abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 november 2009 @ 00:42:33 #1
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_74980011

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

• FM 2010 Patch 1

PC
    OS - Windows XP | Vista | Windows7
    Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
    Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
    Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
    Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
    Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco
  • Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_74983421
    Eerste seizoen met West Bromwich Albion 3e geworden in the Championship en in de playoffs promotie afgedwongen. Eerste seizoen Premiership zit erop en op een respectabele 7e plaats geeindigd, hierdoor mag ik mij opmaken voor Europa!
    Instromend in de 3e kwalificatieronde heb ik de eerste wedstrijd tegen NK Kri¸evci thuis gewonnen met 4-0. Dus groepsronde moet te halen zijn!
    Zal vanavond even screens plaatsen van de huidige selectie.

[ Bericht 98% gewijzigd door wes55 op 25-11-2009 09:16:49 ]
    pi_74983923
    teeveepee
    Gisteren Juventus thuis in de kwartfinale CL geklopt met 4-1
    En de aanval van Ajax die 2e staat in de Eredivisie afgeslagen door uit met 2-2 gelijk te spelen. Sta 10 ronden voor het einde van de competitie 1 puntje voor op Ajax, die de afgelopen 47 wedstrijden niet hebben verloren
    pi_74984301
    Met mijn 2000e post plaats ik hier maar ff een tvp-tje.. enkel om mee te lezen want ik heb mijn computer nog niet terug
    pi_74984645
    Opnieuw begonnen met Tottenham. Mn savegame was gecrasht. En ik had natuurlijk geen backup
    Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
    pi_74988241
    Zo maar eens aan de slag met HSV
    De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
    pi_74990834
    TVP, al een hoop aanbiedingen gehad van grote clubs. Maar ik blijf lekker toch bij PSV. Moet wel voor de kwart finale CL tegen Barca
    pi_74994577
    Ik heb nu een game met Excelsior (had ook nog wat met Man City en Feyenoord, maar meer om even te wennen. Excelsior is nu mijn eerste "echte" game) maar daarop is de TT niet van toepassing
    Eramus: 8 wedstrijden - 0 goals
    pi_75006157
    TVP

En al veel updates van bijv. ManU en van SIgames zelf?
    Ga het spel met kerst halen denk ik.
    U MAD?
      woensdag 25 november 2009 @ 23:42:53 #10
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_75007210
    quote:
    Op woensdag 25 november 2009 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
    TVP

En al veel updates van bijv. ManU en van SIgames zelf?
    Ga het spel met kerst halen denk ik.
    SI Games heeft 1 patch (maar daardoor heb ik veel crashes.. jullie ook?)
    ManUtd heeft al enkele databases uitgebracht..
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_75008840
    Hopelijk dit weekend ook verder met me stuttgart game!
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_75010595
    quote:
    Op woensdag 25 november 2009 23:42 schreef donroyco het volgende:

[..]

SI Games heeft 1 patch (maar daardoor heb ik veel crashes.. jullie ook?)
    ManUtd heeft al enkele databases uitgebracht..
    Nope, nog geen één keer gecrasht bij mij
      donderdag 26 november 2009 @ 08:55:32 #13
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_75010876
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 08:19 schreef wes55 het volgende:

[..]

Nope, nog geen één keer gecrasht bij mij
    Waarom dan wel bij mij
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    pi_75010941
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 08:55 schreef donroyco het volgende:

[..]

Waarom dan wel bij mij
    Geen idee. Ik heb ook geen crashes. Speel met patch 1 en MU update 1 (met die irritante bug voor de KNVB beker )
    pi_75011138
    Ik wacht tot januari wel met update van MU
    hier ook update van SI en werk met gamebooster, tot nu geen crashes

daarvoor zonder gamebooster wel, maar dat ligt aan SI en niet aan die patch!
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_75011150
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 08:55 schreef donroyco het volgende:

[..]

Waarom dan wel bij mij
    Installeer het spel eens helemaal opnieuw ?
    U MAD?
    pi_75011264
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 09:01 schreef Scorpie het volgende:

Geen idee. Ik heb ook geen crashes. Speel met patch 1 en MU update 1 (met die irritante bug voor de KNVB beker )
    Wat is die bug dan?
    pi_75011535
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 09:20 schreef wes55 het volgende:

[..]

Wat is die bug dan?
    In MU update 1 speel je met alle Eredivisie teams ook nog eens in de KNVB beker voor Amateurs, waardoor je effectief 2 keer de beker speelt. En je wint 1000 euro als je de beker wint ofzo
    pi_75011832
    Na 5 jaar Vauxhall (van de Blue Square North naar de eerste plek in de CC1 en dus promotie naar de Championship) werd ik gevraagd voor het net gedegradeerde Newcastle. Met een mondwaterende sterrenselectie (goed voor top 5 Premier dacht ik zo) en een loonbudget van 1.1 miljoen (ipv 25k van Vauxhall) en een transferbudget van 22 miljoen was voor mij wel duidelijk welk team ik wilde begeleiden in de Championship.

Het loopt nog voor geen meter, ziet er niet soepel uit. Maar heb alsnog de eerste 6 wedstrijden gewonnen zonder tegengoal. Kun je nagaan wat voor een individuele kwaliteiten mijn ploeg heeft
    My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
    pi_75015631
    Iemand die mij kan helpen?
    Ik speel met Excelsior, maar ik ben zo wisselvallig als maar zijn kan. Ik ben nu 3 maanden bezig. In augustus haalde ik 4 punten uit 5 wedstrijden, vervolgens win ik september alle competitiewedstrijden met 2 vingers in m'n neus en nu in oktober is het weer pure bagger en zit ik zelfs op de schopstoel
    Mijn taktiek:

Meer info kan ik eventueel ook plaatsen als dat van belang mocht zijn
    pi_75015854
    Je verdeling tussen verdedigen / support / aanvallen is zoek.
    Plaats je 2 middenvelders eens in een ruit, en maak er 1 anchorman met pure verdedigende taken. Maak de ander deep lying playmaker en je backs moet je op automatisch zetten. Volgens mij krijg je heel veel tegengoals, of niet?
    pi_75016226
    Ik krijg inderdaad wel redelijk wat goals tegen. Ik speel altijd wel redelijk voetbal, maar als de eerste van de tegenstander erin ligt is het een kwestie van tijd voordat nummer 2 en 3 volgen. Voorbeeld: FC Emmen speel ik helemaal weg, kom ook op voorsprong. Ergens in de 60e minuut schiet Emmen voor het eerst op doel, ze scoren en meteen verlies ik 3-1.
    En zo gaat het vaak. Ik speel vaak heel goed, maar ik scoor niet. Plet nog maar 1 goal, Erasmus helemaal geen.

Ik heb Davids ingesteld als balafpakkende middenvelder op verdedigend. Kan ik hem dan beter als DMC opstellen dan als MC? En Koolwijk als AMC of kan hij op MC blijven?
    pi_75018593
    tvp.

Vanavond opnieuw beginnen met Omniworld.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_75018667
    Om de topictitel even aan te houden, mijn geweldenaar in de voorhoede:

Niet meer de snelste, maar voor dit niveau (inmiddels gepromoveerd naar de Hoofdklasse) natuurlijk een absolute topspeler!

Geniaal, spelen met zo'n kleine club in Nederland
    pi_75018819
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 13:44 schreef Winski05 het volgende:
    Om de topictitel even aan te houden, mijn geweldenaar in de voorhoede:

[ afbeelding ]

Niet meer de snelste, maar voor dit niveau (inmiddels gepromoveerd naar de Hoofdklasse) natuurlijk een absolute topspeler!

Geniaal, spelen met zo'n kleine club in Nederland
    Wat dien je daarvoor precies te doen? Klinkt wel vet namelijk.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')