Philips HF 3463/01 wake-up lightquote:Op woensdag 25 november 2009 00:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Welk model? Werkt dat ding een beetje goed?
Blijkbaar wel hequote:Op woensdag 25 november 2009 00:42 schreef -Jay-20- het volgende:
Zak maar in de stront met die baggersite... Offer ik hier mijn slaap voor op??
''Jahoor, de server kan het wel aan joh''quote:Op woensdag 25 november 2009 00:42 schreef synnath het volgende:
[..]
Blijkbaar wel he. Zometeen zullen veel mensen afhaken en kan ik mooi op jacht
Gisteren liep die alleen als vast op de mensen die kwamen kijken voor of er een hunt was.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:44 schreef matthijsg85 het volgende:
had dit niet echt verwacht. vorige hunts gingen toch ff wat soepeler
quote:Op woensdag 25 november 2009 00:45 schreef Meddo het volgende:
Nu laat die ibood mod niks meer van zich horen
Er is een reden waarom er 'website van het jaar' staat en niet 'beste website van het jaar'.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:45 schreef Deadrex het volgende:
ze moeten zich diep gaan schamen, hoe bedoel je "website van het jaar" LOL
die probeert ook vanalles te bestellenquote:Op woensdag 25 november 2009 00:45 schreef Meddo het volgende:
Nu laat die ibood mod niks meer van zich horen
De servers van iBOOD.com gebruiken bij normaal gebruik nog niet eens 10% van de capiciteit. Wat verwacht je als er duizenden mensen zitten te refreshen om de vijf seconden? Blijf dan gewoon weg.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:45 schreef Deadrex het volgende:
ze moeten zich diep gaan schamen, hoe bedoel je "website van het jaar" LOL
Ohja, jij was datquote:Op woensdag 25 november 2009 00:45 schreef synnath het volgende:
[..]
Ik ben er nog. Kan helaas zelf ook niet op de site komen.
Dat roep je met zo'n actie toch ook gewoon op!quote:Op woensdag 25 november 2009 00:46 schreef synnath het volgende:
[..]
De servers van iBOOD.com gebruiken bij normaal gebruik nog niet eens 10% van de capiciteit. Wat verwacht je als er duizenden mensen zitten te refreshen om de vijf seconden? Blijf dan gewoon weg.
quote:Op woensdag 25 november 2009 00:47 schreef Ludacriss het volgende:
Ik sta in de wachtrij om de polsbloeddrukmeter te bestellen :S
is het eigelijk niet mogelijk extra servers in te zetten of werkt dat zo nietquote:Op woensdag 25 november 2009 00:46 schreef synnath het volgende:
[..]
De servers van iBOOD.com gebruiken bij normaal gebruik nog niet eens 10% van de capiciteit. Wat verwacht je als er duizenden mensen zitten te refreshen om de vijf seconden? Blijf dan gewoon weg.
Extra servers inschakelen voortaan dus met de hunt.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:46 schreef synnath het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |