abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 november 2009 @ 00:42:33 #1
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_74980011

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

• FM 2010 Patch 1

PC
    OS - Windows XP | Vista | Windows7
    Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
    Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
    Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
    Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
    Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco
  • Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_74983421
    Eerste seizoen met West Bromwich Albion 3e geworden in the Championship en in de playoffs promotie afgedwongen. Eerste seizoen Premiership zit erop en op een respectabele 7e plaats geeindigd, hierdoor mag ik mij opmaken voor Europa!
    Instromend in de 3e kwalificatieronde heb ik de eerste wedstrijd tegen NK Kri¸evci thuis gewonnen met 4-0. Dus groepsronde moet te halen zijn!
    Zal vanavond even screens plaatsen van de huidige selectie.

[ Bericht 98% gewijzigd door wes55 op 25-11-2009 09:16:49 ]
    pi_74983923
    teeveepee
    Gisteren Juventus thuis in de kwartfinale CL geklopt met 4-1
    En de aanval van Ajax die 2e staat in de Eredivisie afgeslagen door uit met 2-2 gelijk te spelen. Sta 10 ronden voor het einde van de competitie 1 puntje voor op Ajax, die de afgelopen 47 wedstrijden niet hebben verloren
    pi_74984301
    Met mijn 2000e post plaats ik hier maar ff een tvp-tje.. enkel om mee te lezen want ik heb mijn computer nog niet terug
    pi_74984645
    Opnieuw begonnen met Tottenham. Mn savegame was gecrasht. En ik had natuurlijk geen backup
    Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
    pi_74988241
    Zo maar eens aan de slag met HSV
    De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
    pi_74990834
    TVP, al een hoop aanbiedingen gehad van grote clubs. Maar ik blijf lekker toch bij PSV. Moet wel voor de kwart finale CL tegen Barca
    pi_74994577
    Ik heb nu een game met Excelsior (had ook nog wat met Man City en Feyenoord, maar meer om even te wennen. Excelsior is nu mijn eerste "echte" game) maar daarop is de TT niet van toepassing
    Eramus: 8 wedstrijden - 0 goals
    pi_75006157
    TVP

En al veel updates van bijv. ManU en van SIgames zelf?
    Ga het spel met kerst halen denk ik.
    U MAD?
      woensdag 25 november 2009 @ 23:42:53 #10
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_75007210
    quote:
    Op woensdag 25 november 2009 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
    TVP

En al veel updates van bijv. ManU en van SIgames zelf?
    Ga het spel met kerst halen denk ik.
    SI Games heeft 1 patch (maar daardoor heb ik veel crashes.. jullie ook?)
    ManUtd heeft al enkele databases uitgebracht..
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_75008840
    Hopelijk dit weekend ook verder met me stuttgart game!
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_75010595
    quote:
    Op woensdag 25 november 2009 23:42 schreef donroyco het volgende:

[..]

SI Games heeft 1 patch (maar daardoor heb ik veel crashes.. jullie ook?)
    ManUtd heeft al enkele databases uitgebracht..
    Nope, nog geen één keer gecrasht bij mij
      donderdag 26 november 2009 @ 08:55:32 #13
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_75010876
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 08:19 schreef wes55 het volgende:

[..]

Nope, nog geen één keer gecrasht bij mij
    Waarom dan wel bij mij
    pi_75010941
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 08:55 schreef donroyco het volgende:

[..]

Waarom dan wel bij mij
    Geen idee. Ik heb ook geen crashes. Speel met patch 1 en MU update 1 (met die irritante bug voor de KNVB beker )
    pi_75011138
    Ik wacht tot januari wel met update van MU
    hier ook update van SI en werk met gamebooster, tot nu geen crashes

daarvoor zonder gamebooster wel, maar dat ligt aan SI en niet aan die patch!
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    pi_75011150
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 08:55 schreef donroyco het volgende:

[..]

Waarom dan wel bij mij
    Installeer het spel eens helemaal opnieuw ?
    U MAD?
    pi_75011264
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 09:01 schreef Scorpie het volgende:

Geen idee. Ik heb ook geen crashes. Speel met patch 1 en MU update 1 (met die irritante bug voor de KNVB beker )
    Wat is die bug dan?
    pi_75011535
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 09:20 schreef wes55 het volgende:

[..]

Wat is die bug dan?
    In MU update 1 speel je met alle Eredivisie teams ook nog eens in de KNVB beker voor Amateurs, waardoor je effectief 2 keer de beker speelt. En je wint 1000 euro als je de beker wint ofzo
    pi_75011832
    Na 5 jaar Vauxhall (van de Blue Square North naar de eerste plek in de CC1 en dus promotie naar de Championship) werd ik gevraagd voor het net gedegradeerde Newcastle. Met een mondwaterende sterrenselectie (goed voor top 5 Premier dacht ik zo) en een loonbudget van 1.1 miljoen (ipv 25k van Vauxhall) en een transferbudget van 22 miljoen was voor mij wel duidelijk welk team ik wilde begeleiden in de Championship.

Het loopt nog voor geen meter, ziet er niet soepel uit. Maar heb alsnog de eerste 6 wedstrijden gewonnen zonder tegengoal. Kun je nagaan wat voor een individuele kwaliteiten mijn ploeg heeft
    My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
    pi_75015631
    Iemand die mij kan helpen?
    Ik speel met Excelsior, maar ik ben zo wisselvallig als maar zijn kan. Ik ben nu 3 maanden bezig. In augustus haalde ik 4 punten uit 5 wedstrijden, vervolgens win ik september alle competitiewedstrijden met 2 vingers in m'n neus en nu in oktober is het weer pure bagger en zit ik zelfs op de schopstoel
    Mijn taktiek:

Meer info kan ik eventueel ook plaatsen als dat van belang mocht zijn
    pi_75015854
    Je verdeling tussen verdedigen / support / aanvallen is zoek.
    Plaats je 2 middenvelders eens in een ruit, en maak er 1 anchorman met pure verdedigende taken. Maak de ander deep lying playmaker en je backs moet je op automatisch zetten. Volgens mij krijg je heel veel tegengoals, of niet?
    pi_75016226
    Ik krijg inderdaad wel redelijk wat goals tegen. Ik speel altijd wel redelijk voetbal, maar als de eerste van de tegenstander erin ligt is het een kwestie van tijd voordat nummer 2 en 3 volgen. Voorbeeld: FC Emmen speel ik helemaal weg, kom ook op voorsprong. Ergens in de 60e minuut schiet Emmen voor het eerst op doel, ze scoren en meteen verlies ik 3-1.
    En zo gaat het vaak. Ik speel vaak heel goed, maar ik scoor niet. Plet nog maar 1 goal, Erasmus helemaal geen.

Ik heb Davids ingesteld als balafpakkende middenvelder op verdedigend. Kan ik hem dan beter als DMC opstellen dan als MC? En Koolwijk als AMC of kan hij op MC blijven?
    pi_75018593
    tvp.

Vanavond opnieuw beginnen met Omniworld.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_75018667
    Om de topictitel even aan te houden, mijn geweldenaar in de voorhoede:

Niet meer de snelste, maar voor dit niveau (inmiddels gepromoveerd naar de Hoofdklasse) natuurlijk een absolute topspeler!

Geniaal, spelen met zo'n kleine club in Nederland
    pi_75018819
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 13:44 schreef Winski05 het volgende:
    Om de topictitel even aan te houden, mijn geweldenaar in de voorhoede:

[ afbeelding ]

Niet meer de snelste, maar voor dit niveau (inmiddels gepromoveerd naar de Hoofdklasse) natuurlijk een absolute topspeler!

Geniaal, spelen met zo'n kleine club in Nederland
    Wat dien je daarvoor precies te doen? Klinkt wel vet namelijk.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_75018995
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 13:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat dien je daarvoor precies te doen? Klinkt wel vet namelijk.
    Sibon heeft een jaarcontract, daarna is hij bijna altijd transfervrij.
    pi_75019123
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 13:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sibon heeft een jaarcontract, daarna is hij bijna altijd transfervrij.
    Ik bedoel natuurlijk wat ik moet doen om te kunnen spelen met Drachtster Boys o.i.d.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_75019275
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 13:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik bedoel natuurlijk wat ik moet doen om te kunnen spelen met Drachtster Boys o.i.d.
    Gewoon de update van MU downloaden
    pi_75019327
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 14:04 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Gewoon de update van MU downloaden
    Gewoon? Deze?
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_75019414
    Vraagje. Ik ben nu nieuwe game gestart met Wolfsburg. Gaat lekker tot nu toe. Alleen de competitie van Wolfsburg 2 lijkt er niet te zijn. Dus nu zit ik met een heleboel spelers die niet wedstrijdfit zijn. Begint deze competitie later, of zit hij niet in het spel?
    http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
    pi_75019742
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 14:09 schreef Timm-E het volgende:
    Vraagje. Ik ben nu nieuwe game gestart met Wolfsburg. Gaat lekker tot nu toe. Alleen de competitie van Wolfsburg 2 lijkt er niet te zijn. Dus nu zit ik met een heleboel spelers die niet wedstrijdfit zijn. Begint deze competitie later, of zit hij niet in het spel?
    Deze zit niet in het spel, de tweede elftallen spelen in de Regional Liga ofzoiets, en je kan maar tot de 3. Bundesliga selecteren. Speel met HSV en heb hetzelfde probleem.
    pi_75019757
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 14:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Gewoon? Deze?
    Jup dat is hem
    pi_75019764
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 14:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Gewoon? Deze?
    Ja
    pi_75019840
    Dat is 'm inderdaad. Ben kampioen geworden van de Eerste Klasse, en sta inmiddels bovenaan in de Hoofdklasse. Mijn doel is natuurlijk om uiteindelijk de Champions League te halen, wat ik in de vorige editie met Figline Valdarno ook bereikt heb
    pi_75021705
    Thuis 0-0 tegen Chelsea. Nu met 1-3 uit gewonnen. Op naar de halve finale. Dit had ik écht niet verwacht.
    pi_75022557
    Ontslagen bij Ajax na 4 jaar God wat had ik een mooi team. Nu Atl. Madrid gekozen. Aguero en Asenjo
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_75025425
    Ben weer eens lekker bezig, ben opnieuw begonnen, deze keer met Notts County. Is geen kunst aan natuurlijk, want je hebt flink wat geld om te kopen, maar goed, Leeds was ook niet echt moeilijk, maar is wel mijn mooiste carrière in FM ooit geworden (FM09).
    pi_75027581
    Ik ga mijn carrière opnieuw beginnen want mijn savegame is weg door een computercrash. Terug bij de Belgische tweedeklasser KV Oostende
    pi_75029314
    CL gewonnen door met 1-0 te winnen van Real. Nou dat bestuur ontslaat mij nooit meer. Gewoon de treble.
    pi_75030348
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 19:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
    CL gewonnen door met 1-0 te winnen van Real. Nou dat bestuur ontslaat mij nooit meer. Gewoon de treble.
    lekker!
    Ik heb inmiddels een tijdelijke pc.. maar die heeft ten eerste geen dvd speler en ten tweede is hij niet snel genoeg voor FM.. dus dan nog maar 3 of 4 weekjes wachten
    pi_75030863
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 19:37 schreef MMUFC het volgende:

[..]

lekker!
    Ik heb inmiddels een tijdelijke pc.. maar die heeft ten eerste geen dvd speler en ten tweede is hij niet snel genoeg voor FM.. dus dan nog maar 3 of 4 weekjes wachten
    Zit je echt tegen allemaal hé?
    pi_75032856
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 14:18 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Deze zit niet in het spel, de tweede elftallen spelen in de Regional Liga ofzoiets, en je kan maar tot de 3. Bundesliga selecteren. Speel met HSV en heb hetzelfde probleem.
    Ah... Matig...

Nog een vraagje: Als je een nieuw spel start is iedereen altijd niet wedstrijdfit... Maar na 1 vriendschappelijke wedstrijd is iedereen vermoeid en uitgeput. Moet je ze daarna rust geven of juist trainen? Want aan het begin van het spel is na een week iedereen nog steeds maar op 70%... Wat moet ik doen?
    http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
    pi_75033070
    Ook een vraagje hier. Speel met Go Ahead Eagles en heb net mijn eerste competitieduel gespeeld tegen AGOVV. Krijg echter nog steeds bij elke wedstrijd de melding dat 'sommige spelers zich niet of nog niet in mijn team kunnen aarden'.
    Wat valt hier aan te doen?
    pi_75033238
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 20:55 schreef Timm-E het volgende:

[..]

Ah... Matig...

Nog een vraagje: Als je een nieuw spel start is iedereen altijd niet wedstrijdfit... Maar na 1 vriendschappelijke wedstrijd is iedereen vermoeid en uitgeput. Moet je ze daarna rust geven of juist trainen? Want aan het begin van het spel is na een week iedereen nog steeds maar op 70%... Wat moet ik doen?
    Ligt eraan hoeveel wedstrijden ze spelen. Een week rust is normaal meer dan voldoende. Ik weet niet hoe je ze laat trainen? Kijk anders hier even: http://www.freewebs.com/tugstraining/
    pi_75033313
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 21:00 schreef Highfive0980 het volgende:
    Ook een vraagje hier. Speel met Go Ahead Eagles en heb net mijn eerste competitieduel gespeeld tegen AGOVV. Krijg echter nog steeds bij elke wedstrijd de melding dat 'sommige spelers zich niet of nog niet in mijn team kunnen aarden'.
    Wat valt hier aan te doen?
    Dit zou kunnen voorkomen doordat ze de taal (nog) niet spreken of dat ze net nieuw zijn. Meestal gaat het na een tijdje wel beter. Het is soms wel mogelijk dat een bepaald karakter van een speler gewoon niet in de groep past.
    pi_75033476
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 21:06 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Dit zou kunnen voorkomen doordat ze de taal (nog) niet spreken of dat ze net nieuw zijn. Meestal gaat het na een tijdje wel beter. Het is soms wel mogelijk dat een bepaald karakter van een speler gewoon niet in de groep past.
    Het zijn gewoon Nederlandse spelers, dus de taal zal het in dit geval wel niet zijn.
    Kortom advies blijft om gewoon even af te wachten?
    pi_75033606
    Jup. Ik was eerst bondscoach van Denemarken, en zelfs dan kwam dat gewoon voor. Komt denk ik dan door de verschillende karaktereigenschappen.
    pi_75033644
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 21:04 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Ligt eraan hoeveel wedstrijden ze spelen. Een week rust is normaal meer dan voldoende. Ik weet niet hoe je ze laat trainen? Kijk anders hier even: http://www.freewebs.com/tugstraining/
    Ja ik gebruik die training. Het handigst is gewoon paar dagen rust en dan weer trainen? Ze zitten nog in voorbereidingsfase, dus eens per 4 of 5 dagen een vriendschappelijk duel.
    pi_75033773
    Dan zou ik zeker rouleren, want voor spelers in de voorbereidingsfase is dat net ff te veel. Als ze in topconditie zijn is eens per 4 of 5 dagen een wedstrijd niet zo'n probleem.

edit: en tijdens de competitie wil ik spelers die behoorlijk vermoeid zijn nog wel eens 1 of 2 dagen rust geven.
    pi_75033925
    Game gestart met 203000 spelers in de database. Benieuwd of dat een beetje speelbaar is.
    Elite
    Tegen TTIP
      donderdag 26 november 2009 @ 21:22:05 #51
    231633 Xummon
    of toch niet?
    pi_75034043
    Zowel mijn feyenoord als mijn twente game verwijderd. Had zin om in engeland te gaam managen, en heb een game aangemaakt met Swansea. Viduka, Ball, en Stefanovich transfervrij aangetrokken. Hier waren de supporters heel blij mee. Daarnaast nog een hongaar en een speler uit Gambia aangetrokken.
    Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
    pi_75034756
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 19:53 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Zit je echt tegen allemaal hé?
    Beetje wel ja En ik wil weer kunnen fm-en
    pi_75038057
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 21:19 schreef Happel het volgende:
    Game gestart met 203000 spelers in de database. Benieuwd of dat een beetje speelbaar is.
    En...een beetje speelbaar?
    Wat zijn de specs van je pc?
    pi_75038573
    Ik geef me spelers eigenlijk nooit rust!
    Tijdens de voorberieding van zo'n 5 of 6 wedstrijden, wissel ik nogal vaak!
    Per 45 staan er 11 nieuwe spelers in!
    Daaruit maak ik ook vaak een balans van spelers die mogen blijven, terug naar de reserves en/of terug naar de jeugd!

Als het helemaal niks is, gaan ze in de verkoop of verhuur!
    Nieuwe spelers maken meestal de oefenwedstrijden met de reserves mee, en misschien 1 of 2 met het eerste!
    pi_75044591
    Ik heb altijd een zooi talenten als backup van de reguliere spelers, een selectie van een man of 20 waarvan een stuk of 5 18-20 jarigen, en wat meer ervaren personen.
    pi_75044749
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 21:22 schreef Xummon het volgende:
    Zowel mijn feyenoord als mijn twente game verwijderd. Had zin om in engeland te gaam managen, en heb een game aangemaakt met Swansea. Viduka, Ball, en Stefanovich transfervrij aangetrokken. Hier waren de supporters heel blij mee. Daarnaast nog een hongaar en een speler uit Gambia aangetrokken.
    meneer soley dus ?
    pi_75046905
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 21:22 schreef Xummon het volgende:
    Dat is iets wat ik nooit doe... ook als ik een nieuwe game start laat ik de oude staan... Alleen als ik echt al maanden een spel niet gedaan hebt en er inmiddels al een nieuwe patch geïnstalleerd is verwijder ik een game
    pi_75047119
    Verwijder de games ook nooit!
    Kan altijd nog als ik me verveel of andere game loopt niet goed, terug gaan naar 1 van me oude games!
    pi_75049584
    Zit inmiddels in mijn tweede seizoen met RKC... In het eerste seizoen 6e geworden, wel netjes dus... Moest wel drie afvalrondes doorlopen om in de groepsfase van de UEFA Cup te komen, maar dit is me zowaar gelukt! Nu wel een zware poule met onder andere Valencia en Rangers... Maarja, ik zit er wel in

Mijn ster momenteel is Ali Karimi, die doet het erg goed! Ook Charlison Benschop is flink gegroeid en op het doel de keeper van Ivoorkust, Copa, staan die het super doet... Zal eens een keer mijn team posten hier Vignau is trouwens een talentje die ik opgepikt heb:

Hier mijn opstelling/team:
      vrijdag 27 november 2009 @ 15:20:55 #60
    231633 Xummon
    of toch niet?
    pi_75057693
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 08:49 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

meneer soley dus ?
    yup
    Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
    pi_75064895
    leeds, gaat matigjes, veel spelers gehaald, maar helash
    you might aswell do the white line
    pi_75065713
    Jeuj, seizoen 2013/2014: CL gewonnen, Kampioen geworden en Beker gewonnen met Heerenveen.
    Directie is maar zo blij dat er gelijk een nieuw stadion gebouwt wordt met een lening van 60 miljoen
    pi_75067275
    Game begonnen met de Knickerbockers uit Groningen. Benieuwd of ik er wat van maken kan.

Speel met een redelijk optimistische opstelling van 4-2-4. Middenveld bestaat uit een MC en een DMC.
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 22:41 schreef Highfive0980 het volgende:

[..]

En...een beetje speelbaar?
    Wat zijn de specs van je pc?
    Ja, is goed speelbaar. Opstarten van het spel duurt wel een poosje, wat ook logisch is, maar zodra het spel is begonnen heb ik weinig klagen. Speel dan ook alleen met Holland en Engeland als speelbaar. Verder alle spelers uit Europa ingeladen.

Systeem:
    Asus PK5-VM
    Intel Q6600
    6 gig werkgeheugen.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_75067333
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 20:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Ja, is goed speelbaar. Opstarten van het spel duurt wel een poosje, wat ook logisch is, maar zodra het spel is begonnen heb ik weinig klagen. Speel dan ook alleen met Holland en Engeland als speelbaar. Verder alle spelers uit Europa ingeladen.

Systeem:
    Asus PK5-VM
    Intel Q6600
    6 gig werkgeheugen.
    lol @ systeem. nice.
    pi_75068906
    Ik denk dat ik wederom een nieuwe game ga beginnen
    Twijfel nu alleen nog wat...
      vrijdag 27 november 2009 @ 21:23:34 #66
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_75069160
    wtf wat ik nu heb? ik win een penalty shootout, maar in de uitslag en nieuws en alles heb ik verloren?
    pics inc

wat de fuck

[ Bericht 60% gewijzigd door Rahl op 27-11-2009 21:29:41 ]
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
    pi_75069251
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 21:23 schreef Rahl het volgende:
    wtf wat ik nu heb? ik win een penalty shootout, maar in de uitslag en nieuws en alles heb ik verloren?
    pics inc
    Wazig?
    Laat je screenshots eens zien dan?

Het gaat Leeds worden denk ik, in FM09 en in 08 geweldige tijd mee gehad!
      vrijdag 27 november 2009 @ 21:30:44 #68
    51794 Rahl
    pi_75069412
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 21:26 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wazig?
    Laat je screenshots eens zien dan?

Het gaat Leeds worden denk ik, in FM09 en in 08 geweldige tijd mee gehad!
    screens added. dit is echt kut, wilde voor 2de keer achter elkaar de quadruple winnen
    last.fm
    pi_75069444
    Btw voor mensen die echt geen team kunnen kiezen :

is wel voor FM2009, maar dat boeit niet !
    http://dudllm.mywebcommunity.org/

Is voor FM2006,2007 en 2008, misschien te oud :
    http://proxymoron.org/llm/

Heb ze beide vaak gebruikt
    pi_75069955
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 21:30 schreef Rahl het volgende:

[..]

screens added. dit is echt kut, wilde voor 2de keer achter elkaar de quadruple winnen
    Is mij in FM2009 wel eens gebeurd.. gelukkig ging het "maar" om de Johan Cruyff schaal.. maar de penalty bug is er dus nog niet helemaal uit...
    pi_75069973
    Je verliest toch? Man City mist 1 penalty?
      vrijdag 27 november 2009 @ 21:56:12 #72
    51794 Rahl
    pi_75070463
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 21:44 schreef Scorpie het volgende:
    Je verliest toch? Man City mist 1 penalty?
    dat kwam er pas na de wedstrijd te staan. in 3d view en de report raakte ik alles en misten zij de laatste
    last.fm
    pi_75070936
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 21:56 schreef Rahl het volgende:

[..]

dat kwam er pas na de wedstrijd te staan. in 3d view en de report raakte ik alles en misten zij de laatste
    Apart.
    pi_75072715
    Als The Knickerbockers gewoon een samenwerking met Feyenoord kunnen afsluiten. Beetje apart, al zeg ik het zelf. Andere keuzes waren ADO en AGOVV. Misschien had ik uiteindelijk beter voor AGOVV kunnen kiezen, maar ja.

Enige 'aankoop' tot nu toe is Carlos Hasselbaink. Scoorde gelijk 2x in zijn eerste wedstrijd.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_75078875
    Zo gisteravond me leeds game aangemaakt, al een paar spelers kunnen halen

Soley, Irineu en van der meyde(die waarschijnlijk in de 1ste transfer window weer verkocht gaat worden, aangezien ie niet in mijn tactiek past, of hij moet nog om te trainen zijn naar AMC)

Nog een paar spelers kunnen verkopen.
    Moet alleen nog een keeper hebben en een VL.
    Keeper heb ik al 1 op proef, maar of ie blijft is nog niet zeker
    pi_75080293
    quote:
    Op vrijdag 27 november 2009 22:54 schreef Happel het volgende:
    Als The Knickerbockers gewoon een samenwerking met Feyenoord kunnen afsluiten. Beetje apart, al zeg ik het zelf. Andere keuzes waren ADO en AGOVV. Misschien had ik uiteindelijk beter voor AGOVV kunnen kiezen, maar ja.

Enige 'aankoop' tot nu toe is Carlos Hasselbaink. Scoorde gelijk 2x in zijn eerste wedstrijd.
    Hoezo, Feyenoord is toch van hetzelfde niveau als AGOVV ?
    pi_75081008
    In FM2010 was er toch de mogelijkheid om tijdens de game nog competities toe te voegen? Want ik zie dat ik in Spanje alleen maar het hoogste geladen heb
    pi_75081034
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 11:57 schreef Rorata het volgende:
    In FM2010 was er toch de mogelijkheid om tijdens de game nog competities toe te voegen? Want ik zie dat ik in Spanje alleen maar het hoogste geladen heb
    Ik denk dat je in de war bent met de functie dat je competities die niet in het spel zitten (zoals de Hoofdklasse) via de editor kunt toevoegen.
    pi_75081744
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 11:57 schreef Rorata het volgende:
    Ik dacht ook dat het kon, maar ben de functie ook nog niet tegengekomen ^^
    pi_75127856
    Heb me leeds game even weer opzij gezet, en begonnen met Everton.

Nu heb ik 4 games waar ik een beetje kan switchen
    pi_75131938
    Heb ik net een transfer afgerond voor het einde van het seizoen, zie ik dat ie een aflopend contract heeft en dat ik 'm dus ook gratis had kunnen halen
    pi_75132522
    Mijn sterspelers bij Croydon zijn midden in het seizoen weggekaapt. Arti Haazen ging naar ASWH en Richard van Rijn vertrok naar het vijf niveau's hoger spelende Chester City. Als vervangers heb ik Ferhad Ayhan (ex-Heracles Almelo) en Benjamin Martha (ex-RBC Roosendaal) gehaald. Al met al dus twee verbeteringen.
    Met heel mijn hart.
    pi_75150532
    Ik heb met Ajax gewoon de meeste kaarten gepakt in de competitie.
    Echt belachelijk, heb nog gezet dat ze rustig in moeten komen ook.

Bug of gewoon bad luck?
    pi_75152305
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 00:44 schreef Irritatie100 het volgende:
    Heb ik net een transfer afgerond voor het einde van het seizoen, zie ik dat ie een aflopend contract heeft en dat ik 'm dus ook gratis had kunnen halen
    maar goed dan had iedereen hem kunnen halen!
    Ik zet hem dan altijd op de verlang lijst!

Doe ik ook vaak met jonge spelers die geen werkvergunning krijgen !

Lukaku is trouwens leuk talentje!
    16 jaar en zit bij anderlecht! Jammer dat r.madrid hem koopt :/!
    En ook zoiets, wil ik van nistelrooij halen, wijzen ze het af.
    3 weken later bieden ze hem zelf aan :/!

Handig dat verlanglijstje !
    pi_75153720
    Shiiiit, mijn savegame met Drachtster Boys is naar de klote
    Was een heel eind op weg om kampioen van de Hoofdklasse te worden, stond 1e met nog een paar wedstrijden te spelen, maar vervolgens crasht mijn game. Nu laadt 'ie hem niet meer
    pi_75156969
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 18:24 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

maar goed dan had iedereen hem kunnen halen!
    Ik zet hem dan altijd op de verlang lijst!

Doe ik ook vaak met jonge spelers die geen werkvergunning krijgen !

Lukaku is trouwens leuk talentje!
    16 jaar en zit bij anderlecht! Jammer dat r.madrid hem koopt :/!
    En ook zoiets, wil ik van nistelrooij halen, wijzen ze het af.
    3 weken later bieden ze hem zelf aan :/!

Handig dat verlanglijstje !
    Okee!
      dinsdag 1 december 2009 @ 15:15:11 #87
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_75183681
    Na de restart met Tottenham aan het eind van mijn seizoen gekomen. Een verrassend seizoen waarin we soms van grote clubs wonnen of gelijk speelden maar ook keihard onderuit gingen bij teams waar we van MOESTEN winnen.

Gespeeld met onderstaande formatie.
    De enige zwakke schakel in dit elftal was Naughton. Veel fouten kwamen van zijn kant. De rest speelde toch wel redelijk solide met gemiddelde cijfers van rond de 7.

Zoals te zien is op onderstaande screens speel ik gelijk tegen grote clubs maar verlies ik te vaak van de kleine clubs. Ik krijg ook vaak de melding dat ik moet waken voor COMPLACENCY tegen kleinere ploegen. Geen idee hoe ik dit kan opvangen. Iemand een idee?

En daarmee kwamen op het eind van het seizoen op de volgende eindstand. Eigenlijk waar ik al dacht te eindigen, maar toch denk ik dat we hoger hadden kunnen eindigen.

Aan het eind van het seizoen kwam Nigeria en Ivoorkust zonder manager te zitten. Nigeria ging naar WK, IIvoorkust niet, dus koos ik voor Nigeria. Nog redelijk goed kunnen spelen en helaas verloren van Italie op penalties. Overigens spijt het me dat ik NL heb verslagen
    Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
    pi_75184693
    Matig dat je dan na penalty's eruit gaat tegen Italie.
    Daar kan ik echt nooit tegen
      dinsdag 1 december 2009 @ 17:43:10 #89
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_75189137
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 15:42 schreef Leonos het volgende:
    Matig dat je dan na penalty's eruit gaat tegen Italie.
    Daar kan ik echt nooit tegen
    Mijn keeper mistte de beslissende. Hij had een 13 voor penalties en ik waagde het erop.
    pi_75193711
    Aaah balen Winski05! Wel bedankt van je tip over Sibon, is echt een goede aankoop voor m'n Notts County geworden!

In m'n eerste seizoen echt met flinke overmacht kampioen geworden in Coca-Cola League 2, wat eigenlijk ook wel de verwachting was. Na flink wat aankopen, waaronder Rodney Sneijder vanaf volgend seizoen, maar een moeizaam begin, toch echt heel makkelijk kampioen geworden. Mitea, ons allen wel bekend uit zijn Ajaxtijd kon ik ook nog gratis contracteren. Prima buitenspeler voor dit clubje.

Uiteindelijk ben ik een 4-4-2/4-2-4 gaan spelen. In de spits geweldenaren (voor mijn club dan) als Sibon, Ángel en ook Hawley ondanks z'n mindere stats. Hawley zou ook clubtopscoorder worden, omdat mijn oorspronkelijke tweede spits, Ade Akinbiyi, geblesserd raakte. Met Hawley als targetman liep het als een trein en in de winterstop, toen Hawley geblesseerd raakte, kocht ik Sibon die helemaal goed liep, met een gemiddelde van 1 op 1. Toch jammer dat er vrij veel nog te makkelijk werd gedacht over de tegenstander, waardoor ze soms wedstrijden toch weer uit handen geven. Sneijder had ik voor 3 maanden gehuurd na een blessure van Jackson met een clausule om 'm voor 1,5 miljoen te kunnen overnemen. Op de laatste dag van de huur nog even de transfer rond gemaakt, ook al wilde hij eerst niet komen. Een riant salaris, key playerstatus en een releaseclausule wanneer er niet gepromoveerd werd wisten hem uiteindelijk over te halen.

Eindstand seizoen 2009/2010:

Tactiek:

Aankopen:

Overzicht team:

Nu moet ik wel echt flink gaan inkopen, want ik wil nog een goede MC voor naast Sneijder, minstens 1 goede DC en ook de posities van m'n huurspelers moeten weer ingevuld worden... Tactiek lijkt extreem aanvallend, maar valt mee, zolang de MC's van een (redelijk) hoog niveau zijn voor je competitie komt het wel goed. Een goede targetman is ook onmisbaar, omdat vooral de omschakeling erg snel is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jorwol op 01-12-2009 19:56:09 ]
      woensdag 2 december 2009 @ 02:39:43 #91
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_75200811
    Godver, die nieuwe patch extract niet naar behoren

Denk dat ik maar opnieuw moet installeren
    pi_75202424
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 02:39 schreef donroyco het volgende:
    Godver, die nieuwe patch extract niet naar behoren

Denk dat ik maar opnieuw moet installeren
    Je bedoelt de 10.1 patch?
    pi_75207758
    Ik word zo gestoord van mijn bestuur.
    Ik ben met Willem II al 2e worden en daarna twee keer achter elkaar kampioen. Nu sta ik in januari weer bovenaan. Vorig seizoen heb ik halve finale CL bereikt.

En alsnog geen uitbreiding van het stadion wegens ruimtegebrek, en geen nieuw stadion. Kom ik aan in de CL met 14.500 plaatsen.
    -
    pi_75209332
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 12:13 schreef Otis2.0 het volgende:
    Ik word zo gestoord van mijn bestuur.
    Ik ben met Willem II al 2e worden en daarna twee keer achter elkaar kampioen. Nu sta ik in januari weer bovenaan. Vorig seizoen heb ik halve finale CL bereikt.

En alsnog geen uitbreiding van het stadion wegens ruimtegebrek, en geen nieuw stadion. Kom ik aan in de CL met 14.500 plaatsen.
    pi_75209347
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 13:09 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Ja, lach maar .
    -
    pi_75214141
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 13:10 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ja, lach maar .

Stel een ultimatum?
      woensdag 2 december 2009 @ 15:51:55 #97
    209676 knijn1985
    Einhorn maakt nog geen zomer
    pi_75214296
    TVP
      woensdag 2 december 2009 @ 23:34:16 #98
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_75232572
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 08:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je bedoelt de 10.1 patch?
    10.1.1
    pi_75234779
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 23:34 schreef donroyco het volgende:

[..]

10.1.1
    alweer een nieuwe?
    Eens ff kijken naar de .txt dan
      donderdag 3 december 2009 @ 14:59:14 #100
    103881 icebliss
    Krabsalade & Kebab
    pi_75247857
    Wat irritant dat je nog steeds dik verlies kan draaien ondanks dat je onder de max. loonkosten blijft. Nu mag ik in het komend seizoen maar 28k aan lonen betalen, vorig seizoen 35k. Nou zit ik er dus dik boven en accepteert het bestuur zo'n beetje elk bod dat ik krijg. Ben al drie talentjes kwijt en m'n keeper en nu beginnen ze verdomme te bieden op mijn reserve keeper Als die weg mag van het bestuur moet ik een 17 jarige snotaap in m'n doel zetten..
    Tranquillo
    pi_75250536
    10.1.1 ? Hm, zal wel niet heel veel updates hebben dan.
    pi_75257830
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 14:59 schreef icebliss het volgende:
    Wat irritant dat je nog steeds dik verlies kan draaien ondanks dat je onder de max. loonkosten blijft. Nu mag ik in het komend seizoen maar 28k aan lonen betalen, vorig seizoen 35k. Nou zit ik er dus dik boven en accepteert het bestuur zo'n beetje elk bod dat ik krijg. Ben al drie talentjes kwijt en m'n keeper en nu beginnen ze verdomme te bieden op mijn reserve keeper Als die weg mag van het bestuur moet ik een 17 jarige snotaap in m'n doel zetten..
    neem ontslag !
    pi_75259154
    WOEHOEEEEEEEEEE

Over een jaar krijg ik de John Feskens Arena . Met 2x zoveel plekken als nu .
    -
    pi_75260361
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 20:29 schreef Otis2.0 het volgende:
    WOEHOEEEEEEEEEE

Over een jaar krijg ik de John Feskens Arena . Met 2x zoveel plekken als nu .
    Toch dat ultimatum gesteld?
    pi_75261729
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 21:00 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Toch dat ultimatum gesteld?
    Nee niet eens . Ze kwamen er ineens mee. Ik had al een paar keer geprobeerd een ultimatum te stellen (daarvoor opgeslagen) maar toen werd ik ontslagen .
    -
    pi_75264297
    Waarom krijg ik altijd topteams bij de CL playoffs Vorig jaar Arsenal en nu Lyon.
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_75264335
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 22:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
    Waarom krijg ik altijd topteams bij de CL playoffs Vorig jaar Arsenal en nu Lyon.
    Niet zo zeuren. Ik kreeg achtereenvolgens Manchester United en Barcelona en ik heb ze beiden uitgeschakeld.
    -
    pi_75270250
    2e seizoen met Leeds, 37 wedstrijden gespeeld in de Coca Cola Championship.
    stand

Wolverhampton is echt oppermachtig, ik doe het ook niet onaardig

m'n squad:

Viudez, Bambam, Dirar en Stuani zijn echt helden!

screentje bambam

screentje Stuani

heb een tekort aan Engelse spelers maar je betaald de hoofdprijs voor enigzins talent, en m'n jeugd is (nog) niet heel veel soeps helaas.
      vrijdag 4 december 2009 @ 11:31:21 #109
    51794 Rahl
    pi_75276540

kost wat, maar dan heb je ook wat
    last.fm
      vrijdag 4 december 2009 @ 11:41:00 #110
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_75276905
    Man City
    126 miljoen
    Messi
      vrijdag 4 december 2009 @ 11:43:02 #111
    51794 Rahl
    pi_75276982
    quote:
    Op vrijdag 4 december 2009 11:41 schreef Kn0x het volgende:
    Man City
    126 miljoen
    Messi
    het was 87 miljoen in 1 keer, en de rest over 2 jaar ofzo. in het 4de seizoen, nadat ik 3 keer achter elkaar kampioen werd en het vorige jaar de quadruple won. lekker moeilijk hehe, maarja.

Man Utd presteert echt zwaar onder de maat trouwens. Na 14 wedstrijden echt 15de ofzo.
    last.fm
    pi_75278479
    925,000 per maand .
    -
    pi_75312261
    Ook begonnen met Notts County nu Leuk clubje!

Opstelling:

Instructies:

Stand in Coca-Cola League 2:

Statistieken in Coca-Cola League 2:
    pi_75316308
    Ik zit in een heel vreemde situatie met VVV op dit moment.

We bevinden ons inmiddels in het seizoen 2012/2013, maar ik heb nog steeds geen stadionuitbreiding/ nieuw stadion gekregen. Als ik er om vraag krijg ik te horen dat er geen plaats is voor een nieuw stadion
    Lekker realistisch ook weer dus

Maargoed ik heb dus nog letterlijk geen ene euro aan transfers uit kunnen geven. Heb heel wat aardige gratis spelers kunnen scoren als Lorenzo Davids, Stevanovic en Berisha. Hierdoor heb ik nog wel een redelijk elftal kunnen creeeren.

Maar het probleem is dat ik momenteel 5e sta na 24 wedstrijden, en ik heb totaal geen behoefte om onder plaats 10 te eindigen. Want als dat gebeurt zal het bestuur verwachten dat ik volgend jaar ook in de subtop eindig, en dat is gezien de begroting totaal maar dan ook totaal niet realistisch.

Dus wat zal ik doen nu? De laatste 5 wedstrijden jeugspelers opstellen zodat ik nog wat plaatsen kan zakken en de verwachtingen dalen?
    Patat Friet
    pi_75316804
    Hoger eindigen = meer geld. Misschien dat je op die manier nog een aantal spelers kan aantrekken?
    pi_75316885
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 16:33 schreef Roberto258 het volgende:
    Hoger eindigen = meer geld. Misschien dat je op die manier nog een aantal spelers kan aantrekken?
    Met een stadioncapaciteit van 6000 zal ik volgend jaar echt niet meer budget hebben vrees ik
    Patat Friet
    pi_75330127
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 16:36 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Met een stadioncapaciteit van 6000 zal ik volgend jaar echt niet meer budget hebben vrees ik
    Europees voetbal?
    pi_75380240
    Iemand een beetje verstand van de editor? Michael Mols is trainer in het spel maar hij wil met pensioen op 1.7.2009. Nou vind ik Mols toch stiekem wel een held en dus wil ik hem wel eens toevoegen aan mijn staf. Ik probeer dus die pensioendatum weg te halen in de editor, maar hij dan springt hij automatisch weer terug naar 1.7.2009. Dit gebeurt ook als ik die datum wil veranderen in bijvoorbeeld 1.7.2020. Kortom, iemand een idee?
    pi_75388239
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 18:15 schreef Irritatie100 het volgende:
    Iemand een beetje verstand van de editor? Michael Mols is trainer in het spel maar hij wil met pensioen op 1.7.2009. Nou vind ik Mols toch stiekem wel een held en dus wil ik hem wel eens toevoegen aan mijn staf. Ik probeer dus die pensioendatum weg te halen in de editor, maar hij dan springt hij automatisch weer terug naar 1.7.2009. Dit gebeurt ook als ik die datum wil veranderen in bijvoorbeeld 1.7.2020. Kortom, iemand een idee?
    opslaan ?
    Of wel de goeie database geladen?
    pi_75389668
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 21:08 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

opslaan ?
    Of wel de goeie database geladen?
    Nee, ik bedoel dat ik in de editor zelf de datum aanpas en als ik dan op enter druk dan springt ie automatisch weer terug. Dus heb het niet over in-game.
    pi_75397973
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 13:27 schreef Peter_Aragorn het volgende:
    Ook begonnen met Notts County nu Leuk clubje!

Opstelling:
    [ link | afbeelding ]

Instructies:
    [ link | afbeelding ]

Stand in Coca-Cola League 2:
    [ link | afbeelding ]

Statistieken in Coca-Cola League 2:
    [ link | afbeelding ]
    Toevallig, heb er net met 16-15 op pingels van gewonnen in de Johnstone Cup met Leeds. De eerste 31 gingen er allemaal in, dacht even een bug te hebben gevonden hehe...

Wat doen jullie trouwens met al die persconferenties? Vind het wat saai worden en stuur nu meestal mijn assistent, maar dat heeft toch geen negatieve gevolgen of wel?
      dinsdag 8 december 2009 @ 11:39:40 #122
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_75403197
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 03:32 schreef Greetings het volgende:

[..]

Toevallig, heb er net met 16-15 op pingels van gewonnen in de Johnstone Cup met Leeds. De eerste 31 gingen er allemaal in, dacht even een bug te hebben gevonden hehe...

Wat doen jullie trouwens met al die persconferenties? Vind het wat saai worden en stuur nu meestal mijn assistent, maar dat heeft toch geen negatieve gevolgen of wel?
    DAt ligt eraan hoe goed je assistent is. Als het een slechte is, dan kan hij dingen zeggen die een negatief effect hebben op het team.
    pi_75403361
    al 2,5 week zonder pc en dus zonder FM Als het goed is over maximaal 1,5 week mijn pc terug
    pi_75414256
    Ben nu net in het 3de seizoen met Inter begonnen. In het 2de seizoen alles gewonnen (Kampioen, beker en CL). Nu in het 3de seizoen is het elftal zo gods gruwelijk goed dat ik er niets meer aan vind.
    pi_75414435
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 11:44 schreef MMUFC het volgende:
    al 2,5 week zonder pc en dus zonder FM Als het goed is over maximaal 1,5 week mijn pc terug
    Gelukkig heb je nog Fok! zonder pc
    pi_75414601
    Na 10 jaar PSV heeft Marcellis ergens anders getekend.
    pi_75414615
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 16:59 schreef Leonos het volgende:

[..]

Gelukkig heb je nog Fok! zonder pc
    Nu heb ik nog geluk dat het in de drukkere periode is(december) en niet in de zomervakantie(wanneer 's avonds niet veel te doen is, en veel mensen op vakantie zijn...)..
    pi_75415576
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 11:44 schreef MMUFC het volgende:
    wat is er toch met je pc aan de hand?

Haha dirc marcellis ging bij mij toch eerder weg, kreeg een bod van 9.5mil en had al een backup voor hem!
    pi_75415868
    Hihi Dzagoev, Marin, Acosta, A. Traore en Bikey binnen gehaald in 1 zomer.
    pi_75415907
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 21:37 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat ik in de editor zelf de datum aanpas en als ik dan op enter druk dan springt ie automatisch weer terug. Dus heb het niet over in-game.
    dan moet je nog wel je database opslaan en laden bij het beginnen van een nieuw spel
    Heb halverwege seizoen 1 Reading overgenomen. Lewandowski kunnen kopen, wat een held. 9 wedstrijden gespeeld in de competitie en 11 gescoord.
    Ook Demidov kunnen kopen, doet het ook goed.
    pi_75425713
    Geinig, bij mij wil Luis Figo Inter kopen.

pi_75431982
    Wel grappig om te lezen dat souza speler van het jaar in brazilie is geworden!
    Kocht hem in fm09, toen ik bij newcastle zat!
    En volgens mij was ie toen rond de 22!
      woensdag 9 december 2009 @ 00:55:30 #133
    103881 icebliss
    Krabsalade & Kebab
    pi_75432217
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 19:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

neem ontslag !
    Had er geen zin meer in, dus ben opnieuw begonnen met Notts County (zoals zovelen). Lekker veel geld
    Heb Mifsud (wederom zoals zovelen) ook maar gehaald, scoort net 5 keer en krijgt een 9.9 Iemand al eens meegemaakt?

Tranquillo
      woensdag 9 december 2009 @ 00:59:08 #134
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_75432280
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 00:55 schreef icebliss het volgende:
    Heb Mifsud (wederom zoals zovelen) ook maar gehaald, scoort net 5 keer en krijgt een 9.9 Iemand al eens meegemaakt?

[ afbeelding ]
    Ja, wel eens een 10 gekregen.
    pi_75434161
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 17:31 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

wat is er toch met je pc aan de hand?

Haha dirc marcellis ging bij mij toch eerder weg, kreeg een bod van 9.5mil en had al een backup voor hem!
    Videokaart dood.. opgestuurd naar de levernacier... wachten tot hij klaar is... dat zegmaar
    pi_75435808
    En hoe zit het met de bugs ?
    En met de updates ? Al veel packs van ManU

(vraag het eens in de zoveel tijd maar eens ff, heb spel nog niet gekocht ).
    U MAD?
    pi_75435877
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
    En hoe zit het met de bugs ?
    En met de updates ? Al veel packs van ManU

(vraag het eens in de zoveel tijd maar eens ff, heb spel nog niet gekocht ).
    Heb nog geen echte bugs gezien, behalve die gare bug waarbij keepers van clubs als Heracles, Volendam enzo naar topclubs gaan. Maar echt storend vind ik dat ook weer niet.
    pi_75444388
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 00:55 schreef icebliss het volgende:

[..]

Had er geen zin meer in, dus ben opnieuw begonnen met Notts County (zoals zovelen). Lekker veel geld

Een keer een 9.6 voor een centrale verdediger.
    My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
    pi_75444398
    Hier word ik altijd zo schijt ziek van hé.

pi_75444567
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 13:54 schreef Roflpantoffel het volgende:

[ afbeelding ]
    Haha, dat heb ik ook zo vaak gehad, das niet leuk meer idd
    pi_75445665
    quote:

[ afbeelding ]
    Wat is dat voor Regen team.
    pi_75445760
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 14:25 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Wat is dat voor Regen team.

1 Die de CL weet te winnen.
      woensdag 9 december 2009 @ 15:23:51 #143
    51794 Rahl
    pi_75448006
    quote:

[ afbeelding ]
    is dat dé diego?
    last.fm
    pi_75450930
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 15:23 schreef Rahl het volgende:

[..]

is dat dé diego?
    Op linksbuiten?
      woensdag 9 december 2009 @ 16:54:37 #145
    51794 Rahl
    pi_75451210
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 16:46 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Op linksbuiten?
    Speelde ie gister bij Juve ook.
    last.fm
    pi_75451255
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 15:23 schreef Rahl het volgende:

[..]

is dat dé diego?
    Nee joh hijs 22 jaar.
    pi_75451999
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 16:54 schreef Rahl het volgende:

[..]

Speelde ie gister bij Juve ook.
    Diego is een AMC pur sang man!
      woensdag 9 december 2009 @ 17:28:53 #148
    51794 Rahl
    pi_75452375
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 16:55 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Nee joh hijs 22 jaar.
    Ohja.
    last.fm
    pi_75453309
    Spelen er hier nog meer mensen met gamebooster?
    Geen crash dump meer gehad !
      woensdag 9 december 2009 @ 18:14:34 #150
    51794 Rahl
    pi_75453946
    Trouwens, meer mensen met opmerkelijke kampioensploegen? Bij mij is in Italië het eerste seizoen Inter kampioen geworden, en nu al 3 keer achter elkaar Genoa.
    last.fm
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')