Kijken wat er van de credit card wordt afgeschreven en je weet het!quote:Op woensdag 25 november 2009 01:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wie zegt dat die wel goed loopt?
ik zou niks bestellen als ik jullie was hoor.
Kijk es op Tweakers.net/pricewatch, daar vind je em voor net ietsjes minder nog.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:06 schreef matthijsg85 het volgende:
[..]
Klote zooi, ik wilde dat freecom media ding kopen!
Straks wordt het 5x afgeschreven omdat je in de tussentijd 5x hebt refresht.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:06 schreef Eddy1980 het volgende:
[..]
Kijken wat er van de credit card wordt afgeschreven en je weet het!
Ga je weer een steekproef houden?quote:Op woensdag 25 november 2009 01:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wie zegt dat die wel goed loopt?
ik zou niks bestellen als ik jullie was hoor.
Het is ook niet iedereens schuldquote:Op woensdag 25 november 2009 01:06 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Er is niets triest aan. Je zit iedereen maar te verwijten dat iBood daardoor niet werkt. Sorry hoor, zorg eerst dat de website de capaciteiten heeft om een hunt te houden.
Het is ook vervelend. Maar ga niet steeds roepen dat het iedereens schuld is behalve iBood. Terwijl ze weten ook van voorgaande hunts dat het al moeizaam ging.
dank is groot! ga meteen ff kijken!quote:Op woensdag 25 november 2009 01:07 schreef j0p3Y het volgende:
[..]
Kijk es op Tweakers.net/pricewatch, daar vind je em voor net ietsjes minder nog.
Deze iboods hebben dezelfde prijzen als de dagaanbiedingen van enige maanden terug. Die pols-hartslagmeter kostte in augustus ook 24,95.....losers!
geen goed ideequote:Op woensdag 25 november 2009 01:08 schreef Eddy1980 het volgende:
Misschien moet Ibood eens gaan bellen met FOK.nl om te kijken welke servers zij hebben.
Dit forum wordt nu ook redelijk vol gegooid met berichten maar draait nog steeds!!!
ja, alleen is het dan al besteldquote:Op woensdag 25 november 2009 01:06 schreef Eddy1980 het volgende:
[..]
Kijken wat er van de credit card wordt afgeschreven en je weet het!
Mooi. Want zo komt het wel over.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:07 schreef synnath het volgende:
[..]
Het is ook niet iedereens schuld.
quote:Op woensdag 25 november 2009 01:07 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ga je weer een steekproef houden?
Paypalquote:Op woensdag 25 november 2009 01:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Straks wordt het 5x afgeschreven omdat je in de tussentijd 5x hebt refresht.
Excuses. Wilde het zeker niet zo brengen!quote:Op woensdag 25 november 2009 01:08 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mooi. Want zo komt het wel over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |