Nja misschien een paar duizend.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:09 schreef DirkZz het volgende:
Het is daarbij ook maar een klein beetje HTML en mischien een hand vol SQL-Querry's.
En ik geloof nooit dat er 100.000 mensen zitten te F5en.
Gewoon slechte host dus.
Je moet hier kijken he:quote:Op woensdag 25 november 2009 01:09 schreef Terpentin07 het volgende:
Kut bloeddrukmeter
Wat denk je zelf? JAquote:Op woensdag 25 november 2009 01:10 schreef synnath het volgende:
[..]
Nja misschien een paar duizend.
Zijn de servers zo slecht denk je (zoveel verstand heb ik daar eerlijk gezegd niet van).
Daar betaalde ik toendertijd 80e voor incl verzendkosten bij ibood, na 2 weken lang wachtenquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 01:10 schreef Eddy1980 het volgende:
Je kunt beter dit forum in de gaten houden dan weet je tenminste wanneer er een nieuw product is. Werkt beter dan Ibood en dan kunnen we de servers ook ontlasten
Jij geluk ik zit al weer een tijdje tegen een bloeddrukmeter te kijken. Kan iemand mij uitleggen waarom de eene wel de aanbiedingen kan zien en de ander blijft haken. Heeft dat met internetsnelheid te maken of ......quote:
Had ik ook bij de bloeddrukmeter :Squote:Op woensdag 25 november 2009 01:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Het product dat je wilt te bestellen is bijna uitverkocht! Veel mede iBOODers hebben tegelijk op de bestelknop gedrukt waardoor je nu in een wachtrij staat. Wees niet getreurd, je hebt nog een goede kans om je bestelling af te ronden. Heel even geduld, dit kan een paar minuten duren. Zodra we een exemplaar voor je beschikbaar hebben word je automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw keuze!
Bedankt voor het winkelen bij iBOOD!
Team iBOOD
Even geduld...
JEZUS.
En dat ga ik nu ook doen, veel plezier verder met de F5 knop.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Enkele honderden mensen zijn al afgedropen zo te zien.
lul nietquote:Op woensdag 25 november 2009 01:12 schreef Meddo het volgende:
Freecom MediaPlayer II Netzwerk-HDMI-Player mit 1TB Festplatte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |