld, en die stelt dit voor:

Om te beginnen een niet-kille chaisse longue

Bij deze barokke chaisse past een robuuste glazen tafel:

Aan de muur adviseert Jan 'een knusse groepsfoto of zo'

En om het homey af te maken: overal gezellige kussens!

Of je effe 4500 euro naar JdB wil overmaken Pietje (ex btw)
Maar dan héb je ook wat! Wanneer is de housewarming?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 25 november 2009 @ 17:50:10 #20
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74994978
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:38 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja hoor je hebt helemaal gelijk, ik had een afneembare bank en knoeien dat vond ik dan weer niet erg allemaal zo dubbel, maar dus jij zit lekker in de peuterpubertijd, ja dat ken ik hahaha maar weet je heel vreemd, ik genoot zeg maar nooit vroeger van zulke dingen, misschien omdat het te druk was alleen met de kids, maar heb een nichtje van 7 en die mag letterlijk alles van me doen niks vind ik meer erg.
als ik het over mocht doen, maar ja is achteraf he, was niet echt streng maar je snapt me wel.
ik probeer niet te streng te zijn, wel consequent. En het is zeker niet zo dat alles mag, de naughty corner doet ook dienst. Maar ik probeer wel keuzes te maken in waar ik wel wat van en niks van zeg, anders blijf ik aan de gang en dat werkt ook niet zo goed met kleintjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')