Almelo de Riet -> Almelo, retourtje slechts ¤ 3,60quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:35 schreef RubenK het volgende:
Ik heb besloten volgende week zaterdag een trein reis naar het buitenland te maken! Iemand een leuke tip voor tot de 100 euro?
Je kunt wat regionaal geransknetter doen in Noord-Frankrijk. Antwerpen - Lille - Douai - Arras - Lens - Douai - Lille en terug. Kom je nogeens ergens. Heb ik in juni gedaan, best leukquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:35 schreef RubenK het volgende:
Ik heb besloten volgende week zaterdag een trein reis naar het buitenland te maken! Iemand een leuke tip voor tot de 100 euro?
Ik reis vanaf schiphol, met de pimpel jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:15 schreef Socios het volgende:
Met de Pimpel?Of waar reis je vandaan?
Je kon ook met de stoomtrein naar Münster op 19 Decemberquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:05 schreef RubenK het volgende:
Geboekt naar minden, lijkt me een leuke reisKon ook nog naar hannover en terug maar dat kostte meteen 15 euro extra
Maar als het een halfuursdienst wordt voor zowel IC als stoptrein heb je ongeveer 20~30 bakken materieel nodig. Daarom verbaast mij dat de NS nog niet nieuw materieel heeft besteld en daarnaast de gemiddelde groei van treinreizers nog meegenomen. De SLT vervangt alleen het mat'64 en brengt volgens mij niet meer zitplaatsen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:28 schreef dennistd het volgende:
[..]
Daarom slopen ze het ICK ook nog niet volgens mij
Wel zijn er 4 stuks verkocht aan de Friese stoomtrein.
SLT brengt wel meer staanplaatsen! Die worden ook meegeteld in de totale capaciteit. SLT heeft daardoor dezelfde capaciteit als DDAR...quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:16 schreef Brembo het volgende:
[..]
De SLT vervangt alleen het mat'64 en brengt volgens mij niet meer zitplaatsen.
Vreemd ja, ik dacht even dat het door de Utrechtboog kwam maar die werd niet in 2005 maar pas in 2006 geopend.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou dat lijstje overigens met een flinke korrel zout nemen. Er zitten echt hele rare dingen bij:
Amsterdam Zuid-WTC 16443 22883 25441 (ongebruikelijk enthousiaste stijging?)
Houden ze er ook rekening mee dat er, vanwege de grotere afstand tot de bovenleiding, ook nog mensen op het dak kunnen zitten? Dan is de capaciteit zelfs nog groter dan van DD-AR!quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:16 schreef ReisT het volgende:
[..]
SLT brengt wel meer staanplaatsen! Die worden ook meegeteld in de totale capaciteit. SLT heeft daardoor dezelfde capaciteit als DDAR...
Ik zou dan zeker ook even Minden in gaan, want het station (of beter gezegd, het publiek dat daar komt) is nou niet bepaald het meest enerverende stukje van deze stad.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:05 schreef RubenK het volgende:
Geboekt naar minden, lijkt me een leuke reisKon ook nog naar hannover en terug maar dat kostte meteen 15 euro extra
Blijkbaar zit de materieelomloop in de war, gisteren zag ik een koploper als stoptrein op Amsterdam-Holendrecht.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:27 schreef Christiaan het volgende:
Nog raarder hier in Tilburg. 3x plan V als IC naar den haag!
Ik zit vaak in die stopper maar die is ook vaak nieuwe VIRM.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Blijkbaar zit de materieelomloop in de war, gisteren zag ik een koploper als stoptrein op Amsterdam-Holendrecht.
Komt hier niet gewoon door de ontwikkeling van de Zuid-As? Dat is sinds die jaren heel erg in ontwikkeling. Ik denk dat het aantal reizigers van Amsterdam Zuid inmiddels nog een stuk hoger ligt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:16 schreef ReisT het volgende:
[..]
Vreemd ja, ik dacht even dat het door de Utrechtboog kwam maar die werd niet in 2005 maar pas in 2006 geopend.
Bron? Volgens ns.nl gebeurt dit namelijk nietquote:Op donderdag 26 november 2009 20:53 schreef Ireyon het volgende:
Overigens weet ik nog altijd niet welke kneuzen de dienstregeling verzinnen, maar;
[..]
Alsof dat gekloot met de Benelux nog niet genoeg was, weten ze nog meer manieren te verzinnen om heel Zuid-West Nederland te naaien
daar zat ik inquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Blijkbaar zit de materieelomloop in de war, gisteren zag ik een koploper als stoptrein op Amsterdam-Holendrecht.
Wikiquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bron? Volgens ns.nl gebeurt dit namelijk niet
En het wordt nog leuker wanneer een ander bedrijf in gaat springen op het gat wat de Beneluxtrein achter gaat laten wanneer deze wordt afgeschaft. Dat gaat volgens mij precies door de plannen van NS heen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:51 schreef sander89 het volgende:
[..]
Wiki
Gebeurt pas als de HSL zuid voledig in gebruik is.![]()
Dus dat duurt waarschijnlijk nog wel even, al blijft het belachelijk dat NS op deze manier probeert mensen 2X zo veel te laten betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |