is het de moeite waard om te wachtenquote:Op woensdag 25 november 2009 00:46 schreef Meddo het volgende:
Wat staat ons nog de wachten synnath?
hoeduur?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:52 schreef Kwork het volgende:
Weerstation nu, was vorige keer uitverkocht
Geen idee, zou vast wel moeten kunnen door middel van extra servers en loadbalancing of zo? Heb er niet zo heel veel verstand van, maar de vraag is of de mensen van iBOOD willen investeren, extra servers zijn prijzig en worden 99% van de tijd niet gebruikt.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is het eigelijk niet mogelijk extra servers in te zetten of werkt dat zo niet?
maar voor die 1% moet je ze wel beschikbaar hebbenquote:Op woensdag 25 november 2009 00:53 schreef synnath het volgende:
[..]
Geen idee, zou vast wel moeten kunnen door middel van extra servers en loadbalancing of zo? Heb er niet zo heel veel verstand van, maar de vraag is of de mensen van iBOOD willen investeren, extra servers zijn prijzig en worden 99% van de tijd niet gebruikt.
quote:
Niet echt, want hun producten geraken toch uitverkocht, of dat nu om 5u 's nachts vrij vlot is of met een opstopping om 12u. Als hun servers het moeilijk hebben hebben zij geen extra kosten ofzo.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:54 schreef spiedermann het volgende:
[..]
maar voor die 1% moet je ze wel beschikbaar hebben
Klik op ik neem er 1 dan kun je zien wat ze op dit moment aanbieden.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:56 schreef rjbrethouwer het volgende:
ik zie nog een mediaplayerhebben jullie een trucje of niet?
via de bestel link kom je er soms doorquote:Op woensdag 25 november 2009 00:56 schreef rjbrethouwer het volgende:
ik zie nog een mediaplayerhebben jullie een trucje of niet?
zo das al 1 F5'er minderquote:Op woensdag 25 november 2009 00:56 schreef Wouzer het volgende:
Die freecom mediaplayer blijft maar in beeld. Ik ga nu echt naar bed.
Jammer dat dit zo belabbert gaat.
Het is de schuld van Ajax!quote:Op woensdag 25 november 2009 00:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Tsjongejonge, laat ook maar, kan toch niks kopen.
Als ik iets wil bestellen logt ie me uit en als ik dan wil inloggen geeft ie een error
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |