Thanxquote:Op woensdag 25 november 2009 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar redt Pietje het niet mee tot het einde van het jaar.
Pietje, voor jou.
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, komt er ook niet meer van. Vrijdag alleen een ritje Rijnsburg en Oegstgeest.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:04 schreef Deisyy het volgende:
Ben je deze week al naar Brielle geweest?
Jammer joh, nu blijf je denken dat het hier alleen maar deprimerende dozen en pijpen zijn en moet je het pittoreske gedeelte van Voorne-Putten missenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, komt er ook niet meer van. Vrijdag alleen een ritje Rijnsburg en Oegstgeest.
Ik kom er wel hoor, alleen deze week niet meer. Ik hou al dat mooie nu tegoed hè.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer joh, nu blijf je denken dat het hier alleen maar deprimerende dozen en pijpen zijn en moet je het pittoreske gedeelte van Voorne-Putten missen
Verheug je er maar alvast opquote:Op woensdag 25 november 2009 19:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kom er wel hoor, alleen deze week niet meer. Ik hou al dat mooie nu tegoed hè.
Veel plezierquote:Op woensdag 25 november 2009 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verheug je er maar alvast op![]()
Ik ben weg
http://www.edestad.nl/pag(...)l-op-bij.453239.newsquote:Op woensdag 25 november 2009 19:15 schreef Dementor het volgende:
tvp.
Oh was dat het.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
http://www.edestad.nl/pag(...)l-op-bij.453239.news
Ja, niet dodelijk dus en dat is mooiquote:Op woensdag 25 november 2009 19:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh was dat het.
Niet zo vreemd dat ik hem voor dood aan zag.
Zie de commentaren, 't was een meisjequote:Op woensdag 25 november 2009 19:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh was dat het.
Niet zo vreemd dat ik hem voor dood aan zag.
Maar best pijnlijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, niet dodelijk dus en dat is mooi
Dus toch.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zie de commentaren, 't was een meisje
vrijdag mag ze naar huisquote:Op woensdag 25 november 2009 19:32 schreef Dementor het volgende:
@Toverheks, oh wat fijn hopelijk is ze weer snel thuis.
Nah, dan moet je maar even aan Gert vragen of je een prachtig welkom topic mag aanmakenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:31 schreef Toverheks het volgende:mocht het posten van Laysa, ze belde net en smste, de arts was net bij haar geweest en hij was zeer tevreden over haar en haar pompfunctie is ontzettend verbetert (vraag me niet wat het allemaal inhoud vraag maar aan Laysa als ze terug is, die kan alles goed uitleggen, ik geef alleen dit ff door), heb gezegt Teun dat je haar miste en nog meer mensen allemaal weer de groetjes, ze had wel hoofdpijn ook spanningen nog ff en ze mag naar huis
oh dat lijkt me echt een *verrassing* voor der, mag ik dat doen Gert??? zeg ik niks tegen haar Kally ook niet dat vind ze best leuk.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, dan moet je maar even aan Gert vragen of je een prachtig welkom topic mag aanmaken
Mag vast wel joh, hebben we destijds ook gedaan bij Soury. Als het niet mag gooit ie 'm wel weer dicht.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat lijkt me echt een *verrassing* voor der, mag ik dat doen Gert??? zeg ik niks tegen haar Kally ook niet dat vind ze best leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |