SI Games heeft 1 patch (maar daardoor heb ik veel crashes.. jullie ook?)quote:Op woensdag 25 november 2009 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
TVP
En al veel updates van bijv. ManU en van SIgames zelf?
Ga het spel met kerst halen denk ik.
Nope, nog geen één keer gecrasht bij mijquote:Op woensdag 25 november 2009 23:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
SI Games heeft 1 patch (maar daardoor heb ik veel crashes.. jullie ook?)
ManUtd heeft al enkele databases uitgebracht..
Waarom dan wel bij mijquote:Op donderdag 26 november 2009 08:19 schreef wes55 het volgende:
[..]
Nope, nog geen één keer gecrasht bij mij
Geen idee. Ik heb ook geen crashes. Speel met patch 1 en MU update 1 (met die irritante bug voor de KNVB bekerquote:
Wat is die bug dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:01 schreef Scorpie het volgende:
Geen idee. Ik heb ook geen crashes. Speel met patch 1 en MU update 1 (met die irritante bug voor de KNVB beker)
In MU update 1 speel je met alle Eredivisie teams ook nog eens in de KNVB beker voor Amateurs, waardoor je effectief 2 keer de beker speelt. En je wint 1000 euro als je de beker wint ofzoquote:
Wat dien je daarvoor precies te doen? Klinkt wel vet namelijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:44 schreef Winski05 het volgende:
Om de topictitel even aan te houden, mijn geweldenaar in de voorhoede:
[ afbeelding ]
Niet meer de snelste, maar voor dit niveau (inmiddels gepromoveerd naar de Hoofdklasse) natuurlijk een absolute topspeler!
Geniaal, spelen met zo'n kleine club in Nederland
Sibon heeft een jaarcontract, daarna is hij bijna altijd transfervrij.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat dien je daarvoor precies te doen? Klinkt wel vet namelijk.
Ik bedoel natuurlijk wat ik moet doen om te kunnen spelen met Drachtster Boys o.i.d.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sibon heeft een jaarcontract, daarna is hij bijna altijd transfervrij.
Gewoon de update van MU downloadenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk wat ik moet doen om te kunnen spelen met Drachtster Boys o.i.d.
Gewoon? Deze?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gewoon de update van MU downloaden
Deze zit niet in het spel, de tweede elftallen spelen in de Regional Liga ofzoiets, en je kan maar tot de 3. Bundesliga selecteren. Speel met HSV en heb hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:09 schreef Timm-E het volgende:
Vraagje. Ik ben nu nieuwe game gestart met Wolfsburg. Gaat lekker tot nu toe. Alleen de competitie van Wolfsburg 2 lijkt er niet te zijn. Dus nu zit ik met een heleboel spelers die niet wedstrijdfit zijn. Begint deze competitie later, of zit hij niet in het spel?
lekker!quote:Op donderdag 26 november 2009 19:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
CL gewonnen door met 1-0 te winnen van Real. Nou dat bestuur ontslaat mij nooit meer. Gewoon de treble.
Zit je echt tegen allemaal hé?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:37 schreef MMUFC het volgende:
[..]
lekker!
Ik heb inmiddels een tijdelijke pc.. maar die heeft ten eerste geen dvd speler en ten tweede is hij niet snel genoeg voor FM.. dus dan nog maar 3 of 4 weekjes wachten
Ah... Matig...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:18 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Deze zit niet in het spel, de tweede elftallen spelen in de Regional Liga ofzoiets, en je kan maar tot de 3. Bundesliga selecteren. Speel met HSV en heb hetzelfde probleem.
Ligt eraan hoeveel wedstrijden ze spelen. Een week rust is normaal meer dan voldoende. Ik weet niet hoe je ze laat trainen? Kijk anders hier even: http://www.freewebs.com/tugstraining/quote:Op donderdag 26 november 2009 20:55 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Ah... Matig...
Nog een vraagje: Als je een nieuw spel start is iedereen altijd niet wedstrijdfit... Maar na 1 vriendschappelijke wedstrijd is iedereen vermoeid en uitgeput. Moet je ze daarna rust geven of juist trainen? Want aan het begin van het spel is na een week iedereen nog steeds maar op 70%... Wat moet ik doen?
Dit zou kunnen voorkomen doordat ze de taal (nog) niet spreken of dat ze net nieuw zijn. Meestal gaat het na een tijdje wel beter. Het is soms wel mogelijk dat een bepaald karakter van een speler gewoon niet in de groep past.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:00 schreef Highfive0980 het volgende:
Ook een vraagje hier. Speel met Go Ahead Eagles en heb net mijn eerste competitieduel gespeeld tegen AGOVV. Krijg echter nog steeds bij elke wedstrijd de melding dat 'sommige spelers zich niet of nog niet in mijn team kunnen aarden'.
Wat valt hier aan te doen?
Het zijn gewoon Nederlandse spelers, dus de taal zal het in dit geval wel niet zijn.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:06 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Dit zou kunnen voorkomen doordat ze de taal (nog) niet spreken of dat ze net nieuw zijn. Meestal gaat het na een tijdje wel beter. Het is soms wel mogelijk dat een bepaald karakter van een speler gewoon niet in de groep past.
Ja ik gebruik die training. Het handigst is gewoon paar dagen rust en dan weer trainen? Ze zitten nog in voorbereidingsfase, dus eens per 4 of 5 dagen een vriendschappelijk duel.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:04 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel wedstrijden ze spelen. Een week rust is normaal meer dan voldoende. Ik weet niet hoe je ze laat trainen? Kijk anders hier even: http://www.freewebs.com/tugstraining/
Beetje wel jaquote:Op donderdag 26 november 2009 19:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zit je echt tegen allemaal hé?
En...een beetje speelbaar?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:19 schreef Happel het volgende:
Game gestart met 203000 spelers in de database. Benieuwd of dat een beetje speelbaar is.
meneer soley dusquote:Op donderdag 26 november 2009 21:22 schreef Xummon het volgende:
Zowel mijn feyenoord als mijn twente game verwijderd. Had zin om in engeland te gaam managen, en heb een game aangemaakt met Swansea. Viduka, Ball, en Stefanovich transfervrij aangetrokken. Hier waren de supporters heel blij mee. Daarnaast nog een hongaar en een speler uit Gambia aangetrokken.
Dat is iets wat ik nooit doe... ook als ik een nieuwe game start laat ik de oude staan... Alleen als ik echt al maanden een spel niet gedaan hebt en er inmiddels al een nieuwe patch geïnstalleerd is verwijder ik een gamequote:Op donderdag 26 november 2009 21:22 schreef Xummon het volgende:
Zowel mijn feyenoord als mijn twente game verwijderd. Had zin om in engeland te gaam managen, en heb een game aangemaakt met Swansea. Viduka, Ball, en Stefanovich transfervrij aangetrokken. Hier waren de supporters heel blij mee. Daarnaast nog een hongaar en een speler uit Gambia aangetrokken.
yupquote:
Ja, is goed speelbaar. Opstarten van het spel duurt wel een poosje, wat ook logisch is, maar zodra het spel is begonnen heb ik weinig klagen. Speel dan ook alleen met Holland en Engeland als speelbaar. Verder alle spelers uit Europa ingeladen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:41 schreef Highfive0980 het volgende:
[..]
En...een beetje speelbaar?
Wat zijn de specs van je pc?
lol @ systeem. nice.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, is goed speelbaar. Opstarten van het spel duurt wel een poosje, wat ook logisch is, maar zodra het spel is begonnen heb ik weinig klagen. Speel dan ook alleen met Holland en Engeland als speelbaar. Verder alle spelers uit Europa ingeladen.
Systeem:
Asus PK5-VM
Intel Q6600
6 gig werkgeheugen.
Wazig?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:23 schreef Rahl het volgende:
wtf wat ik nu heb? ik win een penalty shootout, maar in de uitslag en nieuws en alles heb ik verloren?
pics inc
screens added. dit is echt kut, wilde voor 2de keer achter elkaar de quadruple winnenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wazig?
Laat je screenshots eens zien dan?
Het gaat Leeds worden denk ik, in FM09 en in 08 geweldige tijd mee gehad!
Is mij in FM2009 wel eens gebeurd.. gelukkig ging het "maar" om de Johan Cruyff schaal.. maar de penalty bug is er dus nog niet helemaal uit...quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:30 schreef Rahl het volgende:
[..]
screens added. dit is echt kut, wilde voor 2de keer achter elkaar de quadruple winnen
dat kwam er pas na de wedstrijd te staan. in 3d view en de report raakte ik alles en misten zij de laatstequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:44 schreef Scorpie het volgende:
Je verliest toch? Man City mist 1 penalty?
Apart.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:56 schreef Rahl het volgende:
[..]
dat kwam er pas na de wedstrijd te staan. in 3d view en de report raakte ik alles en misten zij de laatste
Hoezo, Feyenoord is toch van hetzelfde niveau als AGOVV ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:54 schreef Happel het volgende:
Als The Knickerbockers gewoon een samenwerking met Feyenoord kunnen afsluiten. Beetje apart, al zeg ik het zelf. Andere keuzes waren ADO en AGOVV. Misschien had ik uiteindelijk beter voor AGOVV kunnen kiezen, maar ja.
Enige 'aankoop' tot nu toe is Carlos Hasselbaink. Scoorde gelijk 2x in zijn eerste wedstrijd.![]()
Ik denk dat je in de war bent met de functie dat je competities die niet in het spel zitten (zoals de Hoofdklasse) via de editor kunt toevoegen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:57 schreef Rorata het volgende:
In FM2010 was er toch de mogelijkheid om tijdens de game nog competities toe te voegen? Want ik zie dat ik in Spanje alleen maar het hoogste geladen heb
Ik dacht ook dat het kon, maar ben de functie ook nog niet tegengekomen ^^quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:57 schreef Rorata het volgende:
In FM2010 was er toch de mogelijkheid om tijdens de game nog competities toe te voegen? Want ik zie dat ik in Spanje alleen maar het hoogste geladen heb
maar goed dan had iedereen hem kunnen halen!quote:Op maandag 30 november 2009 00:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb ik net een transfer afgerond voor het einde van het seizoen, zie ik dat ie een aflopend contract heeft en dat ik 'm dus ook gratis had kunnen halen
Okee!quote:Op maandag 30 november 2009 18:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
maar goed dan had iedereen hem kunnen halen!
Ik zet hem dan altijd op de verlang lijst!
Doe ik ook vaak met jonge spelers die geen werkvergunning krijgen !
Lukaku is trouwens leuk talentje!
16 jaar en zit bij anderlecht! Jammer dat r.madrid hem koopt :/!
En ook zoiets, wil ik van nistelrooij halen, wijzen ze het af.
3 weken later bieden ze hem zelf aan :/!
Handig dat verlanglijstje!
Mijn keeper mistte de beslissende. Hij had een 13 voor penalties en ik waagde het erop.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:42 schreef Leonos het volgende:
Matig dat je dan na penalty's eruit gaat tegen Italie.
Daar kan ik echt nooit tegen
Je bedoelt de 10.1 patch?quote:Op woensdag 2 december 2009 02:39 schreef donroyco het volgende:
Godver, die nieuwe patch extract niet naar behoren![]()
Denk dat ik maar opnieuw moet installeren
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik word zo gestoord van mijn bestuur.
Ik ben met Willem II al 2e worden en daarna twee keer achter elkaar kampioen. Nu sta ik in januari weer bovenaan. Vorig seizoen heb ik halve finale CL bereikt.
En alsnog geen uitbreiding van het stadion wegens ruimtegebrek, en geen nieuw stadion. Kom ik aan in de CL met 14.500 plaatsen.
10.1.1quote:
alweer een nieuwe?quote:
neem ontslagquote:Op donderdag 3 december 2009 14:59 schreef icebliss het volgende:
Wat irritant dat je nog steeds dik verlies kan draaien ondanks dat je onder de max. loonkosten blijft. Nu mag ik in het komend seizoen maar 28k aan lonen betalen, vorig seizoen 35k. Nou zit ik er dus dik boven en accepteert het bestuur zo'n beetje elk bod dat ik krijg. Ben al drie talentjes kwijt en m'n keeper en nu beginnen ze verdomme te bieden op mijn reserve keeperAls die weg mag van het bestuur moet ik een 17 jarige snotaap in m'n doel zetten..
Toch dat ultimatum gesteld?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:29 schreef Otis2.0 het volgende:
WOEHOEEEEEEEEEE
Over een jaar krijg ik de John Feskens Arena![]()
. Met 2x zoveel plekken als nu
.
Nee niet eensquote:Op donderdag 3 december 2009 21:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Toch dat ultimatum gesteld?
Niet zo zeuren. Ik kreeg achtereenvolgens Manchester United en Barcelona en ik heb ze beiden uitgeschakeld.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom krijg ik altijd topteams bij de CL playoffsVorig jaar Arsenal en nu Lyon.
het was 87 miljoen in 1 keer, en de rest over 2 jaar ofzo. in het 4de seizoen, nadat ik 3 keer achter elkaar kampioen werd en het vorige jaar de quadruple won. lekker moeilijk hehe, maarja.quote:
Met een stadioncapaciteit van 6000 zal ik volgend jaar echt niet meer budget hebben vrees ikquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:33 schreef Roberto258 het volgende:
Hoger eindigen = meer geld. Misschien dat je op die manier nog een aantal spelers kan aantrekken?
Europees voetbal?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Met een stadioncapaciteit van 6000 zal ik volgend jaar echt niet meer budget hebben vrees ik
opslaanquote:Op maandag 7 december 2009 18:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Iemand een beetje verstand van de editor? Michael Mols is trainer in het spel maar hij wil met pensioen op 1.7.2009. Nou vind ik Mols toch stiekem wel een held en dus wil ik hem wel eens toevoegen aan mijn staf. Ik probeer dus die pensioendatum weg te halen in de editor, maar hij dan springt hij automatisch weer terug naar 1.7.2009. Dit gebeurt ook als ik die datum wil veranderen in bijvoorbeeld 1.7.2020. Kortom, iemand een idee?
Nee, ik bedoel dat ik in de editor zelf de datum aanpas en als ik dan op enter druk dan springt ie automatisch weer terug. Dus heb het niet over in-game.quote:Op maandag 7 december 2009 21:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
opslaan?
Of wel de goeie database geladen?
Toevallig, heb er net met 16-15 op pingels van gewonnen in de Johnstone Cup met Leeds. De eerste 31 gingen er allemaal in, dacht even een bug te hebben gevonden hehe...quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:27 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ook begonnen met Notts County nuLeuk clubje!
Opstelling:
[ link | afbeelding ]
Instructies:
[ link | afbeelding ]
Stand in Coca-Cola League 2:
[ link | afbeelding ]
Statistieken in Coca-Cola League 2:
[ link | afbeelding ]
DAt ligt eraan hoe goed je assistent is. Als het een slechte is, dan kan hij dingen zeggen die een negatief effect hebben op het team.quote:Op dinsdag 8 december 2009 03:32 schreef Greetings het volgende:
[..]
Toevallig, heb er net met 16-15 op pingels van gewonnen in de Johnstone Cup met Leeds. De eerste 31 gingen er allemaal in, dacht even een bug te hebben gevonden hehe...
Wat doen jullie trouwens met al die persconferenties? Vind het wat saai worden en stuur nu meestal mijn assistent, maar dat heeft toch geen negatieve gevolgen of wel?
Gelukkig heb je nog Fok! zonder pcquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:44 schreef MMUFC het volgende:
al 2,5 week zonder pc en dus zonder FMAls het goed is over maximaal 1,5 week mijn pc terug
Nu heb ik nog geluk dat het in de drukkere periode is(december) en niet in de zomervakantie(wanneer 's avonds niet veel te doen is, en veel mensen op vakantie zijn...)..quote:
wat is er toch met je pc aan de hand?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:44 schreef MMUFC het volgende:
al 2,5 week zonder pc en dus zonder FMAls het goed is over maximaal 1,5 week mijn pc terug
dan moet je nog wel je database opslaan en laden bij het beginnen van een nieuw spelquote:Op maandag 7 december 2009 21:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik in de editor zelf de datum aanpas en als ik dan op enter druk dan springt ie automatisch weer terug. Dus heb het niet over in-game.
Had er geen zin meer in, dus ben opnieuw begonnen met Notts County (zoals zovelen). Lekker veel geldquote:
Ja, wel eens een 10 gekregen.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:55 schreef icebliss het volgende:
Heb Mifsud (wederom zoals zovelen) ook maar gehaald, scoort net 5 keer en krijgt een 9.9Iemand al eens meegemaakt?
[ afbeelding ]
Videokaart dood.. opgestuurd naar de levernacier... wachten tot hij klaar is... dat zegmaarquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat is er toch met je pc aan de hand?
Haha dirc marcellis ging bij mij toch eerder weg, kreeg een bod van 9.5mil en had al een backup voor hem!
Heb nog geen echte bugs gezien, behalve die gare bug waarbij keepers van clubs als Heracles, Volendam enzo naar topclubs gaan. Maar echt storend vind ik dat ook weer niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
En hoe zit het met de bugs ?
En met de updates ? Al veel packs van ManU
(vraag het eens in de zoveel tijd maar eens ff, heb spel nog niet gekocht).
Een keer een 9.6 voor een centrale verdediger.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:55 schreef icebliss het volgende:
[..]
Had er geen zin meer in, dus ben opnieuw begonnen met Notts County (zoals zovelen). Lekker veel geld![]()
Heb Mifsud (wederom zoals zovelen) ook maar gehaald, scoort net 5 keer en krijgt een 9.9Iemand al eens meegemaakt?
Haha, dat heb ik ook zo vaak gehad, das niet leuk meer iddquote:Op woensdag 9 december 2009 13:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hier word ik altijd zo schijt ziek van hé.
[ afbeelding ]
Wat is dat voor Regen team.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ]
is dat dé diego?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh hijs 22 jaar.quote:
en zoveel transferbudget krijg je toch nietquote:Op woensdag 9 december 2009 18:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Genoa staat bij mij ook 2e. Ze hebben een zeer nice team.
Merk je ook vooruitgang met gamebooster? Sneller etc?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Spelen er hier nog meer mensen met gamebooster?
Geen crash dump meer gehad!
Maar wordt het er bij jouw ook echt sneller op?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het sluit een hoop onnodige dingen af, die je voor gamen niet nodig hebt
Wel jammer dat van nistelrooy een tijd out isquote:Op zondag 13 december 2009 11:06 schreef Zocalo het volgende:
Ik ben met Tottenham begonnen. Enkele topaankopen gedaan, waaronder Cordozo, Van Nistelrooy en Van der Vaart. Gaat erg lekker, speel goed voorin mee.
bij me stuttgart game was ie geweldig!quote:Op zondag 13 december 2009 11:28 schreef Zocalo het volgende:
Valt wel mee, bij begin van de competitie was hij bijna helemaal fit. Hij mist alleen wedstrijdritme. Van Der Vaart is wel een miskoop, die is bijna alleen maar geblesseerd.
Screen?quote:Op zondag 13 december 2009 12:17 schreef Roflpantoffel het volgende:
Spannend, ik ga een speler voor 48 miljoen kopen.
en dan al 48 milquote:Op zondag 13 december 2009 12:26 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hij is pas 17 hé. Dus nog helemaal niet zo heel goed.
Screen?quote:Op zondag 13 december 2009 12:26 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hij is pas 17 hé. Dus nog helemaal niet zo heel goed.
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je teveel spelers hebt. Overbodige spelers wegdoen dus. Dit had ik met Willem II ook en het leek de oplossing. Totdat 3 spelers het grote geld zagen, terwijl ik ze aan hun contract hield. Dat vonden ze ook niet zo fijn in de kleedkamerquote:Op zondag 13 december 2009 14:20 schreef icebliss het volgende:
Al mijn spelers zeuren dat er een gebrek aan eensgezindheid binnen de kleedkamer is, wat kan je hier tegen doen? Moraal is bij iedereen wel heel hoog en er wordt best veel gewonnen. Heb al een spelersbijeenkomst belegd maar daar 'overheerste het negativisme' volgens mijn aanvoerderKan het liggen aan het aantal buitenlanders binnen je selectie?
Dat had ik ook ja, hoewel sommige zich lieten sussen door te vertellen dat ze toch echt wel mijn basisklanten waren. Het is natuurlijk ook eng, een seizoen PL met Europees voetbal (60 wedstrijden) aangaan, met twee capabele linksbacksquote:Op maandag 14 december 2009 10:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je teveel spelers hebt. Overbodige spelers wegdoen dus. Dit had ik met Willem II ook en het leek de oplossing. Totdat 3 spelers het grote geld zagen, terwijl ik ze aan hun contract hield. Dat vonden ze ook niet zo fijn in de kleedkamer.
Zou kunnen, maar zoveel spelers heb ik niet eigenlijk. 21 man in de selectie, waarvan de wisselspelers meestal jonger zijn en dus als reserve zijn aangetrokken (en ook hun moraal is zeer hoog). Ik heb de overbodige spelers er aan het begin van het seizoen al uitgetrapt eigenlijk. Wat weer leidde tot boze fans. Hoe haal ik het ook in m'n hoofd een matige speler die totaal niet aan spelen toe gaat komen te verkopen aan een Blue Square teamquote:Op maandag 14 december 2009 10:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je teveel spelers hebt. Overbodige spelers wegdoen dus. Dit had ik met Willem II ook en het leek de oplossing. Totdat 3 spelers het grote geld zagen, terwijl ik ze aan hun contract hield. Dat vonden ze ook niet zo fijn in de kleedkamer.
Ja dat vind ook zo dom. Dat de fans het jammer vinden dat je iemand verkoopt, die in het reserveteam niet eens goed genoeg zou zijn voor een basisplaatsquote:Op donderdag 17 december 2009 16:27 schreef icebliss het volgende:
Het vertrouwen in mijn transfers is echt heel laag. Niet omdat ik slecht aankoop, maar omdat ik lui laat vertrekken die nooit speelden en het nu goed doen in lagere competitiesIrritant is dat. Ik probeer te promoveren naar de Championship, dan heb je toch niets aan spelers die het goed doen bij League 2 middenmoters.
Ze stonden schuimbekkend bij je mercedes?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:25 schreef DrDentz het volgende:
Bij AC Milan ging ik verjongen, ik liet Inzaghi, Zambrotta, Gattuso, Pirlo, Ronaldinho, al die oude gasten gaan. De fans helemaal door het dolle.
quote:Op woensdag 9 december 2009 00:55 schreef icebliss het volgende:
[..]
Had er geen zin meer in, dus ben opnieuw begonnen met Notts County (zoals zovelen). Lekker veel geld![]()
-plaatje-
quote:
Is het in FM 2010 nog steeds zo dat supporters je afrekenen op 15 jarige pikkies die je aankoopt zodat ze over 3 jaar in de basis kunnen? In FM2009 krijg ik altijd "De supporters zijn ontevreden dat ... zo weinig heeft gespeeld voor de club", terwijl het een jongen van 15 betreft met een 'prospect for the future' contract.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:27 schreef icebliss het volgende:
Het vertrouwen in mijn transfers is echt heel laag. Niet omdat ik slecht aankoop, maar omdat ik lui laat vertrekken die nooit speelden en het nu goed doen in lagere competitiesIrritant is dat. Ik probeer te promoveren naar de Championship, dan heb je toch niets aan spelers die het goed doen bij League 2 middenmoters.
Nee, bij aankopen met zo'n contract zeggen ze vaak iets van: De supporters kijken reikhalzend uit naar de ontwikkeling van .... of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:52 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Is het in FM 2010 nog steeds zo dat supporters je afrekenen op 15 jarige pikkies die je aankoopt zodat ze over 3 jaar in de basis kunnen? In FM2009 krijg ik altijd "De supporters zijn ontevreden dat ... zo weinig heeft gespeeld voor de club", terwijl het een jongen van 15 betreft met een 'prospect for the future' contract.
bij mij twee keer achter elkaar Atalanta. Maar dat komt vooral omdat ik de coach benquote:Op woensdag 9 december 2009 18:14 schreef Rahl het volgende:
Trouwens, meer mensen met opmerkelijke kampioensploegen? Bij mij is in Italië het eerste seizoen Inter kampioen geworden, en nu al 3 keer achter elkaar Genoa.
Ik denk dat er wordt bedoeld om hem een tijdje rust te geven, dit kun je tegen hem zeggen bij Interactie. En dan is het een kwestie van buiten de selectie laten.quote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef Rorata het volgende:
Hoe kan je een speler die zich niet goed heeft aangepast op verlof sturen? De vraag wordt gesteld tijdens de persconferentie en ik heb ja gezegt maar geen optie om m'n speler met verlof te sturen.
quote:Op zondag 20 december 2009 23:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik krijg spelers inderdaad makkelijker verkocht ja. Ik ben een game begonnen met Feyenoord. Vanwege de financiele situatie wilde ik spelers als de Cler, Slory en Landzaat verkopen. Ze zouden toch niet in de basis staan en hadden enorme salarissen. Ik zet ze dus op de TL en meteen zit de complete Engelse top achter ze aan plus nog wat subtoppers uit Spanje
de Cler zit nu bij Arsenal, Slory bij Liverpool en Landzaat bij Sevilla
AC Milan heeft ook al op Darley geboden, maar die hou ik nog
Nee staat er helaas niet bij en ook niet bij interactiequote:Op zondag 20 december 2009 19:59 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
Je kan een speler nu echt 'vrijaf geven' in die situatie. Kon eerst ook al als hij persoonlijke problemen had ofzo.
Staat de mogelijkheid er niet bij als je gewoon met je rechtermuisknop op de speler klikt?
Das inderdaad ongeveer 2 keer geel per 3 wedstrijden. Maar de rest van het team heb ik dan niet meegerekend hè... De rest heeft ook een totaal van 45 geel behaald... Maar deze 2 hebben dus 25 van de 70 kaarten gehaald, dus 35%... en m'n team heeft gemiddeld 2 geel per wedstrijd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:33 schreef MaleDuck het volgende:
das minder dan 1 keer geel per wedstrijd... dus zo slecht doe je het dan nog niet... ik heb zelf ook dat probleem mijn gemiddelde ligt op 1,5 gele kaart per wedstrijd...
ik heb er ook last van inderdaad. VM's pakken enorm veel kaarten. Geen idee wat je eraan kan doen, die discipline hou ik in het gareel door boetes uit te delen per rode kaartquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:07 schreef Timm-E het volgende:
Ik heb weer ff een vraagje, ik zit namelijk met de discipline van mijn team in m'n maag. Ik gebruik een 4-1-3-2 opstelling met een Verdedigende Middenvelder. Is het normaal dat deze VM absurb veel kaarten krijgen? Ik heb er 2 die ik min of meer afwissel en bij elkaar hebben ze in 39 wedstrijden 25 keer geel en 4 keer rood gekregen. Ook als ik tackelen op voorzichtig heb staan krijgen ze meestal geel. Heeft iemand een oplossing?
Ja dat heb ik wel vaak. Omdat die speler dan vindt dat hij onder valse voorwendselen naar de club is gekomen en de rest van de selectie wordt dan boos omdat een ploeggenoot onredelijk behandeld is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Ogararu is wel aardig nog. Ik heb hem met Feyenoord gehuurd, omdat Dani Fernandez in de MU Update 15 maanden uitligt en Leerdam niet goed genoeg is. En ik had geen geld om eentje te kopen, dus dan maar zo.![]()
Hij presteert wel redelijk, dus misschien kan je hem nog wel gebruiken als back-up. En als je Atouba nu meteen verkoopt, wordt de selectie dan niet boos omdat ie net nieuw is? Dat had ik een keer in FM 2007, toen ik met Feyenoord Bruno Basto wilde verkopen namelijk.
Ik heb juist het idee dat dit op FM 2010 veel minder is dan voorheen. Toen ik met een selectie vol jonge spelers jaar in, jaar uit kampioen werd en heel ver kwam in de CL, was er per jaar niet meer dan één speler, soms twee, die wilde(n) vertrekken. Terwijl op FM 2008 en 2009 praktisch de hele selectie weg wilde.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik word een beetje simpel van dat alle goede jonge spelers bij mij weg willen.
Ibi en Marcellis zouden dat nooit doen bijvoorbeeld terwijl Doedelzak dat ook niet in de pers gooit. Ik heb ook Enano en Sandro gehaald en die beginnen na 1 jaar ook al te zeiken
Ik kan die spelers voor 5 miljoen of zo verkopen, maar daar schiet ik ook niet veel mee op. Ik wil proberen de CL te winnen en dat kan alleen als je goede jonge spelers koopt en je beste jonge spelers houdt. Maar zo schiet dat niet op terwijl dat er geen reden voor die spelers is om weg te gaan
Of dan geef je toe: okee je mag weg, maar komen de geïnteresseerde clubs met zo'n extreem laag kutbod... 5 miljoen voor een speler waar jij makkelijk 35-40 miljoen voor zou moeten betalen. Jij onderhandelt, club trekt zich terug, speler begint te jankenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij mij is het in elk geval Marcellis, Ibi, Doedelzak, Sandro, Enano, Toivonen en Manco, das toch wel een behoorlijk groot deel van mijn selectie
Ik kan natuurlijk proberen om allerlei spelers van rond de 30 te halen en daar kampioen mee te worden, maar het is natuurlijk veel leuker omdat met jonge spelers te doen
Het is jammer dat er geen optie is om tegen zo'n speler te zeggen als je niet zeikt, goed je best doet en er bod komt van minimaal 10 miljoen mag je in de zomer weg. Zo'n speler zou nog eens super gemotiveerd zijn ook, terwijl hij nu ongelukkig is
Bij mij is Timmer 2de keeper bij Liverpoolquote:Op woensdag 23 december 2009 01:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Inmiddels is Biseswar naar AC Milan en zijn El Ahmadi en Leerdam (de laatste op huurbasis) Landzaat achter na gegaan naar Sevilla
Bij mij zijn Jeroen Zoet, Erwin Mulder en Maarten Stekelenburg de keepers van Oranje.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:51 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Bij mij is Timmer 2de keeper bij Liverpool___________!
opzich vind ik het niet heel erg. het is best realistisch dat je als psv je beste spelers niet kan houden. en de CL winnen met psv behoort natuurlijk al helemaal tot de verleden tijd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik word een beetje simpel van dat alle goede jonge spelers bij mij weg willen.
Ibi en Marcellis zouden dat nooit doen bijvoorbeeld terwijl Doedelzak dat ook niet in de pers gooit. Ik heb ook Enano en Sandro gehaald en die beginnen na 1 jaar ook al te zeiken
Ik kan die spelers voor 5 miljoen of zo verkopen, maar daar schiet ik ook niet veel mee op. Ik wil proberen de CL te winnen en dat kan alleen als je goede jonge spelers koopt en je beste jonge spelers houdt. Maar zo schiet dat niet op terwijl dat er geen reden voor die spelers is om weg te gaan
Op vakantie gaan en afentoe een keer kijkenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:13 schreef maffemaniak het volgende:
Mensen!
Wat een heerlijk spel toch, dat FM!
Alleen even een vraagje:
Ik heb in de database lopen klooien en een eigen team samengesteld (allemaal talenten onder de 18) maar nu wil ik met VVV de nederlandse comp starten, begin ik opeens op juni 2008?!!?
Moet ik een heel seizoen lang door enteren voordat ik kan beginnen!
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Alvast bedankt!
Wat is het toch een prachtig spel hèquote:Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarnet met Feyenoord uit bij NAC
10e minuut: 1-0 NAC
43e minuut: rode kaart voor mij
45+2e minuut: rode kaart voor mij
64e minuut: 1-1 Makaay
67e minuut: de Guzman geblesseerd maar geen wisselmogelijkheden meer, dus met 8 man verder
86e minuut: 1-2 Fer
Ik heb echt staan springen achter m'n computerquote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat is het toch een prachtig spel hè
Wat wel vreemd is, is dat sommige spelers al na een half jaar of een jaar beginnen te miepen dat ze weg willen...quote:Op woensdag 23 december 2009 20:05 schreef Koolzuurvrij het volgende:
[..]
opzich vind ik het niet heel erg. het is best realistisch dat je als psv je beste spelers niet kan houden. en de CL winnen met psv behoort natuurlijk al helemaal tot de verleden tijd.
Misschien dat ze door Reddiablo een te hoge reputatie gekregen hebben? Volgens mij zorgt een hoge reputatie voor het feit dat een speler weg wil (of als een club met een hogere reputatie geïnteresseerd is)quote:Op donderdag 24 december 2009 14:35 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wat wel vreemd is, is dat sommige spelers al na een half jaar of een jaar beginnen te miepen dat ze weg willen...
Zit inmiddels overigens al 5 weken zonder mijn eigen pc.. en daar komt minimaal nog 1 week maar mogelijk nog 2 weken bijVan te voren zeiden ze dat het 3 tot 4 weken zou duren..
Dat heb ik gedaan, maar dan komt mijn voorzitter weer die een paar boden accepteerd omdat ze te goed zijn, terwijl ik duidelijk heb gezegd dat alle aanbiedingen afgewezen moeten worden!quote:Op donderdag 24 december 2009 01:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Op vakantie gaan en afentoe een keer kijken
Denk dat dat wel kan ja, moet je alleen de huidige coach Assistent maken in de editor. Al heb je kans dat een Martin Jol of Steve McClaren al snel vertrekt omdat hij liever ergens hoofdcoach is.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:51 schreef Roberto258 het volgende:
Ik zat inmiddels bij HSV, maar verloor 6-1 tegen Dortmund en kreeg toen ruzie met m'n hele selectie toen ik hun salaris inhield.
Denk dat ik maar eens begin met een mooie eredivisieploeg met mogelijkheden (Ajax, Utrecht, Twente, Heerenveen, Groningen). De huidige hoofdcoach maak ik dan even assistent en die laat ik alle wedstrijden doen (gewoon telkens 1 dag op vakantie) en ik doe dan alleen de aankopen, etc.. (het gene wat ik leuk vind aan FM).
Maar is dit uberhaupt mogelijk?
Wat is het toch een kut spel he!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarnet een wedstrijd waarin van Bronckhorst een 3.6 krijgt, dus in de persconferentie zeg ik dat ik niet tevreden ben over zijn spel en nu is ie boos en zijn er een paar andere spelers ook boos omdat ik een teamgenoot niet rechtvaardig behandel
Wat scoorde de rest van het team dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarnet een wedstrijd waarin van Bronckhorst een 3.6 krijgt, dus in de persconferentie zeg ik dat ik niet tevreden ben over zijn spel en nu is ie boos en zijn er een paar andere spelers ook boos omdat ik een teamgenoot niet rechtvaardig behandel
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:07 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat is het toch een kut spel he!
Wel nette cijfers, tussen de 7 en 8. 2-2 tegen PSV was het geworden. Goal 1 onderschepte van Bronckhorst een makkelijke bal niet en goal 2 was een eigen goal van van Bronckhorstquote:Op donderdag 24 december 2009 16:09 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Wat scoorde de rest van het team dan?
Die boden kan je als je speelt ook niet tegenhouden en je kan ook als je terugkeert je opstelling aanpassen waardoor je die talenten laat spelenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:38 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, maar dan komt mijn voorzitter weer die een paar boden accepteerd omdat ze te goed zijn, terwijl ik duidelijk heb gezegd dat alle aanbiedingen afgewezen moeten worden!
én het zijn talenten die er niet beter op worden als ze een seizoen niet spelen....
Ja true. Maar als je je aanvoerder afmaakt in de pers kan je natuurlijk backfire verwachten.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Gio is zelf aanvoerder en speelt verder wel goed. Maar ja, een 3.6 is wel heel laag he.
Afmaken is een groot woord. Ik zei dat dit niet goed was, maar dat ik er niet al te zwaar aan til.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:27 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ja true. Maar als je je aanvoerder afmaakt in de pers kan je natuurlijk backfire verwachten.
Het probleem is dat je heel het seizoen met een ontevreden speler zit. Ik wil best zo nu en dan mijn beste speler verkopen maar niet mijn halve teamquote:Op woensdag 23 december 2009 20:05 schreef Koolzuurvrij het volgende:
[..]
opzich vind ik het niet heel erg. het is best realistisch dat je als psv je beste spelers niet kan houden. en de CL winnen met psv behoort natuurlijk al helemaal tot de verleden tijd.
Soms kan je beter gewoon weigeren commentaar te geven, vooral in FMquote:Op donderdag 24 december 2009 16:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Afmaken is een groot woord. Ik zei dat dit niet goed was, maar dat ik er niet al te zwaar aan til.
4-5 uit tegen Wolvesquote:Op vrijdag 25 december 2009 03:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben nu met MU aan het spelen en heb een hele berg jonge Brazilianen gekocht en die stel ik nu op in league en FA Cup en in de eerste ronde van de CL samen met andere spelers van 21 en jonger
Ik verloor 2-0 uit tegen CSKA, hield Chelsea op 0-0 en won na pingels en won thuis van Atletico met 2-1
Das gewoon echt leuk en leidt ook in de competitie tot betere resultaten
spelers die te makkelijk denken erover?quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:01 schreef Zocalo het volgende:
Klopt, maar het frustrerende is dat ik bijna geen enkele wedstrijd tegen slechte ook maar enigszinds goed speel of win. Ik vraag me af waar dat dan in zit, als je de grote wedstrijden wel scoort en wint.
Belangrijke goals wel hoor. Bijvoorbeeld tegen Twente, staat 1-1, Tuyp erin. 2 goals en een assist van hem, 4-1 winst. Hij is sowieso erg balvast.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn dat gelijkmakers of goals die wedstrijden winnen of de 3-0 of 4-1?
Boetes geven bij rode kaarten! Of warningsquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:13 schreef Zocalo het volgende:
Waar is trouwens in het wedstrijdscherm te zien wie de assists gegeven hebben?
En hoe kan het dat mijn halve team zegt dat er lack of discipline is?
alt+enter?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil Fm 2009 in een pop up scherm spelen.
Hoe doe je dat ?
Ga naar de installatiefolder van FM, zoek de .exe, rechtermuisknop-->eigenschappen en voeg -small_screen toe aan de naam.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe doe je dat ?
Windowed selecteren bij resolutie of iets dergelijks?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe doe je dat ?
ja volgens mij werkte dat altijd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Windowed selecteren bij resolutie of iets dergelijks?
Dat vakje kan ik juist niet kiezenquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Windowed selecteren bij resolutie of iets dergelijks?
Ok zal eens zoeken bedanktquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ga naar de installatiefolder van FM, zoek de .exe, rechtermuisknop-->eigenschappen en voeg -small_screen toe aan de naam.
quote:Op zondag 27 december 2009 07:50 schreef donroyco het volgende:
Iemand een linkje naar een free player database (spelers zonder contracten)?
Oh, ik heb net nog gekeken, maar ik kon het niet vindenquote:Op maandag 28 december 2009 01:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Donroyco
kijk even op het forum van manutd, daar hebben ze er wel 1
Hmmm.. toch bedanktquote:Op maandag 28 december 2009 10:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij bestaat ie ook nog niet voor 2010
Topquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:53 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb voor de eerste keer van VVV een stabiele subtopper gemaakt zonder scoutprogramma's te gebruiken![]()
Veel leuker eigenlijk zo zonder genie scout
Ja prima gewoon je savegame backupen en eventuele trainingsprogramma's en tactieken e.d. kun je ook backuppenquote:Op woensdag 30 december 2009 04:47 schreef Greetings het volgende:
Is het ook mogelijk om je opgeslagen spel op een USB-stick te zetten ofzo?
Ik wil namelijk mijn laptop naar kooptoestand herstellen omdat ik wat problemen heb. Kan ik mijn saved game dan nog redden op een of andere manier?
Scoort veel, maar best een lage gemiddelde beoordeling. Hij krijg per wedstrijd 5 clear cut chances en scoort er maar 1 of 2?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
Mijn regen talent is echt geweldig.
[ afbeelding ]
He-he eindelijk!quote:Op donderdag 31 december 2009 08:04 schreef MMUFC het volgende:
Jeuj! Mijn pc is afgeschreven en dus mocht ik van de MediaMarkt een nieuwe PC uitkiezen! Heb nu een snellere pc en kan me de komende tijd weer volledig uitleven op FMUiteraard eerst maar weer eens bij PSV begonnen
heel de map kopieren en op je usb stick zetten!quote:Op woensdag 30 december 2009 04:47 schreef Greetings het volgende:
Is het ook mogelijk om je opgeslagen spel op een USB-stick te zetten ofzo?
Ik wil namelijk mijn laptop naar kooptoestand herstellen omdat ik wat problemen heb. Kan ik mijn saved game dan nog redden op een of andere manier?
Dankje!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
He-he eindelijk!Veel plezier!
Overigens voor de 3de keer de CL gewonnen met PSV. Zit nu in 2019.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |