is het de moeite waard om te wachtenquote:Op woensdag 25 november 2009 00:46 schreef Meddo het volgende:
Wat staat ons nog de wachten synnath?
hoeduur?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:52 schreef Kwork het volgende:
Weerstation nu, was vorige keer uitverkocht
Geen idee, zou vast wel moeten kunnen door middel van extra servers en loadbalancing of zo? Heb er niet zo heel veel verstand van, maar de vraag is of de mensen van iBOOD willen investeren, extra servers zijn prijzig en worden 99% van de tijd niet gebruikt.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is het eigelijk niet mogelijk extra servers in te zetten of werkt dat zo niet?
maar voor die 1% moet je ze wel beschikbaar hebbenquote:Op woensdag 25 november 2009 00:53 schreef synnath het volgende:
[..]
Geen idee, zou vast wel moeten kunnen door middel van extra servers en loadbalancing of zo? Heb er niet zo heel veel verstand van, maar de vraag is of de mensen van iBOOD willen investeren, extra servers zijn prijzig en worden 99% van de tijd niet gebruikt.
quote:
Niet echt, want hun producten geraken toch uitverkocht, of dat nu om 5u 's nachts vrij vlot is of met een opstopping om 12u. Als hun servers het moeilijk hebben hebben zij geen extra kosten ofzo.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:54 schreef spiedermann het volgende:
[..]
maar voor die 1% moet je ze wel beschikbaar hebben
Klik op ik neem er 1 dan kun je zien wat ze op dit moment aanbieden.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:56 schreef rjbrethouwer het volgende:
ik zie nog een mediaplayerhebben jullie een trucje of niet?
via de bestel link kom je er soms doorquote:Op woensdag 25 november 2009 00:56 schreef rjbrethouwer het volgende:
ik zie nog een mediaplayerhebben jullie een trucje of niet?
zo das al 1 F5'er minderquote:Op woensdag 25 november 2009 00:56 schreef Wouzer het volgende:
Die freecom mediaplayer blijft maar in beeld. Ik ga nu echt naar bed.
Jammer dat dit zo belabbert gaat.
Het is de schuld van Ajax!quote:Op woensdag 25 november 2009 00:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Tsjongejonge, laat ook maar, kan toch niks kopen.
Als ik iets wil bestellen logt ie me uit en als ik dan wil inloggen geeft ie een error
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op woensdag 25 november 2009 00:58 schreef nightfall het volgende:
ik heb een tapje over me'n F5 toets heengeplakt voor de nacht, ik niks- jullie niks
Gewoon een simpele site zoals deze bijvoorbeeldquote:Op woensdag 25 november 2009 00:57 schreef synnath het volgende:
Hier zou echt een oplossing voor moeten komen, een kleine pagina met alleen tekst en een klein plaatje of zo. bestellen en hoppa. Geen forum, en de rest van de site onbereikbaar. Dit is niet te doen.
*pakt tape en een punaise*quote:Op woensdag 25 november 2009 00:58 schreef nightfall het volgende:
ik heb een tapje over me'n F5 toets heengeplakt voor de nacht, ik niks- jullie niks
Kurwa!quote:Op woensdag 25 november 2009 00:58 schreef tinuz1978 het volgende:
http://www.ibood.com/pl/pl die werkt beter!
quote:Op woensdag 25 november 2009 00:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is de schuld van Ajax!altijd maar dat commentaar op AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 november 2009 00:58 schreef nightfall het volgende:
Als je niet refresht, schiet je er zelf ook niet veel mee op.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:59 schreef synnath het volgende:
1. Veel bezoekers, site gaat langzamer.
2. 70% van de bezoekers refresht nog een keer omdat ze denken dat er iets fout is
3. Site nog langzamer
4. 100% van de bezoekers refresht
5. Byebye
6. REFRESH REFRESH
7. Godver kut site
8. iBOOD kut site!
9. Volgende dag (toch maar even iBOOD kijken)
Thanks, het werkt!quote:
Haha, bij die site was ik net ook al aan het kijken, wat nou precies de oorzaak is van de bad gateway. Ja, zoiets. Ik denk dat dat veel kan schelen. 500kb x 10.000 is toch wel veel dataverkeer.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:59 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Gewoon een simpele site zoals deze bijvoorbeeld
http://www.checkupdown.com/status/E502.html
Zal dat veel schelen?
idd veel te onbetrouwbaar om iets te bestellenquote:Op woensdag 25 november 2009 00:59 schreef Wouzer het volgende:
Dan zul je zien dat je er "doorheenkomt" en iets besteld krijg je achteraf gekloot dat het product niet meer leverbaar is. Door een fout in het systeem.....
Niet echt betrouwbaar. Jammer. Succes verder allen
Reload every 5 secondsquote:Op woensdag 25 november 2009 01:00 schreef DirkZz het volgende:
Firefox heeft auto-reload functie. maar even 300 schermpjes los gezet.
Dat we er naar kijken betekent niet dat het geen kut site is.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:59 schreef synnath het volgende:
2. 70% van de bezoekers refresht nog een keer omdat ze denken dat er iets fout is
3. Site nog langzamer
5. Byebye
6. REFRESH REFRESH
7. Godver kut site
8. iBOOD kut site!
Nja het punt zit hem in de eerste fase, als de site trager is kunnen mensen beter geduldig zijn. En niet alleen jij, iedereen, dus al de duizenden bezoekers.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je niet refresht, schiet je er zelf ook niet veel mee op.
Ik ben vast niet de enigste maar over het algemeen vind ik je niet echt klantgericht opgesteld. Verbaast me dat je daar überhaupt werkt. Al zou het me niks verbazen dat iedereen zo is.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:59 schreef synnath het volgende:
3. Site nog langzamer
5. Byebye
6. REFRESH REFRESH
7. Godver kut site
8. iBOOD kut site!
Een Catch 22 situatie zo te zien.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:01 schreef synnath het volgende:
[..]
Nja het punt zit hem in de eerste fase, als de site trager is kunnen mensen beter geduldig zijn. En niet alleen jij, iedereen, dus al de duizenden bezoekers.
Triest dat je zo reageert. Ik ben vrijwillige moderator. En ik ben maar een beetje aan het grappenquote:Op woensdag 25 november 2009 01:02 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enigste maar over het algemeen vind ik je niet echt klantgericht opgesteld. Verbaast me dat je daar überhaupt werkt. Al zou het me niks verbazen dat iedereen zo is.
Uit eindelijk zijn jullie de oorzaak dat de site niet draaiend is. Beetje kort door de bocht om betalende klanten de schuld te geven?
It was a known issue.
Firefox + autoreload plugin.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:02 schreef Meddo het volgende:
hoe doe je die auto reload?
Aan wie moet ik mijn bestelling dan doorgevenquote:Op woensdag 25 november 2009 01:03 schreef Terpentin07 het volgende:
Kunnen we niet de bestelling aan synnath doorgeven.
Hier zit de sleutel, waarom zou je verder investeren in servers? Stock geraakt toch verkocht en morgen komt iedereen gezellig terug.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:59 schreef synnath het volgende:
3. Site nog langzamer
5. Byebye
6. REFRESH REFRESH
7. Godver kut site
8. iBOOD kut site!
Polsbloeddrukmeter.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:03 schreef tinuz1978 het volgende:
bij jullie ook nog steeds weerstation?!?!?
Ja, maar duurt hunt nu de hele nacht/dag?quote:Op woensdag 25 november 2009 01:03 schreef tinuz1978 het volgende:
bij jullie ook nog steeds weerstation?!?!?
Volg je wel, maar is het niet zo dat je als bedrijf dit ingecalculeerd moet hebben? eerst iedereen al beetje geil maken met dat mailtje over de hunt... vind je het gek dat er zo veel mensen naar de site gaan en refreshen?quote:Op woensdag 25 november 2009 01:01 schreef synnath het volgende:
[..]
Nja het punt zit hem in de eerste fase, als de site trager is kunnen mensen beter geduldig zijn. En niet alleen jij, iedereen, dus al de duizenden bezoekers.
Dit is een iBood mod? Dus in feite lacht die ons gewoon uit? Grote jongen hoor! Lafbek.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:02 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enigste maar over het algemeen vind ik je niet echt klantgericht opgesteld. Verbaast me dat je daar überhaupt werkt. Al zou het me niks verbazen dat iedereen zo is.
Uit eindelijk zijn jullie de oorzaak dat de site niet draaiend is. Beetje kort door de bocht om betalende klanten de schuld te geven?
It was a known issue.
wie zegt dat die wel goed loopt?quote:Op woensdag 25 november 2009 01:04 schreef Eddy1980 het volgende:
Klik op de volgende link
https://order.ibood.com/nl/nl/order/
Anders loop je achter de feiten aan!
Relax.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:04 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Dit is een iBood mod? Dus in feite lacht die ons gewoon uit? Grote jongen hoor! Lafbek.
Klote zooi, ik wilde dat freecom media ding kopen!quote:Op woensdag 25 november 2009 01:05 schreef rschenk het volgende:
't werkt weer. nu een medisana polsbloeddrukmeter...
quote:Op woensdag 25 november 2009 01:05 schreef rschenk het volgende:
't werkt weer. nu een medisana polsbloeddrukmeter...
Kijken wat er van de credit card wordt afgeschreven en je weet het!quote:Op woensdag 25 november 2009 01:04 schreef Kwork het volgende:
Heb het zowaar tot de wachtrij voor het weerstation gehaald
Er is niets triest aan. Je zit iedereen maar te verwijten dat iBood daardoor niet werkt. Sorry hoor, zorg eerst dat de website de capaciteiten heeft om een hunt te houden.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:03 schreef synnath het volgende:
[..]
Triest dat je zo reageert. Ik ben vrijwillige moderator. En ik ben maar een beetje aan het grappen. Ik weet dat het vervelend is, (wil zelf ook bestellen
).
Kijken wat er van de credit card wordt afgeschreven en je weet het!quote:Op woensdag 25 november 2009 01:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wie zegt dat die wel goed loopt?
ik zou niks bestellen als ik jullie was hoor.
Kijk es op Tweakers.net/pricewatch, daar vind je em voor net ietsjes minder nog.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:06 schreef matthijsg85 het volgende:
[..]
Klote zooi, ik wilde dat freecom media ding kopen!
Straks wordt het 5x afgeschreven omdat je in de tussentijd 5x hebt refresht.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:06 schreef Eddy1980 het volgende:
[..]
Kijken wat er van de credit card wordt afgeschreven en je weet het!
Ga je weer een steekproef houden?quote:Op woensdag 25 november 2009 01:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wie zegt dat die wel goed loopt?
ik zou niks bestellen als ik jullie was hoor.
Het is ook niet iedereens schuldquote:Op woensdag 25 november 2009 01:06 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Er is niets triest aan. Je zit iedereen maar te verwijten dat iBood daardoor niet werkt. Sorry hoor, zorg eerst dat de website de capaciteiten heeft om een hunt te houden.
Het is ook vervelend. Maar ga niet steeds roepen dat het iedereens schuld is behalve iBood. Terwijl ze weten ook van voorgaande hunts dat het al moeizaam ging.
dank is groot! ga meteen ff kijken!quote:Op woensdag 25 november 2009 01:07 schreef j0p3Y het volgende:
[..]
Kijk es op Tweakers.net/pricewatch, daar vind je em voor net ietsjes minder nog.
Deze iboods hebben dezelfde prijzen als de dagaanbiedingen van enige maanden terug. Die pols-hartslagmeter kostte in augustus ook 24,95.....losers!
geen goed ideequote:Op woensdag 25 november 2009 01:08 schreef Eddy1980 het volgende:
Misschien moet Ibood eens gaan bellen met FOK.nl om te kijken welke servers zij hebben.
Dit forum wordt nu ook redelijk vol gegooid met berichten maar draait nog steeds!!!
ja, alleen is het dan al besteldquote:Op woensdag 25 november 2009 01:06 schreef Eddy1980 het volgende:
[..]
Kijken wat er van de credit card wordt afgeschreven en je weet het!
Mooi. Want zo komt het wel over.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:07 schreef synnath het volgende:
[..]
Het is ook niet iedereens schuld.
quote:Op woensdag 25 november 2009 01:07 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ga je weer een steekproef houden?
Paypalquote:Op woensdag 25 november 2009 01:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Straks wordt het 5x afgeschreven omdat je in de tussentijd 5x hebt refresht.
Excuses. Wilde het zeker niet zo brengen!quote:Op woensdag 25 november 2009 01:08 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mooi. Want zo komt het wel over.
Nja misschien een paar duizend.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:09 schreef DirkZz het volgende:
Het is daarbij ook maar een klein beetje HTML en mischien een hand vol SQL-Querry's.
En ik geloof nooit dat er 100.000 mensen zitten te F5en.
Gewoon slechte host dus.
Je moet hier kijken he:quote:Op woensdag 25 november 2009 01:09 schreef Terpentin07 het volgende:
Kut bloeddrukmeter
Wat denk je zelf? JAquote:Op woensdag 25 november 2009 01:10 schreef synnath het volgende:
[..]
Nja misschien een paar duizend.
Zijn de servers zo slecht denk je (zoveel verstand heb ik daar eerlijk gezegd niet van).
Daar betaalde ik toendertijd 80e voor incl verzendkosten bij ibood, na 2 weken lang wachtenquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 01:10 schreef Eddy1980 het volgende:
Je kunt beter dit forum in de gaten houden dan weet je tenminste wanneer er een nieuw product is. Werkt beter dan Ibood en dan kunnen we de servers ook ontlasten
Jij geluk ik zit al weer een tijdje tegen een bloeddrukmeter te kijken. Kan iemand mij uitleggen waarom de eene wel de aanbiedingen kan zien en de ander blijft haken. Heeft dat met internetsnelheid te maken of ......quote:
Had ik ook bij de bloeddrukmeter :Squote:Op woensdag 25 november 2009 01:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Het product dat je wilt te bestellen is bijna uitverkocht! Veel mede iBOODers hebben tegelijk op de bestelknop gedrukt waardoor je nu in een wachtrij staat. Wees niet getreurd, je hebt nog een goede kans om je bestelling af te ronden. Heel even geduld, dit kan een paar minuten duren. Zodra we een exemplaar voor je beschikbaar hebben word je automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw keuze!
Bedankt voor het winkelen bij iBOOD!
Team iBOOD
Even geduld...
JEZUS.
En dat ga ik nu ook doen, veel plezier verder met de F5 knop.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Enkele honderden mensen zijn al afgedropen zo te zien.
lul nietquote:Op woensdag 25 november 2009 01:12 schreef Meddo het volgende:
Freecom MediaPlayer II Netzwerk-HDMI-Player mit 1TB Festplatte
Nou die scripts die iBood gebruikt, zijn nou niet echt zwaar server-eisend te noemen.quote:
Hebben ze nu uit wanhoop maar Duitsers in dienst genomen?quote:Op woensdag 25 november 2009 01:12 schreef Meddo het volgende:
Freecom MediaPlayer II Netzwerk-HDMI-Player mit 1TB Festplatte
Jij kijkt nog naar de homepage, maar je moet op deze link klikken: https://order.ibood.com/nl/nl/order/quote:Op woensdag 25 november 2009 01:12 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Jij geluk ik zit al weer een tijdje tegen een bloeddrukmeter te kijken. Kan iemand mij uitleggen waarom de eene wel de aanbiedingen kan zien en de ander blijft haken. Heeft dat met internetsnelheid te maken of ......
Hè, komt die bloeddrukmeter toch nog van pas!quote:Op woensdag 25 november 2009 01:13 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn bloed begint te stollen.
WTF? Dat is net als zeggen, hier is een spiksplinternieuwe WC, alleen kun je niet doorspoelen.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:15 schreef zomer86 het volgende:
Ondersteunt MKV bestanden (H.264-codec wordt niet ondersteund)
die moet leegquote:Op woensdag 25 november 2009 01:16 schreef DirkZz het volgende:
Die blauwebalk zit bijna vol, dus bijna afgelopen?
quote:https://order.ibood.com/img/product/other_momento02Large.jpg
Allang te laat johquote:Op woensdag 25 november 2009 01:18 schreef zomer86 het volgende:
...Voorraad wordt gecheckt..
Ik wil dat fotolijstje!
quote:Op woensdag 25 november 2009 01:17 schreef DirkZz het volgende:
[..]
dan gaat die balk de verkeerde kant op.
Bij mij ookquote:Op woensdag 25 november 2009 01:18 schreef zomer86 het volgende:
...Voorraad wordt gecheckt..
Ik wil dat fotolijstje!
Is dat niet zo met heel veel dingen, dat ze nice zijn als je ze nodig hebt?quote:Op woensdag 25 november 2009 01:19 schreef DirkZz het volgende:
Deze is wel nice, als je hem nodig hebt.
Ja, of tot alle producten uitverkocht zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:19 schreef Santello het volgende:
hahah die gaat echt niet verkopen!
is dit 24 uur btw?
thx broquote:Op woensdag 25 november 2009 01:20 schreef synnath het volgende:
[..]
Ja, of tot alle producten uitverkocht zijn.
Ja ik ook, ik was de specs nog aan het lezenquote:Op woensdag 25 november 2009 01:20 schreef Mindstate het volgende:
Ik had die vorige met 1Tb wel willen halen
bij computerland te koop voor 25 eurooosquote:Op woensdag 25 november 2009 01:23 schreef Santello het volgende:
wtf ik was op bestel pagina van led licht ding, ik druk op ga door, brengt me naar ibood homepagina..
dankjequote:Op woensdag 25 november 2009 01:25 schreef Deadrex het volgende:
[..]
bij computerland te koop voor 25 eurooos
http://www.computerland.nl/Information.aspx?pid=1354
.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:26 schreef synnath het volgende:
Ben dr nog niet achter hoe het balkje nu werkt? Van rechts naar links? De ene keer vol de andere keer leeg.
Die goedkope bagger oordopjes wil je nietquote:Op woensdag 25 november 2009 01:26 schreef Dionysiou het volgende:
Ben benieuwd of er weer oordopjes komen. Heb nog min 1 paar nodig.
Wtf, hoe lang ben jij al moderator daar dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 01:26 schreef synnath het volgende:
Ben dr nog niet achter hoe het balkje nu werkt? Van rechts naar links? De ene keer vol de andere keer leeg.
Ikquote:Op woensdag 25 november 2009 01:27 schreef Santello het volgende:
iemand al nieuwe topic aan het maken?
nee jij?quote:Op woensdag 25 november 2009 01:27 schreef Santello het volgende:
iemand al nieuwe topic aan het maken?
Heb nu de Creative EP-630 die hebben het begevenquote:Op woensdag 25 november 2009 01:27 schreef Andyy het volgende:
[..]
Die goedkope bagger oordopjes wil je niet
Paartje van Sennheiser pik ik ook mee!quote:Op woensdag 25 november 2009 01:27 schreef Andyy het volgende:
[..]
Die goedkope bagger oordopjes wil je niet
Dit is de eerste hunt die ik meemaak!quote:Op woensdag 25 november 2009 01:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wtf, hoe lang ben jij al moderator daar dan?
als ie bijna leeg is istie bijna uitverkocht.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:27 schreef synnath het volgende:
[..]
Soms is ie vol en soms leeg bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |