quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:48 schreef Prowl het volgende:
Ik denk dat om 0:02 de website de volgende melding geeft:
We are very sorry but due to an overload of traffic, the page you requested is temporarily unavailable, so please try again in a few moments.
tis nu nog rustig zegquote:Op woensdag 25 november 2009 00:01 schreef Cerbie het volgende:
*wacht tot ibood platgaat door F5'ers*
Upgrade was een dag vertraagd lijkt het wel.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Ligt het aan mij of hebben die iBood servers een upgrade gehad?
Ik gok dat die minder dan een uur duurt.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:04 schreef knep het volgende:
Leuk de huntm alleen jammer dat toch wat slaap mee moet pakken.
Morgen overdag volg ik wel mee.
De hunt?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik gok dat die minder dan een uur duurt.
Mwoh de vorige keren duurde deze toch wel wat langer dacht ik?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik gok dat die minder dan een uur duurt.
quote:Als het aan jou ligt branden de iBOOD Hunt sirenes iedere dag op onze site! Maar vanaf nu kun je de ultieme iBOOD Hunt buzz gewoon bij je thuis ervaren, zo vaak als jij dat wilt! Deze originele Hunt sirenes passen eenvoudig op ieder bureau en naast iedere monitor. Zet de sirenes aan om duidelijk te maken dat jij in de Hunt modus zit en opperste concentratie nodig hebt! De sirenes zijn in een handomdraai aan te sluiten op de USB poort van je computer, dus er zijn geen aparte batterijen voor nodig. Dus waar wacht je nog op? Let’s hunt!
Forum doet al niks meerquote:
bijna volquote:Op woensdag 25 november 2009 00:07 schreef seventhseagulll het volgende:
Nu duurt het wel wat langer voordat het volgende product komt vermoedt ik.
same herequote:Op woensdag 25 november 2009 00:09 schreef RacerDKB het volgende:
Ik had die sirenes bijna besteld totdat iemand zei ''Wat moet je er mee?''
Zet de sirenes aan om duidelijk te maken dat jij in de Hunt modus zit en opperste concentratie nodig hebt!quote:Op woensdag 25 november 2009 00:09 schreef RacerDKB het volgende:
Voor hetzelfde geld haal je een bak koffie op het station.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:09 schreef RacerDKB het volgende:
Aanzetten naast je scherm bij de volgende hunt.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:09 schreef RacerDKB het volgende:
Carnavalquote:Op woensdag 25 november 2009 00:09 schreef RacerDKB het volgende:
Als de balk half leeg is de helft al verkocht.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:10 schreef Fastmatti het volgende:
Hoe werkt de balk?
Met verzendkosten was het een tientje.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld haal je een bak koffie op het station.
Dure koffie dan.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld haal je een bak koffie op het station.
Mijn vriend zat hier ook al wil ik hebben. Ik zeg wat moet je ermeequote:Op woensdag 25 november 2009 00:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Aanzetten naast je scherm bij de volgende hunt.
wtf? ik zie die fotoscanner nog hoorquote:
Op niets. Gewoon even kijken hoe het werkt en of er is bruikbaars langskomt.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Waar wachten jullie eigenlijk op?
Hier ook?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wtf? ik zie die fotoscanner nog hoor
CTRL+F5quote:Op woensdag 25 november 2009 00:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ook nog steedsquote:Op woensdag 25 november 2009 00:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Hier ookquote:Op woensdag 25 november 2009 00:12 schreef swarmahoer het volgende:
die balk schiet telkens terug van bijna leeg naar de helft
Voornamelijk panic.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:14 schreef Meddo het volgende:
ibood forum heeft kernelpanic?
Die externe harde schijf is er nog niet. Het is nog steeds dat scanner ding.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Nog steeds de scanner hier?
Externe harde schijf ben ik naar op zoek!
Honderdmiljoenmiljard.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:14 schreef Fastmatti het volgende:
Hoeveel producten zouden ze nu op zo'n dag verkopen/
Bij bestellen zit je vast aan het land van de site.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
kan je shit bestellen van de belgen als je in nederland woont?
ik wil dat ding.
Hier nietquote:Op woensdag 25 november 2009 00:18 schreef Hoogstaande het volgende:
Nu een speakerdock!
Ja ik ook, daarom ga ik er ook vanuit dat dat de aanbieding is!quote:Op woensdag 25 november 2009 00:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
Hier niet
Tenzij ik op ik neem er een klik
ibood heeft de oude servers van fok overgenomenquote:Op woensdag 25 november 2009 00:20 schreef Fastmatti het volgende:
Waarom zien jullie andere producten dan ik?
Niks boeiends voorbij gekomen.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:20 schreef DirkZz het volgende:
kk zooi, laatste 5 dagen elke dag gekeken, kijk ik keer niet is het hunt time
Ja als ik op bestel druk krijg ik ook steeds diequote:Op woensdag 25 november 2009 00:22 schreef DirkZz het volgende:
Zien jullie ook die kut boxen?
Dus ik maak het probleem nog even ergerquote:Op woensdag 25 november 2009 00:30 schreef Twizu het volgende:
Fijn dat Fok! er even uit lag, anders had ik niet geweten dat er een iBood hunt was
ze hebben de servers verhuist, sindsdien is het dramaquote:Op woensdag 25 november 2009 00:30 schreef DirkZz het volgende:
welke prutser heeft er met ze tengels aan de FOk server gezeten dan, wat een ramp de laatste tijd zeg.
Jep.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:30 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dus ik maak het probleem nog even erger
Ik ookquote:Op woensdag 25 november 2009 00:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik word telkens vanzelf uitgelogd na het refreshen.
Laat ze er gekwalificeerd personeel naar toe sturen dan, geen een of andere hobby bob.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:31 schreef Meddo het volgende:
[..]
ze hebben de servers verhuist, sindsdien is het drama
En dan 10-maal daags downquote:Op woensdag 25 november 2009 00:32 schreef zomer86 het volgende:
Haha wat fucking droevig, kan iteejer niet zo'n Dell server daar erbij plaatsen.
Ik zie toch echt zo'n Dia scanner?quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 00:34 schreef Wouzer het volgende:
kzit hier al 10 minuten tegen freecom media speler te kijken.
koop er 1, dan kunnen we naar de volgendequote:Op woensdag 25 november 2009 00:34 schreef Wouzer het volgende:
gaat weer lekker!
nog steedsquote:Op woensdag 25 november 2009 00:34 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik zie toch echt zo'n Dia scanner?
Ik ook als je op bestellen klikt dan zie je die lelijke speakers.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:34 schreef Wouzer het volgende:
gaat weer lekker!
Daar ga ik ook voor!quote:Op woensdag 25 november 2009 00:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou het ook leuk vinden als er een Wake Up light langskomt, die wil ik al tijden uitproberen
Neuh.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:36 schreef Fastmatti het volgende:
Moeten jullie morgen niet werken ofzo.
Hoeveel heb je er voorover? heb er nog wel 1quote:Op woensdag 25 november 2009 00:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou het ook leuk vinden als er een Wake Up light langskomt, die wil ik al tijden uitproberen
Die heb ik alquote:Op woensdag 25 november 2009 00:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Zie hem niet hoor.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:38 schreef gohan16 het volgende:
de bloeddrukmeter ook op de nederlandse.
Welk model? Werkt dat ding een beetje goed?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:37 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voorover? heb er nog wel 1
Vraagprijs?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:37 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voorover? heb er nog wel 1
Jij ziet geloof ik andere dingen dan ikquote:Op woensdag 25 november 2009 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
ah nu snap ik wat het ismaar ik heb gewoon een dvdspeler met usb voor aan de beamer, dus niet nodig
en kan alsnog mn pc er aan hangen
quote:Op woensdag 25 november 2009 00:39 schreef spiedermann het volgende:
ik zie nogsteeds die diascanner...
Jij ziet tenminste nog iets, ik zit naar een wit scherm te staren.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik zie dat hand usb ding nog steeds
Philips HF 3463/01 wake-up lightquote:Op woensdag 25 november 2009 00:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Welk model? Werkt dat ding een beetje goed?
Blijkbaar wel hequote:Op woensdag 25 november 2009 00:42 schreef -Jay-20- het volgende:
Zak maar in de stront met die baggersite... Offer ik hier mijn slaap voor op??
''Jahoor, de server kan het wel aan joh''quote:Op woensdag 25 november 2009 00:42 schreef synnath het volgende:
[..]
Blijkbaar wel he. Zometeen zullen veel mensen afhaken en kan ik mooi op jacht
Gisteren liep die alleen als vast op de mensen die kwamen kijken voor of er een hunt was.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:44 schreef matthijsg85 het volgende:
had dit niet echt verwacht. vorige hunts gingen toch ff wat soepeler
quote:Op woensdag 25 november 2009 00:45 schreef Meddo het volgende:
Nu laat die ibood mod niks meer van zich horen
Er is een reden waarom er 'website van het jaar' staat en niet 'beste website van het jaar'.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:45 schreef Deadrex het volgende:
ze moeten zich diep gaan schamen, hoe bedoel je "website van het jaar" LOL
die probeert ook vanalles te bestellenquote:Op woensdag 25 november 2009 00:45 schreef Meddo het volgende:
Nu laat die ibood mod niks meer van zich horen
De servers van iBOOD.com gebruiken bij normaal gebruik nog niet eens 10% van de capiciteit. Wat verwacht je als er duizenden mensen zitten te refreshen om de vijf seconden? Blijf dan gewoon weg.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:45 schreef Deadrex het volgende:
ze moeten zich diep gaan schamen, hoe bedoel je "website van het jaar" LOL
Ohja, jij was datquote:Op woensdag 25 november 2009 00:45 schreef synnath het volgende:
[..]
Ik ben er nog. Kan helaas zelf ook niet op de site komen.
Dat roep je met zo'n actie toch ook gewoon op!quote:Op woensdag 25 november 2009 00:46 schreef synnath het volgende:
[..]
De servers van iBOOD.com gebruiken bij normaal gebruik nog niet eens 10% van de capiciteit. Wat verwacht je als er duizenden mensen zitten te refreshen om de vijf seconden? Blijf dan gewoon weg.
quote:Op woensdag 25 november 2009 00:47 schreef Ludacriss het volgende:
Ik sta in de wachtrij om de polsbloeddrukmeter te bestellen :S
is het eigelijk niet mogelijk extra servers in te zetten of werkt dat zo nietquote:Op woensdag 25 november 2009 00:46 schreef synnath het volgende:
[..]
De servers van iBOOD.com gebruiken bij normaal gebruik nog niet eens 10% van de capiciteit. Wat verwacht je als er duizenden mensen zitten te refreshen om de vijf seconden? Blijf dan gewoon weg.
Extra servers inschakelen voortaan dus met de hunt.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:46 schreef synnath het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |