quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:48 schreef Prowl het volgende:
Ik denk dat om 0:02 de website de volgende melding geeft:
We are very sorry but due to an overload of traffic, the page you requested is temporarily unavailable, so please try again in a few moments.
tis nu nog rustig zegquote:Op woensdag 25 november 2009 00:01 schreef Cerbie het volgende:
*wacht tot ibood platgaat door F5'ers*
Upgrade was een dag vertraagd lijkt het wel.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Ligt het aan mij of hebben die iBood servers een upgrade gehad?
Ik gok dat die minder dan een uur duurt.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:04 schreef knep het volgende:
Leuk de huntm alleen jammer dat toch wat slaap mee moet pakken.
Morgen overdag volg ik wel mee.
De hunt?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik gok dat die minder dan een uur duurt.
Mwoh de vorige keren duurde deze toch wel wat langer dacht ik?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik gok dat die minder dan een uur duurt.
quote:Als het aan jou ligt branden de iBOOD Hunt sirenes iedere dag op onze site! Maar vanaf nu kun je de ultieme iBOOD Hunt buzz gewoon bij je thuis ervaren, zo vaak als jij dat wilt! Deze originele Hunt sirenes passen eenvoudig op ieder bureau en naast iedere monitor. Zet de sirenes aan om duidelijk te maken dat jij in de Hunt modus zit en opperste concentratie nodig hebt! De sirenes zijn in een handomdraai aan te sluiten op de USB poort van je computer, dus er zijn geen aparte batterijen voor nodig. Dus waar wacht je nog op? Let’s hunt!
Forum doet al niks meerquote:
bijna volquote:Op woensdag 25 november 2009 00:07 schreef seventhseagulll het volgende:
Nu duurt het wel wat langer voordat het volgende product komt vermoedt ik.
same herequote:Op woensdag 25 november 2009 00:09 schreef RacerDKB het volgende:
Ik had die sirenes bijna besteld totdat iemand zei ''Wat moet je er mee?''
Zet de sirenes aan om duidelijk te maken dat jij in de Hunt modus zit en opperste concentratie nodig hebt!quote:Op woensdag 25 november 2009 00:09 schreef RacerDKB het volgende:
Voor hetzelfde geld haal je een bak koffie op het station.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:09 schreef RacerDKB het volgende:
Aanzetten naast je scherm bij de volgende hunt.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:09 schreef RacerDKB het volgende:
Carnavalquote:Op woensdag 25 november 2009 00:09 schreef RacerDKB het volgende:
Als de balk half leeg is de helft al verkocht.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:10 schreef Fastmatti het volgende:
Hoe werkt de balk?
Met verzendkosten was het een tientje.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld haal je een bak koffie op het station.
Dure koffie dan.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld haal je een bak koffie op het station.
Mijn vriend zat hier ook al wil ik hebben. Ik zeg wat moet je ermeequote:Op woensdag 25 november 2009 00:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Aanzetten naast je scherm bij de volgende hunt.
wtf? ik zie die fotoscanner nog hoorquote:
Op niets. Gewoon even kijken hoe het werkt en of er is bruikbaars langskomt.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Waar wachten jullie eigenlijk op?
Hier ook?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wtf? ik zie die fotoscanner nog hoor
CTRL+F5quote:Op woensdag 25 november 2009 00:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ook nog steedsquote:Op woensdag 25 november 2009 00:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Hier ookquote:Op woensdag 25 november 2009 00:12 schreef swarmahoer het volgende:
die balk schiet telkens terug van bijna leeg naar de helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |