SI Games heeft 1 patch (maar daardoor heb ik veel crashes.. jullie ook?)quote:Op woensdag 25 november 2009 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
TVP
En al veel updates van bijv. ManU en van SIgames zelf?
Ga het spel met kerst halen denk ik.
Nope, nog geen één keer gecrasht bij mijquote:Op woensdag 25 november 2009 23:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
SI Games heeft 1 patch (maar daardoor heb ik veel crashes.. jullie ook?)
ManUtd heeft al enkele databases uitgebracht..
Waarom dan wel bij mijquote:Op donderdag 26 november 2009 08:19 schreef wes55 het volgende:
[..]
Nope, nog geen één keer gecrasht bij mij
Geen idee. Ik heb ook geen crashes. Speel met patch 1 en MU update 1 (met die irritante bug voor de KNVB bekerquote:
Wat is die bug dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:01 schreef Scorpie het volgende:
Geen idee. Ik heb ook geen crashes. Speel met patch 1 en MU update 1 (met die irritante bug voor de KNVB beker)
In MU update 1 speel je met alle Eredivisie teams ook nog eens in de KNVB beker voor Amateurs, waardoor je effectief 2 keer de beker speelt. En je wint 1000 euro als je de beker wint ofzoquote:
Wat dien je daarvoor precies te doen? Klinkt wel vet namelijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:44 schreef Winski05 het volgende:
Om de topictitel even aan te houden, mijn geweldenaar in de voorhoede:
[ afbeelding ]
Niet meer de snelste, maar voor dit niveau (inmiddels gepromoveerd naar de Hoofdklasse) natuurlijk een absolute topspeler!
Geniaal, spelen met zo'n kleine club in Nederland
Sibon heeft een jaarcontract, daarna is hij bijna altijd transfervrij.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat dien je daarvoor precies te doen? Klinkt wel vet namelijk.
Ik bedoel natuurlijk wat ik moet doen om te kunnen spelen met Drachtster Boys o.i.d.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sibon heeft een jaarcontract, daarna is hij bijna altijd transfervrij.
Gewoon de update van MU downloadenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk wat ik moet doen om te kunnen spelen met Drachtster Boys o.i.d.
Gewoon? Deze?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gewoon de update van MU downloaden
Deze zit niet in het spel, de tweede elftallen spelen in de Regional Liga ofzoiets, en je kan maar tot de 3. Bundesliga selecteren. Speel met HSV en heb hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:09 schreef Timm-E het volgende:
Vraagje. Ik ben nu nieuwe game gestart met Wolfsburg. Gaat lekker tot nu toe. Alleen de competitie van Wolfsburg 2 lijkt er niet te zijn. Dus nu zit ik met een heleboel spelers die niet wedstrijdfit zijn. Begint deze competitie later, of zit hij niet in het spel?
lekker!quote:Op donderdag 26 november 2009 19:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
CL gewonnen door met 1-0 te winnen van Real. Nou dat bestuur ontslaat mij nooit meer. Gewoon de treble.
Zit je echt tegen allemaal hé?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:37 schreef MMUFC het volgende:
[..]
lekker!
Ik heb inmiddels een tijdelijke pc.. maar die heeft ten eerste geen dvd speler en ten tweede is hij niet snel genoeg voor FM.. dus dan nog maar 3 of 4 weekjes wachten
Ah... Matig...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:18 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Deze zit niet in het spel, de tweede elftallen spelen in de Regional Liga ofzoiets, en je kan maar tot de 3. Bundesliga selecteren. Speel met HSV en heb hetzelfde probleem.
Ligt eraan hoeveel wedstrijden ze spelen. Een week rust is normaal meer dan voldoende. Ik weet niet hoe je ze laat trainen? Kijk anders hier even: http://www.freewebs.com/tugstraining/quote:Op donderdag 26 november 2009 20:55 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Ah... Matig...
Nog een vraagje: Als je een nieuw spel start is iedereen altijd niet wedstrijdfit... Maar na 1 vriendschappelijke wedstrijd is iedereen vermoeid en uitgeput. Moet je ze daarna rust geven of juist trainen? Want aan het begin van het spel is na een week iedereen nog steeds maar op 70%... Wat moet ik doen?
Dit zou kunnen voorkomen doordat ze de taal (nog) niet spreken of dat ze net nieuw zijn. Meestal gaat het na een tijdje wel beter. Het is soms wel mogelijk dat een bepaald karakter van een speler gewoon niet in de groep past.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:00 schreef Highfive0980 het volgende:
Ook een vraagje hier. Speel met Go Ahead Eagles en heb net mijn eerste competitieduel gespeeld tegen AGOVV. Krijg echter nog steeds bij elke wedstrijd de melding dat 'sommige spelers zich niet of nog niet in mijn team kunnen aarden'.
Wat valt hier aan te doen?
Het zijn gewoon Nederlandse spelers, dus de taal zal het in dit geval wel niet zijn.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:06 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Dit zou kunnen voorkomen doordat ze de taal (nog) niet spreken of dat ze net nieuw zijn. Meestal gaat het na een tijdje wel beter. Het is soms wel mogelijk dat een bepaald karakter van een speler gewoon niet in de groep past.
Ja ik gebruik die training. Het handigst is gewoon paar dagen rust en dan weer trainen? Ze zitten nog in voorbereidingsfase, dus eens per 4 of 5 dagen een vriendschappelijk duel.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:04 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel wedstrijden ze spelen. Een week rust is normaal meer dan voldoende. Ik weet niet hoe je ze laat trainen? Kijk anders hier even: http://www.freewebs.com/tugstraining/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |