SI Games heeft 1 patch (maar daardoor heb ik veel crashes.. jullie ook?)quote:Op woensdag 25 november 2009 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
TVP
En al veel updates van bijv. ManU en van SIgames zelf?
Ga het spel met kerst halen denk ik.
Nope, nog geen één keer gecrasht bij mijquote:Op woensdag 25 november 2009 23:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
SI Games heeft 1 patch (maar daardoor heb ik veel crashes.. jullie ook?)
ManUtd heeft al enkele databases uitgebracht..
Waarom dan wel bij mijquote:Op donderdag 26 november 2009 08:19 schreef wes55 het volgende:
[..]
Nope, nog geen één keer gecrasht bij mij
Geen idee. Ik heb ook geen crashes. Speel met patch 1 en MU update 1 (met die irritante bug voor de KNVB bekerquote:
Wat is die bug dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:01 schreef Scorpie het volgende:
Geen idee. Ik heb ook geen crashes. Speel met patch 1 en MU update 1 (met die irritante bug voor de KNVB beker)
In MU update 1 speel je met alle Eredivisie teams ook nog eens in de KNVB beker voor Amateurs, waardoor je effectief 2 keer de beker speelt. En je wint 1000 euro als je de beker wint ofzoquote:
Wat dien je daarvoor precies te doen? Klinkt wel vet namelijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:44 schreef Winski05 het volgende:
Om de topictitel even aan te houden, mijn geweldenaar in de voorhoede:
[ afbeelding ]
Niet meer de snelste, maar voor dit niveau (inmiddels gepromoveerd naar de Hoofdklasse) natuurlijk een absolute topspeler!
Geniaal, spelen met zo'n kleine club in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |